volgens mij is je pc aardig gaarquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:18 schreef lynda het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat doen als alle .exe bestanden niet werken?![]()
je moet niet TEVEEL vragen van mij als vrouwzijnde ja
Zeg, ik moet nog tot 22:30...quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ej Tinus, ik heb gvd geen zin meer!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:15 schreef draculettetje het volgende:
Hallo ik ben weer thuis!
Jazeker, we hadden elkaar 10 jaar niet gezien en via hyves weer gevonden!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]!
En nog gezellig bij vriendinnetje?
Jij hebt uit kunnen slapen AAP!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, ik moet nog tot 22:30...
Gelukkig is de maandelijke borrel vandaag weer, dus ik vermaak me wel
Uitslapen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij hebt uit kunnen slapen AAP!
Ik mag nog 15 minuten, ken ik ook naar huis...
oja,
sinds 2 weken zeg ik nu tegen alle collega's die naar huis gaan "bedankt voor je inzet!"
dus over 15 min: bedankt voor je inzet droxz!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja,
sinds 2 weken zeg ik nu tegen alle collega's die naar huis gaan "bedankt voor je inzet!"
Zo, dat is een tijd lang!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Jazeker, we hadden elkaar 10 jaar niet gezien en via hyves weer gevonden!
Hij draait!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij is je pc aardig gaar
je bent vast geliefdquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja,
ja en het klikte nog steeds al hadden we dat al uitgevonden we hadden al een uur zitten bellen en toen van zullen we maar afspreken....quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, dat is een tijd lang!
Dan is het wel leuk hyves ja! (voor mij niet hahaha)
Ik 07:00, door die mensen die bij ons aan het verbouwen zijn!!!!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uitslapen?
Ja echt niet, ik moest er om 13:00 al uit man
kan je mooi windows opnieuw erop zettenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Hij draait!!![]()
Ik kom er vanzelf wel uit heb weer wat te doen morgen
Ai, da's vroegquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik 07:00, door die mensen die bij ons aan het verbouwen zijn!!!!!
Eerste zinvolle post van vandaagquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je mooi windows opnieuw erop zetten
dat doe ik wel bij de volgende pcquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je mooi windows opnieuw erop zetten
Morgen om 06:00 door mijn wekker, gelukkig niet door die bouwvakkers met hun tering herriequote:
precies dat bedoel ik!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
oja !!!!!!! meneer zaagmans heb ik nog gezien vanmiddag!
Je moeder, die kijkt naar Oprahquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, ik heb alles op pc al afgesloten, behalve Opera met dit topic
lijkt me als je geen .exe meer kan openen, het een behoorlijke kuur is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:27 schreef lynda het volgende:
[..]
dat doe ik wel bij de volgende pc![]()
is hier een keer fout gedaan door mijn o zo geliefde vader en NOOIT meer zolang de pc blijft draaien zonder kuren
Dank u, dank u!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:32 schreef draculettetje het volgende:
Hey en droxz....
BEDANKT VOOR JE INZET
Tja, dat schiet niet echt op nee...quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me als je geen .exe meer kan openen, het een behoorlijke kuur is.
wat dat betreft zijn sommige nieuwe pcs wat makkelijker , windows staat er al op, rescue dvd erbij . kan niet mis gaan(althans is de bedoeling
)
GVD!!!!!!!! was ik vergetenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ja idd, die kneus stond opeens een boomstronk door te zagen naast m'n bed toen ik nog lag te slapen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
aardbeien zijn wel lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd, die kneus stond opeens een boomstronk door te zagen naast m'n bed toen ik nog lag te slapen.
Om fokking 12 uur, ga aardbeien plukken ofzo
ging alleen om die van quicktime die inmiddels foets isquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me als je geen .exe meer kan openen, het een behoorlijke kuur is.
wat dat betreft zijn sommige nieuwe pcs wat makkelijker , windows staat er al op, rescue dvd erbij . kan niet mis gaan(althans is de bedoeling
)
Ik ga pleite, tot morgen!quote:
Jij ook fijne avond!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:35 schreef lynda het volgende:
[..]
ging alleen om die van quicktime die inmiddels foets is![]()
nou nog ff 1 ding en klaaaaaaaaar weer
Ik kan mooi de bank opfijne avond
Je moeder... Die stond om twaalf uur al fokkend aardbeien te plukkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd, die kneus stond opeens een boomstronk door te zagen naast m'n bed toen ik nog lag te slapen.
Om fokking 12 uur, ga aardbeien plukken ofzo
Godver...quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je moeder... Die stond om twaalf uur al fokkend aardbeien te plukken
Ik zie ze ook!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
ej WL ik zie nu je plaatjes pas hahaha (ben thuis)
[ afbeelding ]
ja wel lachen toch ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
ej WL ik zie nu je plaatjes pas hahaha (ben thuis)
[ afbeelding ]
Ach jah zag ik er tenminste weer is netjes uitquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:36 schreef draculettetje het volgende:
da's heus niet aardig! moest je voor niks in pak!
FOTOOOOOOOquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach jah zag ik er tenminste weer is netjes uit
Hoewel... loop wel vaker in pak, maar deed er nu ook meer een stropdas bij aan
Haha ja, ook die draag ikquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:41 schreef draculettetje het volgende:
stropdas! en nog in de file gestaan?
Ik zal er wel is 1 voor je maken, help mij er dan wel aan te herinnerenquote:
Balen bellerquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach jah zag ik er tenminste weer is netjes uit
Hoewel... loop wel vaker in pak, maar deed er nu ook meer een stropdas bij aan
Ja dat gevoel had ik dus ook!! Ik haat die dingenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Balen beller
stropdas, waar?! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Jepz, dus morgen weer lekker ontspannenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:43 schreef draculettetje het volgende:
idd ja! morgen gewoon weer eigen werkplek?
Hahaha jajaquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:43 schreef lynda het volgende:
Beller je moet een foto maken!! hehe
da's ook heus niet aardigquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:42 schreef lynda het volgende:
dracuuuuuu me tekst komt niet meer op msn aan bij joukrijg alles terug
Hahaha die is gemeenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:47 schreef draculettetje het volgende:
ow ja en fotooooo dat ik daar niet om vroeg
ik weet al durfde niet na gister
Nee hahaquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:50 schreef draculettetje het volgende:
ik zeg toch niks......
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:51 schreef draculettetje het volgende:
en dan mag smokez ook weer naar huis!
Huh? Waar gaat dit nu weer over? :quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:55 schreef lynda het volgende:
go smokie go smokie go smokieeeeeeeeeee
Zelfs na fles whiskey doe ik niet zo raarquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Sméééééééééérig
http://www.liveleak.com/view?i=b05c848e35
Inderdaad, die dingen moeten ze verbieden!!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
stropdas. .........
krijgt niemand om mijn nek
maar goed, avondje weer gevallen
Zitten er wel genoeg mensen in de groep?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gaat nog ff roken!
In de baas z'n tijd smaakt ie altijd nét ff wat lekkerder
I knowquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:54 schreef draculettetje het volgende:
maar denk van alles ha ha vooral visualisatie tralalala
slaap lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen, ik ga nog even wat nieuwe Wii games testen/spelen, daarna slapen
Allemaal alvast weltruste en slaap lekker!
You 2!quote:
msn doet stomquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat doe ik nu toch weer verkeerd
LOL hoezo niet ? je ziet zo dat het nep is!quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:14 schreef draculettetje het volgende:
da's heus geenn leuk plaatje om te zien, zo als eerste zonder te weten hoe of wat!
koffie, thee, limonade ? of bier ?quote:
Eerst koffie... dan een bakje thee... en kom dan maar aanzetten met dat bierquote:Op donderdag 21 februari 2008 07:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koffie, thee, limonade ? of bier ?
whaha, ja zie je, het werkt!quote:Op donderdag 21 februari 2008 07:17 schreef Crazy-M het volgende:
Bier?
* Crazy-M ontwaakt iets meer....
Dan kunnen wij elkaar een hand geven... ik ook nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 07:31 schreef WhiteLightning het volgende:
**zucht** ik heb al geen zin meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |