Zwaar en moeilijk weekje vooral. PSV kan ajax aan thuis, maar Roda uit is altijd lastigquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
6 en 13 maart
PSV - Ajax
PSV-Spurs
Roda JC - PSV
Leuk weekje
Tottenham kan ons in ieder geval wel waarderenquote:That was the last of the action and a mouth-watering clash against the Dutch giants awaits.
Is het zeker de 13e? Dan ga ik al naar Eels.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
6 en 13 maart
PSV - Ajax
PSV-Spurs
Roda JC - PSV
Leuk weekje
Nee, dat is de datum die ik in mijn hoofd had zitten. Zal morgen wel meer duidelijkheid over komen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Is het zeker de 13e? Dan ga ik al naar Eels.
Ze hebben zelf niks om naar te kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Moeten??
Niemand verplicht je toch om te kijken
Ik hoop dus de 12e. Hangt misschien af van CL. FF opzoeken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, dat is de datum die ik in mijn hoofd had zitten. Zal morgen wel meer duidelijkheid over komen.
quote:It was end-to-end action shortly before half-time, especially when Gomes launched a PSV counterattack by parrying Martin Kolář's free-kick – only for the ball to be cleared right back to Kolář. Given a second chance, the Czech midfielder this time missed the target completely. Following a half of missed opportunities, PSV proved ruthless in the second period. Zonneveld fired a low shot into the corner two minutes after the break after Otman Bakkal's blocked drive had fallen to his feet.
quote:After a goalless first-half Mike Zonneveld put PSV ahead when he fired home from the edge of the box.
Die nemen dat allemaal van elkaar over lijkt mequote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:13 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Um... allemaal Engelse sites zitten nu te zwansen dat Zonneveld de eerste goal scoorde ipv Bakkal.![]()
http://www.uefa.com/compe(...)01944/report=rp.html
http://www.skysports.com/story/0,19528,11959_3178733,00.html
[..]
[..]
Alle beetjes helpen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:47 schreef rubbereend het volgende:
fijn dat we gewonnen hebben, dankzij deze dubbele overwilling hebben we weer 4 punten erbij in de UEFA lijst.
ik heb ook steeds meer het idee dat ze gewoon kijken of het uitgezongen kan worden dan zijn ze er sneller vanaf. Als je er zo snel mogelijk vanaf wil zijn heeft herfinanciering weinig zin. Ik weet niet wat verstandig is. Ligt eraan wat gereserveerd wordt om een jaartje zonder CL uit te zingen.quote:21/2/2008 - 'PSV denkt ook nog aan uitzitten hypotheek'
(Gepost door RvN)
Voetbal International gaat in haar nieuwe editie uitgebreid in op de financiële situatie waarin PSV zich bevindt. Zoals bekend is de club inmiddels erg afhankelijk geworden van de Champions League om de begroting rond te krijgen. VI meldt echter ook dat PSV naast herfinanciering van het stadion ook nog steeds denkt aan de mogelijkheid om de pijn de komende jaren te nemen en de hoge hypotheeklasten gewoon uit te zitten. Dan zou het stadion in 2018 van PSV zijn en ontstaan er nieuwe mogelijkheden.
idd leuk weekje.... als we dat zonder kleurscheuren doorkomen.. zie ik het positief inquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
6 en 13 maart
PSV - Ajax
PSV-Spurs
Roda JC - PSV
Leuk weekje
Mooi dat we jullie na een zware week tegenkomen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
6 en 13 maart
PSV - Ajax
PSV-Spurs
Roda JC - PSV
Leuk weekje
Uit dit berichtje blijkt dat het niet alleen hypotheeklasten zijn, maar dat de hypotheek ook wordt afgelost. Dat is al een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb ook steeds meer het idee dat ze gewoon kijken of het uitgezongen kan worden dan zijn ze er sneller vanaf. Als je er zo snel mogelijk vanaf wil zijn heeft herfinanciering weinig zin. Ik weet niet wat verstandig is. Ligt eraan wat gereserveerd wordt om een jaartje zonder CL uit te zingen.
De volgende ronde is inderdaad goedkoper.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:13 schreef DutchGooner het volgende:
PSV zou de prijzen voor de UEFA Cup toch goedkoper gaan maken?

Voor Helsingborgs en sperz zijn dezelfde prijzen van toepassing.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:14 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
De volgende ronde is inderdaad goedkoper.
Ja, leuke redenering van Reker inderdaad: "We hebben klachten gehad over de prijzen van de kaartjes voor PSV-Helsingborg. Die waren vóór de loting al vastgesteld en blijven nu gelijk. Waar de prijzen eerst aan de hoge kant waren, zijn ze nu aan de lage kant."quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor Helsingborgs en sperz zijn dezelfde prijzen van toepassing.
Op een bepaalde manier wel goedkoper maar niet op de manier zoals het volgens mij gebracht werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |