quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:06 schreef BVO het volgende:
Is goed KZ, zal straks eens gaan kijken wat ik nog heb.
Mahut, wat doe je. Gisteren speelde hij nog heel aardig.
Ik zat gisteren op die bijbaan, Lopez - Simon, kwam die opeens 2 stoelen naast me zittenquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gaba is gewoon 10 klasses beter 6-2 [ afbeelding ]
geen handtekeningquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op die bijbaan, Lopez - Simon, kwam die opeens 2 stoelen naast me zitten. Wat een gek en lelijk hoofd
, en niemand herkende hem
. Maar het leek me wel een toffe gast.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:46 schreef morgane het volgende:
[..]
Als iemand een goed programma'tje weet om streams mee op te slaan en een goede live-stream wel
Baan is erg groen enzo...quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:26 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking even niet...
De gehele top 3 van de plaatsingslijst zit er in principe nog in.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:32 schreef Wopper1 het volgende:
Hewitt exit![]()
Blijven weinig toppers over.
Ach, Hewitt is wel een publiekstrekker.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:34 schreef hoM3r het volgende:
[..]
De gehele top 3 van de plaatsingslijst zit er in principe nog in.
Zeker, jammer dat hij eruit ligt. Maar een echte topper is het helaas niet meer.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:34 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ach, Hewitt is wel een publiekstrekker.
Breakpunt Berdychquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
2 of 3 tie-breaks worden het iig.
Dat alle goede spelers er gelijk uitliggen, net als in Rosmalen vorig jaar.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:26 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking even niet...
Berdych haakt altijd af als er maar wat druk op komt te staan. Tegen jongens die minder zijn dan hem kan die het wel... maar als die tegen een grote staat doet die het in z'n broek.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:28 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat een held in wordingde reusendoder met sniper.
Ik poste met wat delayquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Berdych haakt altijd af als er maar wat druk op komt te staan. Tegen jongens die minder zijn dan hem kan die het wel... maar als die tegen een grote staat doet die het in z'n broek.
Pijn aan de ogen doet het.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:28 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat een held in wordingde reusendoder met sniper.
Nadal - Berdych H2H gewoon 3-3 hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Berdych haakt altijd af als er maar wat druk op komt te staan. Tegen jongens die minder zijn dan hem kan die het wel... maar als die tegen een grote staat doet die het in z'n broek.
Dat kan best. De keren dat ik hem tegen grotere heb zien spelen deed die het in z'n broek op de beslissende punten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal - Berdych H2H gewoon 3-3 hoor.
Zou Nadal morgen gedurende de middagsessie spelen als ie vanavond de avondpartij speelt ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:37 schreef jojomen4 het volgende:
Ik weet dat het schema voor de volgende dag in de avond geplaatst word, maar heeft iemand een idee hoe laat dat is?
Ik denk dat ik morgen weer ga, als Nadal overdag speelt.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op die bijbaan, Lopez - Simon, kwam die opeens 2 stoelen naast me zitten. Wat een gek en lelijk hoofd
, en niemand herkende hem
. Maar het leek me wel een toffe gast.
De vraag is vast al meer gesteld, maar hoe kom ik bij de NOS-stream en hoe laat begint Nadal?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:33 schreef kevin_ het volgende:
Kut NOS stream knalt er in een keer uit?
De NOS-site?quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De vraag is vast al meer gesteld, maar hoe kom ik bij de NOS-stream en hoe laat begint Nadal?
Ik zie het. Sorry. Lange dag gehad.quote:
zo goed is Kohlschreiber nou ook weer niet..leuke subtopper maar mensen denken door die pot tegen Roddick meteen dat hij een wereldtopper is...had absoluut niet verwacht dat hij zou verliezen maar zo'n mega sensatie is het echt niet..quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:59 schreef kevin_ het volgende:
Kan nog steeds niet geloven dat Kohlschreiber eruit ligt. Speelde die vent zo slecht?
Ja nja, had zeker wel meer van hem verwacht, toch erg jammerquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zo goed is Kohlschreiber nou ook weer niet..leuke subtopper maar mensen denken door die pot tegen Roddick meteen dat hij een wereldtopper is...had absoluut niet verwacht dat hij zou verliezen maar zo'n mega sensatie is het echt niet..
Ik ga bijna hopen dat Nadal verliest.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:22 schreef Nalbandian het volgende:
Ik zit net een fragment over Nadal op de nos-site (www.nos.nl) te bekijken waarbij ook Dmitry Tursunov aan het woord wordt gelaten. Damn zeg, wat een betuttelende vragen van die "verslaggever" zeg
. Alsof Tursunov voor het eerst een racket in zijn hand heeft voordat ie het Centre Court op loopt
. Tursunov legt zijn gameplan uit en je hoort die verslaggever echt denken van "yeah, yeah....whateva dude" en probeert hem nog in de zeik te zetten met zijn laatste opmerking
![]()
Hierbij het gewraakte fragment: http://player.nos.nl/inde(...)3616/category/sport/
Moest het even van me afschrijven
Zelden zo'n slechte verslaggever aan het werk gezien... Tenenkrommend gewoon, je hebt volkomen gelijk!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:22 schreef Nalbandian het volgende:
Ik zit net een fragment over Nadal op de nos-site (www.nos.nl) te bekijken waarbij ook Dmitry Tursunov aan het woord wordt gelaten. Damn zeg, wat een betuttelende vragen van die "verslaggever" zeg
. Alsof Tursunov voor het eerst een racket in zijn hand heeft voordat ie het Centre Court op loopt
. Tursunov legt zijn gameplan uit en je hoort die verslaggever echt denken van "yeah, yeah....whateva dude" en probeert hem nog in de zeik te zetten met zijn laatste opmerking
![]()
Hierbij het gewraakte fragment: http://player.nos.nl/inde(...)3616/category/sport/
Ik zou Internet Explorer gebruiken, uiteraard ervan uitgaande dat je momenteel Firefox gebruiktquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:39 schreef Federer-fan het volgende:
Op de NOS-site staat dat i de vereiste plug-in niet heb. Maar er staat ook niet bij welke ik nodig heb. Is iemand anders hier ook tegen dat probleem aangelopen?
Ik heb een iMac.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:40 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik zou Internet Explorer gebruiken, uiteraard ervan uitgaande dat je momenteel Firefox gebruikt
Ik heb het al op een andere manier opgelost. Maar bedankt in elk geval.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:46 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Plugin downloaden ? Ik heb geen iMac, dus kan je helaas niet verder helpen.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:22 schreef Nalbandian het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:05 schreef jojomen4 het volgende:
Jammer van die interviewer. Ga ander werk zoeken man!
Ja, zeg dat wel. Er gebeurt niks.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:14 schreef kevin_ het volgende:
Beetje saaie wedstrijd tot nu toe..
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:18 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind het best een goeie wedstrijd. Beide spelers staan aardig te tennissen.
Deze strategie gebruikt Nadal wel vaker. Daar laat die de tegenstander mee komen tot aan het einde van de set en dan gaat die vol voor de break.
Ik voorspel dan ook een 6-4 voor Nadal in de eerste.
5-4 Nadal met een break.quote:
de tactiek is onwijs lelijk maar je hebt wel gelijk. Tursunov is daarin ook de perfecte match-up..die verliest vaak zijn kop aan het einde vd set..echt een dromer. Die is in staat om 4 lovegames te winnen tot 4-4 en dan een lovebreak tegen te krijgen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:18 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind het best een goeie wedstrijd. Beide spelers staan aardig te tennissen.
Deze strategie gebruikt Nadal wel vaker. Daar laat die de tegenstander mee komen tot aan het einde van de set en dan gaat die vol voor de break.
Ik voorspel dan ook een 6-4 voor Nadal in de eerste.
Lelijk voor de toeschouwers bedoel je? Dat vind ik ook wel ja, al zul je het in topwedstrijden niet snel zien denk ik omdat het dan "knokken" is om elke game.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
de tactiek is onwijs lelijk maar je hebt wel gelijk. Tursunov is daarin ook de perfecte match-up..die verliest vaak zijn kop aan het einde vd set..echt een dromer. Die is in staat om 4 lovegames te winnen tot 4-4 en dan een lovebreak tegen te krijgen.
Omdat je PM's uitstaan maar zo: hou het een beetje normaal met al die smileys in het merendeel van je posts, het wordt nogal storend imo, zeker posts met sec smileys.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:44 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Crea zeg!quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:44 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Over Nadal zullen jij en ik altijd van mening verschillen haha. Op trage hardcourtbanen doet hij meer maar over het algemeen is het toch harken met gruwelijke topspinforehands die meters van de lijnen afkomen. Weet niet hoe hij nu speelt want zit op mijn werkquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:44 schreef jojomen4 het volgende:
Maar Nadal is afgelopen jaar onwijs gegroeid in het nemen van initiatief. Hij speelt de ballen niet alleen terug in het veld, maar hij zorgt voor spreiding waarmee die de tegenstander sloopt, heeft een verwoestende voorhand waarmee die veel winners kan slaan, gaat soms naar het net en speelt soms drop shots.
Dat die niet elke bal aanvalt ok, maar dat is soms ook onmogelijk als hij ballen ontvangt die keihard in een hoek geramt worden. Die ballen die die centraal krijgt aangespeeld op de voorhand probeert die altijd mee te dicteren, waar kan gelijk af te maken.
Ik vind de posts van kleinzusje wel heel leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat je PM's uitstaan maar zo: hou het een beetje normaal met al die smileys in het merendeel van je posts, het wordt nogal storend imo, zeker posts met sec smileys.
Ja, veel spanning zit er niet in.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:57 schreef TheGeneral het volgende:
Break Nadal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |