abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56859542

[ Bericht 29% gewijzigd door RayMania op 14-04-2008 17:37:05 ]
pi_56859570
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:03 schreef patrickt37 het volgende:
"JanVanHalst, het bestuur bij Ajax is al 10 jaar een puinhoop. Vele hebben dit al vaak genoeg aangegeven.
JC maakte in de media kenbaar dat hij de puinhoop wel eventjes wil komen opruimen.
Dan is 1+1=2. We moeten hem niet zien als DE verlosser, maar het geeft de Ajacied in ieder geval weer hoop.
Dat begrijp ik, en dat vind ik dan ook een helder en realistisch standpunt. Zolang met maar niet opeens wonderen verwacht.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  woensdag 20 februari 2008 @ 14:06:52 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56859578
- op verzoek verwijderd -

[ Bericht 26% gewijzigd door Danny op 14-04-2008 13:59:25 ]
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56859604
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:06 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, en dat vind ik dan ook een helder en realistisch standpunt. Zolang met maar niet opeens wonderen verwacht.
Waarschijnlijk zullen we volgend seizoen weer als een overgangsjaar moeten gaan zien. De tijd die JC met de nieuwe directie/bestuur nodig heeft om evt. Ajax naar een hoger plan te trekken.
Time will learn
pi_56859628
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
johan cruijff
pi_56859664
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:08 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zullen we volgend seizoen weer als een overgangsjaar moeten gaan zien. De tijd die JC met de nieuwe directie/bestuur nodig heeft om evt. Ajax naar een hoger plan te trekken.
Time will learn
Precies. Als de supporters het vernieuwde Ajax de tijd geven, dan denk ik dat je met Johan Cruijff een hele goede in huis hebt. Alleen kennen we allemaal het voetbal: opportunisme viert hoogtij, dus het is afwachten of de nieuwe bestuursvorm de tijd zal krijgen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_56859673
De komende 14 jaar kampioen.
pi_56859709
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 13:54 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Verklaar je nader.
Je gelooft zelf toch niet dat dat ooit nog eens gaat gebeuren?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_56859762
Johan Ajax mensen aan de macht ffs
AFC AJAX
pi_56859804
Ik denk dat we idd geen keuze hebben om nog 1 overgangsjaar te accepteren. Al hoeft het niet perse, behoud KJH en Heitinga iig, samen met wat meer goeie spelers van nu. Gebruik de "invloed" van de namen die nu de baas zijn en wie weet komen er nu wel opeens echte versterkingen die voorheen geen zin hadden..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56859828
Maar wat gaat Cruijff nou precies doen, of is dat nog niet echt duidelijk?

"Het voetbaltechnisch beleid" vormgeven vind ik een beetje vaag. Betekent het nou gewoon dat hij de nieuwe TD wordt en Van Geel moet ophoepelen, of moet Van Geel verantwoording aan hem afleggen waarna Johan zijn zin doordrijft?
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_56859841
Overgangsjaar FTW
pi_56859856
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat we idd geen keuze hebben om nog 1 overgangsjaar te accepteren.
Denk dat we nou juist in de situatie zitten om dat eens te accepteren. Resultaat wordt nog altijd op het veld geboekt, en die spelers zijn allemaal aangetrokken door het oude beleid. Die ga je niet allemaal 1,2,3 kwijtraken.
pi_56860013
Hopelijk maakt El Salvador er weer een beetje een fatsoenlijk zooitje van.....
belangrijkst op het moment is dat er weer eens een trainer van de oude stempel komt lijkt me.... Iemand die die verwende pest-jochies weer eens wat respect bij brengt.... Slecht gespeeld?? dan de boiler uitzetten en maar een koude douche nemen! Te laat op de training?? Schoenen poetsen! Te weinig inzet getoond?? de volgende dag rondjes om t veld lopen tot je er kotsend bij neervalt!
en natuurlijk elke week iemand die alle shirtjes moet wassen!! back to the roots lijkt mij ten minste de beste oplossing.
Dan nu de vraag: Wie?? Mijn mening is dat Don Leo het maar moet gaan doen Maar in ieder geval een wat oudere man, waar die mannetjes gewoon nog bang van worden! Ze kunnen allemaal prima voetballen maar de arrogantie die er tegenwoordig vanaf straalt is gewoon te erg voor woorden.
pi_56860083
Overgangsjaar? Net als de afgelopen 10 jaar zeker. Volgend jaar moet je gewoon een goed jaar gaan draaien.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56860138
Het is een mooie dag
  woensdag 20 februari 2008 @ 14:32:46 #17
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56860187
Mooie TT
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_56860222
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:24 schreef kroegtijger het volgende:
Hopelijk maakt El Salvador er weer een beetje een fatsoenlijk zooitje van.....
belangrijkst op het moment is dat er weer eens een trainer van de oude stempel komt lijkt me.... Iemand die die verwende pest-jochies weer eens wat respect bij brengt.... Slecht gespeeld?? dan de boiler uitzetten en maar een koude douche nemen! Te laat op de training?? Schoenen poetsen! Te weinig inzet getoond?? de volgende dag rondjes om t veld lopen tot je er kotsend bij neervalt!
en natuurlijk elke week iemand die alle shirtjes moet wassen!! back to the roots lijkt mij ten minste de beste oplossing.
Dan nu de vraag: Wie?? Mijn mening is dat Don Leo het maar moet gaan doen Maar in ieder geval een wat oudere man, waar die mannetjes gewoon nog bang van worden! Ze kunnen allemaal prima voetballen maar de arrogantie die er tegenwoordig vanaf straalt is gewoon te erg voor woorden.
Don Leo? En dan Cruijff weer vanaf de tribune naar beneden komen zeker
pi_56860353
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:06 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Volgens mij doet ook niet iedereen dat.. Dit zal een proces moeten worden wat zeker.. en dat realiseren de meeste zich ook.. een overgangsjaar nodig zal hebben..

Maar het feit dat DE Cruijff er deel aan wil gaan nemen is al een positief punt ansich..
  Redactie Games woensdag 20 februari 2008 @ 14:40:46 #20
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_56860374
Cruijff klaar voor nieuw Ajax-tijdperk
20 februari 2008

Johan Cruijff keert ruim twintig jaar na zijn vertrek als hoofdtrainer terug bij Ajax. De legendarische nummer veertien wil het technisch beleid van de Amsterdamse club vorm geven. De terugkeer is opmerkelijk. Hij houdt kennelijk zo veel van Ajax dat hij zijn comfortabele positie als criticaster op afstand wil opgeven.

Cruijff is een kind van Ajax. Hij groeit op in Betondorp, tegenover stadion De Meer. Moeder Nel is schoonmaakster bij Ajax en hertrouwt na de dood van manlief Manus Cruijff met Henk Angel, de toenmalige terreinknecht van de Amsterdamse club.

De iele Johan meldt zich op zijn tiende verjaardag aan als lid van Ajax. Hij debuteert ruim zeven jaar later in het eerste elftal. Ajax verliest op 15 november 1964 bij GVAV (3-1). Cruijff, ingevallen voor de geblesseerde Piet Keizer, maakt het enige doelpunt van de ploeg die dat seizoen als dertiende, de laagste eindklassering ooit, eindigde.

De doorbraak van Cruijff is het begin van de succesvolste periode uit de geschiedenis van Ajax. De Amsterdammers zijn in 1966 weer de beste van Nederland. Tot het vertrek van Cruijff, in het seizoen 1973-74, wordt Ajax alleen in 1969 geen kampioen. Ajax wint in 1971, 1972 en 1973 ook de Europa Cup 1 en mag zich in 1972 zelfs het beste clubteam van de wereld noemen.

Na zijn vertrek bij Ajax maakt Cruijff zich ook onsterfelijk bij Barcelona, dat na veertien jaar eindelijk weer kampioen wordt. 'El Salvador' (de verlosser) wil in 1978 zijn loopbaan beëindigen, maar trekt noodgedwongen de voetbalschoenen weer aan omdat hij een groot deel van zijn geschatte vermogen van ruim 6 miljoen euro kwijtraakt door mislukte zakendeals.

Cruijff voetbalt vervolgens voor geld bij Los Angeles Aztecs, Washington Diplomats en Levante maar keert in 1981 terug bij de club waar hij zijn loopbaan begon. Cruijff maakt zijn rentree bij Ajax als technisch adviseur van trainer Leo Beenhakker, die de Amsterdamse club op dat moment niet aan de praat krijgt.

Cruijff zit op de tribune als FC Twente op 30 november 1981 hard op weg is om Ajax alweer de zesde nederlaag in veertien competitiewedstrijden te bezorgen. De club uit Enschede leidt met 1-3 als Cruijff van de tribune loopt en naast Beenhakker op de bank gaat zitten. Hij neemt de regie van de hoofdtrainer over en laat Frank Rijkaard invallen. Ajax wint met 5-3.

Cruijff ruilt daarna zijn functie als adviseur weer in voor een basisplaats als speler in het elftal van Ajax en bezorgt de club twee landstitels op rij. Hij is woedend wanneer de club twijfelt over contractverlenging en tekent bij aartsrivaal Feyenoord, dat onder aanvoering van Cruijff prompt kampioen wordt.

De Amsterdammer laat het kampioensfeestje op de Coolsingel schieten en keert als technisch directeur terug in de Meer. De KNVB schenkt Nederlands beroemdste voetballer de trainerspapieren en coach Cruijff wint met Ajax meteen de Europa Cup 2. Boezemvriend Marco van Basten, de beoogde nieuwe trainer van Ajax, maakt het enige doelpunt in de finale tegen Lokomotiv Leipzig (1-0).

Cruijff neemt in 1988 ontslag bij Ajax en bemoeit zich vervolgens alleen maar langs de zijlijn met de club. Michael van Praag, Arie van Eijden, Uri Coronel en Leo van Wijk polsen hem daarna allemaal vergeefs voor een prominente functie. Cruijff weigert echter alle verantwoordelijkheid, totdat hij maandagavond tot ieders verbazing de speciale vergadering van de ledenraad van Ajax bijwoonde.

"Johan Cruijff", riep hij via de intercom tegen de portier, die meteen de hefboom van het VIP-dek van de ArenA omhoog dirigeerde. Ruim vier uur later gaat Ajax op zoek naar een nieuw bestuur en werd bekend dat Cruijff het technisch beleid van Ajax vorm gaat geven.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_56860431
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Don Leo? En dan Cruijff weer vanaf de tribune naar beneden komen zeker
geniaal was dat inderdaad....
Leo kon ajax maar niet aan 't voetballen krijgen; twente stond 1-3 voor en het orakel kwam even naar beneden om Leo van wat "tips" te voorzien.... Rijkaard viel in en Ajax won met 5-3 uiteindelijk....volgens mij was dat seizoen 81/82
dat zijn toch de mooiste periodes geweest

--edit--
Fathom bevestigd inderdaad even het verhaal
pi_56860569
quote:
Jaakke wilde zelf al aftreden
Tegenover Radio 1 heeft John Jaakke laten weten niet door de ledenraad onder druk te zijn gezet om af te treden. "Nee, ik ben niet onder druk gezet. Ik had me al voorgenomen om met dit voorstel te komen”, stelt Jaakke.
Gelooftie het zelf?
pi_56860621
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:48 schreef Jasza het volgende:

[..]

Gelooftie het zelf?
Geforceerde poging om afgang te bedekken
pi_56860676
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:43 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

geniaal was dat inderdaad....
Leo kon ajax maar niet aan 't voetballen krijgen; twente stond 1-3 voor en het orakel kwam even naar beneden om Leo van wat "tips" te voorzien.... Rijkaard viel in en Ajax won met 5-3 uiteindelijk....volgens mij was dat seizoen 81/82
dat zijn toch de mooiste periodes geweest

--edit--
Fathom bevestigd inderdaad even het verhaal
Ook mooi dat Beenhakker later zei "Ik had hem eigenlijk voor zijn bek moeten slaan"
  woensdag 20 februari 2008 @ 14:52:30 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56860681
Jaakke is echt helemaal de weg kwijt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_56860690
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:48 schreef Jasza het volgende:

[..]

Gelooftie het zelf?
Ik denk het wel. Die man heeft zo'n ongelofelijke plaat voor zijn hoofd.
  woensdag 20 februari 2008 @ 14:53:19 #27
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_56860704
Mooi verhaal die Fathom poste. Vooral die laatste alinea.
  woensdag 20 februari 2008 @ 14:54:18 #28
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_56860730
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:52 schreef Silenus het volgende:
Jaakke is echt helemaal de weg kwijt.
pi_56861001
Johan
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_56861055
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ook mooi dat Beenhakker later zei "Ik had hem eigenlijk voor zijn bek moeten slaan"
Die Beenhakker is ook een mooie man inderdaad maar zo'n type trainer is denk ik wel wat Ajax nodig heeft... iemand die respect afdwingt en waar ze tegenop kijken... die dat slappe gedrag gewoon keihard afstraft en niet bang is om eens wat "rare" maatregelen te nemen als de mannen weer eens te beroerd zijn geweest om te werken voor hun geld. Laat ze bij een nederlaag tegen PSV of Feyenoord maar eens terug naar Amsterdam lopen ipv in de bus...kijken of ze de volgende keer dan weer zo slap durven te spelen....
Maar dat soort trainers is helaas een uitstervend ras geworden
  Redactie Games woensdag 20 februari 2008 @ 15:22:40 #31
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_56861357
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:09 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Die Beenhakker is ook een mooie man inderdaad maar zo'n type trainer is denk ik wel wat Ajax nodig heeft... iemand die respect afdwingt en waar ze tegenop kijken... die dat slappe gedrag gewoon keihard afstraft en niet bang is om eens wat "rare" maatregelen te nemen als de mannen weer eens te beroerd zijn geweest om te werken voor hun geld. Laat ze bij een nederlaag tegen PSV of Feyenoord maar eens terug naar Amsterdam lopen ipv in de bus...kijken of ze de volgende keer dan weer zo slap durven te spelen....
Maar dat soort trainers is helaas een uitstervend ras geworden
Leo Beenhakker heeft woensdag uit handen van de Poolse president Lech Kaczynski het Kruis van de Renaissance ontvangen. De trainer kreeg deze hoge onderscheiding voor zijn verdiensten voor het Poolse voetbal en het nationale elftal in het bijzonder.

Beenhakker is sinds 2006 werkzaam in Polen. De nationale ploeg bereikte onder zijn leiding voor het eerst de eindronde van een Europees kampioenschap, deze zomer in Zwitserland en Oostenrijk.

De 65-jarige Beenhakker, die nog tot 2010 onder contract staat, ontving in november ook al een (minder belangrijke) decoratie van de Poolse president voor zijn goede resultaten met het nationale elftal.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_56861537
Geweldig dat hij hieraan wilt beginnen alleen vraag ik me af of hij het nog kan veranderen binnen Ajax. Het hele voetbal is op dit moment zo verschrikkelijk veranderd vergeleken de tijd van Cruijf dat ik me af vraag of hij er verandering in kan brengen.
pi_56861572
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:31 schreef Wooldoor het volgende:
Geweldig dat hij hieraan wilt beginnen alleen vraag ik me af of hij het nog kan veranderen binnen Ajax. Het hele voetbal is op dit moment zo verschrikkelijk veranderd vergeleken de tijd van Cruijf dat ik me af vraag of hij er verandering in kan brengen.
Je doet net alsof ie 20 jaar dood is geweest, de man is elke dag gewoon met voetbal bezig hoor. Zowel bij Ajax als Barca, hij schrijft voor kranten, analyseert op TV etc..

Wat zou er dan veranderd moeten zijn dat hij niet meer kan volgen oid?
Get woke, go broke!
pi_56861598
Op wat voor termijn willen ze nieuwe personen bekend maken?
Secrets never die. Only people.
pi_56861630
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Op wat voor termijn willen ze nieuwe personen bekend maken?
Voor einde van seizoen
pi_56861639
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:22 schreef Fathom het volgende:

[..]

Leo Beenhakker heeft woensdag uit handen van de Poolse president Lech Kaczynski het Kruis van de Renaissance ontvangen. De trainer kreeg deze hoge onderscheiding voor zijn verdiensten voor het Poolse voetbal en het nationale elftal in het bijzonder.

Beenhakker is sinds 2006 werkzaam in Polen. De nationale ploeg bereikte onder zijn leiding voor het eerst de eindronde van een Europees kampioenschap, deze zomer in Zwitserland en Oostenrijk.

De 65-jarige Beenhakker, die nog tot 2010 onder contract staat, ontving in november ook al een (minder belangrijke) decoratie van de Poolse president voor zijn goede resultaten met het nationale elftal.
Ik denk dat de Don nooit meer als club-trainer wil werken.... En voorlopig zal ie wel in Polen blijven verwacht ik...die man wordt daar op handen gedragen zo'n beetje (hij doet t er ook verdomde goed moet ik zeggen)
pi_56861645
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je doet net alsof ie 20 jaar dood is geweest, de man is elke dag gewoon met voetbal bezig hoor. Zowel bij Ajax als Barca, hij schrijft voor kranten, analyseert op TV etc..

Wat zou er dan veranderd moeten zijn dat hij niet meer kan volgen oid?
Analyseren en dergelijke is leuk maar het is geen technisch clubbeleid maken en volgen. Geld speelt nu ook een veel grotere rol en alles.
We zullen het nog moeten zien maar ik vind het toch een prima stap van hem.
Wat er nog meer veranderd is sinds hij geen TD of trainer meer is:
- Bosman arrest
- Marnier van voetballen (meer verdedigend en op resultaat)
- Geld binnen de clubs en commercie
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:35:41 #38
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56861648
Netjes hoor van Cruijf dat hij de het heft in handen neemt...
En ik denk dat er echt geen overgangsjaar nodig is... ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen...
wel jammer had toch graag PSV 5 jaar achter elkaar kampioen zien worden.... maar het kan nog altijd
Tijd zal leren of Johan gelijk gaat krijgen, maar ik denk het wel..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_56861715
volgend jaar met 4-2-4
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:41:19 #40
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_56861771
Echt, we worden in 2009 kampioen. Komen in 2010 tot de halve finales CL. We winnen in 2011 de CL
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_56861774
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:35 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Analyseren en dergelijke is leuk maar het is geen technisch clubbeleid maken en volgen. Geld speelt nu ook een veel grotere rol en alles.
- Bosman arrest
Cruijff is natuurlijk niet op zijn achterhoofd gevallen, die is zeker op de hoogte van dit soort dingen.
pi_56861785
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:35 schreef appelsientje het volgende:
Netjes hoor van Cruijf dat hij de het heft in handen neemt...
En ik denk dat er echt geen overgangsjaar nodig is... ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen...
wel jammer had toch graag PSV 5 jaar achter elkaar kampioen zien worden.... maar het kan nog altijd
Tijd zal leren of Johan gelijk gaat krijgen, maar ik denk het wel..
Meneer Cruijff heeft ALTIJD gelijk
pi_56861789
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:35 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

- Bosman arrest
Nofi, maar als jij er van op de hoogte bent, waarom hij dan niet? .
Get woke, go broke!
pi_56861854
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat Cruijff zich afvraagt waarom De Jong naar HSV ging.
pi_56861880
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:45 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

De reden waarom weet hij ook wel hoor. Hij vraagt zich daar af waarom de omstandigheden zover hebben kunnen komen.....
Get woke, go broke!
pi_56861940
quote:

[..]

Dat vraag ik me ook af hoor. Als ie zich niet zo bijdehand had gedragen had ie nu bij Arsenal gespeeld. Maargoed...
pi_56861961
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:49 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af hoor. Als ie zich niet zo bijdehand had gedragen had ie nu bij Arsenal gespeeld. Maargoed...
Geld en geen geduld.
pi_56861998
Ik denk dat vooral een belangrijk ding is; als Cruijff en van Basten tegenover je zitten en je vertellen dat ze je graag bij hun club willen....

ik denk dat veel spelers daar wel oren naar hebben

Bovendien verstevigt dit ook weer de banden tussen Barça en Ajax.
><(({°>
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:52:39 #49
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_56862022
De 14 aanbevelingen van Cruijff.
Ben benieuwd of hij deel twee van het koningskoppel ook opnieuw gaat aanstellen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_56862035
quote:

[..]

Begrijpelijk toch. Ajax is een grotere club dan HSV.
pi_56862063
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tuurlijk zal hij ervan op de hoogte zijn maar ik vraag me af of hij wel volledig vrij spel krijgt binnen Ajax om dingen te kunnen realiseren zonder dat mensen gaan zeiken over geld of wat dan ook.
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:54:49 #52
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56862087
quote:
“Ik denk namelijk dat het kampioenschap nog niet beslist is en daarom wil ik al mijn energie gebruiken voor de laatste wedstrijd,” aldus de Oranje-international in de jongste editie van de Voetbal International. “Daarna zien we wel verder.”
Hoop niet alleen voor de laatste wedstrijd.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56862102
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:54 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Tuurlijk zal hij ervan op de hoogte zijn maar ik vraag me af of hij wel volledig vrij spel krijgt binnen Ajax om dingen te kunnen realiseren zonder dat mensen gaan zeiken over geld of wat dan ook.
Ja ok, dat is afwachten. Maar de maatregelen zijn nu ook niet echt kinderachtig al. Ik denk niet dat hij zichzelf, na iedereen eruit geknikkerd te hebben min of meer, weer in een halfslachtige rol zal positioneren.

De bezem moet erdoor en dat kan uiteraard alleen als je een bezem kan hanteren, en geen kwastje .
Get woke, go broke!
pi_56862152
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:50 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Geld en geen geduld.
Was ook iets met z'n zieke moeder. DEUTSCHLAND is nogal dichtbij.
-
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:58:56 #55
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_56862197
Zo dat was lekker wakker worden vanmorgen toen ik de tv aandeed en het eerste wat is zag was het logo van Ajax met de kop van Cruijff ernaast en de nieuwslezer die zei dat ie terug was bij Ajax
Jawel, je keek.
pi_56862234
Ik zag het vanochtend in een flits op nu.nl die nog openstond op mijn PC (auto refresh) en ik een mailtje aan mijn werk ging sturen dat ik wat later was .

Was nog suf en dacht voor 0.1 sec echt ff dat ik droomde .
Get woke, go broke!
pi_56862246
Het beste van dit seizoen gaan maken nu en volgend jaar keihard terug knokken! Zowel in Nederland als in Europa!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56862285
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:00 schreef Ordinair het volgende:
Het beste van dit seizoen gaan maken nu en volgend jaar keihard terug knokken! Zowel in Nederland als in Europa!
Laten we het hopen, ik vind het ook moeilijk om niet meteen te positief te zijn hoor .

Maar we zijn er vooralsnog natuurlijk nog lang niet, dit is wel ff een projectje hoor .
Get woke, go broke!
pi_56862312
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik zag het vanochtend in een flits op nu.nl die nog openstond op mijn PC (auto refresh) en ik een mailtje aan mijn werk ging sturen dat ik wat later was .

Was nog suf en dacht voor 0.1 sec echt ff dat ik droomde .
Mijn vriendin belde me wakker: "Hey Jood, jullie hebben Cruijf terug!" (Ze is Utrechter..) Dus ik helemaal blij en meteen wakker!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56862383
Vanavond legt Cruijf het uit bij NOS.

Iets anders dan:
quote:
Ajax greep in de winterstop naast Matias Cahais, bericht Voetbal International.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56862404
Haha, is ie gewoon terug
pi_56862409
Laten we hopen dat we de voorrondes champions league gaan halen, met van Basten zou het geen probleem moeten zijn om dan het hoofdtoernooi te bereiken. Gewoon puur resultaat voetbal die 2 wedstrijden
pi_56862422
Ja, dat verhaal is ook vaag, net als dat wij ook Doedelzak wilden hebben, waarom speelt ie bij PSV nu?

Slap handelen van V Geel, kan niet anders he? .
Get woke, go broke!
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:08:19 #64
131729 jna
pi_56862424
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:06 schreef Ordinair het volgende:

Iets anders dan:
[..]
Dan kopen we hem toch gewoon over 2 jaar van Groningen als z'n waarde ver-tien-voudigd is
Jawel, je keek.
pi_56862456
Hopelijk gaat Cruijff niet opeens dood ofzo, hij is al een beetje op leeftijd.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_56862478
quote:
Jaakke wilde per se Hiddink naar Ajax halen
20-02-08

Volgens de Voetbal International wilde John Jaakke dolgraag Guus Hiddink bij Ajax aanstellen als technisch directeur. Dat meldt het blad woensdag.

Hij hoopte hiermee zijn eigen positie vast te stellen. Dat is echter niet gelukt, want Hiddink is in verregaande besprekingen met de Russische bond om zijn contract te verlengen en Jaakke is dinsdagavond zelf opgestapt.
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:10:52 #67
144213 Adidah
Het was wraak
pi_56862492
Nu deze nog terug .

pi_56862497
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:09 schreef Pritt het volgende:
Hopelijk gaat Cruijff niet opeens dood ofzo, hij is al een beetje op leeftijd.
Als hij niet door de medische staf behandeld wordt kan ie 100 jaar worden .
Get woke, go broke!
pi_56862539
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:10 schreef Adidah het volgende:
Nu deze nog terug .

[ afbeelding ]
Rustig aan jongen!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56862560
We lopen niet te hardvan stapel hoor .

We worden alsnog kampioen dit jaar!
Get woke, go broke!
pi_56862578
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als hij niet door de medische staf behandeld wordt kan ie 100 jaar worden .
Onze medische staf verlengt alles eh, Cruijff wordt 300!
pi_56862686
Wat gaat Cruijff nou eigenlijk allemaal doen? Kan iemand dat even kort uitleggen? Heb geen tijd gehad om het nieuws te lezen oid.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56862706
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:06 schreef Ordinair het volgende:

Iets anders dan:
[..]
Heb ik net training !
pi_56862748
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat gaat Cruijff nou eigenlijk allemaal doen? Kan iemand dat even kort uitleggen? Heb geen tijd gehad om het nieuws te lezen oid.
Vanavond 20:15 legt hij het zelf uit op de NOS.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56862766
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:13 schreef HeatWave het volgende:
We lopen niet te hardvan stapel hoor .

We worden alsnog kampioen dit jaar!
En vorig jaar! Maar dat is logisch
Gash Dem and Light Dem!
pi_56862779
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:20 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Vanavond 20:15 legt hij het zelf uit op de NOS.
Voetbaltraining
pi_56862944
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:21 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Voetbaltraining
Prioriteiten .
Get woke, go broke!
pi_56862974
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:21 schreef JohnnyH het volgende:

[..]

En vorig jaar! Maar dat is logisch
en ook Fok! gaat al in Cruijff-modus praten
pi_56863081
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:10 schreef Adidah het volgende:
Nu deze nog terug .

[ afbeelding ]
pi_56863105
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Prioriteiten .
Voetbaltraining dus
pi_56863213
Dat van Cahais vind ik ook vaag. Dat je naast iemand grijpt die naar PSV gaat, ok. Maar naar Groningen? Daar heeft iemand een fout gemaakt.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:43:04 #82
131729 jna
pi_56863375
Die Cahais kon ook naar Real Madrid dus misschien heeft ie echt bewust voor Groningen gekozen met het oog op z'n carriere.
Jawel, je keek.
pi_56863387
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:37 schreef DemonCleaner het volgende:
Dat van Cahais vind ik ook vaag. Dat je naast iemand grijpt die naar PSV gaat, ok. Maar naar Groningen? Daar heeft iemand een fout gemaakt.
Joh, dat van Geel een wandelende sufkut is wisten we toch wel?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:44:47 #84
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_56863411
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:37 schreef DemonCleaner het volgende:
Hij heeft zelf ook aangegeven de weg van de geleidelijkheid te willen volgen. Hij had zelfs een aanbieding van Real Madrid op zak. Gewoon een jongen, die het rustig aan wil doen.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_56863549
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:44 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

Hij heeft zelf ook aangegeven de weg van de geleidelijkheid te willen volgen. Hij had zelfs een aanbieding van Real Madrid op zak. Gewoon een jongen, die het rustig aan wil doen.
De Nl competitie lijkt mij wel geleidelijk genoeg. Het gaat er bij mij niet in dat iemand die naar Groningen gaat, echt niet naar Ajax wil. Voor mijn part hadden ze hem dit halfjaar aan Groningen verhuurd om te wennen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_56863552
Johan, Verlos ons
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:53:24 #87
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_56863573
Opmerkingen zoals "we worden kampioen" zijn weer niet van de lucht. Hoewel natuurlijk humoristisch bedoeld, kan ik er eigenlijk niet echt goed tegen. Ik geef het JC te doen zeg, tien jaar rotzooi opruimen.
pi_56863598
Cahais? Die speelt niet eens in de basis bij Groningen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56863623
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:53 schreef Trancelocator het volgende:
Opmerkingen zoals "we worden kampioen" zijn weer niet van de lucht. Hoewel natuurlijk humoristisch bedoeld, kan ik er eigenlijk niet echt goed tegen. Ik geef het JC te doen zeg, tien jaar rotzooi opruimen.
Ach ja, met een vernieuwde top en een redelijk aan- en verkoopbeleid kom je weer een heel eind.

En ik denk dat het vooral qua uitstraling helpt, spelers zullen ff anders denken als Cruijff ze vraagt ipv ene V Geel .

Ik verwacht niet meteen een dominantie in het Nederlandse voetbal hoor, ik verwacht vooral weer een wat rationeler en slimmer handelend Ajax.

Resultaten kan hij niet garanderen, wel een gezond Ajax, en dan ben ik wel weer net zo positief om te geloven dat dat gaat resulteren in betere prestaties..
Get woke, go broke!
pi_56863632
Cahais is idd een groot talent, maar vd Wiel is dat toch ook?

En we hebben Vermaelen en Sjonnie daar al, al hadden ze hem best mogen halen
pi_56863654
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach ja, met een vernieuwde top en een redelijk aan- en verkoopbeleid kom je weer een heel eind.

En ik denk dat het vooral qua uitstraling helpt, spelers zullen ff anders denken als Cruijff ze vraagt ipv ene V Geel .

Ik verwacht niet meteen een dominantie in het Nederlandse voetbal hoor, ik verwacht vooral weer een wat rationeler en slimmer handelend Ajax.

Resultaten kan hij niet garanderen, wel een gezond Ajax, en dan ben ik wel weer net zo positief om te geloven dat dat gaat resulteren in betere prestaties..
De naam is niet alleen genoeg want dan zou de naam Ajax ook al genoeg moeten zijn.
De scouting moet flink beter en vooral de jeugdopleidingen moet weer meer gaan opleveren en daar helpt geen naam bij.
pi_56863699
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:57 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

De naam is niet alleen genoeg want dan zou de naam Ajax ook al genoeg moeten zijn.
De scouting moet flink beter en vooral de jeugdopleidingen moet weer meer gaan opleveren en daar helpt geen naam bij.
De naam Ajax staat al 10 jaar bekend als beerput, spelers slopende club, kille zooi etc. Dus die vlieger gaat niet op denk ik.

En dan nog helpt de naam wel, elk talentje in de wereld kent Cruijff en van Basten... who the fuck are van geel en koster? .
Get woke, go broke!
  woensdag 20 februari 2008 @ 17:02:28 #93
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56863771
Och, ik moet het allemaal nog zien met die Matías Cahais, was bij Boca Juniors ook geen basiskracht meer en mocht wel héél makkelijk weg. Laten we niet ineens alles negatief gaan bekijken, dan wordt het zo'n depressieve sfeer hier.
pi_56863795
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:02 schreef M0NTANA het volgende:
Och, ik moet het allemaal nog zien met die Matías Cahais, was bij Boca Juniors ook geen basiskracht meer en mocht wel héél makkelijk weg. Laten we niet ineens alles negatief gaan bekijken, dan wordt het zo'n depressieve sfeer hier.
Beginnen met Heatwave de mond smoeren?

Groot talent is idd niet de definitie dat het ook echt een geweldige speler word, vind het ook vrij vaag dat Boca hem zo simpel laat gaan.
pi_56863833
Ajax
><(({°>
pi_56863885
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:03 schreef Jasza het volgende:

[..]

Beginnen met Heatwave de mond smoeren?

Groot talent is idd niet de definitie dat het ook echt een geweldige speler word, vind het ook vrij vaag dat Boca hem zo simpel laat gaan.
Ik had het meer met Doedelzak . Daar hebben wij nooit iets over gehoord en opeens maakt ie Ajax af .
Get woke, go broke!
pi_56863894
Eindelijk weer is perspectief
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_56863910
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door BonJovi op 20-02-2008 17:17:50 ]
AFC AJAX
pi_56863913
zolang ajax nog beursgenoteerd is zal er niet snel iets kunnen veranderen ben ik bang
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 20 februari 2008 @ 17:09:40 #100
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56863935
de verlosser
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')