Ik ben ook van plan om deze te kopen, ziet er goed uit, hier staat een volledige review: http://tweakers.net/revie(...)weinig-pagina-1.htmlquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:22 schreef PESgamer90 het volgende:
Maar om weer ontopic te komen: ik heb dus een laptop nodig en die heeft dus geen grote harde schijf nodig omdat ik een externe ga kopen. Hij moet in ieder geval USB 2 hebben zodat ik die harde schijf er op kan aansluiten. Hij moet ook sterk genoeg zijn om films in HD kwaliteit af te spelen (minimaal 720p). Ook speel ik af en toe games (ik wil sowieso GTA4 en Saints Row kunnen spelen). Vista hoef ik niet persé, ik heb nu Windows XP en ik daar ben ik zeer tevreden mee. Ik wil de mogelijkheid hebben om hem aan te sluiten op een normale computer monitor. Hij hoeft niet draagbaar (licht en klein) te zijn, want ik zal hem vooral thuis gebruiken en niet op mijn school/werk. Een dvd brander zou handig zijn. Webcam en microfoon zal ik nooit gebruiken en heb ik dus niet nodig
Ik zag deze laptop op bol.com (ik wist niet eens dat ze laptops verkochten):
[..]
Niet helemaal waar eigenlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:13 schreef elfzesendertig het volgende:
Nog een tipje voor mensen die een laptop halen met 4GB geheugen: even dubbel checken of er een 64-bit besturingssysteem bij geleverd wordt, anders heb je een kleine 1GB voor nop.
Matige CPU en HDD, verder best aardig voor de prijs.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 06:29 schreef Nihil het volgende:
vinden jullie de aanbieding van Ibood van vandaag wat?
http://www.ibood.com/nl/nl/product_list_comments.php?product=9907
Okay.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef Pritt het volgende:
Tsja, als hij flink gaat webdesignen ala photoshop etc. dan is die chip inderdaad wat matig. Verder zijn Lenovo's wel erg leuke laptops voor de prijzen.
Dat zegt niks. Welke videokaart is het?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:20 schreef elfzesendertig het volgende:
Inderdaad een matige laptop voor die prijs. Ik had voor 700 euro dezelfde processor, 3GB geheugen, 250GB harde schijf en een 256MB videokaart. Scherm had wel een resolutie van 1440x900 maar dat is echt ruim voldoende voor een 15.4".
Pritt, geheugen is echt super goedkoop tegenwoordig, dus daar hoef je het niet om te laten.
Ik heb exáct dezelfde eisen en wil hem ook op korte termijn aan gaan schaffen. Denk tot nu toe ook aan een Dell XPS 15, eventueel met RGBled scherm. Dat schijnt geweldig te zijn maar kost wel bijna 200 euro extra...quote:Op maandag 27 december 2010 11:01 schreef komrad het volgende:
Een goede morgen allemaal,
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop/notebook. Mijn budget is eigenlijk best wel flexibel maar laten we zeggen ¤600-900. Ik heb via tweakers al wat informatie tot me genomen, maar ik ben er achter gekomen dat ik wat achterstallig onderhoud aan mijn kennis van systemen moet verrichten
Anyway: Ik ga met het systeem vooral standaard applicaties runnen en soms een game. Ik zoek echter een systeem waar ik wel een paar jaar mee vooruit kan (lees: jaartje of 4). Ik lees op Tweakers dat de Dell XPS15 prima is, eventueel met een processor en batterij upgrade, maar ik heb eigenlijk geen benul of het standaard systeem van ¤600 voldoet of dat ik inderdaad beter een processor en batterij upgrade kan nemen.
Wie kan een beetje licht in de duisternis scheppen.
ps ik zit absoluut niet vast aan een Dell systeem, deze heeft alleen (vooralsnog) een voorkeur omdat deze het beste uit de best buy guide kwam
Ik zou dan wel gaan voor een laptop met minimaal een INTEL i5 460, AMD X3 N830 of een AMD X4 N930/X920 processor in combi met een Radeon HD5650 videokaart. dat moet lukken voor 900 euro.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:49 schreef komrad het volgende:
iemand die een zinnig antwoord/zoekrichting kan geven op mijn post van 27 december?
En als het een 'hogere resolutie dan normaal' 15" laptop moet worden voor 800 max 900 euro?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:03 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik zou dan wel gaan voor een laptop met minimaal een INTEL i5 460, AMD X3 N830 of een AMD X4 N930/X920 processor in combi met een Radeon HD5650 videokaart. dat moet lukken voor 900 euro.
Het tweede dus, het maakt niet uit. Prima laptop lijkt mij dat!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:47 schreef HennRik het volgende:
Al iets besloten komrad? Ben namelijk erg benieuwd wat jij hebt gedaanIk zit met dezelfde gedachte. De XPS15 van Dell wil ik ook kopen, alleen vraag ik me af of deze combinatie processor/videokaart wel succesvol is:
Intel Core i7 740QM 1,73GHz
2GB nVidia GeForce 435M GT
1.73 Ghz lijkt mij wat aan de lage kant met zo'n relatief zware grafische kaart... of is een i7 dermate goed dat dat niet uitmaakt?
nog niets besloten, ik ga wel voor een goedkopere configuratie als ik er voor kies. wss i5 icm een 1 GB GeForce. Ben eigenlijk nog steeds op zoek naar een goede inhoudelijke reactie op mijn vraag van 27 december. Straks moet ik me nog gaan aanmelden bij tweakersquote:Op maandag 3 januari 2011 15:47 schreef HennRik het volgende:
Al iets besloten komrad? Ben namelijk erg benieuwd wat jij hebt gedaanIk zit met dezelfde gedachte. De XPS15 van Dell wil ik ook kopen, alleen vraag ik me af of deze combinatie processor/videokaart wel succesvol is:
Intel Core i7 740QM 1,73GHz
2GB nVidia GeForce 435M GT
1.73 Ghz lijkt mij wat aan de lage kant met zo'n relatief zware grafische kaart... of is een i7 dermate goed dat dat niet uitmaakt?
Als ik zo zie wat jij ermee wilt doen is de simpelste (minst snelle) uitvoering voldoende. Als je hem vaak mee gaat nemen, neem een 9 cells batterij. Het FHD scherm is geweldig. Als je daar 160 euro exta voor over hebt moet je dat zeker niet laten!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef komrad het volgende:
[..]
nog niets besloten, ik ga wel voor een goedkopere configuratie als ik er voor kies. wss i5 icm een 1 GB GeForce. Ben eigenlijk nog steeds op zoek naar een goede inhoudelijke reactie op mijn vraag van 27 december. Straks moet ik me nog gaan aanmelden bij tweakers
ik kom voor dat full hd scherm op 200 euro extra. Ik twijfel sowieso over de batterij, een 9cell levert veel meer accuduur maar steekt wel uit en de vraag is of ik de accuduur nodig hebquote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als ik zo zie wat jij ermee wilt doen is de simpelste (minst snelle) uitvoering voldoende. Als je hem vaak mee gaat nemen, neem een 9 cells batterij. Het FHD scherm is geweldig. Als je daar 160 euro exta voor over hebt moet je dat zeker niet laten!
Klopt, incl. BTW wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:18 schreef komrad het volgende:
[..]
ik kom voor dat full hd scherm op 200 euro extra. Ik twijfel sowieso over de batterij, een 9cell levert veel meer accuduur maar steekt wel uit en de vraag is of ik de accuduur nodig heb
Als ik je goed begrijp kan ik ook prima met een i3 toe, dus de standaard config van dell XPS 15 voldoet wel
Vind hem redelijk super. Zou zelf voor een i5 met FHD scherm gaan voor 250 euro extra.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:44 schreef Woffel het volgende:
Wat vinden jullie van de 'superdeal' van Dell voor de XPS 15? http://www1.euro.dell.com(...)dhs&cs=nldhs1&~ck=mn
Van 1003 (zeggen ze...) naar 649,- . Actie geldt tot en met morgen...
Of lijkt 't te mooi voor een leek als ik?!
Specs:
Processoren
Standaard Intel® CoreTM i3, optioneel Intel® CoreTM i5 of i7
Besturingssysteem
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64-Bit
Geheugen
4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
Chipset
Intel® Core™ i3-370M (2.4Ghz, 4Threads, 3M cache)
Videokaart
NVIDIA® GeForce® GT 420M met 1 GB videogeheugen (standaard)
Beeldscherm
40 cm (15.6") HD (1366x768)720p WLED- breedbeeldscherm met TrueLife
Geluid en luidsprekers
Door JBL ontwikkelde en gecertificeerd 2.1-luidsprekers + Waves MaxxAudio®
2.1-audio: 2 X 4 W + 12 W subwoofer, totaal 20 W
Harde schijven
500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Optische stations
8x optisch dvd+/-rw-station
Tv-tuner
Ja (optioneel geïntegreerd)
Voeding
6-cel LI (2,6 Ah) standaard; tot 5 uur, 23 minuten* batterijduur met 6-cel batterij
Camera
2,0 MP HD met één digitale microfoon (H.264)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |