quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:06 schreef BVO het volgende:
Is goed KZ, zal straks eens gaan kijken wat ik nog heb.
Mahut, wat doe je. Gisteren speelde hij nog heel aardig.
Ik zat gisteren op die bijbaan, Lopez - Simon, kwam die opeens 2 stoelen naast me zittenquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gaba is gewoon 10 klasses beter 6-2 [ afbeelding ]
geen handtekeningquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op die bijbaan, Lopez - Simon, kwam die opeens 2 stoelen naast me zitten. Wat een gek en lelijk hoofd
, en niemand herkende hem
. Maar het leek me wel een toffe gast.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:46 schreef morgane het volgende:
[..]
Als iemand een goed programma'tje weet om streams mee op te slaan en een goede live-stream wel
Baan is erg groen enzo...quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:26 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking even niet...
De gehele top 3 van de plaatsingslijst zit er in principe nog in.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:32 schreef Wopper1 het volgende:
Hewitt exit![]()
Blijven weinig toppers over.
Ach, Hewitt is wel een publiekstrekker.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:34 schreef hoM3r het volgende:
[..]
De gehele top 3 van de plaatsingslijst zit er in principe nog in.
Zeker, jammer dat hij eruit ligt. Maar een echte topper is het helaas niet meer.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:34 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ach, Hewitt is wel een publiekstrekker.
Breakpunt Berdychquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
2 of 3 tie-breaks worden het iig.
Dat alle goede spelers er gelijk uitliggen, net als in Rosmalen vorig jaar.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:26 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking even niet...
Berdych haakt altijd af als er maar wat druk op komt te staan. Tegen jongens die minder zijn dan hem kan die het wel... maar als die tegen een grote staat doet die het in z'n broek.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:28 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat een held in wordingde reusendoder met sniper.
Ik poste met wat delayquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Berdych haakt altijd af als er maar wat druk op komt te staan. Tegen jongens die minder zijn dan hem kan die het wel... maar als die tegen een grote staat doet die het in z'n broek.
Pijn aan de ogen doet het.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:28 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat een held in wordingde reusendoder met sniper.
Nadal - Berdych H2H gewoon 3-3 hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Berdych haakt altijd af als er maar wat druk op komt te staan. Tegen jongens die minder zijn dan hem kan die het wel... maar als die tegen een grote staat doet die het in z'n broek.
Dat kan best. De keren dat ik hem tegen grotere heb zien spelen deed die het in z'n broek op de beslissende punten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal - Berdych H2H gewoon 3-3 hoor.
Zou Nadal morgen gedurende de middagsessie spelen als ie vanavond de avondpartij speelt ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:37 schreef jojomen4 het volgende:
Ik weet dat het schema voor de volgende dag in de avond geplaatst word, maar heeft iemand een idee hoe laat dat is?
Ik denk dat ik morgen weer ga, als Nadal overdag speelt.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op die bijbaan, Lopez - Simon, kwam die opeens 2 stoelen naast me zitten. Wat een gek en lelijk hoofd
, en niemand herkende hem
. Maar het leek me wel een toffe gast.
De vraag is vast al meer gesteld, maar hoe kom ik bij de NOS-stream en hoe laat begint Nadal?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:33 schreef kevin_ het volgende:
Kut NOS stream knalt er in een keer uit?
De NOS-site?quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De vraag is vast al meer gesteld, maar hoe kom ik bij de NOS-stream en hoe laat begint Nadal?
Ik zie het. Sorry. Lange dag gehad.quote:
zo goed is Kohlschreiber nou ook weer niet..leuke subtopper maar mensen denken door die pot tegen Roddick meteen dat hij een wereldtopper is...had absoluut niet verwacht dat hij zou verliezen maar zo'n mega sensatie is het echt niet..quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:59 schreef kevin_ het volgende:
Kan nog steeds niet geloven dat Kohlschreiber eruit ligt. Speelde die vent zo slecht?
Ja nja, had zeker wel meer van hem verwacht, toch erg jammerquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zo goed is Kohlschreiber nou ook weer niet..leuke subtopper maar mensen denken door die pot tegen Roddick meteen dat hij een wereldtopper is...had absoluut niet verwacht dat hij zou verliezen maar zo'n mega sensatie is het echt niet..
Ik ga bijna hopen dat Nadal verliest.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:22 schreef Nalbandian het volgende:
Ik zit net een fragment over Nadal op de nos-site (www.nos.nl) te bekijken waarbij ook Dmitry Tursunov aan het woord wordt gelaten. Damn zeg, wat een betuttelende vragen van die "verslaggever" zeg
. Alsof Tursunov voor het eerst een racket in zijn hand heeft voordat ie het Centre Court op loopt
. Tursunov legt zijn gameplan uit en je hoort die verslaggever echt denken van "yeah, yeah....whateva dude" en probeert hem nog in de zeik te zetten met zijn laatste opmerking
![]()
Hierbij het gewraakte fragment: http://player.nos.nl/inde(...)3616/category/sport/
Moest het even van me afschrijven
Zelden zo'n slechte verslaggever aan het werk gezien... Tenenkrommend gewoon, je hebt volkomen gelijk!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:22 schreef Nalbandian het volgende:
Ik zit net een fragment over Nadal op de nos-site (www.nos.nl) te bekijken waarbij ook Dmitry Tursunov aan het woord wordt gelaten. Damn zeg, wat een betuttelende vragen van die "verslaggever" zeg
. Alsof Tursunov voor het eerst een racket in zijn hand heeft voordat ie het Centre Court op loopt
. Tursunov legt zijn gameplan uit en je hoort die verslaggever echt denken van "yeah, yeah....whateva dude" en probeert hem nog in de zeik te zetten met zijn laatste opmerking
![]()
Hierbij het gewraakte fragment: http://player.nos.nl/inde(...)3616/category/sport/
Ik zou Internet Explorer gebruiken, uiteraard ervan uitgaande dat je momenteel Firefox gebruiktquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:39 schreef Federer-fan het volgende:
Op de NOS-site staat dat i de vereiste plug-in niet heb. Maar er staat ook niet bij welke ik nodig heb. Is iemand anders hier ook tegen dat probleem aangelopen?
Ik heb een iMac.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:40 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik zou Internet Explorer gebruiken, uiteraard ervan uitgaande dat je momenteel Firefox gebruikt
Ik heb het al op een andere manier opgelost. Maar bedankt in elk geval.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:46 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Plugin downloaden ? Ik heb geen iMac, dus kan je helaas niet verder helpen.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:22 schreef Nalbandian het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:05 schreef jojomen4 het volgende:
Jammer van die interviewer. Ga ander werk zoeken man!
Ja, zeg dat wel. Er gebeurt niks.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:14 schreef kevin_ het volgende:
Beetje saaie wedstrijd tot nu toe..
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:18 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind het best een goeie wedstrijd. Beide spelers staan aardig te tennissen.
Deze strategie gebruikt Nadal wel vaker. Daar laat die de tegenstander mee komen tot aan het einde van de set en dan gaat die vol voor de break.
Ik voorspel dan ook een 6-4 voor Nadal in de eerste.
5-4 Nadal met een break.quote:
de tactiek is onwijs lelijk maar je hebt wel gelijk. Tursunov is daarin ook de perfecte match-up..die verliest vaak zijn kop aan het einde vd set..echt een dromer. Die is in staat om 4 lovegames te winnen tot 4-4 en dan een lovebreak tegen te krijgen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:18 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind het best een goeie wedstrijd. Beide spelers staan aardig te tennissen.
Deze strategie gebruikt Nadal wel vaker. Daar laat die de tegenstander mee komen tot aan het einde van de set en dan gaat die vol voor de break.
Ik voorspel dan ook een 6-4 voor Nadal in de eerste.
Lelijk voor de toeschouwers bedoel je? Dat vind ik ook wel ja, al zul je het in topwedstrijden niet snel zien denk ik omdat het dan "knokken" is om elke game.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
de tactiek is onwijs lelijk maar je hebt wel gelijk. Tursunov is daarin ook de perfecte match-up..die verliest vaak zijn kop aan het einde vd set..echt een dromer. Die is in staat om 4 lovegames te winnen tot 4-4 en dan een lovebreak tegen te krijgen.
Omdat je PM's uitstaan maar zo: hou het een beetje normaal met al die smileys in het merendeel van je posts, het wordt nogal storend imo, zeker posts met sec smileys.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:44 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Crea zeg!quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:44 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Over Nadal zullen jij en ik altijd van mening verschillen haha. Op trage hardcourtbanen doet hij meer maar over het algemeen is het toch harken met gruwelijke topspinforehands die meters van de lijnen afkomen. Weet niet hoe hij nu speelt want zit op mijn werkquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:44 schreef jojomen4 het volgende:
Maar Nadal is afgelopen jaar onwijs gegroeid in het nemen van initiatief. Hij speelt de ballen niet alleen terug in het veld, maar hij zorgt voor spreiding waarmee die de tegenstander sloopt, heeft een verwoestende voorhand waarmee die veel winners kan slaan, gaat soms naar het net en speelt soms drop shots.
Dat die niet elke bal aanvalt ok, maar dat is soms ook onmogelijk als hij ballen ontvangt die keihard in een hoek geramt worden. Die ballen die die centraal krijgt aangespeeld op de voorhand probeert die altijd mee te dicteren, waar kan gelijk af te maken.
Ik vind de posts van kleinzusje wel heel leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat je PM's uitstaan maar zo: hou het een beetje normaal met al die smileys in het merendeel van je posts, het wordt nogal storend imo, zeker posts met sec smileys.
Ja, veel spanning zit er niet in.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:57 schreef TheGeneral het volgende:
Break Nadal.
quote:
Ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, veel spanning zit er niet in.
Klopt het trouwens dat deel 2 van je Roger Federer-puntencompilatie nog niet aanklikbaar is?
Nee. Heb jij een tekort? Als ik je zo door het topic door hoor klinkt het alsof je de entree prijs van 22 euro een kapitaal vind. Voor die prijs ben je zo'n 7 uur lang zoet met mooi tennis. Betaal je uiteindelijk 3 euro per uur. Das minder dan wat ik p.u. verdien.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je geld over jojo.
Coolquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:45 schreef sipper het volgende:
Net terug uit Rotterdam. Geweldig om die spelers te zien meppen.
Haase speelde echt geweldig, Murray liet af en toe ook geweldige dingen zien. Super mooie pot.
Daarvoor even bij court one geweest. Verdasco verraste me enorm, speelde erg goed. Werd vroeg
gebroken maar kwam goed terug. Ik had me enorm verheugd op Hewitt, maar wat een slechte pot tennis zeg. Seppi en Hewitt 1 en al matigheid. Daarna Berdych in actie gezien, hij is een beetje kleurloos, maar straft elk foutje van de tegenstander af. En heeft een topservice.
Daarnaast "Mohammed" Tsonga, Youzhny, Mahut en Ferrer tegengekomen. Ferrer was een potje aan het voetvolleyen en moet zeggen dat ie talent heeft![]()
Morgen volgen de foto's
quote:"I had trouble with my return game," said Murray. "The court here is much slower than in Marseille."
quote:"This is just one of those matches you can afford in tournaments like this," Murray added. "It will not affect your ranking like Master Series or Grand Slams.
"Now I will have some days off before I start preparing for Dubai and the Indian Wells and Miami stretch. It still has been a good start of the year."
quote:"It is frustrating if you have chances like this to proceed in the tournament," he said.
"I just need a bit of luck and no injuries and I am sure I can work back towards the top five."
Lekker sportief van Murray zeg.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:57 schreef wimderon het volgende:
Haase krijgt in ieder geval niet de credits van Murray![]()
Terug in de top 5.quote:[..]
[..]
En paupertje Lleyton heeft het een beetje te hoog in z'n bol![]()
[..]
Hij heeft in potentie een aardig slagenarsenaal (vooral een mooie backhand), maar hij speelt zooo vaak tegen zichzelf. Als dat niet verandert, wordt het sowieso nooit een wereldspeler.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zo goed is Kohlschreiber nou ook weer niet..leuke subtopper maar mensen denken door die pot tegen Roddick meteen dat hij een wereldtopper is...had absoluut niet verwacht dat hij zou verliezen maar zo'n mega sensatie is het echt niet..
Een echte topper wordt het toch echt niet lijkt me zo hoor. Leuk die partij tegen Roddick, maar dat was niet meer dan een fluke en daarnaast kreeg hij tegen Roddick alle ballen perfect halfcourt in de slagzone aangespeeld. Vorig jaar op de masters was Gonzalez ook fantastisch aan het timmeren met z'n backhand tegen Federer, maar de twee wedstrijden daarna vlogen diezelfde ballen weer meters uit zoals gewoonlijk bij hem. Kohlschreiber doet het vaak leuk voor eigen publiek, maar op alle punten komt hij toch tekort hoor. Daarnaast moet hij het eens laten om samen met z'n coaches wedstrijden te fixen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:25 schreef eentwee het volgende:
[..]
Hij heeft in potentie een aardig slagenarsenaal (vooral een mooie backhand), maar hij speelt zooo vaak tegen zichzelf. Als dat niet verandert, wordt het sowieso nooit een wereldspeler.
Ben ik het mee eens.. Ligt er nog wel een beetje aan wat je onder een topper verstaat, als Gonzalez daar niet onder valt (waar ook zeker wat voor te zeggen valt) hoeven we over Kohlschreiber helemaal niet te discussierenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een echte topper wordt het toch echt niet lijkt me zo hoor. Leuk die partij tegen Roddick, maar dat was niet meer dan een fluke en daarnaast kreeg hij tegen Roddick alle ballen perfect halfcourt in de slagzone aangespeeld. Vorig jaar op de masters was Gonzalez ook fantastisch aan het timmeren met z'n backhand tegen Federer, maar de twee wedstrijden daarna vlogen diezelfde ballen weer meters uit zoals gewoonlijk bij hem. Kohlschreiber doet het vaak leuk voor eigen publiek, maar op alle punten komt hij toch tekort hoor. Daarnaast moet hij het eens laten om samen met z'n coaches wedstrijden te fixen.
Dat mentale was bij Federer een probleem toen hij net kwam kijken, en dat kwam omdat hij alles perfect wilde spelen en dat gaat uiteraard niet op het hoogste niveau. Dat was toen hij misschien 17/18 was, toen dat eenmaal in orde was is hij gewoon opgeschoven richting de #1. Maar bij Federer zag men toen al aan alles dat hij het in zich had een absolute topper te worden, dat zie ik bij Kohlschreiber niet, ook niet in die ene wedstrijd tegen Roddick.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:08 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.. Ligt er nog wel een beetje aan wat je onder een topper verstaat, als Gonzalez daar niet onder valt (waar ook zeker wat voor te zeggen valt) hoeven we over Kohlschreiber helemaal niet te discussierenHet is vooral een speler van uitschieters als de druk er niet is of inderdaad voor eigen publiek. Zowel zijn overwinning tegen Roddick als het verlies tegen Nieminen de ronde erna verrasten mij allerminst, past wel bij hem. Soms zie je dat een speler opeens het mentale aspect op orde krijgt (was dat immers ook niet een zwakke plek van Federer in de -in retrospectief- verrassend lange periode dat hij rond plaats 10-15 stond?) en z'n niveau ook gelijk een stuk kan liften, maar bij Kohlschreiber heb ik daar weinig vertrouwen in. Dat fixen is natuurlijk een kwalijke zaak, maar hebben ze eigenlijk iets in handen om hem te schorsen?
Haha, inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat mentale was bij Federer een probleem toen hij net kwam kijken, en dat kwam omdat hij alles perfect wilde spelen en dat gaat uiteraard niet op het hoogste niveau. Dat was toen hij misschien 17/18 was, toen dat eenmaal in orde was is hij gewoon opgeschoven richting de #1. Maar bij Federer zag men toen al aan alles dat hij het in zich had een absolute topper te worden, dat zie ik bij Kohlschreiber niet, ook niet in die ene wedstrijd tegen Roddick.
Of ze iets in handen om het te schorsen weet ik niet, de ATP kennende zullen ze het wel bij de paar onbekende Italianen laten die ze voor wat kruimelwerk bestraft hebben (net zoals ze het bij een paar Zuid-Amerikanen laten wat betreft dope). Maar zijn naam komt meerdere malen voor op lijsten met verdachte wedstrijden. (O.a. in Metz tegen Tsonga, in basel tegen Acasuso en in Rosmalen tegen Roitman). Er was zelfs een bookmaker die vooraf gemeld had dat de trainer van Kohlschreiber tegen Kohlschreiber ingezet had (tegen Acasuso in Basel), vooralsnog lijkt het alsof er weinig tot niets mee gedaan wordt.
Dat klopt niet helemaal hoor, kijk z'n ranking history er maar op na. Die periode tussen plaats 10-20 waar ik op doelde besloeg maart 2001-oktober 2002 en toen was hij 19-21. Djokovic en Nadal klommen veel sneller en waren ook nog iets jonger. Dat Federer wel een topper zou worden was natuurlijk wel duidelijk als je naar die prachtige techniek keekquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat mentale was bij Federer een probleem toen hij net kwam kijken, en dat kwam omdat hij alles perfect wilde spelen en dat gaat uiteraard niet op het hoogste niveau. Dat was toen hij misschien 17/18 was, toen dat eenmaal in orde was is hij gewoon opgeschoven richting de #1. Maar bij Federer zag men toen al aan alles dat hij het in zich had een absolute topper te worden, dat zie ik bij Kohlschreiber niet, ook niet in die ene wedstrijd tegen Roddick.
Toch wel interessant, want de ATP wil ons wel doen laten geloven dat er iets aan gebeurt. Waarom er bij de WTA zo weinig op dit vlak naar buiten wordt gebracht vind ik ook maar dubieus.quote:Of ze iets in handen om het te schorsen weet ik niet, de ATP kennende zullen ze het wel bij de paar onbekende Italianen laten die ze voor wat kruimelwerk bestraft hebben (net zoals ze het bij een paar Zuid-Amerikanen laten wat betreft dope). Maar zijn naam komt meerdere malen voor op lijsten met verdachte wedstrijden. (O.a. in Metz tegen Tsonga, in basel tegen Acasuso en in Rosmalen tegen Roitman). Er was zelfs een bookmaker die vooraf gemeld had dat de trainer van Kohlschreiber tegen Kohlschreiber ingezet had (tegen Acasuso in Basel), vooralsnog lijkt het alsof er weinig tot niets mee gedaan wordt.
Ik zeg ook niet dat dat snel ging, maar in die periode was het racketgooien en schelden al voorbij, kan me een keer herinneren op Wimbledon tegen Kafelnikov, maar dat was in 2000, toen ie nog 18 was dus en zelfs toen was het ergste al voorbij.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:43 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal hoor, kijk z'n ranking history er maar op na. Die periode tussen plaats 10-20 waar ik op doelde besloeg maart 2001-oktober 2002 en toen was hij 19-21. Djokovic en Nadal klommen veel sneller en waren ook nog iets jonger. Dat Federer wel een topper zou worden was natuurlijk wel duidelijk als je naar die prachtige techniek keek
19.30 !quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:25 schreef Damzkieee het volgende:
Hoelaat speelt Robin?
Buitenlandse tennisliefhebbers moeten echt zoiets hebben van ''Goh, wat is dit voor een toernooi''quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:40 schreef APK het volgende:
WTF, davidenko verliest ook al de eerste set.![]()
Richard, neem je rotzooi mee.![]()
Tra la la la la la.
Die speelt in de SAP OPENquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:48 schreef Tim86 het volgende:
waarom doet Stippelnek eigenlijk niet mee..die is oud winnaar nota bene..
Murray deed gister ook wel een beetje vreemd, Publiek was vrij rustig en dan toch zeuren bij de scheids.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:57 schreef wimderon het volgende:
Haase krijgt in ieder geval niet de credits van Murray![]()
[..]
[..]
En paupertje Lleyton heeft het een beetje te hoog in z'n bol![]()
[..]
Wat bedoel je? Wat heb je gekozen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:44 schreef kleinzusje het volgende:
Slipper, mede door jouw posting heb ik hem gekozen. Hoop dat hij het red
Karlovic ook <60%, en dan nog wint hij amper returnpunten...quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:02 schreef Tim86 het volgende:
ja dat weet ik, maar waarom is de vraag
Berdych staat echt te kranten zeg..krijgt niet eens 50% van zijn eerste service in..dat in combinatie met 50% gewonnen punten op de 2e maakt het lastig zo..
ze had het tegen slipperquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:06 schreef sipper het volgende:
[..]
Murray deed gister ook wel een beetje vreemd, Publiek was vrij rustig en dan toch zeuren bij de scheids.
Haase zei er na afloop over dat het wat hem betreft niet rumoerig genoeg kon zijn. En had het ook letterlijk over zeiken van Murray![]()
[..]
Wat bedoel je? Wat heb je gekozen?
Ja bizar..slechte wedstrijd volgens mij..Karlovic gaat dat wel winnen..pas 5 punten tegen op service en als Berd het uberhaupt vol gaat houden tot de TB dan zal Ivo niet ineens gaan kloten daar denk ik..quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Karlovic ook <60%, en dan nog wint hij amper returnpunten...
hoe bedoel je 'je winamp downloaden?' ik heb winamp al, met de nieuwste updates.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:14 schreef Tim86 het volgende:
even je winamp downloaden doet wonderen denk ik (was bij mij zo)
Probeer anders deze: http://www.omroep.nl/live/tvlive/mcr2-live.asx te openen in mediaplayer....quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:27 schreef morgane het volgende:
Ah thanks, ik loop inderdaad nog een versie achter, heb 35 ipv 52 geloof ik. Normaal zegt m'n winamp het zelf als er een nieuwe versie ismaar nu ff vlug installeren dus.
Als ik nu kijk op de site van het toernooi, staat die dubbel van Nadal niet meer op het progamma voor vandaagquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:24 schreef Tim86 het volgende:
half uurtje na deze wedstrijd denk ik..vreemde keuze om ze na elkaar te plannen
Walkover.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:32 schreef sipper het volgende:
[..]
Als ik nu kijk op de site van het toernooi, staat die dubbel van Nadal niet meer op het progamma voor vandaag
Da's toch geen hamster?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:13 schreef Tim86 het volgende:
ik moest meer aan zoiets denken..
[ afbeelding ]
Ja, dat snap ik. Het was een grap.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:37 schreef morgane het volgende:
Dat is geen hamster nee, vandaar de 'meer'
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:38 schreef APK het volgende:
Als dat zo door gaat krijgen we een finale Seppi vs Zverev.
Ook niet helemaal, Robredo en Nadal spelen nog samen in de dubbel...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:52 schreef Reya het volgende:
Alle geplaatste spelers eruit zometeen, naar alle waarschijnlijkheid.
Alsof dat telt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook niet helemaal, Robredo en Nadal spelen nog samen in de dubbel...
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:45 schreef XL het volgende:
Wat betaalt Richard aan startgeld zeg? Komen ze allemaal een keer opdagen, is het alleen om startgeld op te halen.
Nadal
Davydenko
Ferrer
Youzhny
Berdych
Murray
Ferrero
Baghdatis
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef morgane het volgende:
Sorryben te veel gefocust op Rafa denk ik
Wat een drama zeg. Ik had nog wel gehoopt op een finale met Nadal.quote:
Wat gebeurt er nu dan? Is Nadal nog bezig?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hehe, nee want ze spelen niet meer. Maar het is nu 40-30 het kan nog.....
Het is ook nog niet afgelopen het is nu 5-3. Als Nadal deze game wint => 5-4 (nu 40-0) dan is het 1 break en alles ligt weer volledig open.. Misschien breekt Seppi wel nu.. (hoop ik)quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een drama zeg. Ik had nog wel gehoopt op een finale met Nadal.
Ja het is nu 5-4quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat gebeurt er nu dan? Is Nadal nog bezig?
Ja, een break weggepoetst en nu op *5-4 achter.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat gebeurt er nu dan? Is Nadal nog bezig?
Oké, bedankt. Ik ben voor Nadal omdat ik hem wil zien spelen maar ik ben voor Seppi omdat ik niet wil dat Nadal Federer te veel inhaalt, maar ik ben iets meer voor Seppi.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, een break weggepoetst en nu op *5-4 achter.
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Nadal heeft zelf gezegd dat hij waarschijnlijk Federer dit jaar niet zal inhalen omdat dat gewoon niet gaat ivm de voorsprong.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt. Ik ben voor Nadal omdat ik hem wil zien spelen maar ik ben voor Seppi omdat ik niet wil dat Nadal Federer te veel inhaalt, maar ik ben iets meer voor Seppi.![]()
Moet kunnen.quote:
quote:Moet me hier inhouden niet op te springen .. Nee JA.. KOM OPhahahha
![]()
GSM Seppi.quote:Voor de update; het is nu 40-0 (voor Seppi)
Met een beetje geluk (het is nou toch al een en al andere wereld) komt Haasse in de finalequote:Op donderdag 21 februari 2008 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
Complimenten met je toernooi, Richard. Het lijkt wel of er een vloek op rust.De finale wordt dit jaar nog minder indrukwekkend dan die van vorig jaar.
Verdacht is het absoluut niet. Het mannentennis zit gewoon zo dicht bij elkaar dat van de eerste 100 zowat iedereen van iedereen kan winnen (voor de persoon die 300 wat teveel vond, bind ik maar wat in). En als je de wedstrijd opzich ziet, zijn het bijna allemaal zeer goeie wedstrijden. En laten we eerlijk zijn, Tipsarevic, Karlovic, Haase en Söderling hebben al veel vaker van toppers gewonnen. Verrassingen zijn er toch altijd.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:21 schreef hoM3r het volgende:
Jezus dit is toch wel zuur hoor, en verdacht bijna.
Oke mag ik:quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:30 schreef kevin_ het volgende:
Nouja, ik vind het tournooi sfeer te kort komen. Vaak zie je lege plekken op de tribunes, het publiek doet niet altijd mee en de (grote) spelers lijken het niks te interesseren of ze winnen of verliezen. Nee, geef maar maar een Australian Open 's nachts wat echt geweldig was dit jaar en bulk van de sfeer en spanning.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:17 schreef wimderon het volgende:
Ik hoor het Krajicek nog zeggen dat hij Federer heeft laten lopen omdat hij te duur zou zijn en voor dat geld 2/3 andere toppers heeft gehaald![]()
![]()
Vent, weet je wel wat een mening is?quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oke mag ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zit juist voller dan afgelopen jaren (zeg ik uit ervaring). Daarnaast zit het bij andere ATP-toernooien vaak veel minder vol (en bij WTA-toernooien nog veel minder, mooi voorbeeld daarvan is Antwerpen vorige week waar het publiek alleen kwam voor Henin). Ik lees juist dat veel spelers de sfeer waarderen. Net ook Seppi weer in dat interview. Kortom, slaat nergens op wat je zegt.
Klopt ook wel natuurlijk. Weet iemand of er een soort van lijn te vinden is in het speelschema, ben wel benieuwd wat ik morgenochtend en middag aan toppers voorgeschoteld krijg...quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verdacht is het absoluut niet. Het mannentennis zit gewoon zo dicht bij elkaar dat van de eerste 100 zowat iedereen van iedereen kan winnen (voor de persoon die 300 wat teveel vond, bind ik maar wat in). En als je de wedstrijd opzich ziet, zijn het bijna allemaal zeer goeie wedstrijden. En laten we eerlijk zijn, Tipsarevic, Karlovic, Haase en Söderling hebben al veel vaker van toppers gewonnen. Verrassingen zijn er toch altijd.
Maar het is dus onzin dat je het 'tekort aan sfeer' probeert te koppelen aan het vroeg uitgeschakeld zijn van topspelers, want dat wilde je. Dan is het dus geen mening, maar een bewering die ik net weerlegde, waar jij dan weer met een gigantische domme reply op komt. Daarnaast, sfeer heeft wel degelijk te maken met het aantal mensen dat komt. Over het algemeen is er des te meer sfeer als er meer mensen zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:40 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Vent, weet je wel wat een mening is?.
En waarom heb je het over de afgelopen jaren? Daar gaat het toch niet om. En verder goed verhaal
.
Klopt helemaalquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oke mag ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zit juist voller dan afgelopen jaren (zeg ik uit ervaring). Daarnaast zit het bij andere ATP-toernooien vaak veel minder vol (en bij WTA-toernooien nog veel minder, mooi voorbeeld daarvan is Antwerpen vorige week waar het publiek alleen kwam voor Henin). Ik lees juist dat veel spelers de sfeer waarderen. Net ook Seppi weer in dat interview. Kortom, slaat nergens op wat je zegt.
jammer voor het toernooi maar het bewijst maar weer eens dat je niet week in week uit op en top kan presteren. En aan andere kant is het wel eens leuk als de toppers een pak rammel krijgenquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:50 schreef Ambrosius het volgende:
Wel erg jammer voor het toernooi dit.
Haase naar de titel.
Dat wilde ik niet en dat zeg ik ook nergens wijsneus. Dus wat kom je me vertellen vent? Goed dat je jezelf zo laat kennen simpele zielquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar het is dus onzin dat je het 'tekort aan sfeer' probeert te koppelen aan het vroeg uitgeschakeld zijn van topspelers, want dat wilde je. Dan is het dus geen mening, maar een bewering die ik net weerlegde, waar jij dan weer met een gigantische domme reply op komt. Daarnaast, sfeer heeft wel degelijk te maken met het aantal mensen dat komt. Over het algemeen is er des te meer sfeer als er meer mensen zijn.
Maar goed, verder uitgeluld ofzo?
Ja, maar dat kan hij ook zeggen om wat druk van zichzelf te halen. Hij zou er dichtbij zijn geweest als hij Rotterdam had gewonnen en in Dubai.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Nadal heeft zelf gezegd dat hij waarschijnlijk Federer dit jaar niet zal inhalen omdat dat gewoon niet gaat ivm de voorsprong.
quote:Het is nu trouwens wel gedaan
Nee, inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:05 schreef Bruce117 het volgende:
Het zit Krajicek als toernooidirecteur niet bepaald mee
Nou dan interpreteerde ik dat fout, maar alsnog. Waar slaat deze reactie dan weer op. Alleen maar met gigantische stoere woordjes strooien en inhoudelijk: ho maar!quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:12 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Dat wilde ik niet en dat zeg ik ook nergens wijsneus. Dus wat kom je me vertellen vent? Goed dat je jezelf zo laat kennen simpele ziel.
Ja, volgens mij was het vorig jaar 2 overdag, 2 's avonds. Ben zelf erg bang zowel Karlovic als een eventuele wedstrijd van Haasse te missen, dat zullen wel avondwedstrijden wordenquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat bericht van kevin is te kinderachtig voor woorden, doe eens volwassen man.
Worden de kwartfinales morgen verdeeld over de dag en de avond?
Tennishoolies!quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:38 schreef hoM3r het volgende:
Kinderen bemint elkander, zou oma zeggen.
Hoi!quote:
Ja.quote:Zitten we er klaar voor ?
Mooi.quote:Ik Haasse ga namelijk zo winnen![]()
quote:Er is beeld
Iedereen is aan het netwerken, of een cognacje achteroverslaan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:33 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zit nu naar de livestream van de NOS te kijken maar het stadion is leeg, terwijl die wedstrijd volgens mij over vijf minuten moet beginnen. Is er een bom-melding geweest ofzo?
Hallo? Zitten we hier in VBL? Tennis is een sport voor beschaafde mensen, hou het hier dan ook een beetje beschaafdquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:12 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Dat wilde ik niet en dat zeg ik ook nergens wijsneus. Dus wat kom je me vertellen vent? Goed dat je jezelf zo laat kennen simpele ziel.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Iedereen is aan het netwerken, of een cognacje achteroverslaan.
Die komen zometeen na 3/5/7/9 games binnen, zodat de spelers er geen last van hebben [ afbeelding ]
Je mag wel een keer bij mij op het park komen kijken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:38 schreef Reya het volgende:
[..]
[...]Tennis is een sport voor beschaafde mensen, [...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |