abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:32:51 #276
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56872512
zal eens tijd worden dat meneer verantwoordelijkheid gaat nemen
pi_56874209
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan zet hij dus een stroman op de functie van van Geel..... lekker via via weer en zelf redelijk veilig blijven
Ja dus,
Chruiff roept van de kant, dat hij met beter weet, maar neemt nooit de verantwoordelijkheid.

Aan die ego tripper, heb je geen donder.

Ik heb niet niks, een hekel aan Chruiff. dat hij in 1978 niet mee ging naar het WK, vergeeft ik hem nooit.
pi_56874243
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
zal eens tijd worden dat meneer verantwoordelijkheid gaat nemen
Hij zei letterlijk "ik ben verantwoordelijk".
-
  woensdag 20 februari 2008 @ 23:31:00 #279
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_56874252
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:29 schreef rja het volgende:

[..]
Chruiff.
!!!!!!!!!!!
><(({°>
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 februari 2008 @ 23:32:35 #280
862 Arcee
Look closer
pi_56874297
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:29 schreef rja het volgende:
Ja dus,
Chruiff roept van de kant, dat hij met beter weet, maar neemt nooit de verantwoordelijkheid.

Aan die ego tripper, heb je geen donder.

Ik heb niet niks, een hekel aan Chruiff. dat hij in 1978 niet mee ging naar het WK, vergeeft ik hem nooit.
Cool, wat post jij weinig. Langzaam, maar gestaag.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56874312
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij zei letterlijk "ik ben verantwoordelijk".
En schonk vervolgens nog een wijntje in op zijn dakterras in Barcelona
pi_56874330
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:32 schreef Arcee het volgende:

[..]

Cool, wat post jij weinig. Langzaam, maar gestaag.
Ik vergeeft het hem.
pi_56874358
Cruijff durft het dus niet aan. Goede analyse van Henk Spaan bij P en W die zeer negatief over hem is.

Als je wat wilt moet je er natuurlijk voor gaan en niet denken dat je het een beetje met een afstandsbediening op kunt lossen. Ik vind het maar een halve oplossing. Bovendien lijkt het mij sowieso ingewikkeld: als hij iets voor elkaar wil krijgen dan zullen er toch mensen moeten zijn die een touw aan zijn warrige verhalen kunnen vastknopen. Ik denk niet dat die er zijn.
  woensdag 20 februari 2008 @ 23:39:15 #284
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_56874461
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:35 schreef SCH het volgende:
Cruijff durft het dus niet aan.
Waarom zegt ie dan letterlijk net op de NOS "ik ben verantwoordelijk" ?
><(({°>
pi_56874494
Tussen het roepen en het daadwerkelijk zijn zit nog wel een wezenlijk verschil.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 februari 2008 @ 23:40:41 #286
862 Arcee
Look closer
pi_56874495
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:39 schreef BigKahuna het volgende:
Voor de organisatie, even opnieuw op poten zetten dus. Hij wordt geen technisch directeur, of zo.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56874513
quote:
Cruijff durft het dus niet aan. Goede analyse van Henk Spaan bij P en W die zeer negatief over hem is.

Als je wat wilt moet je er natuurlijk voor gaan en niet denken dat je het een beetje met een afstandsbediening op kunt lossen. Ik vind het maar een halve oplossing. Bovendien lijkt het mij sowieso ingewikkeld: als hij iets voor elkaar wil krijgen dan zullen er toch mensen moeten zijn die een touw aan zijn warrige verhalen kunnen vastknopen. Ik denk niet dat die er zijn.
ja precies. Hij zegt wel dat hij verantwoording neemt. Maar wat houdt dat dan precies in? Dat wanneer het verkeerd gaat hij zn excuses aanbied? En tijdens het proces alleen maar kritiek in columns schrijft vanuit zn dakterras in Barcelona? Hoe kun je nou verantwoording nemen als je alleen maar het bestuur vormt. Degene die straks op de bestuurders stoel zit is toch altijd eind-verantwoordelijk? Of als het helemaal verkeerd gaat; mag de nieuwe technisch directeur dan roepen dat hij niet verantwoordelijk is?

kletskoek die verantwoordelijkheid. Maar dat neemt niet weg dat ik blij ben dat Cruijff het bestuur vormt
pi_56874556
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:41 schreef toma het volgende:

[..]

ja precies. Hij zegt wel dat hij verantwoording neemt. Maar wat houdt dat dan precies in? Dat wanneer het verkeerd gaat hij zn excuses aanbied? En tijdens het proces alleen maar kritiek in columns schrijft vanuit zn dakterras in Barcelona? Hoe kun je nou verantwoording nemen als je alleen maar het bestuur vormt. Degene die straks op de bestuurders stoel zit is toch altijd eind-verantwoordelijk? Of als het helemaal verkeerd gaat; mag de nieuwe technisch directeur dan roepen dat hij niet verantwoordelijk is?

kletskoek die verantwoordelijkheid. Maar dat neemt niet weg dat ik blij ben dat Cruijff het bestuur vormt
Hij heeft die mensen aangesteld.. Dus als zij falen is het de schuld van Cruijff, ongeacht of ze zijn adviezen opvolgen. Hij zet ze neer, hij is verantwoordelijk. Beetje trainer/speler verhaal. .
-
pi_56874571
quote:
Cruijff durft het dus niet aan.
.
-
pi_56874590
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:39 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ja, me hoela. Hij bedoelt daarmee dat ie de macht wil en dat ie het voor het zeggen moet hebben. Niet dat ie er op afgerekend mag worden. Cruijff is iemand die niet in denkt in termen van 'dat hij fouten kan maken' of 'er naast kan zitten' want hij gaat er bloedserieus van uit dat hij het altijd bij het rechte eind heeft. Een soort Peter R. de Vries van het voetbal.
pi_56874613
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Je hebt het nieuws niet gevolgd? Advies vanaf de zijlijn blijven geven, dat is nou niet bepaald iets durven.
pi_56874628
quote:

Ik denk dat jullie het allemaal niet begrijpen.
JC gaat op bestuurlijk niveau de zooi herstructueren. Bepaalde functies duidelijk omkaderen, zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is.
Je kan het eigenlijk vergelijken met een curator binnen een slecht lopend bedrijf.
Wanneer hij de juiste mensen op de juiste plek heeft gezet, kan hij vanaf een afstand kijken of het functioneerd, en zoniet, ingrijpen.

En verder, zal hij zich natuurlijk meer bemoeien met de transfermarkt.
Hierin zal hij advies geven, maar niet in kunnen/mogen beslissen.

Een vaste functie ambieert hij niet meer in de voetballerij door alle comoties erom heen.
pi_56874635
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij heeft die mensen aangesteld.. Dus als zij falen is het de schuld van Cruijff, ongeacht of ze zijn adviezen opvolgen. Hij zet ze neer, hij is verantwoordelijk. Beetje trainer/speler verhaal. .
Alsof er zoveel afhangt van de samenstelling van dat bestuur?
pi_56874637
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar wat houdt die verantwoording dan in? Als het mis gaat, gaat Ajax hem dan ontslaan? Nee dat kan niet. Gaan ze hem een boete opleggen? Dat kan ook niet. Die verantwoording houdt gewoon niks in. Het enige wat hij kan verliezen is zn eer.
pi_56874677
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:45 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik denk dat jullie het allemaal niet begrijpen.
JC gaat op bestuurlijk niveau de zooi herstructueren. Bepaalde functies duidelijk omkaderen, zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is.
Je kan het eigenlijk vergelijken met een curator binnen een slecht lopend bedrijf.
Wanneer hij de juiste mensen op de juiste plek heeft gezet, kan hij vanaf een afstand kijken of het functioneerd, en zoniet, ingrijpen.

En verder, zal hij zich natuurlijk meer bemoeien met de transfermarkt.
Hierin zal hij advies geven, maar niet in kunnen/mogen beslissen.

Een vaste functie ambieert hij niet meer in de voetballerij door alle comoties erom heen.
Ach kom nou toch, dat kan Cruijff helemaal niet. Jullie hebben hem toch wel een beetje gevolgd?

Hij weet iets van voetbal maar niks van management en bedrijfsstructuren.

Maar wat jij zegt is ook lekker makkelijk: hij zou wat mensen neerzetten die het vervolgens moeten gaan doen. Me reet zeg, alsof daar de crux van het probleem zit.
pi_56874679
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:41 schreef toma het volgende:

[..]

Zit Cruijff in het bestuur dan ?

Volgens mij gaat Cruijff geen enkele officiėle functie vervullen binnen Ajax.

Hij kan elke baan krijgen binnen Ajax die hij wil.

Maar doet hij niks, gewoon een betweter die beter weet en daarna je laat zaken.

Aan Cruijff heb je geen donder.
pi_56874724
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:47 schreef rja het volgende:

[..]
bullshit. Cruijff is een echte Ajacied die laat zn club niet zakken, helemaal niet in zwaar weer. Hij komt nu niet voor niets de club weer op poten zetten.
pi_56874746
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach kom nou toch, dat kan Cruijff helemaal niet. Jullie hebben hem toch wel een beetje gevolgd?

Hij weet iets van voetbal maar niks van management en bedrijfsstructuren.

Maar wat jij zegt is ook lekker makkelijk: hij zou wat mensen neerzetten die het vervolgens moeten gaan doen. Me reet zeg, alsof daar de crux van het probleem zit.
Heeft ie toevallig ook niet Barcelone met groot succes herstructureerd?
pi_56874784
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:47 schreef rja het volgende:

[..]

Zit Cruijff in het bestuur dan ?

Volgens mij gaat Cruijff geen enkele officiėle functie vervullen binnen Ajax.

Hij kan elke baan krijgen binnen Ajax die hij wil.

Aan Cruijff heb je geen donder.
Idd geen officiele functie binnen Ajax. Maar dit heeft een curator in een bedrijf ook niet.
Je bent gewoon anti JC(Ajax) of je bent jaloers dat Ajax waarschijnlijk de komende jaren weer in beter vaarwater terrecht kom.
Verder discussier je op het niveau van een kleuter.
pi_56874799
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:49 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Heeft ie toevallig ook niet Barcelone met groot succes herstructureerd?
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')