Toch vind ik het overdreven dat b.v. programma's als Een Vandaag en Netwerk er aandacht aan besteden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
De grootste club van Nederland die in verval is en de grootste speler die Nederland ooit had vinden elkaar weer. Heeft wel nieuwswaarde toch?
Kunnen beter ff afwachten, misschien stelt ie daar iemand anders voor aan maar gaat hij samen met diegene wel alle aankopen en alles bespreken, dan heeftie alsnog een soort van functie.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:27 schreef golfer het volgende:
Cruijff gaat dus gewoon weer vanaf afstand adviezen geven en gaat geen officiële functie vervullen.
Jammer dat hij dat weer niet aandurft.
Ajax is de grootste club, al gaat het 10 jaar niet echt goed.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:19 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat jullie de grootste zijn niet moeten verwarren met de grootste bek hebben en eens moeten accepteren dat je niet elk jaar kampioen kunt worden.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:27 schreef golfer het volgende:
Cruijff gaat dus gewoon weer vanaf afstand adviezen geven en gaat geen officiële functie vervullen.
Hij denkt aan z'n gezondheid, lijkt me een goede zaak. De adviezen (een legio) die hij nu geeft wordt echt wat mee gedaan, dat is niet echt gebeurd in het verleden. Iemand op afstand lijkt me uitstekend.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:27 schreef golfer het volgende:
Ik zie hem liever in een officiële functie waarin je hem dan ook kan aanspreken op de resultaten. Dit is mij weer te vrijblijvend van hem.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij denkt aan z'n gezondheid, lijkt me een goede zaak. De adviezen (een legio) die hij nu geeft wordt echt wat mee gedaan, dat is niet echt gebeurd in het verleden. Iemand op afstand lijkt me uitstekend.
Hoezo? Als die nieuwe opzet faalt is hem dat aan te rekenen, me dunkt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie hem liever in een officiële functie waarin je hem dan ook kan aanspreken op de resultaten. Dit is mij weer te vrijblijvend van hem.
Nee, dan zal hij ongetwijfeld weer zeggen dat zijn adviezen niet goed zijn uitgevoerd door anderen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoezo? Als die nieuwe opzet faalt is hem dat aan te rekenen, me dunkt.
Dat zei die net ook:quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo? Als die nieuwe opzet faalt is hem dat aan te rekenen, me dunkt.
Denk dat cruyff en hiddink bij 1 ploeg samen teveel botsen. Als je de afgelopen jaren kijkt naar de hoeveelheid macht hiddink binnen een organisatie wilt, is dat schrikbarend. Bij PSV wilde hij ook nog eens voorzitter worden zo ongeveerquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:53 schreef N.i.c.k het volgende:
Had hij het over warm contact met Hiddink !
dat is het ook. er zijn wel iets belangrijkere dingen op de wereld lijkt mij.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch vind ik het overdreven dat b.v. programma's als Een Vandaag en Netwerk er aandacht aan besteden.
Dat geeft maar weer eens aan hoe dichter de media op Ajax zit dan psv en feyenooit.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch vind ik het overdreven dat b.v. programma's als Een Vandaag en Netwerk er aandacht aan besteden.
Dat het journaal er met een hoop bombarie om 18.00 mee begon vond ik overdreven, maar het is wel nieuws(wat later in journaal was mijn inziens beter geweest), al heb ik het gevoel dat Cruijf alleen een adviserende rol heeft, dus.......overdreven allemaal.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dan mij uitlachen als ik zeg dat ie hoogstens TD wordtquote:'Ik ga zeggen welke organisatievorm het beste is en dan zit mijn rol erop', beschreef Cruijff zijn rol voor de camera's van de NOS.
Inderdaad, ik dacht eerst: "Hier kan Wiegel een voorbeeld een nemen", maar niet dus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:27 schreef golfer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |