Mss beetje naieve uitspraak. Als een jongen/man z'n uitspraak doet dan komen er gelijk dingen zoals "zij ziet je als een vriendin" "wordt noot wat" e.d.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:31 schreef thaleia het volgende:
Eh ja, dat denk ik dus ook. Een gevalletje "he's just not that...." maar wat niet is kan nog komen misschien
Goede voorkant voor het derde Joy Division album. (Er vanuit gaande dat Ian Curtis zich niet net na het tweede had verhangen..)quote:
Ja, zo zie ik het dus ook; hij wil de lol nu niet gaan maken omdat hij dat in het vooruitzicht heeft. Een beperking, een pessimistische kijk vind ik het. Het is heel pragmatisch gedacht. Aan de andere kant gaf hij ook aan dat hij het net zo leuk vond. Gevoel en verstand spreken elkaar dus tegen. Natuurlijk kan ik dat nu allemaal niet goed in zijn hoofd kijken, maar ik kan wel afgaan op mijn gevoel en daar ga ik zeker nog een vervolg aan geven.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:24 schreef thaleia het volgende:
Mja, misschien zie ik 'serieuze relatie' dan niet serieus genoeg. Als je nu iemand superleuk vindt ga je toch gewoon lol hebben met elkaar, dat kan toch gewoon acht maanden lang serieus, en als het tegen die tijd nog steeds aan is zie je dan wel verder. Of doe ik nu te laconiek over het begrip 'relatie' en moet dat per definitie iets zijn dat bij voorbaat jarenlang gaat duren?
Dan vind ik het wonderbaarlijk dat het woord relatie uberhaupt al ter sprake is gekomen. Maar het schept wel duidelijkheid, ja, om het daar direct over te hebben, dat moet ik jullie nagevenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:18 schreef MNR het volgende:
@dawg: dat is logisch, want we kennen elkaar niet echt. Het was 1 avond, een aantal uur
IPHquote:Op maandag 18 februari 2008 23:04 schreef Den_Haag het volgende:
Helaas dit weekend door 'ontgroening' Nyenrode niet echt wat kunnen doen op het gebied van relaties. Ookal zat er wel een leuk meisje bij de fulltimers die meededen![]()
![]()
![]()
Ze is alleen maar iets van 1.55m groot
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:43 schreef Den_Haag het volgende:
Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.
Motje?quote:
dat was me duidelijk, ik doelde meer op de wonderlijke zinsconstructie.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:40 schreef Den_Haag het volgende:
Was een kleine steek naar MLI. Ze had de laatste post maar ze maaktte geen nieuw topic.
tuurlijk, wij Singles kunnen het ons niet permitteren daar moeilijk over te doen.quote:
Ik denk dat er iets had moeten staan in de trand van "Waar MLI te ver in de wolken is om een nieuw topic te openen" ofzo, maar dit bekt niet lekker en zal waarschijnlijk ook wel weer eens te lang zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat was me duidelijk, ik doelde meer op de wonderlijke zinsconstructie.![]()
[..]
Ach, wij bezette mensen hebben het ook niet altijd makkelijk in een relatie hoor...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:35 schreef Garisson72 het volgende:
tuurlijk, wij Singles kunnen het ons niet permitteren daar moeilijk over te doen.
U gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets had moeten staan in de trand van "Waar MLI te ver in de wolken is om een nieuw topic te openen" ofzo, maar dit bekt niet lekker en zal waarschijnlijk ook wel weer eens te lang zijn
Nee, ander vrijwilligerswerk om eens wat meer mensen te ontmoeten van mijn eigen leeftijd. Net als wat MLI zei: zoek een andere kroeg. Naar de kroeg ga je toch wel, en dan is het leuker om niet alleen maar steeds de plaatselijke bejaardensoos te nemen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:40 schreef Den_Haag het volgende:
@thaleia, speciaal vrijwilligerswerk gaan doen om mannen te ontmoeten?
Wat dacht je van verminderde sexdrive bij partner, waardoor jezelf een beetje verdrietig en onzeker wordt?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
nou komop dan met je ellende en sores, Scorpie!
Opdat wij Singles weer even zien dat die vurig gewenste relatie dus niet perse De Hemel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |