OH JA, SYRENA ZEI DUS NET DAT ZE IN APRIL EEN KLEINKIND VOOR HAAR SCHOONMOEDER GAAT MAKENquote:Syrena
![]()
![]()
Schoonmoeders, moeilijk, moeilijkSaffier en Cattie
Dat vindt mijn vriend ook jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Schoonmoeders zijn meestal juist
Dank jequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:22 schreef Saffier het volgende:
Five, van harte met de afwikkeling, eindelijk!
Dat lag waarschijnlijk wel in de lijn der verwachting. Wel ruk, ook voor je collega's.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:23 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat vindt mijn vriend ook ja![]()
Lezen als: ze spannen altijd samen tegen mij![]()
Oh ja, vandaag te hore gekregen dat mijn hele afdeling gewoon wordt opgeheven
Precies, ik was er voor mezelf ook wel al uit dat ik extern iets wil zoeken. Maar toch wel gek ook na zoveel jaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat lag waarschijnlijk wel in de lijn der verwachting. Wel ruk, ook voor je collega's.
Gun die jongen z`n eigen vriendin johquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:55 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Maar wij worden hele leuke hippe schoonmoedersTenminste ik wel
![]()
Totdat hij met zijn eerste vriendin thuis komt. AFBLIJVEN is van mij![]()
Ik ben de ideale schoondochter.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:11 schreef bixister het volgende:
hoe zijn jullie als schoondochter? ik ben in ieder geval zeker niet de makkelijkste.
quote:Toegegeven: ze bestaan, leuke, gezellige schoonmoeders. Helaas lijken ze in de minderheid. Schoonloeders daarentegen zijn er in overvloed. Ze zijn bemoeizuchtig, verbitterd, roddelen achter je rug om en/of kunnen hun zoon niet loslaten. Ze dringen zich op tijdens je bevalling, maken je slechts verwijten (‘Dus je weet ons huis nog te vinden?’) en weten het allerbeste hoe hun zoon verzorgd dient te worden – of juist niet.
Hoe dan ook: Viva zoekt gruwelijke & grappige verhalen over oervervelende schoonloeders. Ervaring hiermee? Mail naar marlies@viva.nl. Alvast bedankt!
Ik zou er bijna aan meewerkenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:22 schreef Webkim het volgende:
Trouwens: Viva zoekt nog verhalen over schoonloeders.
[..]
Tja, waarom wel? Wat heb ik eraan, wat bereik ik ermee? M'n verhaal kan ik ook wel kwijt bij een vriendin en m'n ouders (of hierquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:45 schreef bixister het volgende:
ah, vandaar dat hij/zij nog even lekker binnen afwacht. attent van 't kleine wurm!
tex, why not? (meedoen bedoel ik).
trusten loitjes.![]()
Wacht maar tot die kleine van je er is! Dan ben je opeens niets meer en is het kleintje alles!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:12 schreef Webkim het volgende:
[..] Maar ik heb wel met 'r geboft vind ik.
Mijn schoonmoeder past iedere vrijdag structureel op.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:38 schreef Webkim het volgende:
Da's weer een verhaal apart: (schoon)ouders laten oppassen ja/nee en dan op structurele basis ja/nee.
Ik vind het prima als ze straks oppassen als wij eens weg willen of iets te doen hebben, maar voor vast ipv een kdv ofzo, nee. Ik ben zo bang dat je dan allerlei conflicten krijgt mbt van opvoeden enzo, die je dan met goed fatsoen niet kan aankaarten omdat het familie is.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:13 schreef p_iglet het volgende:
Ok mag ik mezelf ff nomineren voor een Darwin award ofzo...![]()
![]()
Vanochtend haast, loop de deur uit met Pepijn, trek de deur achter me dicht met de sleutel nog aan de binnenkant![]()
Vriendlief zit in oostenrijk, en verder heeft er niemand een reservesleutel...
Als het goed is dan is de balkon deur niet op slot, dus vanmiddag na mijn tentamen proberen vanuit de tuin van de benedenbuurvrouw op ons balkon te klimmen, en anders een slotenmaker bellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En van de week ook maar even een setje reservesleutels laten maken en bij de buren neerleggen ofzo.
Dat vraag ik me wel vaker af bij mensen met een invalideparkeerplaats. Hier in de straat is er ook eentje, voor een vrouw die nauwelijks kan lopen, maar die ik wel op de markt tegenkwam en toen blijkbaar wel ineens kon lopenquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:43 schreef texelonia het volgende:
Ik heb het een keer gehad toen ik was oppassen
Ik had mijn fiets vast gezet aan zo'n paaltje voor een invalide parkeerplaats. De eigenaren van die parkeerplaats meenden dat die paal hun bezit was en hebben mijn fiets toen met slot en al óver de paal getild (hoe invalide ben je dan als je dat kan???) en mijn fiets los ergens tegen de bosjes gedumpt. Ik ging m'n fiets dus weer vastzetten en toen viel de deur ook dicht.
Kind was 4 en kon gelukkig de deur open maken. 'Helaas' kon ie dus ook al goed pratenen heeft het aan z'n ouders verteld die het natuurlijk niet echt een handige actie vonden. Ik schaamde me dood
Ik heb ook heel lang dat idee gehad, tot mijn nichtje MS kreeg. Zij wisselt nu inderdaad periodes van goed en slecht lopen af. En zij voelt zich inderdaad bekeken als zij in een periode van goed lopen ineens wel door het dorp wandelt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel vaker af bij mensen met een invalideparkeerplaats. Hier in de straat is er ook eentje, voor een vrouw die nauwelijks kan lopen, maar die ik wel op de markt tegenkwam en toen blijkbaar wel ineens kon lopen
Nee het stond op de stoep aan dat paaltje. En dat paaltje is toch niet hun eigendom? Dat blijft toch gewoon eigendom van de gemeente?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:10 schreef bixister het volgende:
soms kunnen mensen wel lopen maar niet al te lang achter elkaar, dat is toch niet zo vreemd? een vriend van me met een spierziekte kon dat (eerst) ook nog best aardig. maar hij had daarnaast al wel een rolstoel nodig omdat ie 't maar kleine eindjes volhield. maar dat ze je fiets van zo'n paaltje aftillen vind ik wel uiterst kinderachtig. de fiets stond toch niet echt óp hun parkeerplaats, of wel?
Nee, kan me daar ook wel weer wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb ook heel lang dat idee gehad, tot mijn nichtje MS kreeg. Zij wisselt nu inderdaad periodes van goed en slecht lopen af. En zij voelt zich inderdaad bekeken als zij in een periode van goed lopen ineens wel door het dorp wandelt.
Is geen leuk gevoel voor haar.
wat jij zegt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik kan op goede dagen een rondje dierentuin doen, en op slechte dagen parkeer ik m`n auto nagenoeg tegen m`n voordeur aan en is dat al te ver. Tis al lastig genoeg dat je zelf niet weet waar je aan toe bent, laat staan dat je verantwoording moet afleggen aan anderen omdat je er te gezond uit ziet om ziek/invalide te kunnen zijn
Sorry, maar hier kan ik dus echt kwaad om worden, omdat ik er regelmatig tegen aan loop dat mensen mijn moeder nogal raar aankijken vanwege haar invalide parkeerplaats.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel vaker af bij mensen met een invalideparkeerplaats. Hier in de straat is er ook eentje, voor een vrouw die nauwelijks kan lopen, maar die ik wel op de markt tegenkwam en toen blijkbaar wel ineens kon lopen
Da's een beetje te ver wegquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:26 schreef Ynske het volgende:
Iemand toevallig zin om mee te doen aan de Babbelbox van Man Bijt Hond?
Ze staan nu op Winkelcentrum Overvecht.
Heb ik weer
heeeeey jou kennen we,klopt, ik help met t uitzendproces van MBH.
zin om mee te doen?
euh
thee gedronken, ff gezellig gebabbeld en weer gegaan
combinatie van knippen, onderste en/op/in je deurquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:28 schreef Yoni het volgende:
Dus niet alleen oppassen met kinderen in combinatie met onderste knippen op deuren!
Het was zeker gezellig! Sasha ging uiteindelijk om 12 uur zijn bedje in, en dus sliep hij vanmorgen ook gewoon een uurtje langer. 08.30 ipv 07.30!quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:01 schreef Yoni het volgende:
Ik heb Sasha gezien![]()
![]()
![]()
En nu ben ik verliefd![]()
En het kamertje van Sasha is in het echt nog veul mooier dan op de foto's!
En met BE was het ook gezellig
Heerlijk! Dus je kon nog uitslapen ook!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was zeker gezellig! Sasha ging uiteindelijk om 12 uur zijn bedje in, en dus sliep hij vanmorgen ook gewoon een uurtje langer. 08.30 ipv 07.30!![]()
![]()
in Picasa kun je een collage laten maken van de aangevinkte foto's op een tafel, misschien dat je daar nog wat mee kuntquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:35 schreef texelonia het volgende:
Het is echt iets heel onbenulligs eigenlijk hoor
Ik ben een fotoboek aan het maken voor mijn moeder. Nou leek het me leuk om op de kaft een collage van foto's te doen. En in Paint Shop Pro kun bij een foto een 'fotolijst' geven, waarbij het lijkt alsof de foto's vast geplakt zijn met plakband. Nou leek het me grappig om dan allemaal foto's over elkaar heen te doen, alsof je ze door elkaar hebt liggen op tafel zeg maar, en dan met dat tape. Maar het lukt totaal niet zoals ik wil. Tussen de puntjes van de plakband blijf je een witte rand zien, ookal vink ik transparant aan. En om de foto's schuin te krijgen én transparant, is nog lastiger.
Maar goed, ik bedenk me tijdens het typen van deze post dat als je een berg foto's uitspreidt op tafel, je dat niet met plakband op de puntjes van élke foto doet waardoor ze alleen maar aan elkaar plakkenDus probleem opgelost denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |