Koop alleen kaarten bij de officiële voorverkoopadressen!quote:De voorverkoop start zaterdag 16 februari 2008 om 10.00 uur.
Gewoon je ticket los in je achterzak doen, dan raak je hem echt niet kwijt.....quote:Op maandag 18 februari 2008 16:21 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
klote is dat, raak altijd dingen kwijt op festivals
7? Ik dacht 8 of heb ik er eentje gemist?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:25 schreef super-muffin het volgende:
Er komen nu nog 7 bands bij trouwens.
ja ok, maar vind het toch lastig (polsbandje is er ook niet voor niets)quote:Op maandag 18 februari 2008 16:27 schreef ioko het volgende:
[..]
Gewoon je ticket los in je achterzak doen, dan raak je hem echt niet kwijt.....
is nog niet officieel toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:33 schreef Numbie het volgende:
Chris Cornell werd in het vorige topic geroepen...
dat kan gewoonquote:Op maandag 18 februari 2008 16:33 schreef brainster het volgende:
Zeg, als ik er een vriend op uit stuur om mijn tent op te zetten en ik kom pas een paar uur later aanzetten, levert dat dan problemen op? Of is er dan kans dat mijn tentje op een camping staat waar ik niet mag komen?
eerste keer enzo
In de Metro stond een quote van Smeets die er redelijk officieel uitzag.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:37 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja ok, maar vind het toch lastig (polsbandje is er ook niet voor niets)
[..]
is nog niet officieel toch?
[..]
dat kan gewoon
Ik "maar" ¤3,45.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:53 schreef CherryLips het volgende:
kaartje besteld, komt er iets van 9 euro extra kosten bij, leiers.
Yepquote:Op maandag 18 februari 2008 16:31 schreef Operc het volgende:
Is het mogelijk dat als je met een groep gaat, eentje eerder gaat naar de camping enzo omdat diegene vrij is en dat je dan toch met zn alle bij elkaar kunt staan op de camping?
Ik kom jullie wel meeten danquote:Op maandag 18 februari 2008 16:42 schreef brainster het volgende:
Okidoki... in that case, Operc mag een tentje gaan opzetten
Voicst mag ik wel hopen ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:14 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik gok op nog een Babyshambles, Danko Jones, Voicst en evt. Bullet for My Valentine als 4 vd 7 bandjes.
Na Lowlands 2007, zie ik hem dit jaar graag weer optredenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:33 schreef Numbie het volgende:
Chris Cornell werd in het vorige topic geroepen...
Plus nog Alanis Morissette en The Offspringquote:Op maandag 18 februari 2008 17:14 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik gok op nog een Babyshambles, Danko Jones, Voicst en evt. Bullet for My Valentine als 4 vd 7 bandjes.
Ik zat te denken, Voicst zou zomaar ook de reserve band zijn (zoals Krezip en Racoon dat andere jaren zijn).quote:Op maandag 18 februari 2008 17:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Voicst mag ik wel hopen ja.
gezellig ;-)quote:Op maandag 18 februari 2008 17:07 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik kom jullie wel meeten dan(sta zelf niet op de camping btw)
Arcade Fire en The Killersquote:Op maandag 18 februari 2008 11:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Voornamelijk wat kleinere namen, 2 grote acts.
hipquote:Op maandag 18 februari 2008 17:07 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik kom jullie wel meeten dan(sta zelf niet op de camping btw)
beide nietquote:Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Arcade Fire en The Killers![]()
Hate so I told you so![]()
Als je toch in een eerlijke bui bent:quote:
Das wel extreem niet-coolquote:
Ik gok op "Nee".quote:Op maandag 18 februari 2008 19:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das wel extreem niet-cool![]()
The Mars Volta
![]()
![]()
wordt de LL brug naar Landgraaf verplaatst?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:09 schreef chansadres het volgende:
U heeft 1 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze
Ik mag zelf mijn plaatsje uitzoeken. Ik heb de cijfercombinatie van al mijn bandjes meegestuurd. Nu staat al op mijn kaartje dat ik de brug over mag.
Ik ookquote:
Potver, dat krijg je als je dag in dag uit aan Lowlands en Pinkpop denkt!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wordt de LL brug naar Landgraaf verplaatst?
Hopen op Amy of Babyshambles dan maar.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zat te denken, Voicst zou zomaar ook de reserve band zijn (zoals Krezip en Racoon dat andere jaren zijn).
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:25 schreef Dupje het volgende:
Ik gok dat Amy en Pete tegen die tijd dood zijn
Beetje jammer alleen dat Gavin solo een beetje... jammer isquote:Op maandag 18 februari 2008 19:27 schreef snellejelle het volgende:
Alanis zou wel heel erg slagroom op de taart zijn
Gavin Rossdale zou ik ook zeer waarderen. Bush op Pinkpop 2002![]()
Was dat niet 2001 toevalligquote:Op maandag 18 februari 2008 19:27 schreef snellejelle het volgende:
Alanis zou wel heel erg slagroom op de taart zijn
Gavin Rossdale zou ik ook zeer waarderen. Bush op Pinkpop 2002![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:25 schreef Dupje het volgende:
Als je dat schema al had gezien, waarom had je dat nog niet gezegd dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 20:27 schreef Siegfried het volgende:
Over Chris Cornell:
Hij stond op Jan's blokkenschema als afsluiter van Noord op de vrijdag. In Metro is vandaag te lezen dat de dag dus nog niet zeker zou zijn, omdat Pinkpop hem dus op die plek wil hebben, maar hij zelf liever op zaterdag of zondag speelt.
Ben benieuwd wat daar nog uit komt. Of er nog bands geruild gaan worden.
Persoonlijk betwijfel ik dat, omdat hij op vrijdag de kans heeft om Noord af te sluiten, en The Verve en de Counting Crows zich echt niet meer laten verplaatsen. Dan zal ie dus wel eieren voor zijn geld kiezen, en de vrijdag gewoon afsluiten, verwacht ik
en dan om 11 uur naar bed omdat er dan geen muziek meer is.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef kreuk050 het volgende:
het wordt zo fucking cool.....lekker heel de dag wazig rond lopen, daar muziek, daar leuke mensen, daar eten, tussendoor drinken. echt supercool
En vooral, wat de andere namen zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 20:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je dat schema al had gezien, waarom had je dat nog niet gezegd dan?.
Stom genoeg had ik em op de foto gezet, en ik werd gister pas geattendeerd op het feit dat daar Chris Cornell stondquote:Op maandag 18 februari 2008 20:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je dat schema al had gezien, waarom had je dat nog niet gezegd dan?.
Helaas.. Op het betreffende stukje stonden alleen nog namen die al bekend zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
En vooral, wat de andere namen zijn
Zelfde vraag hier..quote:
Ehm nee, iedereen moet met zijn eigen kaart even een bandje afhalen, je kan niet losse bandjes halen. Nogal logisch, het is de bedoeling dat je die dingen niet om of af kan doen.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:43 schreef Kinz het volgende:
[..]
Zelfde vraag hier..
Ik moet gewoon de kaarten alvast inruilen voor bandjes en deze dan later aan mijn vrienden geven die zich buiten de poort melden?
tis al eerder gequote maar:quote:Op maandag 18 februari 2008 19:25 schreef Dupje het volgende:
Vrijdag 30 meiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:19 schreef biggetje het volgende:
Nog geeneens aan gedacht dat Chris NIET op het hoofdpodium komt...shit
Ja, daarom. Dan zal tijd uitwijzen of ik moet kiezen tussen Incubus en Chris, of ik na Incubus naar Noord moet wandelen...Ach, misschien wordt hij ook wel op een andere dag ingedeeld.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vrijdag 30 mei
16:00-23:00 uur
Zuid
- Flogging Molly
- Incubus
- Metallica
Noord
- SAT2D
- Alter Bridge
- ?
Tent
- Porcupine Tree
- ?
- ?
Chris zal Noord wel afsluiten.
Dat is ook mijn gedachtequote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:27 schreef Siegfried het volgende:
Over Chris Cornell:
Hij stond op Jan's blokkenschema als afsluiter van Noord op de vrijdag. In Metro is vandaag te lezen dat de dag dus nog niet zeker zou zijn, omdat Pinkpop hem dus op die plek wil hebben, maar hij zelf liever op zaterdag of zondag speelt.
Ben benieuwd wat daar nog uit komt. Of er nog bands geruild gaan worden.
Persoonlijk betwijfel ik dat, omdat hij op vrijdag de kans heeft om Noord af te sluiten, en The Verve en de Counting Crows zich echt niet meer laten verplaatsen. Dan zal ie dus wel eieren voor zijn geld kiezen, en de vrijdag gewoon afsluiten, verwacht ik
Ik hoop met je mee!quote:Op maandag 18 februari 2008 17:26 schreef Dupje het volgende:
Plus nog Alanis Morissette en The Offspring
Jimmy Eat World??quote:Op maandag 18 februari 2008 19:02 schreef Operc het volgende:
[..]
Als je toch in een eerlijke bui bent:
1. Alanis Morisette
2. Offspring
3. Jimmy Eat Wordt
Als je dan niet wilt zeggen of ze zekersteweten komen, hoe groot is per artiest de kans?
Ik snap dat argument nooit zo goedquote:Op maandag 18 februari 2008 20:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
en dan om 11 uur naar bed omdat er dan geen muziek meer is.Dat vind ik wel heel jammer van Pinkpop. Op Lowlands kun je gemakkelijk de nacht door halen.
Op camping A werkt het iig veel beter dan een aantal jaren geleden. Je komt met je kaartje de camping op en loopt nadat je tent staat naar het grote gebouw in het midden om je bandje te halen --> geen rijen --> geen geduw.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm nee, iedereen moet met zijn eigen kaart even een bandje afhalen, je kan niet losse bandjes halen. Nogal logisch, het is de bedoeling dat je die dingen niet om of af kan doen.
Afgelopen jaar had je bij de ingang een bandjespunt en op de campings. Hoewel bij de ingang het bandje niet de campingletter erop had staan. Maar dat maakt verder ook niet veel uit volgens mij.
Ja maar dat was jaren geleden al toen ik voor de laatste keer ben geweest. En toen achteraf hoorde ik dat het een ramp was geweest om een bandje te krijgen, terwijl wij toen nog geen 5 minuten in de "rij" hebben moeten staan...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:23 schreef ioko het volgende:
[..]
Op camping A werkt het iig veel beter dan een aantal jaren geleden. Je komt met je kaartje de camping op en loopt nadat je tent staat naar het grote gebouw in het midden om je bandje te halen --> geen rijen --> geen geduw.
eindelijkquote:
op pinkpop is na afloop van het festival ook nog genoeg te doen op de camping hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 20:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
en dan om 11 uur naar bed omdat er dan geen muziek meer is.Dat vind ik wel heel jammer van Pinkpop. Op Lowlands kun je gemakkelijk de nacht door halen.
samen rondjes rennen, samen in een kussen liggen, samen fout dansen op mislukte bandjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:47 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Samen rondjes rennen over het terrein man.
Dat valt wel mee. Een paar feesttenten, die danstent bij dat tankstation en een bioscoop. Meestal tot 11 uur op terrein, vanaf 12 uur in de feesttent en dan afterparty vanaf 1 bij de tent zelf.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
op pinkpop is na afloop van het festival ook nog genoeg te doen op de camping hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |