Jazeker willen we trouwen! Maar ik wil het dan wel helemaal goed doen, en de wensen die ik heb tjah, het kost allemaal watquote:Op zondag 24 februari 2008 16:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat dat wat makkelijker is voor als de baby er is enzo? Zijn er verder nog verschillen met een huwelijk, of niet? En als ik zo vrij mag zijn, willen jullie wel gaan trouwen? Alleen die jurk maakt het al de moeite waard.
Yep, dat zat ik me ook net te bedenkenquote:Op zondag 24 februari 2008 16:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]![]()
Da's lang geleden
Had je toen eens moeten opperen dat wij 3en in 2008 ouders zouden worden
Omzetting geregistreerd partnerschap in een huwelijkquote:Op zondag 24 februari 2008 17:54 schreef Fuente het volgende:
Waar je wel mee uit moet kijken met geregistreerd partnerschap is dat als je alsnog wilt trouwen, je eerst moet scheiden voor je kan trouwen. Als er in de tussentijd iets gebeurt, heb je nergens recht op.
Dat is iig een van de redenen waarom manlief en ik toch getrouwd zijn.
Je kan dit natuurlijk wel opvangen met contracten bij de notaris enzo, maar dat kost gewoon veel extra.
Dankjequote:Op zondag 24 februari 2008 18:33 schreef Lois het volgende:
Tara, ik ben helemaalWat leuk om jou en Freecell hier te zien, gefeliciteerd met jullie zwangerschap
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:39 schreef Llewella het volgende:
[..]
Omzetting geregistreerd partnerschap in een huwelijk
Sinds 1 april 2001 kunt u een geregistreerd partnerschap laten omzetten in een huwelijk. U dient hiervoor samen te verschijnen voor de ambtenaar van de Burgerlijke Stand van uw woonplaats om de akte van omzetting te ondertekenen. Aan de omzetting zijn kosten verbonden .
De omzetting gaat uitsluitend op afspraak.
Voor informatie of het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met de Burgerlijke Stand.
Maargoed, ik ga het fijne nog uitzoeken, anders wordt het trouwen, maar ik wil gewoon niet in m'n spijkerbroek trouwen zeg maar, en ik wil het ook niet ff snel afraffelen en genoegen nemen met minder (hoeft geen groot uitbundig feest, maar ik heb wel een aantal wensen).
Wel leuk dat je er even uitkwamquote:Op zondag 24 februari 2008 22:35 schreef just me het volgende:Tara gaat vader worden
![]()
van harte gefeliciteerd, super leuk![]()
![]()
* just me terug in lurkstand!!
Nog niet, over 2 weken hebben we de ondertrouw en ik denk dat ik het dan nog even ter sprake laat komenquote:Op zondag 24 februari 2008 21:24 schreef Jojogirl het volgende:
mrien, hebben jullie al wel bij de gemeente geregeld dat je vriend het kindje kan aangeven, mocht het te vroeg geboren worden? Erkennen heet dat officieel geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |