Ik betwijfel ten zeerste of er ooit een race gereden gaat worden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:47 schreef Whiteguy het volgende:
Over die superleague formula hoor je ook weinig meer de laatste tijd trouwens. Ben benieuwd of dat een beetje aan gaat slaan. Als ik de website van psv mag geloven kost het psv niks en kan het ze wel geld opleveren. In augustus dit jaar willen ze beginnen met 20 teams, maar op dit moment zijn er slechts 11. Het lijkt me dat ELKE club als dat waar is in de rij staat om daaraan mee te doen en dat het niet moeilijk is om clubs te vinden..
ik geloof ongeveer 8. Dat is overigens zeker niet slecht hoor, maar het is al jaren stabiel. 020 heeft nu dus een nieuwe sponsor en kan tot 13 milj per jaar krijgen geloof ik afhankelijk van prestatiesquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:56 schreef dndiek het volgende:
Wat voor bedrag betaalt Philips dan aan PSV?
Ajax krijgt tussen de 10 en 12 miljoenquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:02 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik geloof ongeveer 8. Dat is overigens zeker niet slecht hoor, maar het is al jaren stabiel. 020 heeft nu dus een nieuwe sponsor en kan tot 13 milj per jaar krijgen geloof ik afhankelijk van prestaties
Dat was ook mijn gedachte om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste of er ooit een race gereden gaat worden.
Als ie deze niet had gemaakt had ie wat mij betreft de Danko Lazovic award mee naar huis mogen nemen.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:00 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ben voorstander om Kezman terug te halen. Ik weet zeker dat hij met Lazovic een super duo zal vormen het 10 keer beter zal doen dan Lazovic. Farfan Lazovic met een strik er omheen wegdoen!
waar komt die onzin toch vandaan dat Philips weinig betaald, tis dat ze in Amsterdam een bizar hoog bedrag hebben binnengehaald anders hadden we gewoon een hoog bedrag gekregen. In Amsterdam breken ze een lopend contract af omdat ze deze voltreffer krijgen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
Fagner z'n tijd komt nog wel.
Ik vind ook dat PSV gewoon eens moet gaan shoppen voor een andere shirtsponsor. Het enige dat Philips op dit moment doet is voor heel weinig geld, heel veel reclame maken. Het probleem met Philips is gewoon het feit dat Philips geen reclame hoeft te maken. Het merk bestaat al zo lang dat het een naamsbekendheid heeft van 99%, misschien zelfs wel 100%. Extra geld inpompen zal voor Philips geen extra omzet genereren.
Dus ja, gewoon tijd voor een andere sponsor. Fuck traditie in dit geval.
Neem er anders nog een!quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:53 schreef WooZ het volgende:
[..]
\\
gam,eing access c..papgppgpfopphp??
Ja dat gok ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik verwacht een moeizame, lelijke, saaie 0-1 vanavond...
Teken ik voor, ik verwacht dat we het nog behoorlijk lastig krijgen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik verwacht een moeizame, lelijke, saaie 0-1 vanavond...
dat dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat we ze met 0-8 van de mat tikken!
Als het vanavond 0-8 wordt krijg jij van mij een kratjequote:Op donderdag 21 februari 2008 13:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat we ze met 0-8 van de mat tikken!
Alsof er iemand 4 keer langs Gomes komtquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:25 schreef mcyodogg het volgende:
Winnen is niet eens noodzakelijk. Belangrijkste is dat je 0-1 voorkomt. Dan moeten ze er 4 maken, en dat vergt wel erg veel kwaliteit en mentaliteit om zoiets te overwinnen.
Roda.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof er iemand 4 keer langs Gomes komt
Matige keeper hebben we maar hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op ajax en roda na.En op rkc na.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:53 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Matige keeper hebben we maar hoor.
Jammer, had Fagner wel willen zien ipv Mendezquote:De Telegraaf meldt dat de definitieve opstelling van PSV als volgd luidt:
Gomes,
Mendéz, Marcellis, Salcido, Alcides, Zonneveld,
Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsak.
Lazovic.
Volgd?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:22 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Jammer, had Fagner wel willen zien ipv Mendez
Dat dus. En Koefquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:22 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Jammer, had Fagner wel willen zien ipv Mendez
Blijft natuurlijk afwachten hoe de daadwerkelijke invulling is op het veld. Dit is gewoon een opgeschreven opstellingtje. Mendez is geen verdediger, dus het zou heel raar zijn om hem daar neer te zetten. Verder zie ik in dat bericht een paar namen verkeerd gespeld, dus de verslaggever was blijkbaar ook niet 100% helderquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mendez staat wel in het rijtje verdedigers
Mendez lost Kromkamp af in PSV-basisquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk afwachten hoe de daadwerkelijke invulling is op het veld. Dit is gewoon een opgeschreven opstellingtje. Mendez is geen verdediger, dus het zou heel raar zijn om hem daar neer te zetten. Verder zie ik in dat bericht een paar namen verkeerd gespeld, dus de verslaggever was blijkbaar ook niet 100% helder
Alcides heeft daarnaast wel vaker op rechtsback gespeeld, dus dat is veel logischer.
Die hebben het waarschijnlijk uit de Telegraaf.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mendez lost Kromkamp af in PSV-basis
PSV start donderdagavond met Edison Mendez in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Helsingborgs IF. De Ecuadoraan is de vervanger van Jan Kromkamp, die vanwege een knieblessure in Eindhoven is achtergebleven.
De ploeg van trainer Sef Vergoossen sloot de eerste ontmoeting met de Zweden winnend af (2-0). Als PSV Helsingborg uitschakelt, is Tottenham Hotspur of Slavia Praag in de volgende ronde de tegenstander.
Opstelling PSV:
Gomes, Mendez, Marcellis, Salico, Alcides, Zonneveld, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsak, Lazovic
fcupdate
Gefeliciteerdquote:Jan Kromkamp vader geworden van een dochtertje
21 februari 2008 18:45
Nadat ploeggenoten Jefferson Farfán en Eric Addo onlangs vader werden van een jongetje, kregen Jan Kromkamp en zijn vriendin vanochtend een dochtertje: Sofia Kromkamp. Ze is geboren in het ziekenhuis in Veldhoven en doet het samen met mama Janicke uitstekend. Hiermee zijn er drie PSV-baby’s geboren in ruim een week.
Dolgelukkig
Sofia is het eerste kindje van Jan en zijn vriendin, die vanuit Eindhoven lieten weten dolgelukkig te zijn. Kromkamp is sowieso niet meegegaan naar Zweden omdat hij last heeft van een knieblessure. Namens heel PSV en iedereen vanuit Helsingborg: Jan, van harte gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |