Het is ook niet een Core Duo, het is een Intel Pentium Dual Core. Ik weet niet precies wat dit inhoudt, maar je kan beter een Core Duo hebben dan deze denk ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:16 schreef funrider het volgende:
Mooi systeempje die Compaq alleen geen Core2Duo dit is de voorloper ervan.
Voor de rest mooie specs. Zit er Vista Premium bij?
Wireless zou gelijk moeten werken mits je thuis een wireless modem hebt. Even wachtwoord intikken en gaan.
CS 3 kan ie goed draaien en er zit al een WLAN kaartje in (802.11 b/g WLAN).quote:[b]
High speed 56K modem
Ethernet 10/100BT integrated network interface
802.11 b/g WLAN
Dit voor ¤499,-
Is dit wat een schappelijke prijs? Voor die prijs moet ik verder niet zeuren zeker?
Ik zal 'm vooral gebruiken voor standaard studentenwerk + grafisch ontwerp.
(En nee ik heb geen behoefte aan een superdure designbak, als 'ie CS3 kan draaien is het best)
Acer is de nummer 3 in de wereld en heeft de grootste groei dit jaar gedaan dus denk het welquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:52 schreef -0- het volgende:
[..]
Hmmz ziet er niet slecht uit, is Acer een beetje betrouwbaar tegenwoordig?
Voor 749,- incl btwquote:Processor Merk Intel
Processor Familie Core 2 Duo
Processor type T7500
Snelheid 2.20 GHz
Cache 4096 KB
Geheugen 4096 MB
Max. Geheugen 4096 MB
Aantal geheugenbanken 2
Geheugenbanken in gebruik 2
Harddisk grootte 640 GB
Scherm grootte 17.0 inch
Scherm type WXGA+
Resolutie 1440x900 px
Grafische kaart NVIDIA GeForce Go
Type grafische kaart 8400M-GS
Geheugen videokaart 256 MB
Cardreader SD,MMC,MS(pro),xD
Geluidskaart Ja
Speakers Ja
Microfoonaansluiting Ja
Koptelefoonaansluiting Ja
Firewire (IEEE1394) Ja
USB 2.0 Ja
Aantal Express-Card sloten 1
VGA Connector (D-Sub) Ja
VGA Connector (DVI) Ja
TV out Ja
Netwerkaansluiting (RJ45) Ja
Wireless Lan aansluiting Ja
Modem aansluiting (RJ11) Ja
Webcam Ja
Optische Drive DVD±RW DL
Besturingssysteem Windows Vista Home Premium
Batterij Li-Ion
Gewicht 3.0 Kg
Breedte 404 mm
Diepte 298 mm
Hoogte 43 mm
quote:Productspecificaties
Processor
Intel Core 2 Duo - T9400
Kloksnelheid
2.53 GHz
Besturingssysteem
Windows Vista Home Basic 32-bit
Intern geheugen
4096 MB DDR-II 2 x 2048 MB
Max. intern geheugen
4096 MB
Opslagmedia
Harde schijf
320 GB (7200 rpm, Serial ATA)
Mediastations
8x DVD+/-RW Dual Layer, incl DVD-RAM
Beeld
Beeldscherm
15.4 inch TN-panel TFT LCD Breedbeeld
Resolutie
1680 x 1050 pixels
Videokaart
Nvidia 9600M GT
Videokaartgeheugen
512 MB
Ingebouwde webcam
Ja
Geluid
Geluid
Realtek geluidskaart met HD Audio ondersteuning
Luidsprekers
Ja
Ingebouwde microfoon
Ja
Netwerk
Netwerkfuncties
Ja
Draadloze netwerkverbinding
802.11a/g (300 Mbit/s max.)
Modem
V90 (56Kbps)
Bluetooth
Ja
Aansluitmogelijkheden
Data
Usb-poort(en), RJ-45 Ethernet geen USB2?
Audio
Hoofdtelefoonuitgang
Voeding
Voeding
Batterij
Li-Ion
En dikke troep is kwa afwerkingquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:57 schreef TC03 het volgende:
Ik zou nooit een Acer kopen, al is het maar omdat ze er altijd gigantisch lelijk uitzien.
Tja, niks speciaals verder. Voornamelijk internet/muziek/office. Vanuit dat oogpunt lijkt me de goedkopere versie het best, maar misschien heeft de duurdere versie veel meer voordelen? Ik kan ze alleen niet helemaal ontdekken..quote:
Dat voordeel is nooit ¤400 waard. Neem de goedkope.quote:Op maandag 3 november 2008 09:23 schreef robski18 het volgende:
[..]
Tja, niks speciaals verder. Voornamelijk internet/muziek/office. Vanuit dat oogpunt lijkt me de goedkopere versie het best, maar misschien heeft de duurdere versie veel meer voordelen? Ik kan ze alleen niet helemaal ontdekken..
Dat dacht ik dus ook al. Bedankt voor de tip. Nu zit ik even verder te kijken naar laptops in die lagere prijsklasse, en eigenlijk lijkt me deze HP Pavilion DV5-1160ED - 4096 MB / 320 GB misschien nog wel aantrekkelijker.quote:Op maandag 3 november 2008 14:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat voordeel is nooit ¤400 waard. Neem de goedkope.
Heb even wat quotes:quote:Op maandag 3 november 2008 16:52 schreef TC03 het volgende:
Die HP schijnt niet zo'n goede batterijduur te hebben. Google eens op wat reviews, en zoek dan op "hp pavilion dv5 review", dus zonder 1160-ED.
Die HP vind ik qua specs wel duidelijk de betere van de drie.
Al gaan deze commentaren voornamelijk over de dv5-1015nr, het ziet er niet goed uit nee. Ik weet niet of er uberhaupt significante verschillen tussen modellen qua batterijen bestaan? Anders wordt het toch nog even goed nadenken, die Vaio heeft 3 uur. De HP vind ik alleen wel mooier en is gewoonweg beter. Lastig!quote:Subpar battery life
Ordinary battery life
which only managed a very ordinary one and a half hours in our DVD battery run-down test.
Terrible battery life
De batterij heb ik gemeten op een 2u45min
poor battery life
We're starting to notice a trend: HP's Pavilion dv5 laptops do not deliver great battery life. Though this config edged the other two on our video playback battery drain test, it turned in a very pedestrian 2 hours 15 minutes, far short of the 3 hours or more you can get from competing models.
Ook ik ben aan het zoeken voor een nieuwe Laptop en de acer biedt goede deals.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:56 schreef Dzy het volgende:
Nee. Als je hem wilt meenemen kun je beter een ander merk nemen, als je hem de hele tijd thuis laat staan kun je beter een desktop kopen.
Ik heb een HP (nc6400) gehad vanuit mijn werk en in het begin was de batterij duur erg goed (in Office aan het werk en winamp draaien 5+ uur op de accu). Maar na ongeveer een anderhalf jaar was het voorbij. De accu is volledig kapot en kan windows er niet eens meer mee opstarten. (meerdere collega's hadden daar last van.)quote:Op maandag 3 november 2008 18:00 schreef robski18 het volgende:
[..]
Heb even wat quotes:
[..]
Al gaan deze commentaren voornamelijk over de dv5-1015nr, het ziet er niet goed uit nee. Ik weet niet of er uberhaupt significante verschillen tussen modellen qua batterijen bestaan? Anders wordt het toch nog even goed nadenken, die Vaio heeft 3 uur. De HP vind ik alleen wel mooier en is gewoonweg beter. Lastig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |