Wat doe je dan precies?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:47 schreef RacerDKB het volgende:
15 jaar, bijna 16, verdien ¤3,80 per uur bruto, als ik 16 ben ¤4,30 bruto.
Ik vind het zeker leuk, en beter dan zo'n kutbaan bij de Albert Heijn waar je 2,90 verdient als je 15 bent
Ze gebruiken en daar goed geld mee te verdienen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:45 schreef Blaxje het volgende:
Ik verkoop Mac's en randapparatuur daarvoor. Bij A Mac in Den Bosch (stijlloze reclame). Erg toffe job, wat is er nou mooier om de hele dag over Apple producten te kunnen lullen.
Is normaal op die leeftijd hoor..quote:Op zondag 24 februari 2008 20:48 schreef Pwnage. het volgende:
Ik krijg maar een zielige 3 euro per uur =( 15 jaar.
en dat red je?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:27 schreef MaxC het volgende:
Heb vanaf mijn 14e tot bijna mijne 19e wel gewerkt maar nu niet meer. Ik heb niet echt veel tijd meer voor door mijn studie en heb een heel afwisselend rooster.
Ik leef van mijn stufi + lening
Ligt eraan denk ik, als hij thuis woont, ouders betalen school en zorgverzekering dan moet je het wel kunnen halen met 300eur oid.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 21:02 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Is normaal op die leeftijd hoor..
Wat doe je en hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:59 schreef Pwnage. het volgende:
[..]
Haha mischien voor een vakkenvuller![]()
Ik doe werk waar je 10euro per uur voor kan krijgen![]()
Best zielig dus
Ja op zich wel, af en toe heb ik een maand met heel veel onvoorziene kosten dan vraag ik mijn ouders nog maar voor de rest prima. Moet ook alles (behalve boeken) zelf betalenquote:
Woon op kamers en betaal zelf mijn zorgverzekeringquote:Op maandag 25 februari 2008 20:22 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ligt eraan denk ik, als hij thuis woont, ouders betalen school en zorgverzekering dan moet je het wel kunnen halen met 300eur oid.
NIet dat je dan veel kunt halen
Ik zelf heb meestal 600e- 650e per maand en 90stufi. Woon thuis en ouders betalen school en zorgverz.
Dan heb je het easy. Ik zou willen dat ik zo'n bedrag te besteden had elke maand.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:22 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik zelf heb meestal 600e- 650e per maand en 90stufi. Woon thuis en ouders betalen school en zorgverz.
Ja inderdaad!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik verdien 3 euro per uur, wat niet zoveel is.. maar krijgen jullie ook in de pauzes doorbetaald? In totaal hebben we een uur pauze.
Ik ben in totaal gewoon van 8 tot 5 bezig om een beetje geld te verdienen. Wij werken best hard en doen aardig "zwaar" werk. Kan best wat meer verdienen toch?
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:49 schreef duncannn het volgende:
[..]
Wat doe je en hoe oud ben je dan?
Dan krijg je inderdaad niet veel. Maar als jij er tevreden mee bent is het toch prima? Ben je er niet tevreden mee, moet je het ook aankaarten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:22 schreef Pwnage. het volgende:
[..]
Nou 15 jaar. Ik doe het huishouden bij mensen thuis. Strijken, wassen, huis schoonmaken + gelijk nog is kinderoppas.
Zwaar leven![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad niet veel. Maar als jij er tevreden mee bent is het toch prima? Ben je er niet tevreden mee, moet je het ook aankaarten.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:46 schreef Pwnage. het volgende:
[..]
Oooh maar ik ben er niet tevreden mee :p
Alleen dit is hier in de straat en het zijn mensen die ik ken. Mn vorige werk was in een supermarkt, daar verdiende ik een euro minder en moest ik nog 5 km gaan fietsen..
Dan is dit wel weer beter..
Het is toch nog maar voor even ^^
jij verdiende dus, als meisje van 15, 9 euro p/u in een supermarkt ?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:59 schreef Pwnage. het volgende:
[..]
Haha mischien voor een vakkenvuller![]()
Ik doe werk waar je 10euro per uur voor kan krijgen![]()
Best zielig dus
Ze zegt: kán krijgen. Ze krijgt het vast nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:39 schreef duncannn het volgende:
[..]
[..]
jij verdiende dus, als meisje van 15, 9 euro p/u in een supermarkt ?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:39 schreef duncannn het volgende:
[..]
[..]
jij verdiende dus, als meisje van 15, 9 euro p/u in een supermarkt ?
2 euro per uurquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:03 schreef Pwnage. het volgende:
[..]
Haha nee je begrijp het verkeerd.
Vorige werk was in een supermarkt, daar verdiende ik 2¤. Nu doe ik schoonmaken enzo voor 3 euro. Maar dit is werk waar je zeker 10¤ voor kan krijgen.
Hebbes!quote:Op zondag 2 maart 2008 15:22 schreef Bakakame het volgende:
Heb nog geen baantje, maar misschien ga ik binnenkort bij de bieb werken
Boeken op alfabet zetten ofzo.. Niet het meest interessante baantje, maar verdient wel goed
Kun je me mooi een keer op een biertje trakterenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hebbes!
Ga als 16-jarige bij de bieb werken, zo'n 5,xx euro per uur.. En over 2 maanden 17, dan verdien ik 6,xx euro per uur
Dat is best veel, of niet? Ik weet niet hoeveel je loon omhoog gaat na elke verjaardag.. maar ik verdien nu meer dan 3,00 per u. Wat ik overigens ook veel vind in vergelijking met mijn andere 16 jarige vriendinnen met een baantje.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:45 schreef Ireentje het volgende:
Ben net 18, weet niet precies hoeveel ik nu verdien, maar toen ik 17 was verdiende ik ¤4,50 per uur, achter de kassa
Je loon stijgt als je 18 bent best veel.. Ik verdien als ik 17 ben zo'n 6,xx en 'n vriend van me 9,xx per uur.. Dat zit dan wel 'n eind boven minimumloon, maar volgens mij is de stijging ongeveer gelijkquote:Op zondag 9 maart 2008 13:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is best veel, of niet? Ik weet niet hoeveel je loon omhoog gaat na elke verjaardag.. maar ik verdien nu 3,40 per u. Wat ik overigens ook veel vind in vergelijking met mijn andere 16 jarige vriendinnen met een baantje.
Ik ging van 4.5x naar 4.9x per uur.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je loon stijgt als je 18 bent best veel.. Ik verdien als ik 17 ben zo'n 6,xx en 'n vriend van me 9,xx per uur.. Dat zit dan wel 'n eind boven minimumloon, maar volgens mij is de stijging ongeveer gelijk
Boeken op alfabetische volgorde terugzettenquote:Op zondag 9 maart 2008 15:38 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik ging van 4.5x naar 4.9x per uur.
maar in de 6 euro bij een bieb dat is wel heel erg veel, wat moet je daar allemaal doen? Ik dacht trouwens dat die dingen bijna allemaal uitgestorven waren.
Wat is een biepmiep ?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:48 schreef Bolster het volgende:
Als alles goed verloopt, ben ik de nieuwe biepmiep in de C1000 hier
En dan verdient dat hopelijk ook nog goed
dit verdien ik als 17 jarigequote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:49 schreef XxViperxX het volgende:
Ben net 19 en werk bij C1000 vakkenvuller
Verdien ¤5,00 per uur
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:50 schreef Biefstuk het volgende:
Meestal sta ik kassa te draaien maar naast dat is het vakken bijvullen en spiegelen.
Al met al, stom kutwerk aangezien klanten altijd wat te zeuren hebben.
dat dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:04 schreef Elwood1802 het volgende:
callcenter inbound
126 uur per week
10 euro netto en reiskosten (ook al heb ik ov)
Jaa! Ik ben ook nog aangenomenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:54 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Wat is een biepmiep ?
Als je het over achter de kassa werken hebt zou ik het wel triest vinden als jongen, dat staat namelijk gelijk aan homo
Met 18 kun je prima in een bedrijf werken met alleen maar volwassenen, zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:33 schreef Sanderrrr het volgende:
Iemand ervaring met als puber werken in een bedrijf met (bijna?) alleen maar volwassenen van 30+? Heb iets gevonden waar ik misschien wel kans maak om te komen werken (kennis van familie) maar het ziet er niet uit als een bedrijf waar nou veel tieners werken.. In de supermarkt vond ik het wel fijn zoveel collega's van dezelfde leeftijd. (18)
Een helpdesk lijkt me nou weer niks, krijg je voortdurend boze mensen aan de lijn. Of in elk geval geïrriteerde mensen. Hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf bij welke helpdesk je werkt maar bij helpdesk denk ik meteen aan UPC oid.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:21 schreef Synthesist het volgende:
Ik heb al best veel gedaan: schoonmaak, magazijn, kranten, cafe, verkoop
Op dit moment doe ik ff niets, ik kijk wel af en toe voor een leuk baantje, maar als 21 jarige ga ik echt niet voor 5 paupereuro's per uur werken, Klotebaantjes zijn er zat, dat vertik ik te willen doen.
callcenters verdienen het beste. Lijkt me ook wel leuk om een keer te doen. Maar dan liever als helpdesk
Beter dan mensen lastigvallen onder het eten. Leningen en verzekeringen aansmeren via de telefoon lijkt me zeer eentonig.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:41 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Een helpdesk lijkt me nou weer niks, krijg je voortdurend boze mensen aan de lijn. Of in elk geval geïrriteerde mensen. Hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf bij welke helpdesk je werkt maar bij helpdesk denk ik meteen aan UPC oid.
Moet jij eens een dagje bierkratten gaan stapelen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:22 schreef MJay1 het volgende:
Dat krijg je als je hard werkt he, bij een menselijke baas en niet bij en een of ander vullis bedrijf met een vastgestelde CAO. Ik word vrij ruim betaald omdat het op de markt zwaar werk is, in vergelijking met vakkenvullers e.d.
Ik weet natuurlijk niet hoe zwaar het werk op de markt is, maar vakkenvullen is ook niet altijd licht werk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:22 schreef MJay1 het volgende:
Dat krijg je als je hard werkt he, bij een menselijke baas en niet bij en een of ander vullis bedrijf met een vastgestelde CAO. Ik word vrij ruim betaald omdat het op de markt zwaar werk is, in vergelijking met vakkenvullers e.d.
Chill ! Ikzelf ben Ober in een best vrij luxe restaurant.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga zaterdag een hele middag proefdraaien bij een restaurant hier in de bediening, ben benieuwd.
Ik doel niet direct op fysiek zwaar werk. Ik sta bijvoorbeeld wel eens om 3 uur op en ben 8 uur savonds thuis. Ook is al het rekenwerk bij ons uit het hoofd, dus ook je hersenen blijven constant aan het werk. Verder moet je heel erg ruim kunnen denk en heel probleem-oplossend kunnen denken. En fysiek is het trouwens ook wel zwaar, maar dat zul je in de supermarkt ook wel hebben.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Moet jij eens een dagje bierkratten gaan stapelen.
Hoeveel jaar ervaring en tijdelijk of vast?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:21 schreef J-heronimus het volgende:
Ben 19 jaar
Werk als Administratief Medewerker in een ziekenhuis.
11,58 euro bruto per uur
Pff, zou er niet voor uit me bed komen.5.80 bruto :/quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:04 schreef Remzz het volgende:
Mc Donalds 5.80 bruto, 21 jaar. Leuk werk/collega's
En ik zou niet zo'n ondankbaar hondenbaantje als taxichauffeur willen hebben ook al verdien je dan 9 euro per uur.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:26 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Pff, zou er niet voor uit me bed komen.5.80 bruto :/
Zelf doe ik parttime taxi rijden, ben 21 en verdien 9 netto per uur
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:37 schreef Pumatje het volgende:
[..]
En ik zou niet zo'n ondankbaar hondenbaantje als taxichauffeur willen hebben ook al verdien je dan 9 euro per uur.
Heb het ook gedaan, 1x nooit meer.
Werk nu als Barman in een Mexicaans rest./ cafe.
Leukste van alles vind ik. alhoewel koerieren vond ik ook best leuk.
Ik werk van 9 tot 6 op zaterdag. Zoveel scheelt dat niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:36 schreef no1uknow het volgende:
Werk jij wel is van 6 uur 's ochtends tot bijna 6 uur 's avonds, strawberry?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |