ik ben bang dat ik het ook nooit meer vergeetquote:
* Zotheid slaat met z'n hoofd tegen de muurquote:Op zondag 2 maart 2008 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik het ook nooit meer vergeet_!
somsn haat ik mijn geheugen
quote:Op zondag 2 maart 2008 13:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
* Zotheid slaat met z'n hoofd tegen de muur
Blackbird, volslanke hoer die werkt in Den Haag, pzc
Blackbird pijpt zonder condoom en mag over haar heen spuiten.
www.hoerengids.nl/provincie/zuid_holland/den_haag/blackbird/blackbird.htm - 14k -
Ahh, in Den Haag doen ze ook PZC.
Lekker als de but van je voorganger er nog in hangt.
lotuskus?quote:Veel kan:
Je mag me overal aanraken,
Strelen, massage, body to body
Likken, (Tong) zoenen
Pzc (als alles netjes en gezond is)
Golden Shower, NMC, Alles Safe,
best zowel voor jou als voor mij.
Bel me niet voor:
NZC, SM onderdanig, extremiteiten...
Klaarkomen in mijn mond
of op mijn gezicht
anaal is taboe bij mij.
(Grieks, lotuskus...)
Omdat ik als niet-hoerenloper totaal geen belang heb bij dit soort dingenquote:Op maandag 3 maart 2008 05:39 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Vertel jij het mij maar waarom iemand zoiets weet, waarom zou je het NIET weten????
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ts is geband.
quote:
Ik had het dan ook niet tegen jou.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik als niet-hoerenloper totaal geen belang heb bij dit soort dingen
Paint pleasequote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:21 schreef GasTurbine het volgende:
Je moet ook een bordeel beginnen en dan ze allemaal volblaffen met kit en dan allemaal overmeesteren en dan de autos in de fik zetten. Daarna ga je naar de metro om de lijken in stukjes te rijden, en dan ga j naar een brug en ga je ze allemaal opeten en over hun hoofd urineren en dan loopt alle urine naar beneden en iedereen zo van WTF!??!?!?!!?!!!!1111!1! En jij zo van ee ik ben hoerenlopers aan het hosselen. En dan al die mensen met fakkels op de brug gaan schreeuwen: jwz jwz jwz. En dan komt er allemaal politie en conducteurs en hoofdredacteuren en Partyhosts en die gaan je dan naar beneden dragen en dan wordt je de nieuwe burgemeester enzo.
Tis maar een ideetje.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:21 schreef GasTurbine het volgende:
Je moet ook een bordeel beginnen en dan ze allemaal volblaffen met kit en dan allemaal overmeesteren en dan de autos in de fik zetten. Daarna ga je naar de metro om de lijken in stukjes te rijden, en dan ga j naar een brug en ga je ze allemaal opeten en over hun hoofd urineren en dan loopt alle urine naar beneden en iedereen zo van WTF!??!?!?!!?!!!!1111!1! En jij zo van ee ik ben hoerenlopers aan het hosselen. En dan al die mensen met fakkels op de brug gaan schreeuwen: jwz jwz jwz. En dan komt er allemaal politie en conducteurs en hoofdredacteuren en Partyhosts en die gaan je dan naar beneden dragen en dan wordt je de nieuwe burgemeester enzo.
Tis maar een ideetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |