Woont onder de rook van Amsterdam, klaverjast op z'n 010's en is voor PSV...quote:
Ik denk dat het gewoon te lamlendig was om te lezen. Het smaakte welquote:Op maandag 18 februari 2008 19:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is jouw lamsvlees analfabeet?![]()
Heb je geen magnetron om te ontdooien?
Ik heb al gegeten en wil nu eigenlijk het bed in duiiken. Misschien doe ik dat wel gewoon.
Ik heb ook een CC, van van American Express. Nooit wat voor betaald (doet m'n baas)quote:Op maandag 18 februari 2008 13:52 schreef ElizabethR het volgende:
Een van mijn CC's is ook een VISA, en die wordt elke maand automagisch afgeschreven van mijn bankrekening, dus ik sta altijd op 0, heb nog nooit rente betaald, en ik heb ook nog nooit een boete gehad. Ik hoop niet dat zoiets gaat gebeuren zeg!!
Ow, en ik kan niet klaverjassen
Vandaar dat ik het niet herkende natuurlijk.
Is dat voor The Tudors?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:20 schreef ElizabethR het volgende:
Oei MaJo, niet lekker inderdaad!! Cola schijnt te helpen inderdaad, vooral in combinaties met zoute sticks.
Het onderwerp van mijn totale affectie...:
[ afbeelding ]
Heeft 2 IFTA's gewonnen voor zijn rol als Henry VIII
En terecht!!
Nou nog een Oscartje of drie....
Ik klaverjas ook op z'n Rotterdams. Maar echt niet om dat ik uit Rotterdam kom hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Woont onder de rook van Amsterdam, klaverjast op z'n 010's en is voor PSV...
Vreemde snuiter ben jij toch...
In de VS is daar een mooie uitdrukking voor: 0wn3d!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Net de reis naar de USA geboekt, krijg op het eind de melding dat mijn creditcard niet voldoende credit heeft.
Bullshit, dus ik bellen en kom in de USA terecht.
Aardige man aan de andere kant, maar omdat ik 'from a foreign country' was moest hij het wel even kortsluiten met z'n supervisor. OK, ik wacht wel even...
Na 10 minuten (ik dacht al dat de lijn verbroken was) komt 'ie terug en 'all was settled'. Ik zou een email met de confirmation receiven...
Vraagt 'ie of ik nog een hotel of auto wil boeken. Ik zeg 'No thank you, I've got friends in the USA who will arrange that for me...'.
Gaat ineens de lijn weer over en krijg ik de afdeling car rentals en hotels aan de lijn: 'How can I help you?'.
'No, you can't help me, I just want to receive the confirmation of my reservation I just did at your website...'
'OK, Have a nice day', zei ze nog en toen werd de verbinding verbroken...
En nog steeds geen confirmation-mail...![]()
Amerikanen...![]()
![]()
![]()
Als iemand in het Engels 'Red' tegen me zegt, krijg ik al een rolberoerte...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik klaverjas ook op z'n Rotterdams. Maar echt niet om dat ik uit Rotterdam kom hoor
Het kan ook uit z'n Utrechts maar dat is volgens mij hetzelfde als op z'n Amsterdams.
Verder is het natuurlijk behoorlijk suf om de klaverjasstijl aan iemand te hangen in combinatie met voetbal en herkomststad
Ik ga nu weer bellen via het kantoor in Amsterdam dat me gratis doorverbind naar de USA...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de VS is daar een mooie uitdrukking voor: 0wn3d!
Maakt het nog iets goed als ik zeg dat ik toch wel het liefste ga stappen in A'dam als ik kan kiezen ?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Woont onder de rook van Amsterdam, klaverjast op z'n 010's en is voor PSV...
Vreemde snuiter ben jij toch...
Waar in de VS ging je ook alweer heen ?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Heb net één van de personen op de onderste rij aan de lijn gehad (die me op het eind weer wilde doorverbinden naar car rentals en hotels) en die ik nauwelijks kon verstaan.
[ afbeelding ]
Maar het is gelukt, de tickets zijn nu wel binnen gekomen en ik ga dus in oktober/november vies doen...
Land Of Hope And Glory....
SHUUUTTTT UUUUPPPPPP!!!!!!!!!
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waar in de VS ging je ook alweer heen ?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | --- ----- --------------- ------ ----- ---------------- ------ ------ ------- Sun 26OCT DELTA 39 OK U LV AMSTERDAM 925A L M 28G AR ATLANTA 210P COACH Sun 26OCT DELTA 27 OK U LV ATLANTA 415P F M 33E AR PHOENIX 529P COACH Tue 04NOV DELTA 973 OK U LV LAS VEGAS 1000A F M 34E AR ATLANTA 455P COACH Mon 10NOV DELTA 1548 OK U LV ATLANTA 1240P 31B AR NYC-KENNEDY 259P COACH Thu 13NOV DELTA 80 OK U LV NYC-KENNEDY 535P D M 18G AR AMSTERDAM 720A# COACH |
Las Vegas... je creditcard outmaxen ?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Amsterdam - Atlanta - Phoenix - Las Vegas - Atlanta - New York - Amsterdam...
Zetten jullie het allemaal even in je agenda?![]()
Nee, ons 10-jarig huwelijk daar vieren.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Las Vegas... je creditcard outmaxen ?
Ah.. je kan altijd nog romantisch scheiden dan daarquote:Op maandag 18 februari 2008 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ons 10-jarig huwelijk daar vieren.
We zijn er namelijk ook getrouwd op 3 november 1998...
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. je kan altijd nog romantisch scheiden dan daar
quote:
Je alter ego ElizabethR mag ik veronderstellen?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd of ik in seizoen 2 voorkom!!
Eigenlijk hé, eigenlijk is het gewoon superdecadent dat je net terug bent van een tropisch eiland, en koud warm bent door een lekker bad, of je gaat alweer een verre reis boeken!! Maar het is je gegund hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Duhuh!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je alter ego ElizabethR mag ik veronderstellen?
Live fast, die young.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Eigenlijk hé, eigenlijk is het gewoon superdecadent dat je net terug bent van een tropisch eiland, en koud warm bent door een lekker bad, of je gaat alweer een verre reis boeken!! Maar het is je gegund hoor
quote:
Youtube downloader downloaden. Makkelijk proggie. Je kunt er zelfs meziek mee converteren naar Itunes.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een video van youtube kan rippen
Spannend!! Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 18 februari 2008 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Live fast, die young.
Dat credo ligt me wel...
En ik kan het nog 'erger' maken, maar dat horen jullie later misschien nog wel...
En die snap ik dus weer nietquote:
Met jouw eigen verleden weet je het maar nooit...
Nog even houden zo...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Spannend!! Nu ben ik nieuwsgierig
Laat ik het anders stellen:quote:En die snap ik dus weer niet![]()
Ik dacht dat het algemeen bekend was dat mijn nick afkomstig is van de briljante, onovertroffen Elizabeth I van Engeland? Van wie ik al ongeveer 35 jaar fan ben
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even houden zo...
[..]
Laat ik het anders stellen:
Ga jij als M., een voormalige dame van het grote podium, een rol spelen in de serie of doet jouw alter ego Elizabeth dat, gespeeld door iemand anders?
Of gooi ik nou diverse Elizabth's door elkaar?
Ik weet het niet meer, ga zo tukken op mijn nieuwe matras...
Hoezo? Mogen we mee dan? Zo niet, dan zet ik dat er niet in.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Denk dat het een verkapte kijk-mij-eens-lekker-naar-amerika-gaan-post isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo? Mogen we mee dan? Zo niet, dan zet ik dat er niet in.
En nu naar bedje toe.
En hoe gaat het er nu mee?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:25 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n dag-nacht ritme verpest door vandaag voor acht uur naar bed te gaan.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Denk dat het een verkapte kijk-mij-eens-lekker-naar-amerika-gaan-post is
heeft ie je geraaktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:38 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Vanochtend om 6 uur wakker geworden door mn vriendje die hondsberoerd was geworden en zn avondeten van gisteren gedag zei
Kopje thee gehad en nu ligt ie boven weer te slapen
He wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef ElizabethR het volgende:
Nem, ze willen dat we gaan samenwerken......
- no naked chicksquote:
Wat ik er ooit van begrepen heb is dat het vroeger haast niet voorkwam.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:39 schreef ElizabethR het volgende:
Is kanker tegenwoordig puur een beschavingsziekte??
Dus de indianen in het Amazonegebied krijgen ineens geen kanker meer?
Of de bosjesmannen?
Vroeger waren de meeste mensen ook al lang dood door tyfus voordat ze überhaupt kanker konden krijgenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik er ooit van begrepen heb is dat het vroeger haast niet voorkwam.
Maar dat kan ook liggen aan het feit dat er minder mensen waren enz..
Ook een goed punt. Volgens mij krijgen de meeste mensen het op latere leeftijd. Vroeger werd men uberhaupt maar 40.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vroeger waren de meeste mensen ook al lang dood door tyfus voordat ze überhaupt kanker konden krijgen
Zijn er nu gevallen bekend van Bosjesmannenn en Orinoco-indianen met kanker dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:51 schreef ElizabethR het volgende:
Dat denk ik ook wel Tim, dat andere ziektes vroeger meer de dood veroorzaakten dan kanker. Maar goed, ik vroeg me dus niet af hoe het vroeger zat, maar of de bosjesmannen nooit kanker krijgen bijvoorbeeld, aangezien er wordt gesproken over een beschavingsziekte.
Ik heb trouwens wel die BNN docu-serie gevolgd, 'Over mijn lijk' . Indrukwekkend hoor, hoe zulke jonge mensen met kanker omgaan.
Ik heb ze de laatste tijd niet meer gesproken...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn er nu gevallen bekend van Bosjesmannenn en Orinoco-indianen met kanker dan?
Ik had 'm 2 jaar geleden als eens gepost. En sommige mensen zijn net olifantenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:47 schreef ElizabethR het volgende:
Nem, dat hoef je er toch niet bij te zeggen, dat ze niet zo recent zijn??.
Ja hoor, pas nog een docu over gezien, en die had min of meer hetzelfde thema. Of kanker een ziekte van de westerse wereld was, of dat 'wilde beschavingen' ook deze ziekte in zich ontwikkelende frequentie doormaakten. Het resultaat was dat het 'daar' ook steeds vaker voorkomt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn er nu gevallen bekend van Bosjesmannenn en Orinoco-indianen met kanker dan?
Okay danquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja hoor, pas nog een docu over gezien, en die had min of meer hetzelfde thema. Of kanker een ziekte van de westerse wereld was, of dat 'wilde beschavingen' ook deze ziekte in zich ontwikkelende frequentie doormaakten. Het resultaat was dat het 'daar' ook steeds vaker voorkomt.
Nais fotooooo!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay dan
Ik heb toch maar even een foto gepost. Hij is wat klein maar dat komt omdat ik het origineel niet bij me heb
Ik vind het niet vreemd dat er marketing speciaal voor homo's is, want dat is ook gewoon een specifieke bevolkingsgroep. Ik begrijp alleen niet waarom het er in dat boek ineens over gingquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tim, wat raar dat er speciale marketing voor homoseksuelen is. Beetje stigmatiserend lijkt me. Oké, dat er verschillende marketing formats bestaan voor mannen en vrouwen is niet zo raar sinds ik het boek 'Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus' heb gelezen
Maar speciaal voor homoseksuelen, typisch hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |