Ja die lijkt me tof in een vrouwen gevangenisquote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:45 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ohh...
iemand een idee wanneer dei SPIN-OFF van start gaat?
Ik denk wel dat hij terug komt. Inderdaad heeft hij een erg goede rol en het is die acteur op zijn lijf geschreven.quote:Op maandag 28 april 2008 13:12 schreef Canisfire het volgende:
Is al een tijdje bekend. Maar Lane Garrison heeft geld zat dus die overleefd dat wel.
Ik hoop dat zijn acteer carriere nog niet over is .
@zapper waarom ? Waarom niet , T-bag is cool de rest niet .
Playquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:43 schreef Zapper het volgende:
Bij Play.com kost S3 slechts 39,50. Maar fijn dat je zo blij bent hoor![]()
Welke serie wel? Misschien southpark, maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:25 schreef planethugo het volgende:
zowiezo geld betalen voor prison break![]()
niet bepaald een serie die ik 2x wil kijken
The Wire, Alle star treksquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Welke serie wel? Misschien southpark, maar daar blijft het dan ook bij.
Dat wil ik ook wel weten jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:39 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Schop! Is er al weer wat meer bekend?
Voornamelijk HBO series(Sopranos, The Wire, OZ, Entourage etc), die kan je imo niet vaak genoeg zienquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Welke serie wel? Misschien southpark, maar daar blijft het dan ook bij.
Ik wel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:25 schreef planethugo het volgende:
niet bepaald een serie die ik 2x wil kijken
die vraag stelde je de dag ervoor ook alquote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:49 schreef Mr.Jorn. het volgende:
is er nog wat meer bkend?
Maar de kans is grootquote:
Dominic Purcell en Wentworth Miller weigeren nog langer voor Prison Break in actie te komen. Na het tweede seizoen hadden ze al twijfels, en het mislukte derde seizoen gaf voor hun de doorslag. Waarschijnlijk worden de twee vervangen, maar er is ook een mogelijkheid dat de serie helemaal stopt.quote:
Jaaaaa hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dominic Purcell en Wentworth Miller weigeren nog langer voor Prison Break in actie te komen. Na het tweede seizoen hadden ze al twijfels, en het mislukte derde seizoen gaf voor hun de doorslag. Waarschijnlijk worden de twee vervangen, maar er is ook een mogelijkheid dat de serie helemaal stopt..
Moppie, Breuls en anderen houden het in de gaten: Staking in film- en televisieland #3quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaaa hoor![]()
Ik kan het niet geloven! Daar hebben ze zo ongeveer hun succes aan te danken!
Enne... vanwaar die trailer dan? Nou?![]()
Ja, ja, don't shoot the messenger maar ik kan het niet geloven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is er altijd nog sportquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dominic Purcell en Wentworth Miller weigeren nog langer voor Prison Break in actie te komen. Na het tweede seizoen hadden ze al twijfels, en het mislukte derde seizoen gaf voor hun de doorslag. Waarschijnlijk worden de twee vervangen, maar er is ook een mogelijkheid dat de serie helemaal stopt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |