Als die sjonnies ze kunnen betalen kan TS dat vast ook welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:11 schreef Troubles. het volgende:
Hier een beetje pimpen dat je naar de hoeren kunt lopen maar ze niet kan betalen.
Dude.
Zo heb je in ieder geval iets met kut.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:21 schreef GasTurbine het volgende:
Je moet ook een bordeel beginnen en dan ze allemaal volblaffen met kit en dan allemaal overmeesteren en dan de autos in de fik zetten. Daarna ga je naar de metro om de lijken in stukjes te rijden, en dan ga j naar een brug en ga je ze allemaal opeten en over hun hoofd urineren en dan loopt alle urine naar beneden en iedereen zo van WTF!??!?!?!!?!!!!1111!1! En jij zo van ee ik ben hoerenlopers aan het hosselen. En dan al die mensen met fakkels op de brug gaan schreeuwen: jwz jwz jwz. En dan komt er allemaal politie en conducteurs en hoofdredacteuren en Partyhosts en die gaan je dan naar beneden dragen en dan wordt je de nieuwe burgemeester enzo.
Tis maar een ideetje.
Gast, wat heb jij gesnoven?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:21 schreef GasTurbine het volgende:
Je moet ook een bordeel beginnen en dan ze allemaal volblaffen met kit en dan allemaal overmeesteren en dan de autos in de fik zetten. Daarna ga je naar de metro om de lijken in stukjes te rijden, en dan ga j naar een brug en ga je ze allemaal opeten en over hun hoofd urineren en dan loopt alle urine naar beneden en iedereen zo van WTF!??!?!?!!?!!!!1111!1! En jij zo van ee ik ben hoerenlopers aan het hosselen. En dan al die mensen met fakkels op de brug gaan schreeuwen: jwz jwz jwz. En dan komt er allemaal politie en conducteurs en hoofdredacteuren en Partyhosts en die gaan je dan naar beneden dragen en dan wordt je de nieuwe burgemeester enzo.
Tis maar een ideetje.
Nee recht er tegenover aan het begin/eind, hij mag straks zelf vertellen waarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:24 schreef Biogarde het volgende:
Waarom woon je in de buurt van het zandpad?![]()
Hardebollenstraat?
Koffie? collega.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee recht er tegenover aan het begin/eind, hij mag straks zelf vertellen waar
Hardebollenstraat + burnouts?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:24 schreef Biogarde het volgende:
Hardebollenstraat?
Jij kent Utrecht.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:00 schreef Thomass het volgende:
[..]
Hardebollenstraat + burnouts?Dacht het niet, het zou wel mooi wezen opzich - golfjes die flink optrekken en m i de plantenbak parkeren.
Zal t zandpad zijn als de ts al in utrecht woont
Nee, Hogelandenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:24 schreef Biogarde het volgende:
Hardebollenstraat?
Ik zal hier vanavond even een paint bij maken, waarschijnlijk irriteer ik me dan weer kapotquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:22 schreef JanusAnus het volgende:
foto's maken en op internet plaatsen (paint topic?)
ik zou wel altijd een camera bij het raam leggen iig, kan handig zijn om je leraar je toch net die 5,5 te laten gevenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maak foto's van de hoerenlopers in kwestie en chanteer ze ermee
Je weet zellufquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:42 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
op het zandpad moet je niet lopen ouwe die vrouwe zijn niet te vertrouwe ouwe anders zullen ze een dildo in reet douwe ouwe
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Cambeelden streamenkan je misschien nog wat aan verdienen
Haha, dat zat ik laatst ook te denkenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maak foto's van de hoerenlopers in kwestie en chanteer ze ermee
Rijden ze in jouw straat ook voorbij?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:25 schreef HansU het volgende:
[..]
ik zou wel altijd een camera bij het raam leggen iig, kan handig zijn om je leraar je toch net die 5,5 te laten geven
ik woon trouwens ook in een straat met een paar bordelen, maar moet zeggen dat ik er weinig last van heb. Sjonnies met te harde muziek zijn er gewoon altijd..
Volkomen terecht.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:34 schreef Sander170 het volgende:
Misschien even offtopic maar doen ze in de Hardebollenstraat in Utrecht ook aan PZC ????
PZC?quote:
Ja, waar staat dat voor?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
PZC? Ja en wat is daar de vraag over?
Het betekent gewoon PZC: Pijpen Zonder Condoom.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, waar staat dat voor?
Ik ben niet zo bekend met hoerenlopersjargon
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Het betekent gewoon PZC: Pijpen Zonder Condoom.![]()
Zo word dat gewoon benoemd in het sexwereldje.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Het betekent gewoon PZC: Pijpen Zonder Condoom.Provinciaal Zeeuwse Courant![]()
wrom weet iemand zoietsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Het betekent gewoon PZC: Pijpen Zonder Condoom.![]()
ik ben bang dat ik het ook nooit meer vergeetquote:
* Zotheid slaat met z'n hoofd tegen de muurquote:Op zondag 2 maart 2008 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik het ook nooit meer vergeet_!
somsn haat ik mijn geheugen
quote:Op zondag 2 maart 2008 13:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
* Zotheid slaat met z'n hoofd tegen de muur
Blackbird, volslanke hoer die werkt in Den Haag, pzc
Blackbird pijpt zonder condoom en mag over haar heen spuiten.
www.hoerengids.nl/provincie/zuid_holland/den_haag/blackbird/blackbird.htm - 14k -
Ahh, in Den Haag doen ze ook PZC.
Lekker als de but van je voorganger er nog in hangt.
lotuskus?quote:Veel kan:
Je mag me overal aanraken,
Strelen, massage, body to body
Likken, (Tong) zoenen
Pzc (als alles netjes en gezond is)
Golden Shower, NMC, Alles Safe,
best zowel voor jou als voor mij.
Bel me niet voor:
NZC, SM onderdanig, extremiteiten...
Klaarkomen in mijn mond
of op mijn gezicht
anaal is taboe bij mij.
(Grieks, lotuskus...)
Omdat ik als niet-hoerenloper totaal geen belang heb bij dit soort dingenquote:Op maandag 3 maart 2008 05:39 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Vertel jij het mij maar waarom iemand zoiets weet, waarom zou je het NIET weten????
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ts is geband.
quote:
Ik had het dan ook niet tegen jou.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik als niet-hoerenloper totaal geen belang heb bij dit soort dingen
Paint pleasequote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:21 schreef GasTurbine het volgende:
Tis maar een ideetje.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:21 schreef GasTurbine het volgende:
Tis maar een ideetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |