precies dat bedoel ik!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
oja !!!!!!! meneer zaagmans heb ik nog gezien vanmiddag!
Je moeder, die kijkt naar Oprahquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, ik heb alles op pc al afgesloten, behalve Opera met dit topic
lijkt me als je geen .exe meer kan openen, het een behoorlijke kuur is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:27 schreef lynda het volgende:
[..]
dat doe ik wel bij de volgende pc![]()
is hier een keer fout gedaan door mijn o zo geliefde vader en NOOIT meer zolang de pc blijft draaien zonder kuren
Dank u, dank u!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:32 schreef draculettetje het volgende:
Hey en droxz....
BEDANKT VOOR JE INZET
Tja, dat schiet niet echt op nee...quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me als je geen .exe meer kan openen, het een behoorlijke kuur is.
wat dat betreft zijn sommige nieuwe pcs wat makkelijker , windows staat er al op, rescue dvd erbij . kan niet mis gaan(althans is de bedoeling
)
GVD!!!!!!!! was ik vergetenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ja idd, die kneus stond opeens een boomstronk door te zagen naast m'n bed toen ik nog lag te slapen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
aardbeien zijn wel lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd, die kneus stond opeens een boomstronk door te zagen naast m'n bed toen ik nog lag te slapen.
Om fokking 12 uur, ga aardbeien plukken ofzo
ging alleen om die van quicktime die inmiddels foets isquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me als je geen .exe meer kan openen, het een behoorlijke kuur is.
wat dat betreft zijn sommige nieuwe pcs wat makkelijker , windows staat er al op, rescue dvd erbij . kan niet mis gaan(althans is de bedoeling
)
Ik ga pleite, tot morgen!quote:
Jij ook fijne avond!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:35 schreef lynda het volgende:
[..]
ging alleen om die van quicktime die inmiddels foets is![]()
nou nog ff 1 ding en klaaaaaaaaar weer
Ik kan mooi de bank opfijne avond
Je moeder... Die stond om twaalf uur al fokkend aardbeien te plukkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd, die kneus stond opeens een boomstronk door te zagen naast m'n bed toen ik nog lag te slapen.
Om fokking 12 uur, ga aardbeien plukken ofzo
Godver...quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je moeder... Die stond om twaalf uur al fokkend aardbeien te plukken
Ik zie ze ook!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
ej WL ik zie nu je plaatjes pas hahaha (ben thuis)
[ afbeelding ]
ja wel lachen toch ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
ej WL ik zie nu je plaatjes pas hahaha (ben thuis)
[ afbeelding ]
Ach jah zag ik er tenminste weer is netjes uitquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:36 schreef draculettetje het volgende:
da's heus niet aardig! moest je voor niks in pak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |