abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56847574
nou moe, gooi ik hem dicht

mijn laatste post:
quote:
Syrena

Schoonmoeders, moeilijk, moeilijk Saffier en Cattie
OH JA, SYRENA ZEI DUS NET DAT ZE IN APRIL EEN KLEINKIND VOOR HAAR SCHOONMOEDER GAAT MAKEN
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_56847959
Schoonmoeders zijn meestal juist
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:22:31 #3
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56848008
Ah, hier zijn we! Bedankt Snoopy al gaat het hier om een schoonpa, maar dat mag de pret niet drukken
De schoonmoeder van manlief is ook
Five, van harte met de afwikkeling, eindelijk!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_56848029
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Schoonmoeders zijn meestal juist
Dat vindt mijn vriend ook ja
Lezen als: ze spannen altijd samen tegen mij

Oh ja, vandaag te hore gekregen dat mijn hele afdeling gewoon wordt opgeheven
pi_56848124
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:22 schreef Saffier het volgende:

Five, van harte met de afwikkeling, eindelijk!
Dank je nu mag ik van Loena een fototoestelletje kopen , op voorwaarde dat ik nu eindelijk eens een babyalbum van de twee jongsten maak
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:23 schreef snoopy het volgende:

[..]

Dat vindt mijn vriend ook ja
Lezen als: ze spannen altijd samen tegen mij

Oh ja, vandaag te hore gekregen dat mijn hele afdeling gewoon wordt opgeheven
Dat lag waarschijnlijk wel in de lijn der verwachting. Wel ruk, ook voor je collega's.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:26:25 #6
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56848146
Wow Snoopy, de hele afdeling gewoon weg! Jemig zeg

Ik taai af en ga lekker slapen
Ylana
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:28:29 #7
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56848227
Proest! Go Loena
we moeten weer afspreken!
Ylana
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:37:19 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56848538
Ik geloof dat mijn schoonmoeder wel redelijk blij is met haar schoondochters

Swets heeft ook al geen probleem met z'n schoonmoeder.. Hij heeft 'r nog nooit gezien
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:38:21 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56848567
Snoop, das wel heel rigoreus; de hele afdeling!

Syrena, vanaf april verhuizen jouw geweldige verhalen dus naar 'wachten op het tweede streepje'?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56848744
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:25 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat lag waarschijnlijk wel in de lijn der verwachting. Wel ruk, ook voor je collega's.
Precies, ik was er voor mezelf ook wel al uit dat ik extern iets wil zoeken. Maar toch wel gek ook na zoveel jaar.
pi_56848847
dat nieuws kwam vast hard aan vandaag snoopy. prettig dat je zelf al plannen aan 't uitstippelen was.
pi_56848852
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door texelonia op 20-02-2008 09:13:55 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_56848941
Nou, daar zou ik me niet voor schamen Tex als het zo'n raar wijf is. Ik zou haar helemaal nooit meer willen zien als ze zoiets over mij zou zeggen. Mijn eigen schoonmoeder bedoel ik dan hè
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:54:08 #14
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56849061
Mag ik deze overslaan?

Anyway, werkgroep is klaar

En, nog veel belangrijkerrrrrr Eli's tuxedo voor het huwelijk van mijn vader is er
Ik had nog ff gebeld bij bruidswinkels, maar die hadden niets, dus toch maar via internet besteld van de site die eveliene had gegeven in het couture-topic

Nu hangt er een ieniemini tuxedo in huis *gelukzalige glimlach / zucht*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_56849131
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door texelonia op 20-02-2008 09:14:08 ]
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_56849237
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 21:55 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Maar wij worden hele leuke hippe schoonmoeders Tenminste ik wel
Totdat hij met zijn eerste vriendin thuis komt. AFBLIJVEN is van mij
Gun die jongen z`n eigen vriendin joh

Hier trouwens de laatste tijd weinig problemen met schoonloeder. Ze heeft eindelijk door dat ze gewoon beter haar mond kan houden als ze bij me binnen wil komen
Saartje
pi_56849287
davinia, lekker dat je klaar bent met die werkgroepen! en lang leve internetshopping. ben erg benieuwd hoe 't 'm staat. is 't een beetje een prettig draagbaar stofje denk je?
pi_56849416
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door texelonia op 20-02-2008 09:14:28 ]
©Dumbo
  dinsdag 19 februari 2008 @ 23:05:25 #19
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56849449
Het is niet erg zacht, maar beweegt wel heel makkelijk mee. dus ik denk dat eli zich er wel vrij in kan bewegen. nu ben ik alleen aan het dubben of ik het zal wassen "fijne was"...
mss is dan net de mooiigheid eraf...

maneki, dat heb je goed geregeld
pi_56849642
ik zou 't gewoon ff goed laten luchten buiten en niet wassen. zonde toch?

wat ontzettend pijnlijk zeg, veel van die schoonmoeder-toestanden. voor jezelf in ieder geval belangrijk dat 't niet teveel tussen jou & je partner in komt te staan...

en om 't maar eens van de andere kant te bekijken: hoe zijn jullie als schoondochter? ik ben in ieder geval zeker niet de makkelijkste.
pi_56849675
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:11 schreef bixister het volgende:
hoe zijn jullie als schoondochter? ik ben in ieder geval zeker niet de makkelijkste.
Ik ben de ideale schoondochter.

Mijn moeder woont erg ver bij ons vandaan, dus ik ben wel blij dat ik goed met schoonmams kan. Die zit trouwens op nog geen 5 minuten van hier, wat z'n voors en tegens heeft. Maar ik heb wel met 'r geboft vind ik.
Hardloper.
IG @webkim
pi_56849844
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door texelonia op 20-02-2008 09:14:43 ]
©Dumbo
pi_56849929
lijkt me logisch tex, als iemand je zo bejegent krijg je ook weinig kans om jezelf van je leuke kant te laten zien he.
pi_56849954
Overigens is Micha best blij met zijn schoonouders denk ik. Volgens mij voelt hij zich meer thuis bij mijn ouders dan bij zijn eigen ouders. We komen er natuurlijk ook heel veel, is een beetje ons 2e thuis (en zeker voor Noah). Micha stelde zelfs een keer voor om een keer zomaar naar mijn ouders te gaan (meestal is het Noah halen/opbrengen en dan eten we gelijk mee), want "dan zijn we er even uit".

Ik ben mijn eigen ouders ook wel meer gaan waarderen trouwens. Zijn echt 2 uitersten eigenlijk (mijn ouders en zijn ouders dus)
©Dumbo
pi_56849969
Trouwens: Viva zoekt nog verhalen over schoonloeders.
quote:
Toegegeven: ze bestaan, leuke, gezellige schoonmoeders. Helaas lijken ze in de minderheid. Schoonloeders daarentegen zijn er in overvloed. Ze zijn bemoeizuchtig, verbitterd, roddelen achter je rug om en/of kunnen hun zoon niet loslaten. Ze dringen zich op tijdens je bevalling, maken je slechts verwijten (‘Dus je weet ons huis nog te vinden?’) en weten het allerbeste hoe hun zoon verzorgd dient te worden – of juist niet.

Hoe dan ook: Viva zoekt gruwelijke & grappige verhalen over oervervelende schoonloeders. Ervaring hiermee? Mail naar marlies@viva.nl. Alvast bedankt!
Hardloper.
IG @webkim
pi_56850074
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door texelonia op 20-02-2008 09:15:15 ]
©Dumbo
pi_56850128
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:22 schreef Webkim het volgende:
Trouwens: Viva zoekt nog verhalen over schoonloeders.
[..]
Ik zou er bijna aan meewerken
©Dumbo
pi_56850183
Mijn kinderen zeggen juist dat ze mijn ouders niet leuk vinden en mijn schoonouders wel. Tis ook wel zo dat mijn ouders nooit tijd hebben voor de kinderen en m`n schoonouders gaan voor ze zitten en doen spelletjes met ze enzo. De kinderen gaan daar ook regelmatig een zaterdagmiddagje heen. Vriendlief haalt en brengt ze dan. Ik zie de handige kanten er wel van in
Saartje
pi_56850316
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door texelonia op 20-02-2008 09:15:31 ]
©Dumbo
pi_56850393
Da's weer een verhaal apart: (schoon)ouders laten oppassen ja/nee en dan op structurele basis ja/nee.
Ik vind het prima als ze straks oppassen als wij eens weg willen of iets te doen hebben, maar voor vast ipv een kdv ofzo, nee. Ik ben zo bang dat je dan allerlei conflicten krijgt mbt van opvoeden enzo, die je dan met goed fatsoen niet kan aankaarten omdat het familie is.

En kan iemand me nu even m'n bed inschoppen? Dan kan ik weer een nachtje twijfelen over de twee namen die we nog over hebben. Ik word er GEK van.
Hardloper.
IG @webkim
pi_56850569
ah, vandaar dat hij/zij nog even lekker binnen afwacht. attent van 't kleine wurm!

tex, why not? (meedoen bedoel ik).

trusten loitjes.
pi_56850615
Ik ga ook plat.
En idd Tex, je kan toch lekker onder een andere naam je verhaal doen?

Truste, tot morgen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_56850830
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:45 schreef bixister het volgende:
ah, vandaar dat hij/zij nog even lekker binnen afwacht. attent van 't kleine wurm!

tex, why not? (meedoen bedoel ik).

trusten loitjes.
Tja, waarom wel? Wat heb ik eraan, wat bereik ik ermee? M'n verhaal kan ik ook wel kwijt bij een vriendin en m'n ouders (of hier ). Dus wat voegt het dan toe...

Ik zou er liever een keer echt een boek over schrijven
©Dumbo
  woensdag 20 februari 2008 @ 00:25:38 #34
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56851557
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:12 schreef Webkim het volgende:

[..] Maar ik heb wel met 'r geboft vind ik.
Wacht maar tot die kleine van je er is! Dan ben je opeens niets meer en is het kleintje alles!

En over de Viva gesproken, ik ben bang dat ze em leest dus daar kan ik mijn ei niet kwijt

Inmiddels is de lucht behoorlijk geklaard. Tekening wordt moooooi (jugendstil, Madonna met kind maar dan Rockabella met kind )
I'm so glamourous I piss glitter!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 20 februari 2008 @ 01:01:35 #35
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56852107
Ik heb Sasha gezien

En nu ben ik verliefd En het kamertje van Sasha is in het echt nog veul mooier dan op de foto's!

En met BE was het ook gezellig
pi_56852355
He bah Snoopy, vervelend nieuws van je werk.

Wat een verhalen over schoonmoeders (en vaders) hier!
Pf Tex, ik zou dat zo lullig vinden, als ze niet eens op de verjaardag van je kind komen.

Mijn schoonmoeder zegt altijd dat mijn vriend het niet beter had kunnen treffen, dus ik denk dat ze me wel mag.
pi_56853393
pffff wat een verhalen, sterkte er allemaal mee!!

mag me zo te lezen wel gelukkig prijzen met mijn 2 schoonmoeders (ja 2!!)

mijn moeder is een iets minder ideale schoonmoeder, maar zelfs dat haalt het nog bij lange na niet bij jullie verhalen.
pi_56854138
Ik heb het toch maar weg gehaald allemaal... Straks leest ze mee, ze heeft al ooit op Fok gepost, dus je weet het maar nooit.
©Dumbo
  woensdag 20 februari 2008 @ 09:24:38 #39
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56854212
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:38 schreef Webkim het volgende:
Da's weer een verhaal apart: (schoon)ouders laten oppassen ja/nee en dan op structurele basis ja/nee.
Ik vind het prima als ze straks oppassen als wij eens weg willen of iets te doen hebben, maar voor vast ipv een kdv ofzo, nee. Ik ben zo bang dat je dan allerlei conflicten krijgt mbt van opvoeden enzo, die je dan met goed fatsoen niet kan aankaarten omdat het familie is.
Mijn schoonmoeder past iedere vrijdag structureel op.
Tijdens de zwangerschap hebben we (lees: ik) e.e.a. zeer duidelijk gemaakt, en die lijn zet ik nu voort.
Ik bedoel, daar heb ik echt schijt aan. Het is MIJN kind, ik ben de moeder, dus ik (wij) bepaal de opvoeding en oma heeft maar te volgen. geldt voor iereen trouwens, niet alleen schoonmoeder.
en om nou kosten te gaan maken voor een kdv omdat ik niet wil dat iemand in de familie oppaast? kwestie van heldere afspraken maken. en bij twijfel bespreken.

PR heeft trouwens ook 2 schoonmoeders Alleen de biologische is dood, dus dat is wel een beetje valsspelen

Tex, nou heb ik het gemist ben wel benieuwd...
pi_56854349
Sorry Davinia, wil je een PM?
©Dumbo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 februari 2008 @ 09:39:21 #41
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56854432
moggeh dames

gister is er van niest meer terecht gekomen, voelde me oud en ben op tijd naar bed gegaan.
goh een nacht goed slapen doet wonderen. voel me een stuk beter.
zometeen nog even naar de winkel en vanmiddag bij Ruben op bezoek

schoonmoeders, tja, 1 ooit gekend, lief mens, dr zoon was alleen een stuk minder achteraf gezien dan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_56855027
Ok mag ik mezelf ff nomineren voor een Darwin award ofzo...

Vanochtend haast, loop de deur uit met Pepijn, trek de deur achter me dicht met de sleutel nog aan de binnenkant
Vriendlief zit in oostenrijk, en verder heeft er niemand een reservesleutel...

Als het goed is dan is de balkon deur niet op slot, dus vanmiddag na mijn tentamen proberen vanuit de tuin van de benedenbuurvrouw op ons balkon te klimmen, en anders een slotenmaker bellen

En van de week ook maar even een setje reservesleutels laten maken en bij de buren neerleggen ofzo.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 februari 2008 @ 10:15:26 #43
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56855052
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:13 schreef p_iglet het volgende:
Ok mag ik mezelf ff nomineren voor een Darwin award ofzo...

Vanochtend haast, loop de deur uit met Pepijn, trek de deur achter me dicht met de sleutel nog aan de binnenkant
Vriendlief zit in oostenrijk, en verder heeft er niemand een reservesleutel...

Als het goed is dan is de balkon deur niet op slot, dus vanmiddag na mijn tentamen proberen vanuit de tuin van de benedenbuurvrouw op ons balkon te klimmen, en anders een slotenmaker bellen

En van de week ook maar even een setje reservesleutels laten maken en bij de buren neerleggen ofzo.
meid toch, dat word nog een klim en vliegwerk vanmiddag

enneh reserve setje lijkt me handig
hoewel ik er hier ook geen heb, hoop de huisbaas wel
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56855176
Ooohhh wat een zegen dat je Pepijn bij je had! Ik loop wel eens naar beneden om de post te halen als Ronja slaapt en dan ben ik elke keer weer als de dood dat ik mijn sleutels vergeet. Hoewel ik dan gewoon een ruitje in zou tikken denk ik
pi_56855361
Oh wat erg p_iglet Succes met klimmen straks
©Dumbo
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:35:44 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_56855409
p_iglet, onhandig is dat he?? Ik ben wel eens zo'n buurvrouw geweest over wiens balkon geklommen werd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56855438
Ik heb ook wel eens de deur achter me dicht laten vallen, met een anderhalfjarige die los rondliep nog binnen. Hij maakte meteen misbruik van de situatie door op de bank te gaan springen
UIteindelijk heb ik hem zover gekregen dat hij een kruk pakte en zo de deur weer opendeed maar ik ben wel 10 jaar ouder geworden in die paar minuten
Saartje
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:42:45 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_56855528
Dat doet me denken aan het verhaal van mijn tante: zij was op het balkon en mijn nichtje deed de deur dicht en kon hem niet meer open krijgen. Uiteindelijk kwam er iemand langs die de hond aan het uitlaten was en die heeft ze gevraagd aan te bellen (die deur kon nichtje wel open krijgen) en haar binnen te laten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56855539
Ik heb het een keer gehad toen ik was oppassen
Ik had mijn fiets vast gezet aan zo'n paaltje voor een invalide parkeerplaats. De eigenaren van die parkeerplaats meenden dat die paal hun bezit was en hebben mijn fiets toen met slot en al óver de paal getild (hoe invalide ben je dan als je dat kan???) en mijn fiets los ergens tegen de bosjes gedumpt. Ik ging m'n fiets dus weer vastzetten en toen viel de deur ook dicht.
Kind was 4 en kon gelukkig de deur open maken. 'Helaas' kon ie dus ook al goed praten en heeft het aan z'n ouders verteld die het natuurlijk niet echt een handige actie vonden. Ik schaamde me dood
©Dumbo
pi_56855572
pffff als Pepijn nog binnen gelegen had dan had ik acuut een ruitje van de voordeur ingeslagen.

Gelukkig hem wel bij me, en ook mijn mobiele telefoon.

naja we merken wel of het vanmiddag lukt... eerst maar tentamen maken straks

Maneki en Troel, dat lijkt me helemaal horror... zo'n kleintje nog binnen die ik weet niet wat allemaal kan doen.
pi_56855633
Ik bedacht me vanmorgen nog dat ik heel blij ben dat er voor mij bejaarden gewoond hebben. Ik kan mijn deur alleen achter me dichtmaken met een sleutel zonder gaat niet.

Mijn vriend wil nog wel eens proberen om 'm zo dicht te gooien, maar dat gaat dus echt niet

Hmmm...hoeveel weken tot april heb ik nog? *gele pilletjes door de afvoer gooit*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_56855656
De auto is een ander verhaal. 1 keer moest mijn vader helemaal vanaf zijn werk komen met een sleutel en 1x heb ik een collega zo ver gekregen dat ze me ff naar huis bracht om de reservesleutel te halen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 20 februari 2008 @ 11:07:27 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_56856034
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:43 schreef texelonia het volgende:
Ik heb het een keer gehad toen ik was oppassen
Ik had mijn fiets vast gezet aan zo'n paaltje voor een invalide parkeerplaats. De eigenaren van die parkeerplaats meenden dat die paal hun bezit was en hebben mijn fiets toen met slot en al óver de paal getild (hoe invalide ben je dan als je dat kan???) en mijn fiets los ergens tegen de bosjes gedumpt. Ik ging m'n fiets dus weer vastzetten en toen viel de deur ook dicht.
Kind was 4 en kon gelukkig de deur open maken. 'Helaas' kon ie dus ook al goed praten en heeft het aan z'n ouders verteld die het natuurlijk niet echt een handige actie vonden. Ik schaamde me dood
Dat vraag ik me wel vaker af bij mensen met een invalideparkeerplaats. Hier in de straat is er ook eentje, voor een vrouw die nauwelijks kan lopen, maar die ik wel op de markt tegenkwam en toen blijkbaar wel ineens kon lopen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56856100
soms kunnen mensen wel lopen maar niet al te lang achter elkaar, dat is toch niet zo vreemd? een vriend van me met een spierziekte kon dat (eerst) ook nog best aardig. maar hij had daarnaast al wel een rolstoel nodig omdat ie 't maar kleine eindjes volhield. maar dat ze je fiets van zo'n paaltje aftillen vind ik wel uiterst kinderachtig. de fiets stond toch niet echt óp hun parkeerplaats, of wel?
pi_56856197
Hier is ook al een tijdje de onderste knip van de deur. Je kan nog zo veel sleutels bij je hebben, als je kruipende kind besluit de knip op de deur te doen kan je als nog een ruitje in tikken

Het is toch niet zo gek om een invalideplaats te hebben terwijl je wel nog korte stukken kan lopen?
edit: dat wat Bix zegt dus
pi_56856242
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat vraag ik me wel vaker af bij mensen met een invalideparkeerplaats. Hier in de straat is er ook eentje, voor een vrouw die nauwelijks kan lopen, maar die ik wel op de markt tegenkwam en toen blijkbaar wel ineens kon lopen
Ik heb ook heel lang dat idee gehad, tot mijn nichtje MS kreeg. Zij wisselt nu inderdaad periodes van goed en slecht lopen af. En zij voelt zich inderdaad bekeken als zij in een periode van goed lopen ineens wel door het dorp wandelt.
Is geen leuk gevoel voor haar.
pi_56856278
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:10 schreef bixister het volgende:
soms kunnen mensen wel lopen maar niet al te lang achter elkaar, dat is toch niet zo vreemd? een vriend van me met een spierziekte kon dat (eerst) ook nog best aardig. maar hij had daarnaast al wel een rolstoel nodig omdat ie 't maar kleine eindjes volhield. maar dat ze je fiets van zo'n paaltje aftillen vind ik wel uiterst kinderachtig. de fiets stond toch niet echt óp hun parkeerplaats, of wel?
Nee het stond op de stoep aan dat paaltje. En dat paaltje is toch niet hun eigendom? Dat blijft toch gewoon eigendom van de gemeente?

Aan de andere kant hebben ze me wel een dienst bewezen, want als een paar bejaarde invalide mensen een fiets over een paaltje kunnen tillen, kunnen fietsendieven het zéker
©Dumbo
pi_56856299
laat maar was al weg
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 11:21:21 #59
43556 miss_dynastie
pi_56856304
He, ik wilde tex quoten, maar je hebt geedit. Nou nee, op hele slechte dagen kan je dat dus niet. Ik ben het wel met je eens dat als je in staat bent een fiets over een paal heen te tillen, het wel een ehm... bijzonder goede dag geweest moet zijn
  woensdag 20 februari 2008 @ 11:21:24 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_56856308
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:17 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik heb ook heel lang dat idee gehad, tot mijn nichtje MS kreeg. Zij wisselt nu inderdaad periodes van goed en slecht lopen af. En zij voelt zich inderdaad bekeken als zij in een periode van goed lopen ineens wel door het dorp wandelt.
Is geen leuk gevoel voor haar.
Nee, kan me daar ook wel weer wat bij voorstellen.

Overigens is het hier van huis naar de parkeerplaats geen drol om te lopen en is de markt overlopen (ik zag hun auto bij de Albert Heijn staan en kwam ze tegen aan de andere kant van de markt) toch snel een kwartier lopen. Dat vind ik wel meer dan een klein beetje lopen. En aangezien meneer toch altijd de auto voor de deur zet om mevrouw dan in de auto te laten stappen, heeft ie ook geen plekje nodig, want hij heeft nergens last van
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56856547
Ik kan op goede dagen een rondje dierentuin doen, en op slechte dagen parkeer ik m`n auto nagenoeg tegen m`n voordeur aan en is dat al te ver. Tis al lastig genoeg dat je zelf niet weet waar je aan toe bent, laat staan dat je verantwoording moet afleggen aan anderen omdat je er te gezond uit ziet om ziek/invalide te kunnen zijn
Saartje
pi_56856764
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik kan op goede dagen een rondje dierentuin doen, en op slechte dagen parkeer ik m`n auto nagenoeg tegen m`n voordeur aan en is dat al te ver. Tis al lastig genoeg dat je zelf niet weet waar je aan toe bent, laat staan dat je verantwoording moet afleggen aan anderen omdat je er te gezond uit ziet om ziek/invalide te kunnen zijn
wat jij zegt.
Het is echt niet leuk om aangekeken te worden dat je de ene dag kan lopen en de volgende dag niet, want tjah je zie niks aan de buitenkant dus is er ook niks mis
pi_56856784
wat een gedoe P_iglet met die sleutel/klimacties...pfff succes

Schoonmoeders......kan er over meepraten, gelukkig is het hier inmiddels in een rustig vaarwater.....praten over koetjes en kalfjes en that's it

Wie weet of er galajurkjes in maat 80/86 te verkrijgen zijn?
Wij hebben begin mei een bruiloft, en Meike gaat eventjes mee smiddags....ze trouwen in gala, en de gasten komen ook in gala....zou wel leuk zijn als ze ook zo'n mooi jurkje aanhad
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_56856839
Volgens mij kan je dat soort kleding huren ? Bij zo'n *ikhebhetzelfnietdusikgaeenavondjurkhurenwinkel*
pi_56856873
Karin, H&m heeft nog wel eens van die feestjurkjes, of babywalz misschien.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_56856917
KP wij hebben zelf ook kleding gehuurd, maar ze hadden niet zulke kleine maatjes....

*gaat babywalz en h&msite checken*
pi_56856929
Karin, ik heb een goede ervaringen met de jurkjes
Ik moest toen vrij last minute wat hebben en toen ben ik heel goed en snel geholpen. Een aanrader!
pi_56857225
Leuke site Owlet, zie er veel leuke dingen tussen staan!
Zet hem onder "mijn favorieten"
Maar qua maat, ze gaat nu net naar de maat 80
Kan ik er ongeveer vanuit gaan dat ze begin mei nog wel in maat 80 past?
Ze heeft wel 4 maand met maat 74 gedaan.....en sommige dingen van 74 passen nu nog wel....

Ik dacht dat maat 80 nog wel moest lukken toch? Of ze moet al een giga groeisprint maken....
pi_56857256
Ik denk het wel Karin. Leuke site idd!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 februari 2008 @ 12:26:57 #70
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56857500
Iemand toevallig zin om mee te doen aan de Babbelbox van Man Bijt Hond?

Ze staan nu op Winkelcentrum Overvecht.

Heb ik weer
heeeeey jou kennen we, klopt, ik help met t uitzendproces van MBH.
zin om mee te doen?
euh

thee gedronken, ff gezellig gebabbeld en weer gegaan
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 20 februari 2008 @ 12:54:56 #71
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56857944
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Sorry, maar hier kan ik dus echt kwaad om worden, omdat ik er regelmatig tegen aan loop dat mensen mijn moeder nogal raar aankijken vanwege haar invalide parkeerplaats.

JA, je ziet niks aan haar, en ja, korte stukken loopt ze als een kievit, maar ze heeft wel kanker in al haar botten, ook al zie je het niet!!!

Dus ik denk dat je heel erg voorzichtig moet zijn met daarover te oordelen, niet alle handicaps zijn zichtbaar namelijk!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_56857952
Mijn dinnetje en ik hebben eens mee gedaan, leuk om mee te maken hoe het aan de andere kant van de tv gaat zeg maar. We werden niet uitgezonden...
pi_56857972
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:26 schreef Ynske het volgende:
Iemand toevallig zin om mee te doen aan de Babbelbox van Man Bijt Hond?

Ze staan nu op Winkelcentrum Overvecht.

Heb ik weer
heeeeey jou kennen we, klopt, ik help met t uitzendproces van MBH.
zin om mee te doen?
euh

thee gedronken, ff gezellig gebabbeld en weer gegaan
Da's een beetje te ver weg
Je had wel meteen een oproep kunnen doen, of iemand nog een leuke baan voor je had Open sollicitatie via de TV
  woensdag 20 februari 2008 @ 13:06:43 #74
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56858194
Karin, heb voor Anna in de VS bij Strasbourg Children een jurkje gekocht. Ze leveren ook in het buitenland. Maat 80 is ong. 18 maanden in US maten. Ik hoop dat Anna 'm met haar verjaardag aankan.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_56858228
toch vallen dat soort jurkjes vaak wat klein, ik zou eerder voor 86 kiezen denk ik karin. maar er staan als 't goed is ook precieze afmetingen bij, dan moet 't wel redelijk in te schatten zijn.
pi_56858618
Idd Bix, het jurkje dat ik voor Ronja heb gekocht kon ook maar nét aan.
Ik zou voor een maatje groter gaan, Karin. Bij een jurkje staat dat ook helemaal niet zo raar mocht het toch wat langer zijn.
pi_56859851
* _Bar_ is vanmorgen sinds lange tijd weer eens gaan sporten was super, alleen bijkomend nadeel doordat ik nogal lang op msn gehangen had gisternacht, ben ik beetje brak...
en dan kan ik zo nog keertje gaan werken....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 20 februari 2008 @ 14:20:24 #78
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56859910
Karin, Eli's tuxedo komt van www.childrensalon.co.uk wellicht is daar ook iets voor jou bij?

En had Marlieske niet ook een heel mooi jurkje gekocht voor de doop van isa? mss heeft zij nog ideeen?

vwb invalidenparkeerplaatsen en mensen nakijken en zo, tja, mijn moeder heeft op ons huweljik bij de receptie in een rolstoel gezeten, maar s avonds wel even gedanst (3 wk in bestraling).
over sommige zaken kan je niet oordelen.

VIvi, sterkte!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 20 februari 2008 @ 14:28:05 #79
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56860090
Over opgesloten worden: vriendinnetje van mij is ooit opgesloten door haar kat! Zij was op het balkon foto's aan het maken van de sneeuw, en de kat ging nieuwsgierig uit het raam kijkend op de onderste knip staan.

Ze heeft anderhalf uur op het balkon gestaan voor er iemand langs kwam die de hond uitliet aan wie ze kon vragen de politie te bellen. Politie heeft vervolgens het ruitje van de voordeur opengetikt, is haar huis binnengegaan en heeft haar van het balkon 'gered'

Dus niet alleen oppassen met kinderen in combinatie met onderste knippen op deuren!
pi_56860208
Webkim, ben je er al uit met de namen? Ga eens gewoon werpen, misschien is het makkelijker om de knoop door te hakken met zo'n lief babysnoetje voor je .

p_iglet, strakke actie, ik hoop dat je er toch weer in kan! Gelukkig had je Pepijn bij je en niet meer binnen!

Schoonmoeder... tja wat zal ik zeggen... Sommige dingen storen me, ik ben nogal gauw "allergisch" voor mensen die me vertellen hoe of wat ik MOET doen en daar heeft ze nog wel eens een handje van. Ik ben ook nog lang niet zo ver dat ik haar zou laten oppassen op onze kleine. Gewoon omdat ik het idee heb dat als ik zeg dat we iets zus of zo doen en zij zou het anders in haar hoofd hebben, dat het op haar manier gebeurd.
Maar als ik dan kijk naar de schoonLoeder die mn schoonzusje krijgt... je zou het trouwen er toch bijna om laten, wat een vreselijk mens zeg. En gemeen ook, van die rottige steken onder water. Dan is mijn schoonmoeder toch nog niet zo heel erg (al denk ik daar ook wel eens anders over hoor ).
Fake it till you make it...
pi_56860786
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:28 schreef Yoni het volgende:
Dus niet alleen oppassen met kinderen in combinatie met onderste knippen op deuren!
combinatie van knippen, onderste en/op/in je deur

woensdag 20 februari 2008 @ 16:38:27 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56863245
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:01 schreef Yoni het volgende:
Ik heb Sasha gezien

En nu ben ik verliefd En het kamertje van Sasha is in het echt nog veul mooier dan op de foto's!

En met BE was het ook gezellig
Het was zeker gezellig! Sasha ging uiteindelijk om 12 uur zijn bedje in, en dus sliep hij vanmorgen ook gewoon een uurtje langer. 08.30 ipv 07.30!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 20 februari 2008 @ 17:00:10 #83
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56863724
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het was zeker gezellig! Sasha ging uiteindelijk om 12 uur zijn bedje in, en dus sliep hij vanmorgen ook gewoon een uurtje langer. 08.30 ipv 07.30!
Heerlijk! Dus je kon nog uitslapen ook!

Ik kom snel weer hoor! Ik wil ook een Sasha!
pi_56864300
Ok goed en slecht nieuws hier

Goede nieuws... ik ben weer thuis... en alle ruiten zijn nog heel..
Met behulp van een ladder van een naburig klusbedrijf over het balkon geklommen..

Slechte nieuws, mijn verzoek om mijn co-schappen via de universiteit leiden in den haag te lopen is afgewezen.
Zij kennen geen plaatsingsvoorkeur en kunnen dan niet garanderen dat ik niet in hoofddorp, gouda of zaandam terrecht kom. Terwijl ik via rotterdam wel ziekenhuis voorkeur op mag geven die ze moeten inwilligen (wel allemaal minimaal uur reistijd...
Dus das ff KUT... Want dat betekend straks 2 jaar lang minimale reistijd van 2 uur per dag, bovenop de lange drukke co-schap dagen
pi_56864472
Poeh he p_iglet, dat valt even heel vies tegen...
Gelukkig kon je wel lekker je huis in!
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 17:32:38 #86
7074 moussy
kuttekop
pi_56864570
Ik heb René een keer in de auo opgesloten toen ze nét een jaar was maar ik ben dr ook wel eens vergeten ergens

Enneh schoonouders, Zowel Peet als ik kunnen er wel boeken over gaan schrijven
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 20 februari 2008 @ 19:29:26 #87
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_56867377
Hier een momentje van paniek

Kwam vanmorgen mijn bed uit en 3 katten weg...was erg stil dus...1 is er altijd wel de hort op..die andere 2 sochtends eigenlijk nooit.Kom ik een uurtje geleden thuis...nog steeds 1 weg De kleine ukkepuk...na een uur roepen,roepen en nog wat roepen..rondjes gelopen..nada,niets noppes!!Suusje begint een beetje te panieken...zeker na dat achterlijke anonieme briefje in de bus van van de week...begint al hulptroepen in te schakelen...en dan komt meneer doodleuk binnenwandelen

en het eerste wat deze doos doet is ..... ( !!!!!)

Ik sluit me regelmatig buiten...verschillende sleutels in bewaring hier.. vriendin,ex heeft nog zijn sleutel..en wat spul om stiekem mee te hengelen op een bepaalde plek Kom altijd wel weer binnen
  woensdag 20 februari 2008 @ 19:54:02 #88
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56867984
P_iglet dat is idd kut. En Delft, Reinier de Graaf of doen die niet mee?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_56868058
die doen wel mee vanuit de uni rotterdam, dus kan daar wel een gedeelte van mijn co-schappen gaan lopen, maar dat is vanaf hier nog 40 minuten fietsen of een dik uur met het OV.
En dat is echt de dichtstbijzijnde vanaf hier.

naja komt tijd, komt raad, het loopt vast wel los allemaal. wie weet is rijbewijs + auto een optie. Maar voor nu is het even behoorlijk KUT.
pi_56868688
jeetje p_iglet..dat maakt de zware coschappen nog extra zwaar !
'rijbewijs + auto' klinkt wel als hele verbetering...maar dat is financieel dan weer nogal wat!

'ontopic': schoonmoeder...
ik heb vreselijk met haar geboft, maar soms moet ik ó zó mijn mond houden en irritaties inslikken!
pi_56869178
Vervelend P_iglet
Maar als je in Hoofddorp en verder zit dan is t nog vervelender!!
Maar balen joh zulke lange reistijden!
Rijbewijs en auto is idd erg ideaal als je wat verdere reistijd heb Scheelt mij nu ook een uur reizen per dag!
Dacht dat Reinier de Graaf bij Leiden zat (nja kwam door co-assistent op mijn stage die bij Lieke haar geboorte aan t wiegje zag dat t Reinier de Graaf was En aangezien ik in Oegstgeest zit, neem ik aan dat ze uit Leiden komt.) Maar Reinier de Graaf is ook wel rot met openbaar vervoer, althans ik zit op 20 minuten fietsen van daar en ik zou niet weten hoe je er met t ov moet komen op een normale manier...

En wat schoonmoeders betreft ik heb t wel redelijk met dr getroffen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 februari 2008 @ 22:06:32 #92
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56871742
Ruben is echt een enorm scheetje
ben verkocht
echt een heel lief poppetje
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56873951
Waarom heb ik altijd van die moeilijk uitvoerbare ideeën...
©Dumbo
  woensdag 20 februari 2008 @ 23:29:01 #94
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56874204
Wat ben je aan het doen dan?
pi_56874356
Het is echt iets heel onbenulligs eigenlijk hoor

Ik ben een fotoboek aan het maken voor mijn moeder. Nou leek het me leuk om op de kaft een collage van foto's te doen. En in Paint Shop Pro kun bij een foto een 'fotolijst' geven, waarbij het lijkt alsof de foto's vast geplakt zijn met plakband. Nou leek het me grappig om dan allemaal foto's over elkaar heen te doen, alsof je ze door elkaar hebt liggen op tafel zeg maar, en dan met dat tape. Maar het lukt totaal niet zoals ik wil. Tussen de puntjes van de plakband blijf je een witte rand zien, ookal vink ik transparant aan. En om de foto's schuin te krijgen én transparant, is nog lastiger.

Maar goed, ik bedenk me tijdens het typen van deze post dat als je een berg foto's uitspreidt op tafel, je dat niet met plakband op de puntjes van élke foto doet waardoor ze alleen maar aan elkaar plakken Dus probleem opgelost denk ik
©Dumbo
  woensdag 20 februari 2008 @ 23:43:08 #96
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56874569
Euh ja dat lijkt me opgelost nu ja.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 februari 2008 @ 06:36:55 #97
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56877220
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:35 schreef texelonia het volgende:
Het is echt iets heel onbenulligs eigenlijk hoor

Ik ben een fotoboek aan het maken voor mijn moeder. Nou leek het me leuk om op de kaft een collage van foto's te doen. En in Paint Shop Pro kun bij een foto een 'fotolijst' geven, waarbij het lijkt alsof de foto's vast geplakt zijn met plakband. Nou leek het me grappig om dan allemaal foto's over elkaar heen te doen, alsof je ze door elkaar hebt liggen op tafel zeg maar, en dan met dat tape. Maar het lukt totaal niet zoals ik wil. Tussen de puntjes van de plakband blijf je een witte rand zien, ookal vink ik transparant aan. En om de foto's schuin te krijgen én transparant, is nog lastiger.

Maar goed, ik bedenk me tijdens het typen van deze post dat als je een berg foto's uitspreidt op tafel, je dat niet met plakband op de puntjes van élke foto doet waardoor ze alleen maar aan elkaar plakken Dus probleem opgelost denk ik
in Picasa kun je een collage laten maken van de aangevinkte foto's op een tafel, misschien dat je daar nog wat mee kunt
Today is life -

Dale Carnegie
  Jubileum moderator donderdag 21 februari 2008 @ 09:08:03 #98
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56878138
Ik ben ooit ook een keer opgesloten door een kruipende Eva die lachend de onderste knip van de deur dichtdeed. Gelukkig stond het keukenraam open en ik kon ik daar de hor uitsnijden en daarna onelegant naar binnen klimmen. Eva, die dat allemaal bekeek, lag slap van het lachen op de grond, bij mijn pogingen naar binnen te komen Daarna hebben we gelijk die onderste knip verwijderd.

Eva heeft vandaag Carnaval op school, en is vanmorgen vertrokken als Mickey Mouse. Ben heel erg benieuwd hoe ze het vind.
Ik heb eindelijk, na 80 uur werken de afgelopen dagen (ook zaterdag), een dagje vrij dus ik ga straks even heerlijk languit op de bank met een goed boek.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56878250
Ik heb een lieve schoonmoeder
En een nieuwe coupe Had genoeg van mijn krullerige haar, en heb nu een stijl model! Ben er helemaal happy mee, terwijl ik een paar jaar geleden toen ik mijn krullen ontdekte daar zo ontzettend blij mee was

Geniet van je boek, Lois
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:05:36 #100
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56879099
Of je legt alle foto's op tafel, met plakband op de puntjes, schuin enzo en maakt er een foto van...!
Om 10 uur 's ochtends ben ik op mijn scherpst...
pi_56879303
Maar als je alle foto's met plakband (half) over elkaar heen legt, dan plakken ze allemaal aan elkaar! Dus het was sowieso een dom idee had ik al bedacht Het wordt dus zonder plakband, en dan is het meteen een stuk makkelijker
©Dumbo
pi_56880372
En nu is het af en twijfel ik of ik het wel leuk vind...

©Dumbo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 februari 2008 @ 11:12:16 #103
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56880413
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef texelonia het volgende:
En nu is het af en twijfel ik of ik het wel leuk vind...

[ afbeelding ]
ik denk dat t nog leuker word als je t als sort of polaroyd doet
zoiets
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56880495
TEX ik vind ut super leuk!!!

Ynske, hoe doe je zo'n polaroid iets?
pi_56880585
Maar het zijn geen polaroid foto's, dus dat vind ik dan weer 'raar' ofzow. Nu is het 'echter' zeg maar. Maar misschien slaat dat wel nergens op
©Dumbo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 februari 2008 @ 11:22:00 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56880589
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:16 schreef p_iglet het volgende:
TEX ik vind ut super leuk!!!

Ynske, hoe doe je zo'n polaroid iets?
picasa, picasa.google.com
en dan kun je er een collage van de geselecteerde fotos van laten maken
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:27:20 #107
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56880697
Enig Tex
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_56880702
Leuk Tex
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56880710
Thx, gaan we binnenkort eens mee klooien
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:40:21 #110
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56880982
Goed geslaagd experiment, tex.
moet je vaker doen
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:42:03 #111
190853 RockabeIIa
pi_56881026
Klein voorproefje van waar ik creatyfus mee ben (beetje slechte gsm-pica maarja...)
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 11:43:02 #112
7074 moussy
kuttekop
pi_56881055
Leuk tex, ik vind vooral dat halve baby-snoetje onderin er uitspringen. Net of ie even spiekt boven het randje uit
pi_56881067
Oh! ! Waar ga je dat voor gebruiken?
Saartje
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:53:00 #114
190853 RockabeIIa
pi_56881265
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh! ! Waar ga je dat voor gebruiken?
Bedoel je mij? Ik weet het nog niet. Zal wel tussen de stapels flash terecht komen.
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:09:49 #115
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56882802
tex, ik vind 'm leuk

Rocka: prachtig. Ik dacht eigenlijk dat het een tatoeage was?
  donderdag 21 februari 2008 @ 16:29:50 #116
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56886823
Rockabella, wat ontzettend mooi!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 21 februari 2008 @ 17:08:16 #117
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56887667
Mooi Rocka! Ik dacht ook dat het voor een tattoo was

Willen jullie even medelijden met mij hebben? Ik moet vannacht tot een uur of 3/4 werken Ben dus ook pas om vier uur vanmiddag begonnen, maar toch. Gelukkig komt mijn collega van een andere vestiging me helpen en gezelschap houden, maar zie er wel een beetje tegenop. Vooral omdat een deel van onze werkzaamheden op een colocatie(enorme serverruimte op een externe locatie) plaats vinden...en dat vind ik overdag al zo'n engige plek, laat staan midden in de nacht
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 februari 2008 @ 18:38:37 #118
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56889335
TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP

Madelief: Krassen in het tafelblad
Zaterdag 23 februari 2008
19:00 - 20:30

Genre: Film, Jeugd
Omroep: VPRO

Nederlandse (NL) jeugdfilm uit 1998 van Ineke Houtman. Met: Madelief Verelst, Rijk de Gooyer, Margo Dames e.a. Madelief hoort van haar moeder dat haar oma is overleden. Op de begrafenis zijn weinig mensen en niemand lijkt echt verdrietig te zijn. Na de begrafenis komt opa een tijdje logeren. Madelief wil alles over haar oma weten, maar haar moeder en haar opa vertellen niets meer dan dat oma eigenlijk niet zo lief was en de hele dag poetste. Madelief en opa kunnen het steeds beter met elkaar vinden. Als Madelief bij opa gaat logeren, ontdekt ze in de verwilderde tuin een oud tuinhuisje dat van oma is geweest. Het huisje ligt vol met boeken en oude landkaarten. Was oma soms een ontdekkingsreiziger? Met Mischa, de zoon van de doodgraver, gaat ze op onderzoek uit. Zij zijn vastbesloten om het mysterie van oma op te lossen. Een spannend verhaal over een mysterieuze oma, maar ook een ontroerend verhaal over een meisje en een opa die elkaar vinden, om elkaar nooit meer los te laten. Script: Rob Arends en Maarten Lebens. Bron: Gebaseerd op het gelijknamige boek van Guus Kuijer.

TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP TV-TIP
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56889760
Thnx voor de tip Ynske!
Leuke film vind ik het nog steeds
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_56890532
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:28 schreef Yoni het volgende:
Over opgesloten worden: vriendinnetje van mij is ooit opgesloten door haar kat! Zij was op het balkon foto's aan het maken van de sneeuw, en de kat ging nieuwsgierig uit het raam kijkend op de onderste knip staan.

Ze heeft anderhalf uur op het balkon gestaan voor er iemand langs kwam die de hond uitliet aan wie ze kon vragen de politie te bellen. Politie heeft vervolgens het ruitje van de voordeur opengetikt, is haar huis binnengegaan en heeft haar van het balkon 'gered'

Ben ook zo iemand die altijd de sleutel mee naar buiten neemt voor het geval dat de voordeur dichtwaait ofzo (achterdeur valt toch niet in het slot) en anders hebben m'n ouders gelukkig altijd nog een reservesleutel en die wonen dichtbij (moeten ze wel thuis zijn natuurlijk!). Anders ga ik maar de buuv zitten ofzo
  donderdag 21 februari 2008 @ 19:40:28 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56890816
Ik wist niet eens dat er ook een film van was Ynske!

Yoni! Hoe is het nu? Hou je het nog een beetje vol?
pi_56890870
Bedankt voor de tvtip, ik wist ook niet dat er een film van was, de serie ken ik wel, die is echt heel erg grappig en leuk, ik vind het trouwens ook een superleuke naam, Madelief!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 februari 2008 @ 19:45:42 #123
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56890924
Ik kwam m toevallig vanmorgen met werken tegen
heerlijk om naar te kijken

iig vele malen beter dan Inside Deepthroath (of hoe je dat schrijft )
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56891938
Wie heeft mij aangestoken... is niet grappig.
Gelukkig waren er ook aardig wat peuters ziek zodat ik de ochtend uit heb kunnen zitten op mn werk. Daarna ziek gemeldt. Gelukkig nog niet boven de pot hoeven hangen *afklopt*.
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:52:15 #125
190853 RockabeIIa
pi_56894057
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:09 schreef Memmel het volgende:
tex, ik vind 'm leuk

Rocka: prachtig. Ik dacht eigenlijk dat het een tatoeage was?
Thanks <3 Kan maar zo in mijn geval he?
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 21 februari 2008 @ 22:04:57 #126
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56894447
zooooo lekker gegeten Op kosten van de baas. Nu beetje internetten met muziekje erbij. Zometeen maar wel eens wat doen...
  donderdag 21 februari 2008 @ 22:12:49 #127
190853 RockabeIIa
pi_56894710
Wat heb je gegeten dan?
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 21 februari 2008 @ 22:38:07 #128
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56895443
Ossenhaas bij Gauchos Met patatjes. En chocolademousse/chocoladetaart/chocoladeijs toe
pi_56895962

En deze foto in combi met dit nummer:
Alles is liefde

pi_56896005

donderdag 21 februari 2008 @ 23:00:46 #131
190853 RockabeIIa
pi_56896057
Bar, knuffels voor jou
pi_56896088
Sjonge, men ik mis die kleine ineens weer zo giga erg...
En als ik die foto zo zie, wil ik niets liever dan een doekje halen en dan even zijn neusje schoonmaken...
Gewoon die dingen doen, die mij tot mama maakten, die kleine normale dingen, die mis ik nog het meeste.
pi_56896492
je weet 't raak te beschrijven bar, ik kan 't me meteen erg goed voorstellen. en dan dat lieve snoetje van thijs erbij, zo onschuldig. 't blijft gewoon -nee, buitengewoon- verschrikkelijk.
pi_56896760
* _Bar_ is net even een frisse neus met dino wezen halen, even buiten gelopen heeft me wel weer even goed gedaan
pi_56896946
Dat lekker beetje vieze gezichtje met twee grote blauwe onschuldige ogen!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 21 februari 2008 @ 23:46:06 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56897011
Bar...
pi_56898759
Bar, goed dat je er even op uit bent gegaan. Ik hoop dat je nu lekker slaapt
  vrijdag 22 februari 2008 @ 05:52:27 #138
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56898960
Bar, een dikke troostkus voor jou.

En euhm, Snoopy? Wat deed je vannacht?!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 februari 2008 @ 06:39:43 #139
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56899009
voor Bar

[ Bericht 29% gewijzigd door Ynske op 22-02-2008 07:33:17 ]
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56899136
eh, wakker liggen
  vrijdag 22 februari 2008 @ 07:32:40 #141
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56899142
Waarom?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 februari 2008 @ 07:33:56 #142
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56899149
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 07:31 schreef snoopy het volgende:
eh, wakker liggen
die tijd heb ik ook langs zien komen
iemand zin om over mijn rug heen te lopen?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56899176
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 07:32 schreef Sugar het volgende:
Waarom?
maak me blijkbaar toch druk om dingen waar ik me niet druk over wil maken
  vrijdag 22 februari 2008 @ 07:56:32 #144
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56899251
Hmmm, dat kan ik me ook wel voorstellen. Onzekerheid over dingen kan je best nekken. Hopelijk was het een nachtje?
  vrijdag 22 februari 2008 @ 08:27:46 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_56899496
snoop, kan je nog zo'n nuchter mens zijn, dit soort dingen vreet aan je

Bar
stormy waters...
sailin'
pi_56899921
Het komt allemaal weer goed hoor
  vrijdag 22 februari 2008 @ 09:06:00 #147
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56899940
Bar wat een lieve foto. Die mooie ogen, dat lieve snoetje wat je zo graag zou willen knuffelen... Kus
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 februari 2008 @ 09:07:37 #148
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56899957
Misschien een tip voor lezende ouders of kinderen
volgende week donderdag tot en met zondag is het boekenfestijn in Nieuwegein
www.boekenfestijn.nl
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 10:32:13 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_56901453
In het kader van ongezond doen gooi ik even een doos spritsen (met pruimenprutvulling) op tafel.

Ik heb de film krassen in het tafelblad op DVD al járen nog voor we een DVD-speler hadden. Mijn moeder kwam die ooit eens tegen en heeft hem meteen gekocht. Als kind was ik verzot op de boeken van madelief.

Snoop en Bar zorgen en piekeren is kut
pi_56901581
ik vond ze als kind juist altijd wat eng. maar ik vind ze nu wel leuk. al vind ik die van Polleke leuker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')