Bucovina?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:31 schreef ThAlmighty het volgende:
He ik zoek een house/dance nummer, dat spaans lijkt (door het riddeltje). In de clip zie je een man met een hoofdtelefoon op over een strand lopen, en daaromheen zie je allemaal krullen opkomen.
Titel is iets met bac of bavu ofso.
Alvast bedankt
Het is overigens geen Same Ol'G van Ginuwine.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:12 schreef Gitanki het volgende:
Ik zoek er eentje die ik in 2005 wel eens op de radio hoorde (ik geloof radio 2) en daarna nooit meer gehoord.
Gezongen door een neger die af en toe met een maffe kreun zijn coupletten eindigde.
De enige tekst die me bij is gebleven is iets in de richting van "same old bill, shame on bill" of iets in die richting
dat Bill kan ook iets als Gyll zijn, of zelfs een heel ander woord.
System F - Exhalequote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:12 schreef Nokiafreak het volgende:
ook ik zoek een nummer heb geen idee wie de artiest is maar het nummer klinkt goed
nummer begint bij 2 min 45 hoe heet het nummer wat begint bij 2 min en 45 sec?
Volgens mij zag ik hem gisteren: Dim Chris - Suckerquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:37 schreef EPO het volgende:
Laatst op een verjaardag stond tmf party aan en zag een nummer waarin allemaal mensen om de beurt hun tecktonik dans skills lieten zien in een soort hal waar een dance feest bezig was. Nummer klonk heel vet! Door de hoeveelheid alcohol echter weer de titel en uitvoereden artiest vergeten
Overal zitten zoeken en staat ook niet in de playlist van Tmf party. Wie kent het nummer??
Jazzmatazz uiteraardquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:53 schreef mini-lellan het volgende:
...nummers met een goeie mix van Jazz en HipHop.
Iets zoals dit:
http://www.youtube.com/watch?v=wyk5Sb7ADi4&feature=related
Iets als dit?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:53 schreef mini-lellan het volgende:
...nummers met een goeie mix van Jazz en HipHop.
Iets zoals dit:
http://www.youtube.com/watch?v=wyk5Sb7ADi4&feature=related
Bucketheads - The bombquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:45 schreef Han-Pekel het volgende:
Ik zoek een House nummer, al best wel een tijdje oud, met als tekst iets van "These vibes running through my mind" Is een vrouwenstem, en 't is gewoon een lekker nummer. Ik dacht dat ik hem op me comp had maar zelfs na lange tijd niet gevonden..vandaar dat k t aan jullie vraag!
thnx
nederlandstalig, engels, spaans ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:51 schreef Janpiet het volgende:
Ik hoorde paar weken terug op de radio in de auto een soort Blues/country achtig nummer het ging over een hoer. De zanger was een man, en zat erg leuk deuntje in het nummer...
Iemand enig idee....welke richting ik moet zoeken?
With or without you van Marcus Satellite?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:27 schreef heemskerkb het volgende:
Hoi,
Wegens het crashen van me harde schijfben ik nummerkwijt waarvan ik de titel niet meer weet..
![]()
Het is een commercieel nummer met een sample van u2 erin van 'where the streets have no name'(ehh..of was het nou 'one'?). Een dance achtig nr met een vrouwelijke zanger. en op de achtergrond dus de sample van u2.
weet iemand hoe die heet??
Nee, dit nummer is het zeker niet, die was ik zelf ook al tegen gekomen. Het lijkt er ook helemaal niet op. Maar toch bedankt!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:32 schreef PPL het volgende:
Wellicht OMC - How Bizarre ?
http://www.youtube.com/watch?v=TfJe8hQ8ha0
(Al is het uit de 90's en vrij beledigend om te vergelijken met Bruce S.)
nee, thnx voor de reactie, maar dit is hem niet (wel geinig overigens) de snelheid van het nummer ligt iets hoger en de tekst was niet van u2. dus ze hadden alleen het sample gebruikt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
With or without you van Marcus Satellite?
http://www.amazon.com/Wit(...)WWOA/ref=dm_ap_trk21
Anyone? Ik heb het nodig voor een toneelstuk binnenkort, dus alle hulp is welkom.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:43 schreef morgane het volgende:
Ik zoek de titel van een klassiek (?) nummer, ik zoek namelijk een stukje wat je veel in horrorfilms hoort. Het zijn hoge, korte, viool'snerpen' die wegsterven en ik geloof dat het in veel van die foute horrorfilms zit, er staat me iets van bij dat t o.a. in I know what you did last summer, Scream en Amsterdamned zit. Weet iemand onder welke naam ik het zou kunnen vinden?
Edit: In dit filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=RtFGvQb14qo klinkt er rond de 2 minuten iets wat erop lijkt, maar dat wat ik zoek klinkt hoger en snerpender.
In dit filmpje hoor je t na 18 sec. 1 keer. http://nl.youtube.com/watch?v=rUOyv497Suo
Lijkt een beetje op de eerste tien seconden van One Winged Angel, maar het is het niet echtprecies. Misschien kan je het editten, nja hopelijk heb je dr wat aan (je hoort et alleen die paar seconden en niet de rest van het nummer, dus je hoeft niet door te spoelen)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:42 schreef morgane het volgende:
[..]
Anyone? Ik heb het nodig voor een toneelstuk binnenkort, dus alle hulp is welkom.
Amazing Stroopwafels - Oude maasweg?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik de laatste tijd redelijk vaak op Radio 2 hoor:
Gezongen door een man, redelijk rustig. Het begint met iets van 'On the highway'.
Maar ik heb het idee dat ie later in het Nederlands zingt, tweetalig dus.
Iemand enig idee?
Het lijkt inderdaad, maar het heeft toch niet dat dramatische, spooky effect dat ik zoek. Maar ik gebruik 'm als reserve, als verder echt niemand weet uit welk stuk het komt. Thanks!quote:Op zondag 2 maart 2008 00:58 schreef Irving het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de eerste tien seconden van One Winged Angel, maar het is het niet echtprecies. Misschien kan je het editten, nja hopelijk heb je dr wat aan (je hoort et alleen die paar seconden en niet de rest van het nummer, dus je hoeft niet door te spoelen)
quote:Op zondag 2 maart 2008 03:05 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Amazing Stroopwafels - Oude maasweg?
Niemand? Ik heb het ook nog ff geupload naar youtube dus daar zal die zo ook wel op komen te staan.. De tekst is iets van "Yannaman, yannaman, everybody getting shandey" ofzo nu ik het een paar x heb geluisterd..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:24 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek er weer eens 1:
Hier een amrretje van 10kb, je hoort iets als "jannaman, everybody ()#^*% on the P(#*$%" ofzo![]()
Beetje R&B/bubbling achtig, is wel een bekend nummer, alleen ik weet de titel even niet meer
Hinder - Born to be wild ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik de laatste tijd redelijk vaak op Radio 2 hoor:
Gezongen door een man, redelijk rustig. Het begint met iets van 'On the highway'.
Maar ik heb het idee dat ie later in het Nederlands zingt, tweetalig dus.
Iemand enig idee?
merciquote:
Bernard Herrmannquote:Op zondag 2 maart 2008 13:33 schreef morgane het volgende:
Gevonden! Het blijkt de muziek uit Psycho: http://nl.youtube.com/watch?v=sdrDpELNbks&feature=related
te zijn. Iemand een idee van welke componist o.i.d. het is?
Hier zal die vast wel tussen staan:quote:Op zondag 2 maart 2008 18:39 schreef OldJeller het volgende:
Ik vroeg me af of iemand weet hoe het nummer heet dat wordt gedraaid in de film 'Donnie Darko'.
Het is in de scene dat het hoofdpersonage in de bioscoop zit en met het konijn praat, je hoort op de achtergrond een soort operette nummer.
BVD.
Er staat dat de video 'no longer available' is...quote:Op zondag 2 maart 2008 12:48 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Niemand? Ik heb het ook nog ff geupload naar youtube dus daar zal die zo ook wel op komen te staan.. De tekst is iets van "Yannaman, yannaman, everybody getting shandey" ofzo nu ik het een paar x heb geluisterd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |