abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56951011
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:53 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ja ik hoorde dat dat wat makkelijker is voor als de baby er is enzo? Zijn er verder nog verschillen met een huwelijk, of niet? En als ik zo vrij mag zijn, willen jullie wel gaan trouwen? Alleen die jurk maakt het al de moeite waard.
Jazeker willen we trouwen! Maar ik wil het dan wel helemaal goed doen, en de wensen die ik heb tjah, het kost allemaal wat Dus dan liever eerst geregistreerd partnerschap.

Met wat ik tot nu toe heb uitgezocht is geregistreerd partnerschap praktisch hetzelfde als trouwen. Alleen kinderen worden niet automatisch erkend, dat is wel een verschil. Dus moeten kinderen alsnog apart erkend worden.
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Da's lang geleden

Had je toen eens moeten opperen dat wij 3en in 2008 ouders zouden worden
Yep, dat zat ik me ook net te bedenken

Freecell, jij ook van harte gefeliciteerd natuurlijk! En een mooie zwangerschap toegewenst!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_56951375
Waar je wel mee uit moet kijken met geregistreerd partnerschap is dat als je alsnog wilt trouwen, je eerst moet scheiden voor je kan trouwen. Als er in de tussentijd iets gebeurt, heb je nergens recht op.
Dat is iig een van de redenen waarom manlief en ik toch getrouwd zijn.
Je kan dit natuurlijk wel opvangen met contracten bij de notaris enzo, maar dat kost gewoon veel extra.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 24 februari 2008 @ 18:02:44 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56951530
Gefeliciteerd Tara en Freecell!
  Jubileum moderator zondag 24 februari 2008 @ 18:33:07 #204
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56952009
Tara, ik ben helemaal Wat leuk om jou en Freecell hier te zien, gefeliciteerd met jullie zwangerschap
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56952127
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:54 schreef Fuente het volgende:
Waar je wel mee uit moet kijken met geregistreerd partnerschap is dat als je alsnog wilt trouwen, je eerst moet scheiden voor je kan trouwen. Als er in de tussentijd iets gebeurt, heb je nergens recht op.
Dat is iig een van de redenen waarom manlief en ik toch getrouwd zijn.
Je kan dit natuurlijk wel opvangen met contracten bij de notaris enzo, maar dat kost gewoon veel extra.
Omzetting geregistreerd partnerschap in een huwelijk

Sinds 1 april 2001 kunt u een geregistreerd partnerschap laten omzetten in een huwelijk. U dient hiervoor samen te verschijnen voor de ambtenaar van de Burgerlijke Stand van uw woonplaats om de akte van omzetting te ondertekenen. Aan de omzetting zijn kosten verbonden .
De omzetting gaat uitsluitend op afspraak.
Voor informatie of het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met de Burgerlijke Stand.

Maargoed, ik ga het fijne nog uitzoeken, anders wordt het trouwen, maar ik wil gewoon niet in m'n spijkerbroek trouwen zeg maar, en ik wil het ook niet ff snel afraffelen en genoegen nemen met minder (hoeft geen groot uitbundig feest, maar ik heb wel een aantal wensen).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 18:41:59 #206
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_56952185
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:33 schreef Lois het volgende:
Tara, ik ben helemaal Wat leuk om jou en Freecell hier te zien, gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Dankje

Ik had eerder nooit verwacht zo snel in dit topic (of subforum) te komen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 24 februari 2008 @ 18:42:45 #207
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56952199
Freecell en Tara Gefeliciteerd!
  zondag 24 februari 2008 @ 18:47:30 #208
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_56952281
Jeeeeeeeeeee Tara wordt papa.

Mennnnnn wie had dat in 1999 gedacht.

Van harte jongen.
pi_56952589
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:39 schreef Llewella het volgende:

[..]

Omzetting geregistreerd partnerschap in een huwelijk

Sinds 1 april 2001 kunt u een geregistreerd partnerschap laten omzetten in een huwelijk. U dient hiervoor samen te verschijnen voor de ambtenaar van de Burgerlijke Stand van uw woonplaats om de akte van omzetting te ondertekenen. Aan de omzetting zijn kosten verbonden .
De omzetting gaat uitsluitend op afspraak.
Voor informatie of het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met de Burgerlijke Stand.

Maargoed, ik ga het fijne nog uitzoeken, anders wordt het trouwen, maar ik wil gewoon niet in m'n spijkerbroek trouwen zeg maar, en ik wil het ook niet ff snel afraffelen en genoegen nemen met minder (hoeft geen groot uitbundig feest, maar ik heb wel een aantal wensen).

Jeetje, dat wist ik niet! Wij hebben destijds (2005) alles nagevraagd bij het gemeentehuis hier, en zo is het ons toen meerdere malen uitgelegd
Nah ja, als het zo kan is het alleen maar handig!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_56952640
Echt keigaaf Tara En leuk dat jullie hier nu posten. Gefeliciteerd!

Freecell heb ik al vier keer gefeliciteerd geloof ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56952763
En Freecell en Tara, van harte
Sara
Merel
Ukje
pi_56952923
Tara & Freecell wat leuk! Proficiat!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  Redactie Frontpage zondag 24 februari 2008 @ 20:06:14 #213
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_56953847
He TARA, ouwe trekeend! Haha, wie had dat ooit gedacht toen he, dat deze knaapjes ooit papa zouden worden! Gefeliciteerd jong, het zij je van harte gegund!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_56953858
Freecell en Tara wat leuk zeg! Gefeliciteerd!
pi_56953983
Tara en Freecell, gefeliciteerd!!

Wij gaan eind april, zo'n 6-7 weken voor de baby komt, ook nog trouwen. Niet groot, met een klein clubje mensen, maar wel gezellig.
Overigens ben ik er gisteren achter gekomen dat er best wel wat positie-trouwkleding te vinden is, zelfs in mijn smaak

Na gisteren behoorlijk kapot, die bruids/positiezaak zit in Rotterdam, ik woon zelf in Drenthe. Behoorlijk stuk rijden + nog wat shoppen in Rotterdam erbij. Vandaag maar rustig aan gedaan, merkte het toch wel in m'n lijf..
pi_56955057
tara en freecel gefeliciteerd
mama van 3 kids!
  zondag 24 februari 2008 @ 21:18:02 #217
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56955420
Tara en Freecell gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 24 februari 2008 @ 21:22:47 #218
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56955542
Tara en Freecell, gefeliciteerd!

Webkim, ik hoop dat het nu wat sneller gaat. En anders dat je vannacht lekker slaapt, thuis, of met wat hulp in het ziekenhuis. Zet 'm op moeders!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 24 februari 2008 @ 21:24:08 #219
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56955577
mrien, hebben jullie al wel bij de gemeente geregeld dat je vriend het kindje kan aangeven, mocht het te vroeg geboren worden? Erkennen heet dat officieel geloof ik.
pi_56957381
Hoi Tara! Welkom hier

Hier ook met een bijzonder dikke pens getrouwd ruim 3 jaar terug. Was toch de bedoeling en het is fijn om alles in 1 keer goed geregeld te hebben en met het hele gezin dezelfde naam te dragen. Mijn broertje trouwt in april ook 'nog even' om dezelfde reden!

Bekaf vandaag. Gisteravond beetje te laat gemaakt en Tinka lag de halve nacht (zonder reden?) te janken. Vanmorgen beetje uitgeslapen en vanmiddag weer paar uur slaap gepakt maar voel me geradbraakt na een l*llig wangelingetje vanavond. Valt me zo tegen dat mijn conditie zo achteruit gaat. En ik moet nog 3 maanden, pfff...

Webkim, ik heb met je te doen. Ik zou je met plezier even een paar centimeter extra aanmeten. Hoop voor je dat er inmiddels schot in zit of -nog beter- dat je de kleine al hebt... Succes even met de allerlaatste loodjes.
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2008 @ 22:35:02 #221
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_56957494
Tara gaat vader worden

van harte gefeliciteerd, super leuk

* just me terug in lurkstand!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_56957784
Tara en freecell gefeliciteerd!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 22:51:46 #223
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_56957936
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:35 schreef just me het volgende:
Tara gaat vader worden

van harte gefeliciteerd, super leuk

* just me terug in lurkstand!!
Wel leuk dat je er even uitkwam

En bij jou al zicht op het oma-schap?
hoewel ik me bedenk dat je volgens mij in een vreemde constructie al half oma was oid

Anyway, iedereen bedankt voor de felicitaties
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_56958138
Tara gaat papa worden
pi_56958418
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:24 schreef Jojogirl het volgende:
mrien, hebben jullie al wel bij de gemeente geregeld dat je vriend het kindje kan aangeven, mocht het te vroeg geboren worden? Erkennen heet dat officieel geloof ik.
Nog niet, over 2 weken hebben we de ondertrouw en ik denk dat ik het dan nog even ter sprake laat komen
Thx voor de tip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')