Hondenkopquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:56 schreef Charango het volgende:
Ik kwam gister nog langs 'openluchtspoorwegmuseum' de Dijksgracht. Ik zag daar een treinstel dat ik niet eerder heb gezien, een soort van oude Plan V/T, was dit een Mat'54 of zo?
Volgens mijn staat de Mat'54 van de stichting mat54 op dijksgracht ja, zie http://www.mat54.nl/index.htmquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:56 schreef Charango het volgende:
Ik kwam gister nog langs 'openluchtspoorwegmuseum' de Dijksgracht. Ik zag daar een treinstel dat ik niet eerder heb gezien, een soort van oude Plan V/T, was dit een Mat'54 of zo?
Zonder tussen-n natuurlijk, want van voor de spellingshervorming van de jaren '90.quote:
Ik ben beiden, maar helaas is mijn OV niet geldig in Duitsland...quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:28 schreef bork het volgende:
Iets anders, ik heb hier 2 GRATIS tickets liggen voor de Cebit 4-9 maart in Hannover. Ik hoef daar niet meer heen (been there done that). Zijn er hier buiten treinfans nog computer- en gadget- freaks?
Weet ik niet, je profiel is niet ingevuld.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:55 schreef von_Preussen het volgende:
Je bent toch niet stiekem op dezelfde dag als ik jarig?
In het centrum van Breda hebben ze ook zoiets in een parkeergarage. Daar staat een hert achter een soort van etalageruit (ja, ik verzin het ook niet hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dat glas kan opeens melkwit gemaakt worden. Vage zooi
Hij schijnt nu maar tot 110 kmh toegelaten te zijn, en ze willen er harder mee rijden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:53 schreef hooibaal het volgende:
Waarom zag ik net een smurf Valleilijn-Protos bij Helmond? Zijn ze nog niet uitgetest met die dingen?
Jep. En Helmond - Horst-Sevenum is nou net één van de weinige trajecten in NL waar 160 km/h gereden kan en mag wordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:43 schreef dennistd het volgende:
Hij schijnt nu maar tot 110 kmh toegelaten te zijn, en ze willen er harder mee rijden.
Eerste trein in de 3700 met wat ruimte, of word thetn iet als vervangende IC inezetquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
En ze willen gekoppeld kunnen gaan rijden, iets wat tot nu toe ook nog niet is gebeurd.
Morgen trouwens de wadlopers voor het laatst op dienst. Rond 10 uur vertrekken de laatste stellen uit Nijmegen richting Zwolle. (Op dat moment verwacht ik morgen in de 3700 op de spoorbrug bij Nijmegen te zijn)
Het is te klein voor de werkelijke vraag; maar het past primaaaaa in de 3700.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:14 schreef dennistd het volgende:
Het zijn maar 4 bakken, dus als 3700 zou het volgens mij wat te klein zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |