abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56847574
nou moe, gooi ik hem dicht

mijn laatste post:
quote:
Syrena

Schoonmoeders, moeilijk, moeilijk Saffier en Cattie
OH JA, SYRENA ZEI DUS NET DAT ZE IN APRIL EEN KLEINKIND VOOR HAAR SCHOONMOEDER GAAT MAKEN
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_56847959
Schoonmoeders zijn meestal juist
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:22:31 #3
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56848008
Ah, hier zijn we! Bedankt Snoopy al gaat het hier om een schoonpa, maar dat mag de pret niet drukken
De schoonmoeder van manlief is ook
Five, van harte met de afwikkeling, eindelijk!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_56848029
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Schoonmoeders zijn meestal juist
Dat vindt mijn vriend ook ja
Lezen als: ze spannen altijd samen tegen mij

Oh ja, vandaag te hore gekregen dat mijn hele afdeling gewoon wordt opgeheven
pi_56848124
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:22 schreef Saffier het volgende:

Five, van harte met de afwikkeling, eindelijk!
Dank je nu mag ik van Loena een fototoestelletje kopen , op voorwaarde dat ik nu eindelijk eens een babyalbum van de twee jongsten maak
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:23 schreef snoopy het volgende:

[..]

Dat vindt mijn vriend ook ja
Lezen als: ze spannen altijd samen tegen mij

Oh ja, vandaag te hore gekregen dat mijn hele afdeling gewoon wordt opgeheven
Dat lag waarschijnlijk wel in de lijn der verwachting. Wel ruk, ook voor je collega's.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:26:25 #6
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56848146
Wow Snoopy, de hele afdeling gewoon weg! Jemig zeg

Ik taai af en ga lekker slapen
Ylana
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:28:29 #7
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56848227
Proest! Go Loena
we moeten weer afspreken!
Ylana
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:37:19 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56848538
Ik geloof dat mijn schoonmoeder wel redelijk blij is met haar schoondochters

Swets heeft ook al geen probleem met z'n schoonmoeder.. Hij heeft 'r nog nooit gezien
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:38:21 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56848567
Snoop, das wel heel rigoreus; de hele afdeling!

Syrena, vanaf april verhuizen jouw geweldige verhalen dus naar 'wachten op het tweede streepje'?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56848744
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:25 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat lag waarschijnlijk wel in de lijn der verwachting. Wel ruk, ook voor je collega's.
Precies, ik was er voor mezelf ook wel al uit dat ik extern iets wil zoeken. Maar toch wel gek ook na zoveel jaar.
pi_56848847
dat nieuws kwam vast hard aan vandaag snoopy. prettig dat je zelf al plannen aan 't uitstippelen was.
pi_56848852
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door texelonia op 20-02-2008 09:13:55 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_56848941
Nou, daar zou ik me niet voor schamen Tex als het zo'n raar wijf is. Ik zou haar helemaal nooit meer willen zien als ze zoiets over mij zou zeggen. Mijn eigen schoonmoeder bedoel ik dan hè
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:54:08 #14
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56849061
Mag ik deze overslaan?

Anyway, werkgroep is klaar

En, nog veel belangrijkerrrrrr Eli's tuxedo voor het huwelijk van mijn vader is er
Ik had nog ff gebeld bij bruidswinkels, maar die hadden niets, dus toch maar via internet besteld van de site die eveliene had gegeven in het couture-topic

Nu hangt er een ieniemini tuxedo in huis *gelukzalige glimlach / zucht*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_56849131
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door texelonia op 20-02-2008 09:14:08 ]
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_56849237
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 21:55 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Maar wij worden hele leuke hippe schoonmoeders Tenminste ik wel
Totdat hij met zijn eerste vriendin thuis komt. AFBLIJVEN is van mij
Gun die jongen z`n eigen vriendin joh

Hier trouwens de laatste tijd weinig problemen met schoonloeder. Ze heeft eindelijk door dat ze gewoon beter haar mond kan houden als ze bij me binnen wil komen
Saartje
pi_56849287
davinia, lekker dat je klaar bent met die werkgroepen! en lang leve internetshopping. ben erg benieuwd hoe 't 'm staat. is 't een beetje een prettig draagbaar stofje denk je?
pi_56849416
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door texelonia op 20-02-2008 09:14:28 ]
©Dumbo
  dinsdag 19 februari 2008 @ 23:05:25 #19
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56849449
Het is niet erg zacht, maar beweegt wel heel makkelijk mee. dus ik denk dat eli zich er wel vrij in kan bewegen. nu ben ik alleen aan het dubben of ik het zal wassen "fijne was"...
mss is dan net de mooiigheid eraf...

maneki, dat heb je goed geregeld
pi_56849642
ik zou 't gewoon ff goed laten luchten buiten en niet wassen. zonde toch?

wat ontzettend pijnlijk zeg, veel van die schoonmoeder-toestanden. voor jezelf in ieder geval belangrijk dat 't niet teveel tussen jou & je partner in komt te staan...

en om 't maar eens van de andere kant te bekijken: hoe zijn jullie als schoondochter? ik ben in ieder geval zeker niet de makkelijkste.
pi_56849675
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:11 schreef bixister het volgende:
hoe zijn jullie als schoondochter? ik ben in ieder geval zeker niet de makkelijkste.
Ik ben de ideale schoondochter.

Mijn moeder woont erg ver bij ons vandaan, dus ik ben wel blij dat ik goed met schoonmams kan. Die zit trouwens op nog geen 5 minuten van hier, wat z'n voors en tegens heeft. Maar ik heb wel met 'r geboft vind ik.
Hardloper.
IG @webkim
pi_56849844
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door texelonia op 20-02-2008 09:14:43 ]
©Dumbo
pi_56849929
lijkt me logisch tex, als iemand je zo bejegent krijg je ook weinig kans om jezelf van je leuke kant te laten zien he.
pi_56849954
Overigens is Micha best blij met zijn schoonouders denk ik. Volgens mij voelt hij zich meer thuis bij mijn ouders dan bij zijn eigen ouders. We komen er natuurlijk ook heel veel, is een beetje ons 2e thuis (en zeker voor Noah). Micha stelde zelfs een keer voor om een keer zomaar naar mijn ouders te gaan (meestal is het Noah halen/opbrengen en dan eten we gelijk mee), want "dan zijn we er even uit".

Ik ben mijn eigen ouders ook wel meer gaan waarderen trouwens. Zijn echt 2 uitersten eigenlijk (mijn ouders en zijn ouders dus)
©Dumbo
pi_56849969
Trouwens: Viva zoekt nog verhalen over schoonloeders.
quote:
Toegegeven: ze bestaan, leuke, gezellige schoonmoeders. Helaas lijken ze in de minderheid. Schoonloeders daarentegen zijn er in overvloed. Ze zijn bemoeizuchtig, verbitterd, roddelen achter je rug om en/of kunnen hun zoon niet loslaten. Ze dringen zich op tijdens je bevalling, maken je slechts verwijten (‘Dus je weet ons huis nog te vinden?’) en weten het allerbeste hoe hun zoon verzorgd dient te worden – of juist niet.

Hoe dan ook: Viva zoekt gruwelijke & grappige verhalen over oervervelende schoonloeders. Ervaring hiermee? Mail naar marlies@viva.nl. Alvast bedankt!
Hardloper.
IG @webkim
pi_56850074
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door texelonia op 20-02-2008 09:15:15 ]
©Dumbo
pi_56850128
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:22 schreef Webkim het volgende:
Trouwens: Viva zoekt nog verhalen over schoonloeders.
[..]
Ik zou er bijna aan meewerken
©Dumbo
pi_56850183
Mijn kinderen zeggen juist dat ze mijn ouders niet leuk vinden en mijn schoonouders wel. Tis ook wel zo dat mijn ouders nooit tijd hebben voor de kinderen en m`n schoonouders gaan voor ze zitten en doen spelletjes met ze enzo. De kinderen gaan daar ook regelmatig een zaterdagmiddagje heen. Vriendlief haalt en brengt ze dan. Ik zie de handige kanten er wel van in
Saartje
pi_56850316
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door texelonia op 20-02-2008 09:15:31 ]
©Dumbo
pi_56850393
Da's weer een verhaal apart: (schoon)ouders laten oppassen ja/nee en dan op structurele basis ja/nee.
Ik vind het prima als ze straks oppassen als wij eens weg willen of iets te doen hebben, maar voor vast ipv een kdv ofzo, nee. Ik ben zo bang dat je dan allerlei conflicten krijgt mbt van opvoeden enzo, die je dan met goed fatsoen niet kan aankaarten omdat het familie is.

En kan iemand me nu even m'n bed inschoppen? Dan kan ik weer een nachtje twijfelen over de twee namen die we nog over hebben. Ik word er GEK van.
Hardloper.
IG @webkim
pi_56850569
ah, vandaar dat hij/zij nog even lekker binnen afwacht. attent van 't kleine wurm!

tex, why not? (meedoen bedoel ik).

trusten loitjes.
pi_56850615
Ik ga ook plat.
En idd Tex, je kan toch lekker onder een andere naam je verhaal doen?

Truste, tot morgen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_56850830
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:45 schreef bixister het volgende:
ah, vandaar dat hij/zij nog even lekker binnen afwacht. attent van 't kleine wurm!

tex, why not? (meedoen bedoel ik).

trusten loitjes.
Tja, waarom wel? Wat heb ik eraan, wat bereik ik ermee? M'n verhaal kan ik ook wel kwijt bij een vriendin en m'n ouders (of hier ). Dus wat voegt het dan toe...

Ik zou er liever een keer echt een boek over schrijven
©Dumbo
  woensdag 20 februari 2008 @ 00:25:38 #34
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56851557
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:12 schreef Webkim het volgende:

[..] Maar ik heb wel met 'r geboft vind ik.
Wacht maar tot die kleine van je er is! Dan ben je opeens niets meer en is het kleintje alles!

En over de Viva gesproken, ik ben bang dat ze em leest dus daar kan ik mijn ei niet kwijt

Inmiddels is de lucht behoorlijk geklaard. Tekening wordt moooooi (jugendstil, Madonna met kind maar dan Rockabella met kind )
I'm so glamourous I piss glitter!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 20 februari 2008 @ 01:01:35 #35
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56852107
Ik heb Sasha gezien

En nu ben ik verliefd En het kamertje van Sasha is in het echt nog veul mooier dan op de foto's!

En met BE was het ook gezellig
pi_56852355
He bah Snoopy, vervelend nieuws van je werk.

Wat een verhalen over schoonmoeders (en vaders) hier!
Pf Tex, ik zou dat zo lullig vinden, als ze niet eens op de verjaardag van je kind komen.

Mijn schoonmoeder zegt altijd dat mijn vriend het niet beter had kunnen treffen, dus ik denk dat ze me wel mag.
pi_56853393
pffff wat een verhalen, sterkte er allemaal mee!!

mag me zo te lezen wel gelukkig prijzen met mijn 2 schoonmoeders (ja 2!!)

mijn moeder is een iets minder ideale schoonmoeder, maar zelfs dat haalt het nog bij lange na niet bij jullie verhalen.
pi_56854138
Ik heb het toch maar weg gehaald allemaal... Straks leest ze mee, ze heeft al ooit op Fok gepost, dus je weet het maar nooit.
©Dumbo
  woensdag 20 februari 2008 @ 09:24:38 #39
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56854212
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:38 schreef Webkim het volgende:
Da's weer een verhaal apart: (schoon)ouders laten oppassen ja/nee en dan op structurele basis ja/nee.
Ik vind het prima als ze straks oppassen als wij eens weg willen of iets te doen hebben, maar voor vast ipv een kdv ofzo, nee. Ik ben zo bang dat je dan allerlei conflicten krijgt mbt van opvoeden enzo, die je dan met goed fatsoen niet kan aankaarten omdat het familie is.
Mijn schoonmoeder past iedere vrijdag structureel op.
Tijdens de zwangerschap hebben we (lees: ik) e.e.a. zeer duidelijk gemaakt, en die lijn zet ik nu voort.
Ik bedoel, daar heb ik echt schijt aan. Het is MIJN kind, ik ben de moeder, dus ik (wij) bepaal de opvoeding en oma heeft maar te volgen. geldt voor iereen trouwens, niet alleen schoonmoeder.
en om nou kosten te gaan maken voor een kdv omdat ik niet wil dat iemand in de familie oppaast? kwestie van heldere afspraken maken. en bij twijfel bespreken.

PR heeft trouwens ook 2 schoonmoeders Alleen de biologische is dood, dus dat is wel een beetje valsspelen

Tex, nou heb ik het gemist ben wel benieuwd...
pi_56854349
Sorry Davinia, wil je een PM?
©Dumbo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 februari 2008 @ 09:39:21 #41
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56854432
moggeh dames

gister is er van niest meer terecht gekomen, voelde me oud en ben op tijd naar bed gegaan.
goh een nacht goed slapen doet wonderen. voel me een stuk beter.
zometeen nog even naar de winkel en vanmiddag bij Ruben op bezoek

schoonmoeders, tja, 1 ooit gekend, lief mens, dr zoon was alleen een stuk minder achteraf gezien dan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_56855027
Ok mag ik mezelf ff nomineren voor een Darwin award ofzo...

Vanochtend haast, loop de deur uit met Pepijn, trek de deur achter me dicht met de sleutel nog aan de binnenkant
Vriendlief zit in oostenrijk, en verder heeft er niemand een reservesleutel...

Als het goed is dan is de balkon deur niet op slot, dus vanmiddag na mijn tentamen proberen vanuit de tuin van de benedenbuurvrouw op ons balkon te klimmen, en anders een slotenmaker bellen

En van de week ook maar even een setje reservesleutels laten maken en bij de buren neerleggen ofzo.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 februari 2008 @ 10:15:26 #43
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56855052
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:13 schreef p_iglet het volgende:
Ok mag ik mezelf ff nomineren voor een Darwin award ofzo...

Vanochtend haast, loop de deur uit met Pepijn, trek de deur achter me dicht met de sleutel nog aan de binnenkant
Vriendlief zit in oostenrijk, en verder heeft er niemand een reservesleutel...

Als het goed is dan is de balkon deur niet op slot, dus vanmiddag na mijn tentamen proberen vanuit de tuin van de benedenbuurvrouw op ons balkon te klimmen, en anders een slotenmaker bellen

En van de week ook maar even een setje reservesleutels laten maken en bij de buren neerleggen ofzo.
meid toch, dat word nog een klim en vliegwerk vanmiddag

enneh reserve setje lijkt me handig
hoewel ik er hier ook geen heb, hoop de huisbaas wel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_56855176
Ooohhh wat een zegen dat je Pepijn bij je had! Ik loop wel eens naar beneden om de post te halen als Ronja slaapt en dan ben ik elke keer weer als de dood dat ik mijn sleutels vergeet. Hoewel ik dan gewoon een ruitje in zou tikken denk ik
pi_56855361
Oh wat erg p_iglet Succes met klimmen straks
©Dumbo
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:35:44 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_56855409
p_iglet, onhandig is dat he?? Ik ben wel eens zo'n buurvrouw geweest over wiens balkon geklommen werd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56855438
Ik heb ook wel eens de deur achter me dicht laten vallen, met een anderhalfjarige die los rondliep nog binnen. Hij maakte meteen misbruik van de situatie door op de bank te gaan springen
UIteindelijk heb ik hem zover gekregen dat hij een kruk pakte en zo de deur weer opendeed maar ik ben wel 10 jaar ouder geworden in die paar minuten
Saartje
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:42:45 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_56855528
Dat doet me denken aan het verhaal van mijn tante: zij was op het balkon en mijn nichtje deed de deur dicht en kon hem niet meer open krijgen. Uiteindelijk kwam er iemand langs die de hond aan het uitlaten was en die heeft ze gevraagd aan te bellen (die deur kon nichtje wel open krijgen) en haar binnen te laten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56855539
Ik heb het een keer gehad toen ik was oppassen
Ik had mijn fiets vast gezet aan zo'n paaltje voor een invalide parkeerplaats. De eigenaren van die parkeerplaats meenden dat die paal hun bezit was en hebben mijn fiets toen met slot en al óver de paal getild (hoe invalide ben je dan als je dat kan???) en mijn fiets los ergens tegen de bosjes gedumpt. Ik ging m'n fiets dus weer vastzetten en toen viel de deur ook dicht.
Kind was 4 en kon gelukkig de deur open maken. 'Helaas' kon ie dus ook al goed praten en heeft het aan z'n ouders verteld die het natuurlijk niet echt een handige actie vonden. Ik schaamde me dood
©Dumbo
pi_56855572
pffff als Pepijn nog binnen gelegen had dan had ik acuut een ruitje van de voordeur ingeslagen.

Gelukkig hem wel bij me, en ook mijn mobiele telefoon.

naja we merken wel of het vanmiddag lukt... eerst maar tentamen maken straks

Maneki en Troel, dat lijkt me helemaal horror... zo'n kleintje nog binnen die ik weet niet wat allemaal kan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')