quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:51 schreef -SG- het volgende:
Fagner is mee naar Zweden in de plaats voor Kromkamp.
Geen nood, geen nood! De herfinanciering is bijna rondquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:45 schreef ganzenherder het volgende:
Is het nog steeds die klote dure hypotheek die steeds weer zo op de begroting drukt?
Waar gaan al die centen anders naartoe, zoveel wordt er niet uitgegeven aan transfers... Of zijn het toch die salarissen?
Ik schrik wel enigzins van die cijfers, wist dat het niet geweldig was maar dit is nog ietsje erger dan ik verwacht had
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:55 schreef noxious het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat mannetje toch al geweldig, sinds dat juichen bij z'n doelpunt
Die vrouweneredivisie bestaat over 1,5 jaar waarschijnlijk niet meerquote:
Ik denk dat er zelden spelers zo blij geweest zijn met een 4-0 een paar minuten voor tijdquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:55 schreef noxious het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk beweer je dat nergens, maar ik bedoel alleen maar even aan te geven dat we ons niet meteen rijk moeten rekenen als Guus een keertje langs komt. Overigens kost PSVtv vooralsnog alleen maar geld. Wat het indirect oplevert (of op gaat leveren) is moeilijk uit te rekenen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
obv
maar het heeft helemaal niks te maken met of je nou eigenaar bent of niet
[..]
afgelopen jaar is er ook nog een concert geweest van Blof en andere evenementen in het stadion. Maar inkomsten uit het stadion zijn toch niet bedoeld als compenstatie van het niet halen van CL, het is een extra inkomsten net als markteing (dingen als PSV tv enzo).
Verder zijn alle Nederlandse topclubs afhankelijk van CL, zonder transfers draait Ajax ook een dikke min
[..]
dat klopt allemaal. Maar ik beweer ook nergens dat de CL inkomsten makkelijk in het stadion verdient kunnen worden.... volgens mij
PSV tv kost geen geld hoor. Er komen zoveel inkomsten binnen dat de kosten sowieso gedekt zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tuurlijk beweer je dat nergens, maar ik bedoel alleen maar even aan te geven dat we ons niet meteen rijk moeten rekenen als Guus een keertje langs komt. Overigens kost PSVtv vooralsnog alleen maar geld. Wat het indirect oplevert (of op gaat leveren) is moeilijk uit te rekenen.
Ik denk dat we behalve het stadion beter exploiteren en een betere financiering ook eens bij philips aan moeten kloppen over wat zij nou willen met sponsoring. Ik dacht dat PSV 7 mln per jaar krijgt van philips voor de shirtsponsoring, terwijl ajax met hun nieuwe aegon contract 12 mln per jaar gaat opstrijken.
Ik denk dat we van Philips niet veel hoeven te verwachten. Die lijken PSV al jaren gewoon te zien als relatief goedkope marketing. Tijd voor een andere hoofdsponsor wellichtquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:36 schreef Whiteguy het volgende:
Ik denk dat we behalve het stadion beter exploiteren en een betere financiering ook eens bij philips aan moeten kloppen over wat zij nou willen met sponsoring. Ik dacht dat PSV 7 mln per jaar krijgt van philips voor de shirtsponsoring, terwijl ajax met hun nieuwe aegon contract 12 mln per jaar gaat opstrijken.
Zou ook kunnen, ik kan uit het jaarverslag alleen opmaken dat de kosten voor marketing (mede vanwege psv.tv) met 1,2 mln gestegen zijn. Hoeveel extra marketing opbrengsten psv.tv nu al oplevert kan ik nergens vinden, het lijkt me echter sterk dat dat nu al meer is dan het kost. (goed nieuws is in een jaarverslag immers altijd erg makkelijk te vinden, slecht nieuws wat moeilijkerquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV tv kost geen geld hoor. Er komen zoveel inkomsten binnen dat de kosten sowieso gedekt zijn
Volgens Peter Kentie loopt PSV TV inmiddels in de plus. En dat de marketing kosten stijgen is niet zo gek, PSV heeft inmiddels weer alle rechten zelf in handenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, ik kan uit het jaarverslag alleen opmaken dat de kosten voor marketing (mede vanwege psv.tv) met 1,2 mln gestegen zijn. Hoeveel extra marketing opbrengsten psv.tv nu al oplevert kan ik nergens vinden, het lijkt me echter sterk dat dat nu al meer is dan het kost. (goed nieuws is in een jaarverslag immers altijd erg makkelijk te vinden, slecht nieuws wat moeilijker) Met een bannertje op een website heb je nog niet zo snel een miljoen, of een beter sponsorcontract ivm grotere exposure binnen. Ik ben benieuwd wat ze bijvoorbeeld van RTL / tele2 krijgen voor die 'insite' programma's.
RSVquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:57 schreef ruud.nl het volgende:
Zou er dan een naamsverandering komen?
Panasonicquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:32 schreef Darkzell het volgende:
Gewoon een andere hoofdsponsor kiezen die ook begint met een "P". Dan blijft de afkorting iig hetzelfde, das het belangrijkste
of gewoon de rabobank nieuwe potentiële hoofdsponsor de naam laten veranderenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:32 schreef Darkzell het volgende:
Gewoon een andere hoofdsponsor kiezen die ook begint met een "P". Dan blijft de afkorting iig hetzelfde, das het belangrijkste
Of philips moet er gewoon meer geld in pompen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:49 schreef WooZ het volgende:
[..]
of gewoon de rabobank nieuwe potentiële hoofdsponsor de naam laten veranderen
Misschien als je ze voor het raam gooit ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:11 schreef WooZ het volgende:
of misschien brengt het vrouwenvoetbal wat extra geld in het laadje
Ah kan Bayern daarom z'n stadionverlichting op rood zetten?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Misschien als je ze voor het raam gooit ja.
Echt héquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:55 schreef noxious het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |