Dat begrijp ik, en dat vind ik dan ook een helder en realistisch standpunt. Zolang met maar niet opeens wonderen verwacht.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:03 schreef patrickt37 het volgende:
"JanVanHalst, het bestuur bij Ajax is al 10 jaar een puinhoop. Vele hebben dit al vaak genoeg aangegeven.
JC maakte in de media kenbaar dat hij de puinhoop wel eventjes wil komen opruimen.
Dan is 1+1=2. We moeten hem niet zien als DE verlosser, maar het geeft de Ajacied in ieder geval weer hoop.
Waarschijnlijk zullen we volgend seizoen weer als een overgangsjaar moeten gaan zien. De tijd die JC met de nieuwe directie/bestuur nodig heeft om evt. Ajax naar een hoger plan te trekken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:06 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, en dat vind ik dan ook een helder en realistisch standpunt. Zolang met maar niet opeens wonderen verwacht.
Precies. Als de supporters het vernieuwde Ajax de tijd geven, dan denk ik dat je met Johan Cruijff een hele goede in huis hebt. Alleen kennen we allemaal het voetbal: opportunisme viert hoogtij, dus het is afwachten of de nieuwe bestuursvorm de tijd zal krijgen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen we volgend seizoen weer als een overgangsjaar moeten gaan zien. De tijd die JC met de nieuwe directie/bestuur nodig heeft om evt. Ajax naar een hoger plan te trekken.
Time will learn
Je gelooft zelf toch niet dat dat ooit nog eens gaat gebeuren?quote:
Denk dat we nou juist in de situatie zitten om dat eens te accepteren. Resultaat wordt nog altijd op het veld geboekt, en die spelers zijn allemaal aangetrokken door het oude beleid. Die ga je niet allemaal 1,2,3 kwijtraken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat we idd geen keuze hebben om nog 1 overgangsjaar te accepteren.
Don Leo? En dan Cruijff weer vanaf de tribune naar beneden komen zekerquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:24 schreef kroegtijger het volgende:
Hopelijk maakt El Salvador er weer een beetje een fatsoenlijk zooitje van.....
belangrijkst op het moment is dat er weer eens een trainer van de oude stempel komt lijkt me.... Iemand die die verwende pest-jochies weer eens wat respect bij brengt.... Slecht gespeeld?? dan de boiler uitzetten en maar een koude douche nemen! Te laat op de training?? Schoenen poetsen! Te weinig inzet getoond?? de volgende dag rondjes om t veld lopen tot je er kotsend bij neervalt!
en natuurlijk elke week iemand die alle shirtjes moet wassen!! back to the rootslijkt mij ten minste de beste oplossing.
Dan nu de vraag: Wie?? Mijn mening is dat Don Leo het maar moet gaan doenMaar in ieder geval een wat oudere man, waar die mannetjes gewoon nog bang van worden! Ze kunnen allemaal prima voetballen maar de arrogantie die er tegenwoordig vanaf straalt is gewoon te erg voor woorden.
Volgens mij doet ook niet iedereen dat.. Dit zal een proces moeten worden wat zeker.. en dat realiseren de meeste zich ook.. een overgangsjaar nodig zal hebben..quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:06 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, en dat vind ik dan ook een helder en realistisch standpunt. Zolang met maar niet opeens wonderen verwacht.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Don Leo? En dan Cruijff weer vanaf de tribune naar beneden komen zeker
Gelooftie het zelf?quote:Jaakke wilde zelf al aftreden
Tegenover Radio 1 heeft John Jaakke laten weten niet door de ledenraad onder druk te zijn gezet om af te treden. "Nee, ik ben niet onder druk gezet. Ik had me al voorgenomen om met dit voorstel te komen”, stelt Jaakke.
Ook mooi dat Beenhakker later zei "Ik had hem eigenlijk voor zijn bek moeten slaan"quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:43 schreef kroegtijger het volgende:
[..]geniaal was dat inderdaad....
Leo kon ajax maar niet aan 't voetballen krijgen; twente stond 1-3 voor en het orakel kwam even naar beneden om Leo van wat "tips" te voorzien.... Rijkaard viel in en Ajax won met 5-3 uiteindelijk....volgens mij was dat seizoen 81/82
dat zijn toch de mooiste periodes geweest
--edit--
Fathom bevestigd inderdaad even het verhaal
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:52 schreef Silenus het volgende:
Jaakke is echt helemaal de weg kwijt.
Die Beenhakker is ook een mooie man inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook mooi dat Beenhakker later zei "Ik had hem eigenlijk voor zijn bek moeten slaan"
Leo Beenhakker heeft woensdag uit handen van de Poolse president Lech Kaczynski het Kruis van de Renaissance ontvangen. De trainer kreeg deze hoge onderscheiding voor zijn verdiensten voor het Poolse voetbal en het nationale elftal in het bijzonder.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:09 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Die Beenhakker is ook een mooie man inderdaadmaar zo'n type trainer is denk ik wel wat Ajax nodig heeft... iemand die respect afdwingt en waar ze tegenop kijken... die dat slappe gedrag gewoon keihard afstraft en niet bang is om eens wat "rare" maatregelen te nemen als de mannen weer eens te beroerd zijn geweest om te werken voor hun geld. Laat ze bij een nederlaag tegen PSV of Feyenoord maar eens terug naar Amsterdam lopen ipv in de bus...kijken of ze de volgende keer dan weer zo slap durven te spelen....
Maar dat soort trainers is helaas een uitstervend ras geworden
Je doet net alsof ie 20 jaar dood is geweest, de man is elke dag gewoon met voetbal bezig hoor. Zowel bij Ajax als Barca, hij schrijft voor kranten, analyseert op TV etc..quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:31 schreef Wooldoor het volgende:
Geweldig dat hij hieraan wilt beginnen alleen vraag ik me af of hij het nog kan veranderen binnen Ajax. Het hele voetbal is op dit moment zo verschrikkelijk veranderd vergeleken de tijd van Cruijf dat ik me af vraag of hij er verandering in kan brengen.
Voor einde van seizoenquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Op wat voor termijn willen ze nieuwe personen bekend maken?
Ik denk dat de Don nooit meer als club-trainer wil werken.... En voorlopig zal ie wel in Polen blijven verwacht ik...die man wordt daar op handen gedragen zo'n beetje (hij doet t er ook verdomde goed moet ik zeggen)quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:22 schreef Fathom het volgende:
[..]
Leo Beenhakker heeft woensdag uit handen van de Poolse president Lech Kaczynski het Kruis van de Renaissance ontvangen. De trainer kreeg deze hoge onderscheiding voor zijn verdiensten voor het Poolse voetbal en het nationale elftal in het bijzonder.
Beenhakker is sinds 2006 werkzaam in Polen. De nationale ploeg bereikte onder zijn leiding voor het eerst de eindronde van een Europees kampioenschap, deze zomer in Zwitserland en Oostenrijk.
De 65-jarige Beenhakker, die nog tot 2010 onder contract staat, ontving in november ook al een (minder belangrijke) decoratie van de Poolse president voor zijn goede resultaten met het nationale elftal.
Analyseren en dergelijke is leuk maar het is geen technisch clubbeleid maken en volgen. Geld speelt nu ook een veel grotere rol en alles.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je doet net alsof ie 20 jaar dood is geweest, de man is elke dag gewoon met voetbal bezig hoor. Zowel bij Ajax als Barca, hij schrijft voor kranten, analyseert op TV etc..
Wat zou er dan veranderd moeten zijn dat hij niet meer kan volgen oid?
Cruijff is natuurlijk niet op zijn achterhoofd gevallen, die is zeker op de hoogte van dit soort dingen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:35 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Analyseren en dergelijke is leuk maar het is geen technisch clubbeleid maken en volgen. Geld speelt nu ook een veel grotere rol en alles.
We zullen het nog moeten zien maar ik vind het toch een prima stap van hem.
Wat er nog meer veranderd is sinds hij geen TD of trainer meer is:
- Bosman arrest
- Marnier van voetballen (meer verdedigend en op resultaat)
- Geld binnen de clubs en commercie
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:35 schreef appelsientje het volgende:
Netjes hoor van Cruijf dat hij de het heft in handen neemt...
En ik denk dat er echt geen overgangsjaar nodig is... ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen...
wel jammer had toch graag PSV 5 jaar achter elkaar kampioen zien worden.... maar het kan nog altijd
Tijd zal leren of Johan gelijk gaat krijgen, maar ik denk het wel..
Nofi, maar als jij er van op de hoogte bent, waarom hij dan niet?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:35 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Analyseren en dergelijke is leuk maar het is geen technisch clubbeleid maken en volgen. Geld speelt nu ook een veel grotere rol en alles.
We zullen het nog moeten zien maar ik vind het toch een prima stap van hem.
Wat er nog meer veranderd is sinds hij geen TD of trainer meer is:
- Bosman arrest
- Marnier van voetballen (meer verdedigend en op resultaat)
- Geld binnen de clubs en commercie
Omdat Cruijff zich afvraagt waarom De Jong naar HSV ging.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nofi, maar als jij er van op de hoogte bent, waarom hij dan niet?.
De reden waarom weet hij ook wel hoor. Hij vraagt zich daar af waarom de omstandigheden zover hebben kunnen komen.....quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat Cruijff zich afvraagt waarom De Jong naar HSV ging.
Dat vraag ik me ook af hoor. Als ie zich niet zo bijdehand had gedragen had ie nu bij Arsenal gespeeld. Maargoed...quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geld en geen geduld.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af hoor. Als ie zich niet zo bijdehand had gedragen had ie nu bij Arsenal gespeeld. Maargoed...
Begrijpelijk toch. Ajax is een grotere club dan HSV.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |