Donequote:Op woensdag 20 februari 2008 08:37 schreef GI het volgende:
Ja verdulleme! Ik was net te ongeduldig! En je dus NET voor
WOW topic 148, Exalted, honored, hell. Just give me the gear
Gooi die maar dicht
quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:34 schreef GI het volgende:
En voor mezelf om thuis nog eens door te lezen :
http://www.wowinsider.com(...)-honor-calculations/
nagrand, Alliance met een 55 Rogue en een 46 Hunterquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welke factie en wat voor server speel je?
Oh, Alliance. Anders had ik je gevraagd om naar Khadgar te komen (mits je op een pve server zit)quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
nagrand, Alliance met een 55 Rogue en een 46 Hunter
Die strips blijven leuk jaquote:
Hmm, als ik langs ren dan wil ik nog wel eens ff meesteken. Zomaar ff gold weggeven doe ik meestal niet aangezien ik er eigenlijk vanuit ga dat toch 90% alts zijn van rijke chars...quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heh tof. Mij laten ze altijd gewoon stikken en gaan ze staan kijken tot dat ik met eem mob klaar ben of dood ben
.
Light's Justicequote:
Dat is altijd wel beleefd, ik zie vaak genoeg ook lui die veel lager lvl hebben met mobs vechten die rond mijn lvl zitten, ff shadow bolt dr bij gooien is geen moeite.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:45 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hmm, als ik langs ren dan wil ik nog wel eens ff meesteken.
Ik help ook altijd wel mee, tenzij het een gnome isquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat is altijd wel beleefd, ik zie vaak genoeg ook lui die veel lager lvl hebben met mobs vechten die rond mijn lvl zitten, ff shadow bolt dr bij gooien is geen moeite.
Als het een horde is help ik wel ffquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:50 schreef GI het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Altijd makkelijk om even te helpen.
Idd, als lvl 70 wel, met een alt (als ik al alt) niet echt veelquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:45 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hmm, als ik langs ren dan wil ik nog wel eens ff meesteken. Zomaar ff gold weggeven doe ik meestal niet aangezien ik er eigenlijk vanuit ga dat toch 90% alts zijn van rijke chars...![]()
Me GM de vorige keer dat ik daar was helemaal gek gekregenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:45 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik heb trouwens zo'n apparaat voor T4 gloves gekregen vorige week van Mr. Curator.En uiteraard daarna lekker hard wipen op de Shade of Aran. Mensen wisten niet dat ze niet mochten moven bij Flame Wreath bijv... We hebben 'm max op 24% gekregen.
Oeh.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:50 schreef GI het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Altijd makkelijk om even te helpen.
quote:
M'n pet staat altijd op passivequote:Op woensdag 20 februari 2008 17:20 schreef Mauro het volgende:
Men is denk ik bang voor comedypulls door dat beest van je
Ik heb er eerlijk gezegd graag een huntard bij. Kan mooi de healer in de gaten houden door er een trap voor te leggen
Was altijd leuk als je UBRS in ging met een hunter in je groep.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
M'n pet staat altijd op passive. Maar ik snap af en toe wel waarom hunters zo worden gewantrouwd, met m'n shaman heb ik ook al wat ervaring met 'huntards'
.
jep hunters zijn tofquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:20 schreef Mauro het volgende:
Men is denk ik bang voor comedypulls door dat beest van je
Ik heb er eerlijk gezegd graag een huntard bij. Kan mooi de healer in de gaten houden door er een trap voor te leggen
Daarom staat er ook een Hunter (samen met een Druid) aan de top van 2v2.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:30 schreef Mauro het volgende:
de "afk-hunter" bestaat volgens mij niet eens meer.
Verder ben ik het wel eens met de stelling dat alle hunters n00bs zijn
Ik had het vandaag dat mn VW halve Ragefire Chasm omliep en onwijs veel mannetjes pull'de ondertussen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Was altijd leuk als je UBRS in ging met een hunter in je groep.
Op een gegeven moment moet je van een balkon naar beneden springen voor die waves die komen.
Hunter doet zijn pet niet dismissen en springt naar beneden.
Pet loopt helemaal om en pullt de gehele verdere instance
Oh, en pet op passive?
Genoeg keren gezien dat ie dan alsnog een groepje aanvalt/pullt.
Heb jij vast en zeker ook wel eens gehad
En Warlocks zijn underrated.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:26 schreef SharQueDo het volgende:
Ik wordt altijd uit instance groups gegooid. 'Omdat Hunters noobs zijn en niet kunnen spelen'.
Classcisme zeg ik je!
Begin een Druid zou ik zeggen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En Warlocks zijn underrated.
Vaak genoeg summons doen, soulstones uitdelen, DoT'n, pet combat en pullen maar alleen altijd Tanks en Healers vragen.
Betekend dat je ze niet na elkaar kan gebruiken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:36 schreef tonks het volgende:
2.4 shamans
"Nature’s Swiftness and Elemental Mastery now share a 10 second cooldown."
Was dat niet eerst iets van een paar minuten?
Dat gaat de Warsong Gulch matches redelijk inkorten zeg...quote:Warsong Gulch
* When both flags are held, the flag carriers will receive 50% increased damage done to them after approximately 10 minutes and 100% increased damage after approximately 15 minutes.
Is ergens ook wel lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2008 07:31 schreef GI het volgende:
[..]
Dat gaat de Warsong Gulch matches redelijk inkorten zeg...
Gister van http://thottbot.com/i28524 naar http://thottbot.com/i32044 gegaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond de S3 Leather Legs opgehaald, heb nu betere stats dan dat ik ooit had verwacht te krijgen met mijn Rogue.
10240 hp, 1313 AP, 27.7% base crit chance, 81 hit en 312 resilience.
Kan het nu even niet bekijken, sinds kort zijn er allerlei sites geblokt op mijn werk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gister van http://thottbot.com/i28524 naar http://thottbot.com/i32044 gegaan.
Naar mijn mening Undeadquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:01 schreef Mauro het volgende:
Wat is eigenlijk het beste ras voor een warrior?
(aan horde zijde dan hè)
Forsaken zijn wel het gaafste WoW ras.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Naar mijn mening UndeadWill of the Forsaken ftw!
"Am I evil!!!? Yes i aaaaam!"quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:04 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Forsaken zijn wel het gaafste WoW ras.![]()
For Sylvanas!
Yep, doorlevelen naar 58 en Outland in gaan, daar heb je goeie quest-reward gear dat veeel beter is dan oudere gear uit Azeroth.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:04 schreef stinkie het volgende:
Iemand nog suggesties om een erg zwakker lv55 Human Rogue wat te versterken? Mijn hunter verdiend genoeg om wat armour te kunnen aanschaffen
Van Emerald Ripper naar Merciless Gladiator's Shankerquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kan het nu even niet bekijken, sinds kort zijn er allerlei sites geblokt op mijn werk.
I can't wait to suck the juice out of your eyeballs.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Am I evil!!!? Yes i aaaaam!"
Ah, gratsquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Van Emerald Ripper naar Merciless Gladiator's Shanker.
Als je voor tanken gaat zou ik sowieso Tauren doen. Meer health enzo.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:01 schreef Mauro het volgende:
Wat is eigenlijk het beste ras voor een warrior?
(aan horde zijde dan hè)
Dat is wel raar, ach kan ie DKP sparen voor andere itemsquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
Ik las net dat op die extra T6 pieces geen stamina zit? Een vriend van mij die met een feral druid nu BT farmed is er flink boos over, hoe kan hij nou tanken zonder stamina?
http://www.worldofraids.com/2008/ptr/24/t6/harness.jpg
Ehm er zit toch een +3 stamina socketbonus op een aantal van deze items !quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
Ik las net dat op die extra T6 pieces geen stamina zit? Een vriend van mij die met een feral druid nu BT farmed is er flink boos over, hoe kan hij nou tanken zonder stamina?
Dat is zo'n 30-40 sta per item minder, ik zie er geen tanking item in hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ehm er zit toch een +3 stamina socketbonus op een aantal van deze items !
Misschien dat Blizzard nu een tanking EN dps set heeft gemaakt
Zie ook de knipoog (post icon).quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat is zo'n 30-40 sta per item minder, ik zie er geen tanking item in hoor
Voor alle andere classes is ook geen stamina te vinden op de extra T6 pieces.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar het stukje in kleine letters was wel serieus bedoeld: misschien dat blizzard voor de feral druids nu een pure tanking en pure dps set heeft gemaakt.... en dat de set die we hier zien de dps set is...
Welke horde stad niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ogrimmar is een fucking doolhof!
Had ik ook toen ik daar voor de eerste keer kwamquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ogrimmar is een fucking doolhof!
Undercity, overzichtelijkheid ten topquote:
nah geef me dan nog maar thunderbluff, dat is nog een stuk meer op mekaar ook <3quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Undercity, overzichtelijkheid ten top
hmm, een anti Fear (ok charm & sleep) iets voor een character dat stance dance daar tegen heeftquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Naar mijn mening UndeadWill of the Forsaken ftw!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Undercity, overzichtelijkheid ten top
hij heeft gelijk , een van de weinige redenen een druid tank te kiezen ipv een warior valt min of meer weg , als die krengen nou nog iets aan nuttige (tank) stats hadden gekregen alla , maar nee , wat crit & hit , oh joy .....quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
lol , blizz iets doen wat druids graag zouden zien , valt me eerder mee dat er geen +healing op zitquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:41 schreef KreKkeR het volgende:
Misschien dat Blizzard nu een tanking EN dps set heeft gemaakt
Nou je doet net alsof een Druid zulke slechte gear krijgtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:01 schreef dontcare het volgende:
[..]
hij heeft gelijk , een van de weinige redenen een druid tank te kiezen ipv een warior valt min of meer weg , als die krengen nou nog iets aan nuttige (tank) stats hadden gekregen alla , maar nee , wat crit & hit , oh joy .....
maar goed, blizz heeft blijkbaar moeite met tank stats op leather items te gooien dus dat is eigenlijk niets nieuws.
[..]
lol , blizz iets doen wat druids graag zouden zien , valt me eerder mee dat er geen +healing op zit
Puntquote:
Gewoon niet meer joinen, dat zal ze leren jwtz 14.gif.quote:Zo ben ik er ook al es uitgeschopt, en meerder met mij
Noes, t is de stoerste guild van de server 14.gifquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Gewoon niet meer joinen, dat zal ze leren jwtz 14.gif.
Denk dat je met questen meer verdient en meer rep. krijgt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:40 schreef OFfSprngr het volgende:
27 alweer.
Loop veel instances te spelen met 4 of 5 man, schiet lekker op, 2x run voor een level.
Beetje uit gekeken op de hele tijd rond te moeten lopen om zooi te pakken voor een of andere mafkees, gewoon goed shadow bolts gooien enzo.
Hehe die is leuk! Wel nog zo'n 4 maanden wachten totdat je die kunt krijgen.quote:
Kan ik in de tussentijd nog die phoenix en 3 krokodilletjes halenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:16 schreef YPrue het volgende:
[..]
Hehe die is leuk! Wel nog zo'n 4 maanden wachten totdat je die kunt krijgen.
Inderdaad, was ik ook al van plan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Kan ik in de tussentijd nog die phoenix en 3 krokodilletjes halen
Die axe is prut, ik ben de survival hunter van de guild en ga dus voor de agility. En ik heb in het verleden heel erg vaak kara gedaan inderdaad, maar tegenwoordig is dat wat moeilijker omdat de meeste guildmembers het nu saai vindenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:53 schreef Necrodeath het volgende:
Lol. Haal gewoon s3 hunter axe (neem aan dat je hunter bent?)
En btw, of je krijgt heel vaak Oz @ Opera, of je doet al heeeel lang Karazhan?![]()
Oh, dit ik lees net dat je hetzelfde probleem hebt...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:27 schreef YPrue het volgende:
[..]
Inderdaad, was ik ook al van plan.Daar gaat mijn bagspace.
Ach gewoon mensen afkopenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:50 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Oh, dit ik lees net dat je hetzelfde probleem hebt...
Tonks, er zijn trouwens 4 croco's: Toothy is er later nog bijgezet.En ik vrees dat, net zoals die Sinister Squashling, die Scorchling aan mijn neus voorbij zal gaan.
Precies, ik de pet jij de boss drops (heb ik toch niet meer nodig uit normal mode Slave Pens).quote:
Hij is beter voor alle specs behalve Survival ja. Prut zou ik hem dus niet noemenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die axe is prut, ik ben de survival hunter van de guild en ga dus voor de agility. En ik heb in het verleden heel erg vaak kara gedaan inderdaad, maar tegenwoordig is dat wat moeilijker omdat de meeste guildmembers het nu saai vinden.
We zijn bezig met TK, VR down inmiddels. Maar het schiet niet echt op, we moeten hopen dat er zondag genoeg healers online zijn anders kunnen we weer de raid afblazenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:49 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hij is beter voor alle specs behalve Survival ja. Prut zou ik hem dus niet noemen
Maar wat raid je nu dan? Als je TK raid, kun je misschien beter wachten tot je 2x Netherbane hebt?
Same here. Het rommelt een beetje in mijn guild. En we raiden ook best weinig.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We zijn bezig met TK, VR down inmiddels. Maar het schiet niet echt op, we moeten hopen dat er zondag genoeg healers online zijn anders kunnen we weer de raid afblazen. Trollbane uit ZA is ook geen optie aangezien we ZA laten voor wat het is. Misschien moet ik maar eens over denken om over te stappen naar een guild die wat meer raidt
.
Karazhan... heb ik ook nog een tijd gezeten (horde), toen de server net nieuw was (omstreeks release BC).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:18 schreef Necrodeath het volgende:
Hier gaat het daarentegen goed
Ik bedoel dus met mijn hunter op Karazhan realm (spelen er nog anderen btw op Karazhan, van toen we met een stuk of 8-10 man op Kara zijn gerolled? WoW-topic 110-120 ergens daartussen).
Hele tijd in een puur sociale NL guild gezeten, sinds een week of 2 samen met de wat serieuzere mensen van die guild een nieuwe raidguild gemaakt, Kara was easymode natuurlijk, meteen op farm. Alleen Nightbane niet, niemand kon die nog summonen
Altijd undeadquote:Op zondag 24 februari 2008 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn 13 in een dozijn Rogue nog maar eens :
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2008 00:14 schreef OFfSprngr het volgende:
30 alweer, bijna een mount!
Plus, Warlocks krijgen gratis mounts.
Volgens mij heb ik er toen iets van 400g aan uitgegeven..quote:Op maandag 25 februari 2008 00:27 schreef Necrodeath het volgende:
Grapjas
Je moet er een questline voor doen, waarvoor je wat items nodig hebt.
Weet niet precies hoeveel het kost, maar het is zeker niet gratis.
Kan er ook niets aan doen dat ik sinds WC3 alleen nog maar met Undead speel in Warcraft games.quote:
Ik wil eigenlijk wel WC3 gaan spelen om het hele achtergrondverhaal van WoW beter te snappen, maar ik heb er geen tijd voorquote:Op maandag 25 februari 2008 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen dat ik sinds WC3 alleen nog maar met Undead speel in Warcraft games.
Jammer.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel WC3 gaan spelen om het hele achtergrondverhaal van WoW beter te snappen, maar ik heb er geen tijd voor.
Anders ga je cheat's gebruiken, de verhaallijn word er echt niet door beinvloed maar je bent wel in een week achter het verhaal, van Arthas en thrall.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel WC3 gaan spelen om het hele achtergrondverhaal van WoW beter te snappen, maar ik heb er geen tijd voor.
Een weekje.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:15 schreef Knut het volgende:
Zo, bijpassende handschoenen.
Nog te doen op BG en honorpoints.
- Shoulders
- Trousers
- Trinket 2x
- Neck
- Belt
- Shoes
- Ring 2x
- Staff (Nog beter )
Ik ben nog wel even bezig
Het is dat je een knipoog bij je post hebt gezet !quote:
Al riep ik altijd van niet, maar ik moet het met je eens zijn. Speel sinds vorige week een paladin alt (nu "al" lvl 30quote:Op maandag 25 februari 2008 17:43 schreef tonks het volgende:
ik heb een 70 warrior wat een saaie class
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:43 schreef tonks het volgende:
ik heb een 70 warrior wat een saaie class
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al riep ik altijd van niet, maar ik moet het met je eens zijn. Speel sinds vorige week een paladin alt (nu "al" lvl 30) en wat een verdomd fijne class om te spelen zeg
Warrior kan alleen maar hakken, en als dat ff niet kan ben je gewoon hard genaaid
Mwa, ik heb ze gekocht in de range van 40g tot 120g.quote:
gladiator is BG's, merciless gladiator en vengeful gladiator is van arena pointsquote:Op maandag 25 februari 2008 22:30 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Mwa, ik heb ze gekocht in de range van 40g tot 120g.Ik heb inmiddels een trial in een nieuwe guild waarin ik gewoon totaal undergeared voor ben!
![]()
Nu moet ik dus als een gek een beetje ok gear bij elkaar zien te schrapen om mijn trial te overleven waarschijnlijk... Dus... die gladiator swords, die kan ik toch sparen met BG's en Arena's toch of niet?
Ah thanks!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
gladiator is BG's, merciless gladiator en vengeful gladiator is van arena points
als je elke week 10 potjes met 5on5 speelt en dan stopt heb je denk ik in 1.5 maand je vengeful gloves, moet je ff op "arena calculator" zoeken op google kan je precies zien hoeveel arena points je bij hoeveel rating krijgt. en hoeveel een item kost kan je natuurlijk zelf opzoekenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:59 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ah thanks!Ik zag die Merciless wel staan op wowhead en zag er uiteraard beter uit maar om nou 4 weken aan een stuk 5v5 te gaan verliezen ervoor (staat in de comments
). Hoe snel kan je die arena points sparen?
Zozo, eindelijk iemand op de Nagrand server, ben ik tenminste niet meer alleenquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
nagrand, Alliance met een 55 Rogue en een 46 Hunter
... Casters zijn ook saai als ze geen mana hebben...quote:Op maandag 25 februari 2008 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al riep ik altijd van niet, maar ik moet het met je eens zijn. Speel sinds vorige week een paladin alt (nu "al" lvl 30) en wat een verdomd fijne class om te spelen zeg
Warrior kan alleen maar hakken, en als dat ff niet kan ben je gewoon hard genaaid
Hunters zijn juist enorm vervelend, doen damage en drainen veel mana.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Die arena's wil ik ook eens gaan doen, maar volgens mij is Hunter niet zo geschikt daarvoor
Bij 5v5 kan ik het me voorstellen, maar volgens mij is een 2v2 team weinig waard als er een hunter tussen zit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hunters zijn juist enorm vervelend, doen damage en drainen veel mana.
mja volgens mij welquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:50 schreef tonks het volgende:
Beasteh en Cherez toch?
Ja dat is zijn nieuwe naamquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Cherez = Cherekee ?
Die beste hunter van de wereld zeg maar ?
Wist ik al lang.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:17 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
PSSST! op level 60 ook, en voor pala's geld hetzelfde![]()
Maar dat wist je dacht ik al.
Laat me raden, je verliest nog steeds altijd tegen Locks ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Locks worden helemaal gek over die lifetap changes..
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=2843688845&sid=1![]()
.
Ik ben een Lock ...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laat me raden, je verliest nog steeds altijd tegen Locks ?
Ik snap het niet helemaal, maar volgens mij is dit ook een behoorlijke nerf voor locks in PVE toch? Als dat zo is is het weer een lekkere aanwijzing dat WoW vooral om PVP gaat draaienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
.
PvE nerf ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, maar volgens mij is dit ook een behoorlijke nerf voor locks in PVE toch? Als dat zo is is het weer een lekkere aanwijzing dat WoW vooral om PVP gaat draaien.
Nopequote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:49 schreef Knut het volgende:
Dit lijkt mij wel its om van de vele AV marks die ik toch al heb te kopen, slim ?
http://thottbot.com/?i=52382
Alweer een baggerbeslissing van Blizzard bedoeld om wat meer PVP balance te krijgen maar die ook PVE erg beïnvloedt. Net als het drinksysteem straks.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
PvE nerf ja.
10k hp en 8k mana = 1600 hp kwijt voor 1280 mana.
12k hp en 10k mana = 1920 hp kwijt voor 1600 mana.'
etc.
WHoa vette functie, wat is dan het resultaat van het ''zuigen''?quote:
Soms houd je er een succusbus aan over die gold over time drained en life.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:27 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
WHoa vette functie, wat is dan het resultaat van het ''zuigen''?
Ah, dan voel ik me al een stuk minder indrukwekkend.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
6104 hier @ crappy lvl 70 warrior
Netjes gedaan zo snelquote:Op woensdag 27 februari 2008 06:51 schreef Berenanus het volgende:
Zo, ik ben ook weer begonnen met WoW. In 3 weken tijd ben ik nu lvl 68
![]()
![]()
My Tauren Hunter
![]()
![]()
Doe je netjes, met m'n Orc Hunter was ik ruim een half jaar bezig om op de 70 te komenquote:Op woensdag 27 februari 2008 06:51 schreef Berenanus het volgende:
Zo, ik ben ook weer begonnen met WoW. In 3 weken tijd ben ik nu lvl 68
![]()
![]()
My Tauren Hunter
![]()
![]()
Drama is dat levellen....quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Ben nu ook een Undead Warrior begonnen, nu lvl14, maar dat levellen gaat wel weer erg langzaam hoor.. Totaal geen abilities, en questen bovenin Eastern Kingdom vind ik ook maar saai
Heb laatst maar wel ff m'n pc wat geupgrade, nu kan ik spelen op een Samsung 226BW 22" gezamenlijk met een 5.1 setje van Logitech, speelt wel een stuk leuker nu
Gelukkig heb ik nog ~1000 gold over op m'n main, dus als ik wat wil kopen is dat niet zo'n probleemquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Drama is dat levellen....
Ben inmiddels 20 maar het schiet echt niet op.
Beetje erin chargen en meppen, shoutje hier en daar en een heroic strike ertussenin gooien.
Nu wel een leuk blauw 2h zwaardje wat af en toe 250+ crit <3
Tering, hoe doe je dat?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb mn undead warrior in exact (ja op de seconde af) in 21 uur /played naar 70 geschopt
Vond het ook al zo onwaarschijnlijk...quote:
Helemaal niet.quote:
Ben er ook mee bezig, alle key fragments heb ik al, moet alleen nog ff die laatste doen, weet niet meer precies hoe of wat.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ennieweejs, ben ook maar es begonnen met de Kara Attune dinges, werd verdomme tijd ook. Ben ook als een idioot AV en EOTS aan het doen voor de benodigde honor (27k) en EOTS marks (nog 32 te gaan) voor Gladiator's Slicer en Quickblade, want mn Crystalforged War Axe is outdated.
Die had je toch geruild voor je lock?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:51 schreef Mauro het volgende:
Mijn shaman heb ik in recordtijd naar de 70 gebracht. Dacht iets van 12 dagen played ofzo. (veel hulp gehad en eigenlijk alleen maar instances gedaan)
Mijn warrior staat nu al op 21 uur en is pas lvl 20
Laatste fragment zit als t goed is in Steamvault, en daarna doorknarren naar de Caverns of Time om metquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben er ook mee bezig, alle key fragments heb ik al, moet alleen nog ff die laatste doen, weet niet meer precies hoe of wat.
Ben nu verslaafd aan BG's, en kom eigenlijk Shattrath niet eens meer uit
Nee.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Die had je toch geruild voor je lock?
Ahh ik dacht dat je er toen iets over zeiquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee.
Lock heb ik pas weggedaan.
Shaman heb ik zelf zeer snel naar 70 gebracht. Was toen mijn mage beu en wilde wat anders. Nu ben ik mijn mage, hunter en shaman beu dus ga ik proberen die warrior naar 70 te brengen. Maar waarschijnkijk strand die ook ergens in de buurt van de 60, net zoals mijn priest.
Misschien dat ik dat vanmiddag maar ff langs de CoT ga... Die zit toch in Tanaris?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laatste fragment zit als t goed is in Steamvault, en daarna doorknarren naar de Caverns of Time om metMedivh
te ouwehoeren.
Dan is het een andere shaman waarmee je raidde, want die had je wel van iemand anders gekregenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee.
Lock heb ik pas weggedaan.
Shaman heb ik zelf zeer snel naar 70 gebracht. Was toen mijn mage beu en wilde wat anders. Nu ben ik mijn mage, hunter en shaman beu dus ga ik proberen die warrior naar 70 te brengen. Maar waarschijnkijk strand die ook ergens in de buurt van de 60, net zoals mijn priest.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:42 schreef GI het volgende:
Hoe 'krijg' je een character ? Is dat gewoon een account van iemand anders waar je mee gaat spelen ?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat vanmiddag maar ff langs de CoT ga... Die zit toch in Tanaris?
Geloof het niet..quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:14 schreef stinkie het volgende:
Kan ik trouwens van een US server een char/account transferen naar een Eu server?
hmm, hoelang doet een druid met zijn blauwe heavy clefthoofset ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou je doet net alsof een Druid zulke slechte gear krijgtValt best wel mee vind ik zelf
tja de warlocks hebben gelijk , het slaat nergens op dat wat als een pvp nerf gebracht heeft een behoorlijke impact op pve locks heeft.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
.
Uit een van de filmpjes van Athene ( http://www.wrathofthe1337king.com )quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh en tonks, uit welke film komt je huidige ava?
Ik zag een druid in een tk/ssc guild nog met 2 delen van die set. Maar dat was voor 2.3 waar je die nieuwe badge rewards had.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:22 schreef dontcare het volgende:
[..]
hmm, hoelang doet een druid met zijn blauwe heavy clefthoofset ?
ik zeg niet dat gear een (groot) probleem is zeker niet met de badge rewards , ik heb bv ook genoeg leather dps spull om de meeste rogues jaloers te krijgen.
het probleem is imo dat er geen duidelijke lijn in feral tank itemization is , neem de heavy clefthoof set , lastig te vervangen omdat zo ongeveer elke upgrade die je vind , geen +def geeft en dus zal je opzoek moeten naar andere gear met wel +def (bv tanking rings etc)
Ach, lifetap gaat weer veranderd worden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:54 schreef dontcare het volgende:
[..]
tja de warlocks hebben gelijk , het slaat nergens op dat wat als een pvp nerf gebracht heeft een behoorlijke impact op pve locks heeft.
voor degenen die zich afvragen wat dat nou inhoud :
http://www.wowinsider.com(...)rt-locks-tapped-out/
Sourcequote:Some changes are going to be made to lifetap in an upcoming PTR build. Until that time I think we've got enough feedback.
Please hold your comments on this ability until the new version can be tested, then a new thread can be opened for feedback.
Moonkin at 70!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:43 schreef Whooz het volgende:
Ben nu meer dan een maand gestopt, maar zit te overwegen om opnieuw te beginnen.
Druid, Leveling Moonkin --> Resto at 70
Zal ik het weer proberen of niet?
Had ook al zo iets in gedachte, maar ik had al een mage 70.... nog nooit en healing class uitgeprobeerdquote:
Wat je nu best veel ziet is druids die hebben balance tot moonkin en de rest in resto, die dan gewoon healen en een beetje dpsen in arena.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:45 schreef Whooz het volgende:
[..]
Had ook al zo iets in gedachte, maar ik had al een mage 70.... nog nooit en healing class uitgeprobeerd
quote:[edit] Will I be able to transfer between Oceanic and non-Oceanic realms?
The classification of a realm as "Oceanic" only refers to the realm’s local time settings. This classification will not affect your ability to transfer characters to or from that realm, although the realms may be restricted for other reasons (as mentioned above).
Bummer. En ik heb genoeg van het tijdsverschil om geen groups te kunnen vinden. Overnieuw beginnen dan of doorgaanquote:Sadly, no. The North American and European servers are entirely separate.
Sorry it couldn't be better news
Dat zou ik wel doen want anders word het echt dodelijk, opstaan om 2 uur avonds om te gaan raidenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
[..]
Bummer. En ik heb genoeg van het tijdsverschil om geen groups te kunnen vinden. Overnieuw beginnen dan of doorgaan![]()
Jawel en als ik overdag thuis ben gebeurt dat zo heel af en toe ook wel. Alleen duiken zij hun nest in als ik net thuis ben en komen ze eruit als ik naar mijn werk moet. De paar Britten waar ik mee teamde zijn er ook nooit meerquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:30 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen want anders word het echt dodelijk, opstaan om 2 uur avonds om te gaan raiden.
Maar er zijn toch wel wat australiers die met je willen spelen in de ochtend(voor hun dan)?
Jep, maar volgens mij is dat aan te passen door je realmlist.wtf te veranderen inquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jawel en als ik overdag thuis ben gebeurt dat zo heel af en toe ook wel. Alleen duiken zij hun nest in als ik net thuis ben en komen ze eruit als ik naar mijn werk moet. De paar Britten waar ik mee teamde zijn er ook nooit meer
En omdat ik niet zo heel veel tijd heb om te spelen vind ik het wat zonde mijn hunter en rogue to moeten dumpen. Ondanks de saaiheid.
Overigens net een 10-day trial account aangevraagd (met de gratis maand daarna heb ik bijna 6 weken om een behoorlijke char te maken en te beslissen wat ik doe). Alleen kan ik niet inloggen. Zijn de clients ook anders tussen US en Eur?
Welke server pak je?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:48 schreef stinkie het volgende:
Inderdaad anders, maar heb al tweede versie installed nu. kijken of een high population Eur server beter speelt dan een low US
En terug op lv1, zonder goud, zonder pet, zonder alles
quote:
Ik had al 200 days /played ervaring met een hunter, misschien is dat hetquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe je netjes, met m'n Orc Hunter was ik ruim een half jaar bezig om op de 70 te komen
Speelde dan ook niet iedere dag, misschien dat het daar iets mee te maken heeft
Thanks, hoor dat vaker ^^quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:11 schreef OFfSprngr het volgende:
33. Bijna 34, nog 6 lvls dus.
En Whooz: meesterlijke avatar.
Blanke smurfenquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:02 schreef OFfSprngr het volgende:
Gnomes.. veredelde tuinkabouters.
een vriend van me is bezig met iets te ontwikkelen waardoor de instaltijd naar 10 minuten wordt teruggebrachtquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:08 schreef Whooz het volgende:
[..]
Thanks, hoor dat vaker ^^
Nou, morgen ga ik de dvd's van mn ouderlijk huis meenemen en de 6 uur lange installatie/updates verduren
Nu nog een leuke server voor mn splinternieuwe druid vinden....
Hallo welkom op het forum, ik speel ook op Aerie peak maar ben gestopt omdat het te veel tijd op slurpte.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:44 schreef Borrel-noot het volgende:
Lijkt me harstikke onmogelijk, de installatie tijd terugbrengen naar tien minuten.
Ben trouwens nieuw op FOK!
World of Warcraft speelt ik ook yay! =]
Level 68 Druid op Aerie Peak,
Ben aan 't plannen om Resto te worden op level 70, dan 8/11/42 build toe te passen, zodat ik nog kan healen in raids en met mijn kameraden arena kan doen, 2vs2 en 3vs3 wand 5vs5 is resto waardeloos.
Koen~
Zorgen dat je DVD + Patches al op je computer staan dan ben je idd wel snel klaar jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een vriend van me is bezig met iets te ontwikkelen waardoor de instaltijd naar 10 minuten wordt teruggebracht
Welkom dan maarquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:44 schreef Borrel-noot het volgende:
Lijkt me harstikke onmogelijk, de installatie tijd terugbrengen naar tien minuten.
Ben trouwens nieuw op FOK!
World of Warcraft speelt ik ook yay! =]
Level 68 Druid op Aerie Peak,
Ben aan 't plannen om Resto te worden op level 70, dan 8/11/42 build toe te passen, zodat ik nog kan healen in raids en met mijn kameraden arena kan doen, 2vs2 en 3vs3 wand 5vs5 is resto waardeloos.
Koen~
ja ik ben ook wel benieuwd hoe hij dat gaat aanpakkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zorgen dat je DVD + Patches al op je computer staan dan ben je idd wel snel klaar ja. (Maar of je de 10 min haalt betwijfel ik ergens. Ben wel benieuwt waar die mee komt
.) Zelf was ik dan met 50 minuten klaar maar dat kwam omdat ik het over het netwerk ging copieren van me oude naar me nieuwe bak
.
[..]
Welkom dan maar.
Idd of bij een afkorting as de naam te moeilijk voor je isquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op FOk noemen we je gewoon bij je username
Dus welkom, Borrel-noot!
Idd ben erg benieuwtquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja ik ben ook wel benieuwd hoe hij dat gaat aanpakken
maar hij heeft ondertussen wel al een eigen launcher gebouwd, waar nog een updatfunctie bij komt, mogelijkheden om de wtf-file aan te passen naar onze eigen server, of een blizzard serverhij kan dus wel wat maken, daar zal het niet aan liggen
Je bent erbij, Wyri!quote:Op donderdag 28 februari 2008 @ 01:43 schreef Jezus..Christus het volgende:
World of Warcraft is een groot Al-Qaeda nest. Vooral rogue trollen zijn geheid Islam fundies.![]()
Jullie hebben mequote:Op donderdag 28 februari 2008 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op de FP: Amerikaanse regering bespiedt online gamers
[..]
Je bent erbij, Wyri!
*charge* *hamstring*quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Jullie hebben me.
* WyriHaximus roept Allah Akhbar en sprint weg
Hier een nieuwe trainingsvideo van Al-Qaeda!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent erbij, Wyri!
Soms lagt het een beetje maar transfer niet ik heb er echt spijt vanquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:37 schreef glremme het volgende:
Hoe is de lag op Stormscale atm?
Owja die heb ik wel eens langs zien komen, zat eerst in klein-maar-fijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:11 schreef Borrel-noot het volgende:
Hee bedankt,
Ik zit in de guild Darkshore Mercenaries- voor zover gewoon een fun guild, als ik level 70 ben en mijn Gladiator set heb, join ik Purgatory[of hoe je dat ook schrijft]
Begin weer te spelen joh, leuk om nieuwe mensen te ontmoeten in game.
Koen~
tbh ik gebruik ze ook nog wel eens in ssc/tk , onderdeel van mijn stamina gear en ook als onderdeel van mijn res gearquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zag een druid in een tk/ssc guild nog met 2 delen van die set. Maar dat was voor 2.3 waar je die nieuwe badge rewards had.
dacht altijd al dat Baron Geddon een oefening voor een zelfmoordterrorist wasquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent erbij, Wyri!
Ravencrest is wel een goede realm.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:51 schreef glremme het volgende:
Ik denk er wel aan om naar een server in de Cyclone battlegroup te transferen met m'n nelf dr00d. Iemand een suggestie?
Insigne of The Horde -> Blind -> Sprint -> Nog een keer Sprint -> Wachten tot Hamstring weg is -> Vanishquote:
Spinebreaker heeft je nodigquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:51 schreef glremme het volgende:
Ik denk er wel aan om naar een server in de Cyclone battlegroup te transferen met m'n nelf dr00d. Iemand een suggestie?
Waarom niet al vanishen tijdens hamstring?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Insigne of The Horde -> Blind -> Sprint -> Nog een keer Sprint -> Wachten tot Hamstring weg is -> Vanish
Ja maar, dan heb jij weer Intimidating Shout.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom niet al vanishen tijdens hamstring?
waar zie je me voor aan zegquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom niet al vanishen tijdens hamstring?
Een terrorist!quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
waar zie je me voor aan zeg
* One (1) unique Authentication Key to create your personal World of Warcraft account (online registration required).quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:16 schreef Juicyhil het volgende:
Goedenavond mensen,
Ik dacht vandaag eens, laat ik WoW kopen. Uiteraard heb ik het spel nodig, dus dacht ik koop ik die Battle Chest: WoW Battle Chest komt eraan dan heb ik alles direct compleet en heb ik ook meteen een uitbreidingspakket. Ik nog vragen of er ook meteen een code voor een account bij zit, ja hoor voor een maand.
Maar alleen zie ik enkelt een dvd van burning crusade en een code van burning crusade en een 10 dagen trial die ik aan een vriend moet geven en dan tref ik nog 2 boeken aan en wat handleidingkjes.
Waar haal ik het spel vandaan??????
Ja, maar ik had die box net gekocht bij Media Markt, dus dan mag ik morgen weer lekker terug naar Media Markt en gaan zeuren om een dvd. (zal geen makkelijke klus zijn aangezien het al geopend is)quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
* One (1) unique Authentication Key to create your personal World of Warcraft account (online registration required).
* One (1) unique Authentication Key to upgrade your personal World of Warcraft account to the Burning Crusade.
* Two (2) DVDs to install the game and its addon (PC and Mac versions on same DVDs).
toevallig link je het zelf dus als je de volgende keer beter leest dan weet je t?
zitten die dvd's niet in 1 van die boeken ofzo?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, maar ik had die box net gekocht bij Media Markt, dus dan mag ik morgen weer lekker terug naar Media Markt en gaan zeuren om een dvd. (zal geen makkelijke klus zijn aangezien het al geopend is)
Nee! Als ik ze buig dan voel je ze inderdaad ook niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
zitten die dvd's niet in 1 van die boeken ofzo?
blader ze dan ook nog ff voor de zekerheid door.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee! Als ik ze buig dan voel je ze inderdaad ook niet.
Nee, bladzijde voor bladzijde doorgebladerd, niets...quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:47 schreef dekkered het volgende:
[..]
blader ze dan ook nog ff voor de zekerheid door.
alleen buigen kan je het niet zeker weten.
We zitten nou eigenlijk in 2 verschillende topics te slowchattenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:47 schreef dekkered het volgende:
[..]
blader ze dan ook nog ff voor de zekerheid door.
alleen buigen kan je het niet zeker weten.
echt niet ik probeer je te helpenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
We zitten nou eigenlijk in 2 verschillende topics te slowchatten![]()
Ja, dat begrijp ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
echt niet ik probeer je te helpen
quote:LF someone to openn kara door 1g plzzzzz
Was te verwachten, niet echt heel boeiend en de kans op meer kara pugs is groter wat ik persoonlijk wel leuk vind.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:09 schreef Fir3fly het volgende:
Nu op de PTR: geen attunement meer nodig voor Karazhan. De gate moet nog wel steeds geopend worden met de key. Zoals iemand op het forum al opmerkte:
[..]
<3quote:Flametongue Weapon damage effects for rank 3 and above now also reduce healing done to the target by 50% and lasts 5 seconds.
- Flametongue Totem damage effects now also reduce healing done to the target by 50% and lasts 5 seconds.
- Ghost Wolf: Cast time reduced to 2 seconds, down from 3.
- The Global Cooldown of all Totems has been reduced to 1 seconds, down from 1.5 seconds.
- Healing Grace: This talent now reduces the chance your spells will be dispelled by 10/20/30%.The resistance to being dispelled modifier from this talent now applies correctly to Water Breathing.
- Nature’s Swiftness and Elemental Mastery now share a 10 second cooldown. (removed)
- Rockbiter Weapon: Tooltip and error messages have been adjusted slightly.
- Shamanistic Rage is now a Physical ability instead of a Magic spell, and thus is no longer dispellable. It now reduces all damage taken by 30% and gives your successful melee attacks a chance to regenerate mana equal to 30% of your attack power. This lasts for 15 seconds with a 2 minute cooldown.
- Toughness will now also reduce the duration of movement impairing effects on you by 10/20/30/40/50%.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:44 schreef Knoflook het volgende:
zoiezo!
Dit was geen spelfout.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Op spelfouten letten in een slowchatfail.
In 1 run? Nicequote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:59 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Gister Kara met mijn nieuwe guild schoongeveegd. Ik heb
http://www.wowhead.com/?item=28732
http://www.wowhead.com/?item=28601
http://www.wowhead.com/?item=28741
en
http://www.wowhead.com/?item=28659
mogen ontvangen.
M'n aars!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:42 schreef Karina het volgende:
Sinds gisteren begonnen met pvp, was het questen een beetje zat. Ik had niet gedacht dat ik er wat aan zou vinden, maar Eye of the Storm is echt leuk! Helaas wint Horde meestalWel al een paar keer bovenaan de ranglijst (van Alliancesplers dan) terechtgekomen op het eind, ondanks het gemis aan ervaring/gear.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |