Ja die lijkt me tof in een vrouwen gevangenisquote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:45 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ohh...
iemand een idee wanneer dei SPIN-OFF van start gaat?

Ik denk wel dat hij terug komt. Inderdaad heeft hij een erg goede rol en het is die acteur op zijn lijf geschreven.quote:Op maandag 28 april 2008 13:12 schreef Canisfire het volgende:
Is al een tijdje bekend. Maar Lane Garrison heeft geld zat dus die overleefd dat wel.
Ik hoop dat zijn acteer carriere nog niet over is .
@zapper waarom ? Waarom niet , T-bag is cool de rest niet .

Playquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:43 schreef Zapper het volgende:
Bij Play.com kost S3 slechts 39,50. Maar fijn dat je zo blij bent hoor

Welke serie wel? Misschien southpark, maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:25 schreef planethugo het volgende:
zowiezo geld betalen voor prison break
niet bepaald een serie die ik 2x wil kijken

The Wire, Alle star treksquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Welke serie wel? Misschien southpark, maar daar blijft het dan ook bij.
 , Battlestar. Babylon  5 etc etc. Die zijn gewoon tijdloos!
, Battlestar. Babylon  5 etc etc. Die zijn gewoon tijdloos!

Dat wil ik ook wel weten jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:39 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Schop! Is er al weer wat meer bekend?

Voornamelijk HBO series(Sopranos, The Wire, OZ, Entourage etc), die kan je imo niet vaak genoeg zienquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Welke serie wel? Misschien southpark, maar daar blijft het dan ook bij.

Ik wel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:25 schreef planethugo het volgende:
niet bepaald een serie die ik 2x wil kijken

die vraag stelde je de dag ervoor ook alquote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:49 schreef Mr.Jorn. het volgende:
is er nog wat meer bkend?

.
.

.
.

Maar de kans is grootquote:

)
 )

Dominic Purcell en Wentworth Miller weigeren nog langer voor Prison Break in actie te komen. Na het tweede seizoen hadden ze al twijfels, en het mislukte derde seizoen gaf voor hun de doorslag. Waarschijnlijk worden de twee vervangen, maar er is ook een mogelijkheid dat de serie helemaal stopt.quote:
 .
.

Jaaaaa hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dominic Purcell en Wentworth Miller weigeren nog langer voor Prison Break in actie te komen. Na het tweede seizoen hadden ze al twijfels, en het mislukte derde seizoen gaf voor hun de doorslag. Waarschijnlijk worden de twee vervangen, maar er is ook een mogelijkheid dat de serie helemaal stopt..

Moppie, Breuls en anderen houden het in de gaten: Staking in film- en televisieland #3quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaaa hoor
Ik kan het niet geloven! Daar hebben ze zo ongeveer hun succes aan te danken!
Enne... vanwaar die trailer dan? Nou?
Ja, ja, don't shoot the messenger maar ik kan het niet geloven!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dan is er altijd nog sportquote:

quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dominic Purcell en Wentworth Miller weigeren nog langer voor Prison Break in actie te komen. Na het tweede seizoen hadden ze al twijfels, en het mislukte derde seizoen gaf voor hun de doorslag. Waarschijnlijk worden de twee vervangen, maar er is ook een mogelijkheid dat de serie helemaal stopt..

.
.

Ik vind het ook een beetje vaag hoor!! In dat topic lees ik alleen dat het om de bijrollen gaatquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Moppie, Breuls en anderen houden het in de gaten: Staking in film- en televisieland #3
Zo ik anders echt stom vinden!!!quote:Het gaat hierbij overigens niet om de grote sterren die gaan staken, maar om de acteurs die de bijrollen invullen of als figurant fungeren. Zij krijgen meestal slechts magere vergoedingen.

De vakbond zou dan gaan staken, daar zitten vrijwel alle acteurs bij aangesloten. Het gaat echter voornamelijk om de vergoedingen voor de figuranten, de megasterren krijgen immers al genoeg poen en sommigen daarvan proberen de staking juist te voorkomen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje vaag hoor!! In dat topic lees ik alleen dat het om de bijrollen gaat
[..]
Zo ik anders echt stom vinden!!!

quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:59 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Mijn zoveelste schop, is er al weer wat meer bekend?

.
.

*noteert in agenda*quote:Op zondag 27 juli 2008 11:59 schreef pberends het volgende:
Hmmmmm een dubbelaflevering op 1 september
.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Chielus op 29-07-2008 17:22:38 ]Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En is dat T-Bag met snor?
[ Bericht 25% gewijzigd door Dj_Day-V op 29-07-2008 17:07:53 ]

Het is een mix tussen Hitler en Abruzzi gewordenquote:
 .
. .
.

Klopt, sorry zal hem wel even in Spoilertags zetten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is een mix tussen Hitler en Abruzzi geworden.
Verder natuurlijk dikke spoilers in artikel & foto, maar niet aan te ontkomen.

Met de oude thema zie je het nog. Doe het als url posten dan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:04 schreef Chielus het volgende:
[..]
Klopt, sorry zal hem wel even in Spoilertags zetten.

Donequote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met de oude thema zie je het nog. Doe het als url posten dan.

quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:35 schreef Paul99 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB

quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:02 schreef miss-scofield het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."

Ben erg benieuwd hoe ze dit in gaan kleden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:43 schreef Zapper het volgende:
Hoezo is het triest? Het is toch nooit écht zeker geweest dat Sarah dood was? Linc heeft niet bepaald met dat hoofd staan zwaaien ofzo. Dus gewoon leuk dat ze terugkeert, zal het verhaal ten goede komen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Chielus op 15-08-2008 14:01:26 ]Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean

. Wordt het een soort komische actieserie ofzo
. Wordt het een soort komische actieserie ofzo  ?
?

Iddquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:12 schreef Merkie het volgende:
Omg, wat ongelofelijk slecht wordt seizoen 4 als ik de trailer zie. Wordt het een soort komische actieserie ofzo
?

"The Muscle"quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:27 schreef Merkie het volgende:
Overigens had ik deze trailer gezien, en niet degene uit dit topic. Die van mijn linkje is helemaal slecht.

Hij doet mij denken aan Frank uit My Name is Earlquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:05 schreef Kinga het volgende:
Ik moet altijd aan Gary denken dan. De vriend van Phoebe ooit in Friends
Zou er trouwens nog wat gedaan worden met die tattoo?

Ghehe ik zei precies hetzelfde 3 posts boven je..met dat Ocean's deuntje erbijquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:12 schreef Merkie het volgende:
Omg, wat ongelofelijk slecht wordt seizoen 4 als ik de trailer zie. Wordt het een soort komische actieserie ofzo
?

que?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:16 schreef CarOnline het volgende:
Sarah terug, het is het meest belachelijke wat ik ooit gehoord heb

Ben het wel met hem eens, vind het ook jammer dat Sarah terug isquote:
 , ze hebben duidelijk in de serie hun best gedaan om haar weg te schrijven, want ja, zwanger > prisonbreak, dan mag je van mij ook blijven opbokken.
, ze hebben duidelijk in de serie hun best gedaan om haar weg te schrijven, want ja, zwanger > prisonbreak, dan mag je van mij ook blijven opbokken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |