Is goed, ik zet er ¤ 10,- op in dat hij geen rood krijgt vanavond.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:56 schreef djnospinzone het volgende:
Vergoossen is een lafbek.. anyway.. gaan we nog een totootje maken in welke minuut Mendez rood krijgt?
SBS bood meer geloof ik.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:28 schreef Wooldoor het volgende:
haha waarom sbs? vinden ze uefa cup zo onbelangrijk bij de NOS?
Niet dat ik weet, volgens mij was tot nu toe alle champions league + uefa cup wedstrijden bij de NOSquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
SBS bood meer geloof ik.
Werden er vroeger, toen Ajax nog Europees speelde, niet ook ooit wedstrijden van hen daar uitgezonden?
En dit wanvoetbal moeten wij al jaren aanschouwen, fijn dat jullie ook een keer de ogen openenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
Als je zo speelt verdien je niet eens door te gaan. Tjongejonge vaak werd het spel van PSV bekritiseerd en zakelijk genoemd. Als we zakelijk speelden konden ze iig de bal 5 keer naar elkaar toespelen en had je het idee van totale controle. Wat ik nu zie, wat een droefenis! Enkel Marcellis haalt een voldoende.
En Sef, toon verdomme eens wat ballen, dit is Helsingborgs! Een team dat uit anderhalve spits bestaat. Tjongejonge.
Moeten??quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dit wanvoetbal moeten wij al jaren aanschouwen, fijn dat jullie ook een keer de ogen openen
zeker nu niet meer... alles is beslistquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Moeten??
Niemand verplicht je toch om te kijken
Wij moeten al jaren toezien hoe jullie de door ons verzamelde UEFA-punten nutteloos maken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dit wanvoetbal moeten wij al jaren aanschouwen, fijn dat jullie ook een keer de ogen openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |