Je alter ego ElizabethR mag ik veronderstellen?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd of ik in seizoen 2 voorkom!!
Eigenlijk hé, eigenlijk is het gewoon superdecadent dat je net terug bent van een tropisch eiland, en koud warm bent door een lekker bad, of je gaat alweer een verre reis boeken!! Maar het is je gegund hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Amsterdam - Atlanta - Phoenix - Las Vegas - Atlanta - New York - Amsterdam...
Zetten jullie het allemaal even in je agenda?![]()
Duhuh!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je alter ego ElizabethR mag ik veronderstellen?
Live fast, die young.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Eigenlijk hé, eigenlijk is het gewoon superdecadent dat je net terug bent van een tropisch eiland, en koud warm bent door een lekker bad, of je gaat alweer een verre reis boeken!! Maar het is je gegund hoor
quote:
Youtube downloader downloaden. Makkelijk proggie. Je kunt er zelfs meziek mee converteren naar Itunes.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een video van youtube kan rippen
Spannend!! Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 18 februari 2008 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Live fast, die young.
Dat credo ligt me wel...
En ik kan het nog 'erger' maken, maar dat horen jullie later misschien nog wel...
En die snap ik dus weer nietquote:
Met jouw eigen verleden weet je het maar nooit...
Nog even houden zo...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Spannend!! Nu ben ik nieuwsgierig
Laat ik het anders stellen:quote:En die snap ik dus weer niet![]()
Ik dacht dat het algemeen bekend was dat mijn nick afkomstig is van de briljante, onovertroffen Elizabeth I van Engeland? Van wie ik al ongeveer 35 jaar fan ben
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even houden zo...
[..]
Laat ik het anders stellen:
Ga jij als M., een voormalige dame van het grote podium, een rol spelen in de serie of doet jouw alter ego Elizabeth dat, gespeeld door iemand anders?
Of gooi ik nou diverse Elizabth's door elkaar?
Ik weet het niet meer, ga zo tukken op mijn nieuwe matras...
Hoezo? Mogen we mee dan? Zo niet, dan zet ik dat er niet in.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Amsterdam - Atlanta - Phoenix - Las Vegas - Atlanta - New York - Amsterdam...
Zetten jullie het allemaal even in je agenda?![]()
Denk dat het een verkapte kijk-mij-eens-lekker-naar-amerika-gaan-post isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo? Mogen we mee dan? Zo niet, dan zet ik dat er niet in.
En nu naar bedje toe.
En hoe gaat het er nu mee?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:25 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n dag-nacht ritme verpest door vandaag voor acht uur naar bed te gaan.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Denk dat het een verkapte kijk-mij-eens-lekker-naar-amerika-gaan-post is
heeft ie je geraaktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:38 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Vanochtend om 6 uur wakker geworden door mn vriendje die hondsberoerd was geworden en zn avondeten van gisteren gedag zei
Kopje thee gehad en nu ligt ie boven weer te slapen
He wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef ElizabethR het volgende:
Nem, ze willen dat we gaan samenwerken......
- no naked chicksquote:
Wat ik er ooit van begrepen heb is dat het vroeger haast niet voorkwam.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:39 schreef ElizabethR het volgende:
Is kanker tegenwoordig puur een beschavingsziekte??
Dus de indianen in het Amazonegebied krijgen ineens geen kanker meer?
Of de bosjesmannen?
Vroeger waren de meeste mensen ook al lang dood door tyfus voordat ze überhaupt kanker konden krijgenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik er ooit van begrepen heb is dat het vroeger haast niet voorkwam.
Maar dat kan ook liggen aan het feit dat er minder mensen waren enz..
Ook een goed punt. Volgens mij krijgen de meeste mensen het op latere leeftijd. Vroeger werd men uberhaupt maar 40.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vroeger waren de meeste mensen ook al lang dood door tyfus voordat ze überhaupt kanker konden krijgen
Zijn er nu gevallen bekend van Bosjesmannenn en Orinoco-indianen met kanker dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:51 schreef ElizabethR het volgende:
Dat denk ik ook wel Tim, dat andere ziektes vroeger meer de dood veroorzaakten dan kanker. Maar goed, ik vroeg me dus niet af hoe het vroeger zat, maar of de bosjesmannen nooit kanker krijgen bijvoorbeeld, aangezien er wordt gesproken over een beschavingsziekte.
Ik heb trouwens wel die BNN docu-serie gevolgd, 'Over mijn lijk' . Indrukwekkend hoor, hoe zulke jonge mensen met kanker omgaan.
Ik heb ze de laatste tijd niet meer gesproken...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn er nu gevallen bekend van Bosjesmannenn en Orinoco-indianen met kanker dan?
Ik had 'm 2 jaar geleden als eens gepost. En sommige mensen zijn net olifantenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:47 schreef ElizabethR het volgende:
Nem, dat hoef je er toch niet bij te zeggen, dat ze niet zo recent zijn??.
Ja hoor, pas nog een docu over gezien, en die had min of meer hetzelfde thema. Of kanker een ziekte van de westerse wereld was, of dat 'wilde beschavingen' ook deze ziekte in zich ontwikkelende frequentie doormaakten. Het resultaat was dat het 'daar' ook steeds vaker voorkomt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn er nu gevallen bekend van Bosjesmannenn en Orinoco-indianen met kanker dan?
Okay danquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja hoor, pas nog een docu over gezien, en die had min of meer hetzelfde thema. Of kanker een ziekte van de westerse wereld was, of dat 'wilde beschavingen' ook deze ziekte in zich ontwikkelende frequentie doormaakten. Het resultaat was dat het 'daar' ook steeds vaker voorkomt.
Nais fotooooo!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay dan
Ik heb toch maar even een foto gepost. Hij is wat klein maar dat komt omdat ik het origineel niet bij me heb
Ik vind het niet vreemd dat er marketing speciaal voor homo's is, want dat is ook gewoon een specifieke bevolkingsgroep. Ik begrijp alleen niet waarom het er in dat boek ineens over gingquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tim, wat raar dat er speciale marketing voor homoseksuelen is. Beetje stigmatiserend lijkt me. Oké, dat er verschillende marketing formats bestaan voor mannen en vrouwen is niet zo raar sinds ik het boek 'Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus' heb gelezen
Maar speciaal voor homoseksuelen, typisch hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |