en dat red je?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:27 schreef MaxC het volgende:
Heb vanaf mijn 14e tot bijna mijne 19e wel gewerkt maar nu niet meer. Ik heb niet echt veel tijd meer voor door mijn studie en heb een heel afwisselend rooster.
Ik leef van mijn stufi + lening
Ligt eraan denk ik, als hij thuis woont, ouders betalen school en zorgverzekering dan moet je het wel kunnen halen met 300eur oid.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 21:02 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Is normaal op die leeftijd hoor..
Wat doe je en hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:59 schreef Pwnage. het volgende:
[..]
Haha mischien voor een vakkenvuller![]()
Ik doe werk waar je 10euro per uur voor kan krijgen![]()
Best zielig dus
Ja op zich wel, af en toe heb ik een maand met heel veel onvoorziene kosten dan vraag ik mijn ouders nog maar voor de rest prima. Moet ook alles (behalve boeken) zelf betalenquote:
Woon op kamers en betaal zelf mijn zorgverzekeringquote:Op maandag 25 februari 2008 20:22 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ligt eraan denk ik, als hij thuis woont, ouders betalen school en zorgverzekering dan moet je het wel kunnen halen met 300eur oid.
NIet dat je dan veel kunt halen
Ik zelf heb meestal 600e- 650e per maand en 90stufi. Woon thuis en ouders betalen school en zorgverz.
Dan heb je het easy. Ik zou willen dat ik zo'n bedrag te besteden had elke maand.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:22 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik zelf heb meestal 600e- 650e per maand en 90stufi. Woon thuis en ouders betalen school en zorgverz.
Ja inderdaad!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik verdien 3 euro per uur, wat niet zoveel is.. maar krijgen jullie ook in de pauzes doorbetaald? In totaal hebben we een uur pauze.
Ik ben in totaal gewoon van 8 tot 5 bezig om een beetje geld te verdienen. Wij werken best hard en doen aardig "zwaar" werk. Kan best wat meer verdienen toch?
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:49 schreef duncannn het volgende:
[..]
Wat doe je en hoe oud ben je dan?
Dan krijg je inderdaad niet veel. Maar als jij er tevreden mee bent is het toch prima? Ben je er niet tevreden mee, moet je het ook aankaarten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:22 schreef Pwnage. het volgende:
[..]
Nou 15 jaar. Ik doe het huishouden bij mensen thuis. Strijken, wassen, huis schoonmaken + gelijk nog is kinderoppas.
Zwaar leven![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad niet veel. Maar als jij er tevreden mee bent is het toch prima? Ben je er niet tevreden mee, moet je het ook aankaarten.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:46 schreef Pwnage. het volgende:
[..]
Oooh maar ik ben er niet tevreden mee :p
Alleen dit is hier in de straat en het zijn mensen die ik ken. Mn vorige werk was in een supermarkt, daar verdiende ik een euro minder en moest ik nog 5 km gaan fietsen..
Dan is dit wel weer beter..
Het is toch nog maar voor even ^^
jij verdiende dus, als meisje van 15, 9 euro p/u in een supermarkt ?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:59 schreef Pwnage. het volgende:
[..]
Haha mischien voor een vakkenvuller![]()
Ik doe werk waar je 10euro per uur voor kan krijgen![]()
Best zielig dus
Ze zegt: kán krijgen. Ze krijgt het vast nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:39 schreef duncannn het volgende:
[..]
[..]
jij verdiende dus, als meisje van 15, 9 euro p/u in een supermarkt ?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:39 schreef duncannn het volgende:
[..]
[..]
jij verdiende dus, als meisje van 15, 9 euro p/u in een supermarkt ?
2 euro per uurquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:03 schreef Pwnage. het volgende:
[..]
Haha nee je begrijp het verkeerd.
Vorige werk was in een supermarkt, daar verdiende ik 2¤. Nu doe ik schoonmaken enzo voor 3 euro. Maar dit is werk waar je zeker 10¤ voor kan krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |