quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:05 schreef zBus het volgende:Heeft iemand eigenlijk al eens ervaring gehad met zo'n kangaroo tv kastje? Ik heb er op dit moment 1 gereserveerd. Het lijkt me wel handig/leuk om die live feeds te volgen. Jammer alleen dat ie het waarschijnlijk alleen op het bugatti circuit gedeelte doet. Maarja het is toch leuk voor op de tribune.
Ik sprak er vorig jaar iemand op aan die met zo'n (toen geel) ding liep. Toevallig een Nederlandse jongen wiens vader betrokken was bij de test van dat ding, waardoor hij dus zo'n ding had. Hij liet me zien wat je er mee kon zien, en ik was eerlijk gezegd onder de indruk. Goed scherm, prima interface, veel oproepbare menu's + informatie en redelijk handzaam. Wij hebben er ook een gereserveerd, en ik zie er naar uit om er mee te spelen. De accu gaat niet 24 uur mee helaas, en die jongen was er ook niet mee buiten het circuit geweest...
Ik ben benieuwd hoeveel extra Nederlandse fans naar Le Mans gaan omdat Jos Verstappen mee doet. De LMS race op Spa was goed bezocht maar natuurlijk wel dichterbij dan Le Mans, plus een 1000km race is een zondagmiddagje uit vergeleken met de >5000 kilometers die op Le Mans worden verreden. Ik ben persoonlijk geen fan van Jos (meer) maar hoe meer (Oranje) zielen hoe meer (Oranje) vreugd vind ik. Hopelijk raken die extra fans zo overweldigd door Le Mans dat ze daarna terug blijven komen ongeacht Jos Verstappen.
24 Heures du Mans: 2008 - 2007 - 2006 - 2005Going since 2001, either at Le Mans or waiting for it.