Welke horde stad niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ogrimmar is een fucking doolhof!
Had ik ook toen ik daar voor de eerste keer kwamquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ogrimmar is een fucking doolhof!
Undercity, overzichtelijkheid ten topquote:
nah geef me dan nog maar thunderbluff, dat is nog een stuk meer op mekaar ook <3quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Undercity, overzichtelijkheid ten top
hmm, een anti Fear (ok charm & sleep) iets voor een character dat stance dance daar tegen heeftquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Naar mijn mening UndeadWill of the Forsaken ftw!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Undercity, overzichtelijkheid ten top
hij heeft gelijk , een van de weinige redenen een druid tank te kiezen ipv een warior valt min of meer weg , als die krengen nou nog iets aan nuttige (tank) stats hadden gekregen alla , maar nee , wat crit & hit , oh joy .....quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
Ik las net dat op die extra T6 pieces geen stamina zit? Een vriend van mij die met een feral druid nu BT farmed is er flink boos over, hoe kan hij nou tanken zonder stamina?
http://www.worldofraids.com/2008/ptr/24/t6/harness.jpg
lol , blizz iets doen wat druids graag zouden zien , valt me eerder mee dat er geen +healing op zitquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:41 schreef KreKkeR het volgende:
Misschien dat Blizzard nu een tanking EN dps set heeft gemaakt
Nou je doet net alsof een Druid zulke slechte gear krijgtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:01 schreef dontcare het volgende:
[..]
hij heeft gelijk , een van de weinige redenen een druid tank te kiezen ipv een warior valt min of meer weg , als die krengen nou nog iets aan nuttige (tank) stats hadden gekregen alla , maar nee , wat crit & hit , oh joy .....
maar goed, blizz heeft blijkbaar moeite met tank stats op leather items te gooien dus dat is eigenlijk niets nieuws.
[..]
lol , blizz iets doen wat druids graag zouden zien , valt me eerder mee dat er geen +healing op zit
Puntquote:
Gewoon niet meer joinen, dat zal ze leren jwtz 14.gif.quote:Zo ben ik er ook al es uitgeschopt, en meerder met mij
Noes, t is de stoerste guild van de server 14.gifquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Gewoon niet meer joinen, dat zal ze leren jwtz 14.gif.
Denk dat je met questen meer verdient en meer rep. krijgt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:40 schreef OFfSprngr het volgende:
27 alweer.
Loop veel instances te spelen met 4 of 5 man, schiet lekker op, 2x run voor een level.
Beetje uit gekeken op de hele tijd rond te moeten lopen om zooi te pakken voor een of andere mafkees, gewoon goed shadow bolts gooien enzo.
Hehe die is leuk! Wel nog zo'n 4 maanden wachten totdat je die kunt krijgen.quote:
Kan ik in de tussentijd nog die phoenix en 3 krokodilletjes halenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:16 schreef YPrue het volgende:
[..]
Hehe die is leuk! Wel nog zo'n 4 maanden wachten totdat je die kunt krijgen.
Inderdaad, was ik ook al van plan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Kan ik in de tussentijd nog die phoenix en 3 krokodilletjes halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |