jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol dat heb je wel vaker of niet ?
* Sm0keZ vouwt een handdoek om in een vliegtuigje en gooit die richting Alkmaarquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:14 schreef lynda het volgende:
[..]
als je een handdoek komt brengen wel![]()
installeer hem anders opnieuw, en verwijder hem daarna meteenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:15 schreef lynda het volgende:
[..]
jascheit pc
![]()
staat ook niet in die andere lijst die jij ooit gaf.. eigenwijze programma's kill
mijn pc heeft af en toe een eigen levenquote:
relaxedquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
[..]
mijn pc heeft af en toe een eigen leven![]()
ben al blij dat hij nog steeds draaitvoordeel als je je pc alleen gebruikt voor onzin ellende en school
En hoe moet ik dat doen als alle .exe bestanden niet werken?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
installeer hem anders opnieuw, en verwijder hem daarna meteen
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:12 schreef lynda het volgende:
@ smokez: nee verwarming doet stom tegen mij
Aan droxz heb ik tenminste wat
volgens mij is je pc aardig gaarquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:18 schreef lynda het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat doen als alle .exe bestanden niet werken?![]()
je moet niet TEVEEL vragen van mij als vrouwzijnde ja
Zeg, ik moet nog tot 22:30...quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ej Tinus, ik heb gvd geen zin meer!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:15 schreef draculettetje het volgende:
Hallo ik ben weer thuis!
Jazeker, we hadden elkaar 10 jaar niet gezien en via hyves weer gevonden!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]!
En nog gezellig bij vriendinnetje?
Jij hebt uit kunnen slapen AAP!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, ik moet nog tot 22:30...
Gelukkig is de maandelijke borrel vandaag weer, dus ik vermaak me wel
Uitslapen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij hebt uit kunnen slapen AAP!
Ik mag nog 15 minuten, ken ik ook naar huis...
oja,
sinds 2 weken zeg ik nu tegen alle collega's die naar huis gaan "bedankt voor je inzet!"
dus over 15 min: bedankt voor je inzet droxz!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja,
sinds 2 weken zeg ik nu tegen alle collega's die naar huis gaan "bedankt voor je inzet!"
Zo, dat is een tijd lang!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Jazeker, we hadden elkaar 10 jaar niet gezien en via hyves weer gevonden!
Hij draait!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij is je pc aardig gaar
je bent vast geliefdquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja,
ja en het klikte nog steeds al hadden we dat al uitgevonden we hadden al een uur zitten bellen en toen van zullen we maar afspreken....quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, dat is een tijd lang!
Dan is het wel leuk hyves ja! (voor mij niet hahaha)
Ik 07:00, door die mensen die bij ons aan het verbouwen zijn!!!!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uitslapen?
Ja echt niet, ik moest er om 13:00 al uit man
kan je mooi windows opnieuw erop zettenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Hij draait!!![]()
Ik kom er vanzelf wel uit heb weer wat te doen morgen
Ai, da's vroegquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik 07:00, door die mensen die bij ons aan het verbouwen zijn!!!!!
Eerste zinvolle post van vandaagquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je mooi windows opnieuw erop zetten
dat doe ik wel bij de volgende pcquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je mooi windows opnieuw erop zetten
Morgen om 06:00 door mijn wekker, gelukkig niet door die bouwvakkers met hun tering herriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |