quote:Op zondag 9 maart 2008 18:50 schreef Biefstuk het volgende:
Meestal sta ik kassa te draaien maar naast dat is het vakken bijvullen en spiegelen.
Al met al, stom kutwerk aangezien klanten altijd wat te zeuren hebben.
dat dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:04 schreef Elwood1802 het volgende:
callcenter inbound
126 uur per week
10 euro netto en reiskosten (ook al heb ik ov)
Jaa! Ik ben ook nog aangenomenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:54 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Wat is een biepmiep ?
Als je het over achter de kassa werken hebt zou ik het wel triest vinden als jongen, dat staat namelijk gelijk aan homo
Met 18 kun je prima in een bedrijf werken met alleen maar volwassenen, zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:33 schreef Sanderrrr het volgende:
Iemand ervaring met als puber werken in een bedrijf met (bijna?) alleen maar volwassenen van 30+? Heb iets gevonden waar ik misschien wel kans maak om te komen werken (kennis van familie) maar het ziet er niet uit als een bedrijf waar nou veel tieners werken.. In de supermarkt vond ik het wel fijn zoveel collega's van dezelfde leeftijd. (18)
Een helpdesk lijkt me nou weer niks, krijg je voortdurend boze mensen aan de lijn. Of in elk geval geīrriteerde mensen. Hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf bij welke helpdesk je werkt maar bij helpdesk denk ik meteen aan UPC oid.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:21 schreef Synthesist het volgende:
Ik heb al best veel gedaan: schoonmaak, magazijn, kranten, cafe, verkoop
Op dit moment doe ik ff niets, ik kijk wel af en toe voor een leuk baantje, maar als 21 jarige ga ik echt niet voor 5 paupereuro's per uur werken, Klotebaantjes zijn er zat, dat vertik ik te willen doen.
callcenters verdienen het beste. Lijkt me ook wel leuk om een keer te doen. Maar dan liever als helpdesk
Beter dan mensen lastigvallen onder het eten. Leningen en verzekeringen aansmeren via de telefoon lijkt me zeer eentonig.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:41 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Een helpdesk lijkt me nou weer niks, krijg je voortdurend boze mensen aan de lijn. Of in elk geval geīrriteerde mensen. Hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf bij welke helpdesk je werkt maar bij helpdesk denk ik meteen aan UPC oid.
Moet jij eens een dagje bierkratten gaan stapelen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:22 schreef MJay1 het volgende:
Dat krijg je als je hard werkt he, bij een menselijke baas en niet bij en een of ander vullis bedrijf met een vastgestelde CAO. Ik word vrij ruim betaald omdat het op de markt zwaar werk is, in vergelijking met vakkenvullers e.d.
Ik weet natuurlijk niet hoe zwaar het werk op de markt is, maar vakkenvullen is ook niet altijd licht werk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:22 schreef MJay1 het volgende:
Dat krijg je als je hard werkt he, bij een menselijke baas en niet bij en een of ander vullis bedrijf met een vastgestelde CAO. Ik word vrij ruim betaald omdat het op de markt zwaar werk is, in vergelijking met vakkenvullers e.d.
Chill ! Ikzelf ben Ober in een best vrij luxe restaurant.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga zaterdag een hele middag proefdraaien bij een restaurant hier in de bediening, ben benieuwd.
Ik doel niet direct op fysiek zwaar werk. Ik sta bijvoorbeeld wel eens om 3 uur op en ben 8 uur savonds thuis. Ook is al het rekenwerk bij ons uit het hoofd, dus ook je hersenen blijven constant aan het werk. Verder moet je heel erg ruim kunnen denk en heel probleem-oplossend kunnen denken. En fysiek is het trouwens ook wel zwaar, maar dat zul je in de supermarkt ook wel hebben.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Moet jij eens een dagje bierkratten gaan stapelen.
Hoeveel jaar ervaring en tijdelijk of vast?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:21 schreef J-heronimus het volgende:
Ben 19 jaar
Werk als Administratief Medewerker in een ziekenhuis.
11,58 euro bruto per uur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |