Is goed, ik zet er ¤ 10,- op in dat hij geen rood krijgt vanavond.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:56 schreef djnospinzone het volgende:
Vergoossen is een lafbek.. anyway.. gaan we nog een totootje maken in welke minuut Mendez rood krijgt?
SBS bood meer geloof ik.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:28 schreef Wooldoor het volgende:
haha waarom sbs? vinden ze uefa cup zo onbelangrijk bij de NOS?
Niet dat ik weet, volgens mij was tot nu toe alle champions league + uefa cup wedstrijden bij de NOSquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
SBS bood meer geloof ik.
Werden er vroeger, toen Ajax nog Europees speelde, niet ook ooit wedstrijden van hen daar uitgezonden?
En dit wanvoetbal moeten wij al jaren aanschouwen, fijn dat jullie ook een keer de ogen openenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
Als je zo speelt verdien je niet eens door te gaan. Tjongejonge vaak werd het spel van PSV bekritiseerd en zakelijk genoemd. Als we zakelijk speelden konden ze iig de bal 5 keer naar elkaar toespelen en had je het idee van totale controle. Wat ik nu zie, wat een droefenis! Enkel Marcellis haalt een voldoende.
En Sef, toon verdomme eens wat ballen, dit is Helsingborgs! Een team dat uit anderhalve spits bestaat. Tjongejonge.
Moeten??quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dit wanvoetbal moeten wij al jaren aanschouwen, fijn dat jullie ook een keer de ogen openen
zeker nu niet meer... alles is beslistquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Moeten??
Niemand verplicht je toch om te kijken
Wij moeten al jaren toezien hoe jullie de door ons verzamelde UEFA-punten nutteloos maken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dit wanvoetbal moeten wij al jaren aanschouwen, fijn dat jullie ook een keer de ogen openen
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:42 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk levert dat leukere wedstrijden op dan tegen Helsingsborg...
Juppiequote:Khheb alle 2 de wedstrijden van de Spurs gezien, en die zijn echt waren ook een ramp,
net thuis tegen Slavia volledig weggespeelt
Dit was wanvoetbal. De jaren hiervoor, hoe jammer voor jou ook, was het gewoon wedstrijd controleren, scoren en rustig uitspelen. Dat is klasse, volwassen spelen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Viel me ook al weer op, gebeurt wel vaker de laatste tijd. Zo zie je maar weer dat Lazovic PSV beter laat voetballenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, Koevermans komt erin en weer zakt het hele spel naar een bedenkelijk niveau.
Als je met Koevermans speelt moet er gewoon nog een spits naast, je hebt totaal geen aanspeelpunt met de Koef in het team. Hij moet gewoon sleuren in de 16 en zich volledig concentreren op zijn kwaliteit, het altijd op de juiste plaats staan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Viel me ook al weer op, gebeurt wel vaker de laatste tijd. Zo zie je maar weer dat Lazovic PSV beter laat voetballen
Vond hem tegenvallen. 1 goede bal op Koevermans.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:04 schreef Leso_Varen het volgende:
Hoe deed Aissati het in zijn 20 minuten?
Eén geniale steekpass op Koevermans die hem probeerde te stiften. Verder speelde hij lekker simpel, rustig aan de bal, iets wat bij de rest van het team ontbrak.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:04 schreef Leso_Varen het volgende:
Hoe deed Aissati het in zijn 20 minuten?
Bakkal weer een van de betere vandaagquote:
6 en 13 maartquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
Voor wanneer zijn die wedstrijden tegen Tottenham gepland eigenlijk?
Zwaar en moeilijk weekje vooral. PSV kan ajax aan thuis, maar Roda uit is altijd lastigquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
6 en 13 maart
PSV - Ajax
PSV-Spurs
Roda JC - PSV
Leuk weekje
Tottenham kan ons in ieder geval wel waarderenquote:That was the last of the action and a mouth-watering clash against the Dutch giants awaits.
Is het zeker de 13e? Dan ga ik al naar Eels.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
6 en 13 maart
PSV - Ajax
PSV-Spurs
Roda JC - PSV
Leuk weekje
Nee, dat is de datum die ik in mijn hoofd had zitten. Zal morgen wel meer duidelijkheid over komen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Is het zeker de 13e? Dan ga ik al naar Eels.
Ze hebben zelf niks om naar te kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Moeten??
Niemand verplicht je toch om te kijken
Ik hoop dus de 12e. Hangt misschien af van CL. FF opzoeken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, dat is de datum die ik in mijn hoofd had zitten. Zal morgen wel meer duidelijkheid over komen.
quote:It was end-to-end action shortly before half-time, especially when Gomes launched a PSV counterattack by parrying Martin Kolář's free-kick – only for the ball to be cleared right back to Kolář. Given a second chance, the Czech midfielder this time missed the target completely. Following a half of missed opportunities, PSV proved ruthless in the second period. Zonneveld fired a low shot into the corner two minutes after the break after Otman Bakkal's blocked drive had fallen to his feet.
quote:After a goalless first-half Mike Zonneveld put PSV ahead when he fired home from the edge of the box.
Die nemen dat allemaal van elkaar over lijkt mequote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:13 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Um... allemaal Engelse sites zitten nu te zwansen dat Zonneveld de eerste goal scoorde ipv Bakkal.![]()
http://www.uefa.com/compe(...)01944/report=rp.html
http://www.skysports.com/story/0,19528,11959_3178733,00.html
[..]
[..]
Alle beetjes helpen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:47 schreef rubbereend het volgende:
fijn dat we gewonnen hebben, dankzij deze dubbele overwilling hebben we weer 4 punten erbij in de UEFA lijst.
ik heb ook steeds meer het idee dat ze gewoon kijken of het uitgezongen kan worden dan zijn ze er sneller vanaf. Als je er zo snel mogelijk vanaf wil zijn heeft herfinanciering weinig zin. Ik weet niet wat verstandig is. Ligt eraan wat gereserveerd wordt om een jaartje zonder CL uit te zingen.quote:21/2/2008 - 'PSV denkt ook nog aan uitzitten hypotheek'
(Gepost door RvN)
Voetbal International gaat in haar nieuwe editie uitgebreid in op de financiële situatie waarin PSV zich bevindt. Zoals bekend is de club inmiddels erg afhankelijk geworden van de Champions League om de begroting rond te krijgen. VI meldt echter ook dat PSV naast herfinanciering van het stadion ook nog steeds denkt aan de mogelijkheid om de pijn de komende jaren te nemen en de hoge hypotheeklasten gewoon uit te zitten. Dan zou het stadion in 2018 van PSV zijn en ontstaan er nieuwe mogelijkheden.
idd leuk weekje.... als we dat zonder kleurscheuren doorkomen.. zie ik het positief inquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
6 en 13 maart
PSV - Ajax
PSV-Spurs
Roda JC - PSV
Leuk weekje
Mooi dat we jullie na een zware week tegenkomen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
6 en 13 maart
PSV - Ajax
PSV-Spurs
Roda JC - PSV
Leuk weekje
Uit dit berichtje blijkt dat het niet alleen hypotheeklasten zijn, maar dat de hypotheek ook wordt afgelost. Dat is al een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb ook steeds meer het idee dat ze gewoon kijken of het uitgezongen kan worden dan zijn ze er sneller vanaf. Als je er zo snel mogelijk vanaf wil zijn heeft herfinanciering weinig zin. Ik weet niet wat verstandig is. Ligt eraan wat gereserveerd wordt om een jaartje zonder CL uit te zingen.
De volgende ronde is inderdaad goedkoper.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:13 schreef DutchGooner het volgende:
PSV zou de prijzen voor de UEFA Cup toch goedkoper gaan maken?

Voor Helsingborgs en sperz zijn dezelfde prijzen van toepassing.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:14 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
De volgende ronde is inderdaad goedkoper.
Ja, leuke redenering van Reker inderdaad: "We hebben klachten gehad over de prijzen van de kaartjes voor PSV-Helsingborg. Die waren vóór de loting al vastgesteld en blijven nu gelijk. Waar de prijzen eerst aan de hoge kant waren, zijn ze nu aan de lage kant."quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor Helsingborgs en sperz zijn dezelfde prijzen van toepassing.
Op een bepaalde manier wel goedkoper maar niet op de manier zoals het volgens mij gebracht werd.
Zelfs nog boven Bayern?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:40 schreef ruud.nl het volgende:
PSV is de hoogst genoteerde club op de UEFA-ranglijst van de clubs die actief zijn de UEFA-cup toernooi.
Een lijst van de gemiddelde prestaties van de laatste 5 jaar zegt alleen geen reet over hoe je er nu voorstaat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:40 schreef ruud.nl het volgende:
PSV is de hoogst genoteerde club op de UEFA-ranglijst van de clubs die actief zijn de UEFA-cup toernooi.
Klopt, maar vond het wel geinig om even te vermelden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een lijst van de gemiddelde prestaties van de laatste 5 jaar zegt alleen geen reet over hoe je er nu voorstaat.
Gisteren een wedstrijd gezien met 2 gezichten, het ene het labiele, paniekerige PSV, het andere het PSV wat zowaar best aardig kan voetballen. Probleem is dat je tegen betere clubs dan Helsingborg je je niet zo'n eerste helft kan veroorloven, dan ben je al zo goed als uitgeschakeld.
Maar volgens mij doen we niet meer aan plaatsing bij de loting. Toch wel grappig feitje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:40 schreef ruud.nl het volgende:
quote:Aantrekkelijke korting
Voor het thuisduel met Tottenham Hotspur op woensdag 12 maart (tijdstip onbekend) gelden dezelfde prijzen als de wedstrijd in de derde ronde van de UEFA Cup. Profiteer als PSV (Seizoen/Supporters) Club Cardhouder tot zaterdag 1 maart van een aantrekkelijke korting. De verkoop voor Seizoen Club Cardhouders gaat zaterdag 23 februari van start, zij kunnen tot en met dinsdag 26 februari de eigen plaats kopen. Voor PSV Supporters Club Cardhouders gaat de verkoop op donderdag 28 februari van start en voor PSV Club Cardhouders op vrijdag 29 februari.
Lijken me mooie odds om eens een weddenschapje in te zetten!quote:Als we de bookies mogen geloven dan is de kans dat PSV doorgaat 16% tot 30%. Tottenham is namelijk bij de Engelse bookies na Bayern de grote favoriet om de Cup te winnen. Bij die bookies staat PSV een straatlengte achter Tottenham.
Ik denk dat die 30% wel een aardige inschatting is. De kans van 16% vind ik niet echt een goed beeld geven van de krachtsverhoudingen. Maar het blijft lastig inschatten natuurlijk!
Een andere kans die altijd erg groot is, is de kans dat de favoriet bij de bookies uiteindelijk het toernooit niet wint. Dat spreekt weer in het voordeel van PSV.
Eerst werd er toch gezegt dat de kaartjes goedkoper zouden worden?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:23 schreef ErikT het volgende:
Nog steeds fucking pleuris duur dus die kaartjes. Wat een kutstreek!En nu wil ik er wel echt heen.
Dat Jan Reker met z'n dure kaartjes door de stront zakt!!!
[..]
quote:Beste Kaartverkoop PSV,
Tot mijn grote verbazing is er helemaal niks gebeurd met alle kritiek op de hoge toegangsprijzen voor de wedstrijd PSV - H.I.F. De exorbitant hoge prijzen worden enkel niet verhoogd. Nee, dat had er nog eens bij moeten komen! En dit wordt dan als tegemoetkoming gepresenteerd.
Wil PSV van zijn supporters af? Op deze manier het geconstateerde probleem oplossen getuigt niet van het minste respect jegens de supporters.
3 jaar terug betaalde ik even veel voor een halve finale Champions League. Daarbij moet ook aangetekend worden dat er toen een veel beter team op het veld stond dan nu.
Met vriendelijke groet,
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:33 schreef ErikT het volgende:
Mijn mailtje naar kaartverkoop@psv.nl:
[..]
Tsja... het is wel waarquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is in ieder geval de 12e.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:51 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik hoop dus de 12e. Hangt misschien af van CL. FF opzoeken.
quote:Speeldata uit en thuis tegen Tottenham bekend
22 februari 2008 11:45
Tottenham Hotspur is de tegenstander van het team van Sef Vergoossen in de achtste finales van de UEFA Cup. Zojuist zijn de definitieve speeldata bekendgemaakt. Op donderdag 6 maart vindt het duel in Londen plaats, daarna volgt op woensdag 12 maart de wedstrijd in het Philips Stadion. Tijden zijn nog niet bekend.
PSV won donderdagavond met 1-2 bij Helsingborgs IF en bereikte daardoor de laatste zestien van het toernooi om de UEFA Cup. Tegenstander Tottenham Hotspur, de huidige nummer elf van Engeland, schakelde zelf Slavia Praag uit. De eerste wedstrijd is 6 maart in Londen, een week later op woensdag 12 maart komen de Spurs naar Eindhoven toe. Dat is vandaag officieel bekend geworden. Informatie over kaartverkoop volgt.
Alleen maar inkomstenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:03 schreef LuNaTiC het volgende:
http://www.tottenhamhotsp(...)tottenham-vt1973.htm
die laatste twee reacties
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:03 schreef LuNaTiC het volgende:
http://www.tottenhamhotsp(...)tottenham-vt1973.htm
die laatste twee reacties
Snap het wel hoor... zien ze ook nog eens Europees voetbal!quote:
Net mailtjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
heb het kaartje nog liggenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Leuke uitwedstrijd! Zal wel veel animo voor zijn lijkt me...
We mochten vorige jaar eigenlijk ook tegen de Spurs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |