abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:07:02 #51
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56892799
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:58 schreef Candaasje het volgende:
Wie zegt dat er überhaupt echt iets in je huis komt? Poltergeistverschijnselen zijn..jawel.. vaak gewoon een vorm van mind fucking. Heeft er gewoon vaak mee te maken dat je alles gaat associëren met entiteiten, je meer op 'vreemde' verschijnselen gaat letten, (dingen die normaal ook gebeurden maar die je nooit opgevallen zijn, wijt je nu aan al dan niet kwade entiteiten), et cetera. Dat is mindfucking. En mindfucking komt vaker voor dan dat mensen last hebben van een lage entiteit.
Misschien is dat jouw ervaring maar mijn ervaringen met poltergeistverschijnselen waren gewoon echt , poltergeistverschijnselen kunnen telekinese zijn bijv dat je het zelf doet, geen idee maar een verzinsel is het zeker niet . en ik had het over dingen die NIET kunnen bestaan dus zoiets gebeurd normaal niet , ook niet dat het je niet is opgevallen , het kan zogenaamd niet maar gebeurd wel .
Er zijn zoveel voorbeelden van dingen die ook niet normaal gebeuren dat het je niet opvalt zoals
1 gordijn die beweegt zonder dat het raam open staat en de andere gordijn beweegt niet , spullen die verplaatst zijn waarvan je zeker weet dat je die niet zelf hebt verplaatst , dingen die vallen die niet kunen vallen omdat ze gewoon stabiel staan , ik heb mensen geduwd zien worden door iets onzichtbaars , je kan in je gezicht geslagen worden door iets onzichtbaars , je bed kan hevig kan schudden zodat je zelf door elkaar word geschud letterlijk , je kan last hebben van klopgeesten uit kamers waar er niemand is , je kan iemand rond horen lopen of zelfs rennen terwijl er "niemand " is , je kan ook bezeten raken , je kan een kamer hebben waar een hond niet in wilt omdat die doodsbang is en al sleep je hem hij wilt absolut niet naar binnen , deuren die dicht waren en toch weer open staan en niet 1 keer want dat kan een mindfuck zijn maar na 10 keer houd dat ook wel op , je kan koude windvlagen voelen terwijl er niks open staat , je wc kan doorgetrokken worden terwijl er niemand is al die dingen horen niet te gebeuren , een mindfuck heeft geen fysieke uiting en laat dingen werken of bewegen of stuk maken , je kan het gevoel hebben dat er constant iemand naar je kijkt en je de ogen die naar je kijken voelen branden .. je kan kippenvel gevoel alleen in je nek krijgen (dan voel je een geest hoeft niet perse slecht te zijn ) en er zijn ontelbare voorbeelden , ik heb met eigen ogen extreme dingen meegemaakt ook met getuigen erbij en mind fuck was het echt niet .
geesten fuck wel .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_56893494
Veel van wat jij opnoemt kan wel degelijk een ernstige vorm van mind fuck zijn hoor.
Maar ik sluit ook niet uit dat er entiteiten in je huis kunnen... eh huishouden. Ik zeg alleen dat het eerder voorkomt dat je jezelf gek maakt dan dat er echt een entiteit je kwaad wilt doen. Maar ze zijn er inderdaad helaas wel.

(Dat voorbeeld met die hond, heb ik bijvoorbeeld met mijn kat gehad. Het is dus niet zo dat ik je niet geloof hoor )
  donderdag 21 februari 2008 @ 23:06:18 #53
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56896195
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:32 schreef Candaasje het volgende:
Veel van wat jij opnoemt kan wel degelijk een ernstige vorm van mind fuck zijn hoor.
Maar ik sluit ook niet uit dat er entiteiten in je huis kunnen... eh huishouden. Ik zeg alleen dat het eerder voorkomt dat je jezelf gek maakt dan dat er echt een entiteit je kwaad wilt doen. Maar ze zijn er inderdaad helaas wel.

(Dat voorbeeld met die hond, heb ik bijvoorbeeld met mijn kat gehad. Het is dus niet zo dat ik je niet geloof hoor )
En hoe weet je dan dat jouw voorbeeld met je kat geen mind fuck is ?
Hoe heb je dat onderscheid gemaakt dan ....
  donderdag 21 februari 2008 @ 23:16:02 #54
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56896413
Parapsychologen menen trouwens dat je poltergeistfenomenen zelf doet door een vorm van telekinese
een soort fysieke mind fuck dan .
dus dat je klopgeesten bijv zelf veroorzaakt .

Een ernstige vorm van mind fuck is bijv een depressie maar zelfs dan heb je door dat het een mind fuck is tijdens en daarna ook al voelt het levensecht .

[ Bericht 30% gewijzigd door Summers op 22-02-2008 01:43:20 ]
pi_56898858
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 17:15 schreef Burner82 het volgende:
iets wat ik me nu bedenk. Zou je glaasje draaien niet via de computer kunnen doen?
white noise en evp's zijn mega populair en een complete hype.
Als je in paint het hele alfabet zet, en de cijfers 1 tot en met 9, en de muis gebruikt als "glaasje" zou dat niet kunnen?
Of ga met je auto 's nachts in het midden een leeg parkeerterrein staan en leg om de auto heen in de lege parkeervakken alle cijfers en letters en ga achterin je auto op de achterbank zitten.
pi_56898862
dubbel
pi_56899289
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 23:06 schreef Summers het volgende:

[..]

En hoe weet je dan dat jouw voorbeeld met je kat geen mind fuck is ?
Hoe heb je dat onderscheid gemaakt dan ....
Het zou een mindfuck van mn kat kunnen zijn, dat is waar. Voor mijzelf was het echter geen mindfuck dat mn kat vreemd gedrag vertoonde. Ik was op dat moment namelijk totaal niet met entiteiten e.d. bezig, dus ik had ook geen verwachtingen van huisdieren die opeens vreemd zouden gaan doen. Ik zag toevallig dat ze wat vreemd deed, en toen pas ging ik me afvragen wat er aan de hand kon zijn. Dat is het verschil.
pi_56899306
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 23:16 schreef Summers het volgende:
Parapsychologen menen trouwens dat je poltergeistfenomenen zelf doet door een vorm van telekinese
een soort fysieke mind fuck dan .
dus dat je klopgeesten bijv zelf veroorzaakt .
Ja, dat bedoel ik dus. Hoewel ik het niet wijt aan telekinese, maar gewoon je eigen angsten die je (on)bewust vergroot.
quote:
Een ernstige vorm van mind fuck is bijv een depressie maar zelfs dan heb je door dat het een mind fuck is tijdens en daarna ook al voelt het levensecht .
Een depressie hoef je niet altijd (gelijk) door te hebben hoor Maar het klopt wel dat je op een gegeven moment je wel kunt realiseren dat je misschien toch een beetje teveel achter dingen zoekt en je dingen begint in te beeklden.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 09:26:31 #59
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56900262
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 08:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Het zou een mindfuck van mn kat kunnen zijn, dat is waar. Voor mijzelf was het echter geen mindfuck dat mn kat vreemd gedrag vertoonde. Ik was op dat moment namelijk totaal niet met entiteiten e.d. bezig, dus ik had ook geen verwachtingen van huisdieren die opeens vreemd zouden gaan doen. Ik zag toevallig dat ze wat vreemd deed, en toen pas ging ik me afvragen wat er aan de hand kon zijn. Dat is het verschil.
En de voorbeelden die ik noemde zijn geen mind fucks maar echt gebeurd , dat weet ik zeker .
Ik ben nu ook met geesten bezig door erover te praten maar ik zie ze toch echt niet en er gebeurd ook helemaal niks .en wat ik meemaakte verwachte ik ook niet want het was elke keer anders en iets wat nog nooit is gebeurd verwacht je niet, je verwacht iets wat je al kende .
Ik zie geen verschil in jouw voorbeeld en mijn voorbeelden , als jij kan merken dat er iets aan de hand is of iets gebeurd wat je nog nooit hebt meegemaakt kan een ander dat ook , iedereen kan onderscheid maken en dat gaat op precies dezelfde manier als het bij jou zou gaan .
  vrijdag 22 februari 2008 @ 09:58:53 #60
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56900830
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 08:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik dus. Hoewel ik het niet wijt aan telekinese, maar gewoon je eigen angsten die je (on)bewust vergroot.
[..]
Een kenmerk van een mind fuck is dat het in je hoofd afspeelt ,als iets zich fysiek uit dan heeft het een andere oorzaak , dat is niet zo moeilijk , als ik angstig ben speelt dat zich af binnenin me en niet buitenom mij .
quote:
Een depressie hoef je niet altijd (gelijk) door te hebben hoor Maar het klopt wel dat je op een gegeven moment je wel kunt realiseren dat je misschien toch een beetje teveel achter dingen zoekt en je dingen begint in te beeklden.
Tja mensen maken al 24/7 onderscheid , en volgens mij doet iedereen dat prima , ik zie nog steeds een boom waar ik gisteren ook nog een boom zag en niet iets anders of ik nou angstig ben of niet of verwachtingen heb , alles heeft zijn eigen kenmerken dus alles kan je ook onderscheiden .
pi_56901092
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:27 schreef Burner82 het volgende:
Ok, dus als er iets niet vriendelijks binnenkomt ist gewoon int kort: you're screwed
De ingang naar je geest kan natuurlijk niet groter zijn dan je geest zelf. Als er een badass demoon bij je naar binnen wil hoef je daar niet bang voor te zijn, demonen worden aangetrokken door mensen met een grote spirituele kracht - daar zijn ze in geinteresseerd (en die mensen kunnen er vaak goed mee omgaan). De doorsnee mens is gewoon niet interessant (zeker als ze geloven dat ze dat wel zijn). De demonen zijn intelligente geesten dwz ze willen iets en weten vele manieren (soms erg complex met magie, hypnose en spreuken, gehypnotiseerd worden door een geest zegmaar) om dat te verkrijgen; een "doorsnee" geest zal hooguit willen praten en boos kunnen worden (demonen worden zelden boos, ze worden ook vaak niet herkend als boosaardig). Als je een echte demoon tegenkomt ben je screwed, gelukkig moet je wel eerst een idee hebben van wat een demoon is voordat je er een kunt oproepen (wat je niet kent kun je ook niet oproepen).
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:19 schreef Candaasje het volgende:
Nou, dat is dus een beetje het probleem bij glaasjedraaien.
Er is geen 3stappenplan voor als het mis gaat. Ja, tuurlijk, je kunt de entiteit vriendelijk verzoeken om op te donderen uit je kamer of uit je nabije omgeving (ik geloof niet dat mensen echt totaal overgenomen worden door entiteiten), en als zelfs schreeuwen niet helpt, dan kun je altijd nog hulpmiddeltjes zoals zout in de hoeken strooien en wierrook branden gebruiken...
Veel geesten houden er al niet van als je muziek aanzet, als je bv. een aan een liedje denkt hoor je de muziek wel maar is er geen geluid. Dit geluid is niet zoals aards geluid die je hard en zacht kunt zetten. Het aardse geluid klinkt voor een geest 2x zo hard; een geest hoort het via jou(w sfeer). Daarnaast zul je je concentreren op het geluid en de aandacht verschuiven van evt. geesten naar jezelf, je keert dan vanzelf weer in jezelf waardoor je natuurlijke barriere weer hersteld.

Als je in je eentje bent is het ook moeilijker om je aandacht te verschuiven naar iets anders en je zo af te sluiten, met z'n 2-en kun je de aandacht op elkaar vestigen waardoor je je met z'n 2-en afsluit voor "gene zijde".

Een totale overname zoals dat een geest je lichaam kan besturen bestaat volgens mij ook niet. Misschien de slaapwandelaars die 's nachts eropuitgaan en de volgende ochtend niet weten wat ze hebben gedaan.

Gecontroleerd zijn de overname's waarbij iemand in trance gaat en een geest uitnodigd (en er zelf niet zijn).
Ook channelings zijn bijna complete overname's, de gedachtes die een channelaar krijgt komen niet uit de channelaar zelf maar uit iemand anders (alsof een geest in je geest kruipt). En als je [url="http://desteni.co.za/"]dit meisje[/url] mag geloven wordt ze continu compleet overgenomen, diegene(n) die haar overnemen vertellen dan dat ze uit vrije wil is vertrokken om lekker in het astrale bezig te zijn... of het goed geesten zijn vraag ik me af, ik zag een stukje video waarbij zo'n entiteit dan vertelde dat ze het zo leuk vinden om haar lichaam over te nemen en een sigaretje te roken en koffie te drinken in de aardse dimensie. Niet echt goede geesten die het lichaam met respect behandelen.

Een andere soort overname is zoals die van lama Rampa waarbij een geest een levende aanstuurt, zover dat de levende zichzelf geheel gaat identificeren met zijn of haar geestelijke cipier. De methodes voor zo'n systematische overname bestaat al honderden jaren, afkomstig uit het verre oosten, ontstaan voor het stervensproces maar door zwarte magiers gebruikt om tijdens het leven wedergeboren te worden in een bestaand lichaam. Dus een zwarte magier die aan het eind van zijn leven is neemt het lichaam over van een jonger persoon die daar niet tegen opgewassen is en de rest van het bestaan geestelijk onderdrukt wordt. Ook MPS vind ik een vorm van bezetting (schizofrenie een gedeeltelijke, als er geesten zijn om een geest die zichzelf niet meer herkent).
quote:
dan zou je inderdaad met salie aan de gang moeten, en zelf wel wat sterk in je schoenen staan, en wat trucjes moeten weten.
Geesten hoor je te leiden en je hoort niet geleid te worden door de geesten. Oftewel, verwacht simpelweg dat ze vertrekken wanneer je het oujia bord weglegt, elke twijfel is als een voet tussen de deur. Berg het bord na de seance zo goed mogelijk op, het liefst buiten het eigen domein, niet in het zicht maar in de kelder of berging zodat je niet per ongeluk getriggered kunt worden en contact maakt met gene zijde. Daar is het bord namelijk voor bedoeld, zou je je mobieltje gebruiken dan zou dat theoretisch kunnen maar zul je gene zijde en de levende zijde door elkaar heen kunnen halen. Met een plechtigheid, ceremonie of ritueel bouw je een extra barriere in voor jezelf, je zult het contact met gene zijde dan associeren met de sfeer die je opbouwt van zo'n ritueel (bewust contact initieren en afsluiten).
pi_56902394
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 09:26 schreef Summers het volgende:

[..]

En de voorbeelden die ik noemde zijn geen mind fucks maar echt gebeurd , dat weet ik zeker .
Ik ben nu ook met geesten bezig door erover te praten maar ik zie ze toch echt niet en er gebeurd ook helemaal niks .en wat ik meemaakte verwachte ik ook niet want het was elke keer anders en iets wat nog nooit is gebeurd verwacht je niet, je verwacht iets wat je al kende .
Ik zie geen verschil in jouw voorbeeld en mijn voorbeelden , als jij kan merken dat er iets aan de hand is of iets gebeurd wat je nog nooit hebt meegemaakt kan een ander dat ook , iedereen kan onderscheid maken en dat gaat op precies dezelfde manier als het bij jou zou gaan .
Ik vind een kat die vreemd doet toch wel even wat anders dan een vreemd geluid dat je (denkt) te hebben gehoord, om dan toch maar een van je voorbeelden aan te halen.
Mijn kat staat namelijk buiten mij; ik heb geen invloed op haar gedrag. Ik zie enkel dat zij zich anders gedraagt dan normaal. Wat overigens niet hoeft te betekenen dat er echt iets aan de hand kan zijn - (misschien hallicuneerde mijn kat wel gewoon, weet ik veel) maar het is gewoon een observatie van de bewegingen en houding van mijn kat. Een geluid dat je hoort, en dan bedoel ik meer een geluid dat jou vreemd is, kan wel degelijk een mindfuck zijn. Geluid is namelijk iets dat de hersenen tot stand brengen - althans, jouw hersenen vertalen golven voor jou naar iets begrijpelijks. Je kunt je dus wel degelijk een geluid inbeelden. (Kun je zeggen: ja maar je kunt je ook inbeelde dat je kat zich anders gedraagt... natuurlijk, als je het zo ver door wilt trekken, prima, dan heb je helemaal gelijk, maar ik denk toch echt dat je eerder zelf een geluid inbeeld of een normaal geluid verkeerd interpeteert, dan dat je inbeeld dat je kat met een enorme sprong van "de plaats delict" wegspringt. )
pi_56904925
en Burner, heb je het al gedaan inmiddels?
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 17:57:41 #64
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56910366
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vind een kat die vreemd doet toch wel even wat anders dan een vreemd geluid dat je (denkt) te hebben gehoord, om dan toch maar een van je voorbeelden aan te halen.
Mijn kat staat namelijk buiten mij; ik heb geen invloed op haar gedrag. Ik zie enkel dat zij zich anders gedraagt dan normaal. Wat overigens niet hoeft te betekenen dat er echt iets aan de hand kan zijn - (misschien hallicuneerde mijn kat wel gewoon, weet ik veel) maar het is gewoon een observatie van de bewegingen en houding van mijn kat. Een geluid dat je hoort, en dan bedoel ik meer een geluid dat jou vreemd is, kan wel degelijk een mindfuck zijn. Geluid is namelijk iets dat de hersenen tot stand brengen - althans, jouw hersenen vertalen golven voor jou naar iets begrijpelijks. Je kunt je dus wel degelijk een geluid inbeelden. (Kun je zeggen: ja maar je kunt je ook inbeelde dat je kat zich anders gedraagt... natuurlijk, als je het zo ver door wilt trekken, prima, dan heb je helemaal gelijk, maar ik denk toch echt dat je eerder zelf een geluid inbeeld of een normaal geluid verkeerd interpeteert, dan dat je inbeeld dat je kat met een enorme sprong van "de plaats delict" wegspringt. )
Ik heb het over dingen die maanden voortduren en niet dat ik ergens of een keertje een vaag kuchje hoorde ofzo ,
als ik iemand op de grond geduwd zie worden dan is dat ook een persoon buiten mezelf , dan kan ik ook het gedrag aflezen en sterker nog , ik kan die persoon ondervragen , mocht het een mind fuck zijn dan zal die persoon dat gewoon zeggen dat ie niet viel of geduwd werd . Als ik maandenlang last heb van klopgeesten en ik ben niet de enige die dat hoort of meemaakt is dat dan een gedeelde mind fuck ?
Ik heb met getuigen maandenlang glas horen snijden , van glazen die op tafel stonden voor je neus of in de keuken , mind fuck ? nee hoor, er was elke keer een perfect rondje vanaf gesneden , die glazen kon je dus weggooien en we moesten steeds nieuwe kopen , dat gebeurde een paar keer per week maandenlang
Jij kan van 1 situatie bepalen of het een mind fuck is of niet en ik ook , als het 30 keer gebeurd dan is het gewoon waar , een mind fuck heeft daar helemaal niks meer mee te maken . als er iets engs gebeurd WIL je graag dat het een mind fuck is maar je kan jezelf niet dag in dag uit na zoveel bewijs voor de gek houden .
een mind fuck is een mind fuck , paranormaal is paranormaal en een auto is een auto zo moeilijk is het niet .
pi_56911603
Onzin dat een mindfuck van het aantal keer plaatsvinden van een gebeurtenis afhangt. Mensen die schizofrenie hebben hebben ongeveer continu last van mindfucks, en dat is dus niet slechts een keertje.

Jij gaat er alleen nu getuigen bij halen; ho effe, dat wordt dan een heel ander verhaal. Zoals ik al zei geloof ik best dat je dingen mee hebt gemaakt - en nu zeker, als er getuigen bij waren - maar ik probeer alleen duidelijk te maken dat het bij 9 van de 10 gevallen GEEN entiteit zal zijn. (goed, maken we er 8 van de 10 van).
Hoeft dus niet voor jou te gelden, ook ook zeker niet altijd. Ik geloof namelijk best dat er meer tussen hemel en aarde is, maar ik geloof ook dat je dus eerder met de voeten van de grond af bent dan je zelf door zal hebben.

Dat is mijn punt, niet of ik jou wel of niet geloof.

EDIT: shit, nu staat het er nog niet zoals ik wil. Ik bedoel dus gewoon dat ik jou wel geloof Summers, zeker gezien de getuigen, alleen dat het van de 10 personen die zich met Qijua e.d. bezighouden, er zo'n 8 tot 9 zullen zijn die enkel zichzelf in de maling nemen

[ Bericht 17% gewijzigd door Candaasje op 22-02-2008 19:08:12 ]
  vrijdag 22 februari 2008 @ 21:10:30 #66
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56914375
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 19:01 schreef Candaasje het volgende:
Onzin dat een mindfuck van het aantal keer plaatsvinden van een gebeurtenis afhangt. Mensen die schizofrenie hebben hebben ongeveer continu last van mindfucks, en dat is dus niet slechts een keertje.

Jij gaat er alleen nu getuigen bij halen; ho effe, dat wordt dan een heel ander verhaal. Zoals ik al zei geloof ik best dat je dingen mee hebt gemaakt - en nu zeker, als er getuigen bij waren - maar ik probeer alleen duidelijk te maken dat het bij 9 van de 10 gevallen GEEN entiteit zal zijn. (goed, maken we er 8 van de 10 van).
Hoeft dus niet voor jou te gelden, ook ook zeker niet altijd. Ik geloof namelijk best dat er meer tussen hemel en aarde is, maar ik geloof ook dat je dus eerder met de voeten van de grond af bent dan je zelf door zal hebben.

Dat is mijn punt, niet of ik jou wel of niet geloof.

EDIT: shit, nu staat het er nog niet zoals ik wil. Ik bedoel dus gewoon dat ik jou wel geloof Summers, zeker gezien de getuigen, alleen dat het van de 10 personen die zich met Qijua e.d. bezighouden, er zo'n 8 tot 9 zullen zijn die enkel zichzelf in de maling nemen
ja het klopt zeker dat je met de voeten van de grond afraakt of kan raken bedoel je met mind fuck dat je te zweverig word ? want dat kan natuurlijk , dat evenwicht moet je ook leren en zoeken .
pi_56919222
Is dat hele glaasje draaien niet gewoon bullshit?
Grieken op FOK! <-- w00t, eerste reductio ad hitlerum ooit op een forum (behalve SF)
Keiharde porno HIER!
UW ADVERTENTIE HIER? BEL 06-nogwat
pi_56919261
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:09 schreef Waris7 het volgende:
Is dat hele glaasje draaien niet gewoon bullshit?
Yep met een dobbelsteen- drank spelletje kom je verder , en zatter.
De Puta Madre
pi_56919279
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:12 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

Yep met een dobbelsteen- drank spelletje kom je verder , en zatter.
Ey t was een serieuze vraag hoor.
Is t nooit voorgekomen dat iemand t geprobeerd heeft en dat er gewoon helemaal NIKS gebeurd is?
Grieken op FOK! <-- w00t, eerste reductio ad hitlerum ooit op een forum (behalve SF)
Keiharde porno HIER!
pi_56919666
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:13 schreef Waris7 het volgende:

[..]

Is t nooit voorgekomen dat iemand t geprobeerd heeft en dat er gewoon helemaal NIKS gebeurd is?
allemaal onzin. net wat je je zelf inbeeldt gebeurdt.
De Puta Madre
  zaterdag 23 februari 2008 @ 01:49:04 #71
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56919728
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:13 schreef Waris7 het volgende:

[..]

zaterdag 23 februari 2008 @ 01:49:57 #72
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56919739
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:49 schreef Summers het volgende:

[..]
ik had het er toevallig over eergisteren met twee mensen en eentje deed het met zijn tienen en ze lagen alleen maar in een deuk en stuurden degene die melig was naar een andere kamer maar die ging door met lachen enzo en niks gebeurd , en bij die andere waren ze met zijn drieen en toen bewoog het glas wel maar toen zijn ze geloof ik gestopt en hebben niks meer gevraagd .
pi_56919965
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:49 schreef Summers het volgende:

[..]

ik had het er toevallig over eergisteren met twee mensen en eentje deed het met zijn tienen en ze lagen alleen maar in een deuk en stuurden degene die melig was naar een andere kamer maar die ging door met lachen enzo en niks gebeurd , en bij die andere waren ze met zijn drieen en toen bewoog het glas wel maar toen zijn ze geloof ik gestopt en hebben niks meer gevraagd .
En valt daar iets uit te concluderen?
Keiharde porno HIER!
  zaterdag 23 februari 2008 @ 02:13:19 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56920009
Wie kent mijn topic nog?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_56920128
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 02:13 schreef Harajuku. het volgende:
Wie kent mijn topic nog?
"draait glaasje " nee, niet bekend
De Puta Madre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')