volkomen mee eens. Jaakkequote:Op maandag 18 februari 2008 15:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het ergste vind ik nog dat op dit moment jaakke door het leven gaat als het gezicht van Ajax!
Ja maar er zitten gewoon de verkeerde mensen. Als er competente mensen zaten, hoefden ze niet wegquote:Op maandag 18 februari 2008 15:55 schreef Sybesma het volgende:
Je kan iedereen nu wegsturen.
Doen ze bij Ajax al tien jaar.
3 x verliezen en de opvolger kan ook weer oprotten.
Steeds iedereen wegtrappen helpt niet.
zelfs onder de toenemende druk lijkt deze man gewoon te blijven zitten.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ook. Begin er steeds meer een hekel aan te krijgen. Maar wie kan Jaakke er uit sturen?
Jaakke straalt geen warmte uit, liegt alleen maar, heeft geen verstand van voetbal en heeft vooral geen Ajax hart.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:55 schreef Sybesma het volgende:
Je kan iedereen nu wegsturen.
Doen ze bij Ajax al tien jaar.
3 x verliezen en de opvolger kan ook weer oprotten.
Steeds iedereen wegtrappen helpt niet.
Kunnen we niet een anti-Jaakke bannerbattle door heel het stadion houden?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
zelfs onder de toenemende druk lijkt deze man gewoon te blijven zitten.
Toen van Geel kwam was 95% van de Ajax supporters tevreden. Helemaal toen hij met Huntelaar, Stam e.d. aankwam.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja maar er zitten gewoon de verkeerde mensen. Als er competente mensen zaten, hoefden ze niet weg
Bannerbattlequote:Op maandag 18 februari 2008 16:04 schreef Nashje het volgende:
Kunnen we niet een anti-Jaakke bannerbattle door heel het stadion houden?
Of een "Jaakke Rot Op" icon-actie op Fokquote:Op maandag 18 februari 2008 16:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kunnen we niet een anti-Jaakke bannerbattle door heel het stadion houden?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:06 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Toen van Geel kwam was 95% van de Ajax supporters tevreden. Helemaal toen hij met Huntelaar, Stam e.d. aankwam.
1 seizoen minder > OPROTTEN
Dat zal met zijn opvolger niet anders gaan.
Zo ook met trainers.
En dus is het een gebed zonder einde want ook de opvolgers zullen na twee jaar weer op moeten rotten van de supporters.
oftewel.. als ze het beleid eens aanpassen vanaf boven is er misschien wat meer continuiteit mogelijkquote:Op maandag 18 februari 2008 16:06 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Toen van Geel kwam was 95% van de Ajax supporters tevreden. Helemaal toen hij met Huntelaar, Stam e.d. aankwam.
Zo ook met trainers.
En dus is het een gebed zonder einde want ook de opvolgers zullen na twee jaar weer op moeten rotten van de supporters.
Het gaat mij ook niet zozeer om Van Geel of Fontein, maar meer om Jaakke. Die zwaait daar 10 jaar de scepter, en het is 10 jaar ellende. Toeval of niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:06 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Zo ook met trainers.
De ledenraad. Op ieder moment dat ze willen.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:36 schreef Nashje het volgende:
Maar wie kan Jaakke er uit sturen?
Ik weet niet of je het nog weet maar Ton Harmsen kreeg vaker wel dan niet de volle laag van de supporters. En ook Michael van Praag heeft genoeg gezeur aan zijn kop gehad.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Van de jaren 70 tot de jaren 90 kon dat ook, dus moet het nu ook kunnen. Europees is wat anders, maar Ajax moet met de club die het is (geld, supporters, naamsbekendheid, verleden etc etc) altijd mee kunnen doen om het kampioenschap.
Montana.. fock Elsemiek.. doe je best om in die ledenraad te komenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:20 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
De ledenraad. Op ieder moment dat ze willen.
quote:Financieel directeur Slop 'op vakantie'
18-02-08
Net nu Ajax in zwaar weer zit, is financieel directeur Jeroen Slop de komende drie en een halve week niet bereikbaar omdat 'hij op vakantie gaat'. Dat heeft een zegsman tegenover de Dow Jones Nieuwsdienst laten weten.
AjaxF-side.NL
De vakantie van Slop is opmerkelijk, aangezien Ajax al maanden van te voren wist dat de commissie nu het rapport zou presenteren. Daarnaast is Slop directielid.
Dat betekent de Raad van Commissarissen en directie de aanbevelingen van de commissie van Coronel gaat bekijken zonder dat de 'financieel directeur' van Ajax daarbij aanwezig is. Bovendien is een belangrijk onderwerp het wel dan niet van de beurs halen, een pure financiele kwestie.
Die is er met het geld van Sneijder en Babel vandoor.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:12 schreef Wooldoor het volgende:
Jeroen voelde ook problemen aankomen![]()
[..]
Een soort Bob Vosquote:Op maandag 18 februari 2008 18:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die is er met het geld van Sneijder en Babel vandoor.
waarom wil jij dat ding hebben? Alleen omdat denthemen erin staat? Of heb jij stiekem een Ajax-poster boven je bed hangen.quote:
Breekijzers zijn de grootste onzin die er is.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Het kwam vanmiddag gek genoeg tijdens m'n werk in mij op. Maar Sibon had best wel een goede, bruikbare breekijzer kunnen zijn. In ieder geval stukken beter dan die Spaanse houthakker.
Ach ik hou die term maar aan. Is voor iedereen ook wel het makkelijkst te begrijpenquote:Op maandag 18 februari 2008 18:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Breekijzers zijn de grootste onzin die er is.
Pieter Storms deed best wel goede dingenquote:Op maandag 18 februari 2008 18:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Breekijzers zijn de grootste onzin die er is.
Zei ik ook al maar toen werd het niet zo positief opgepakt volgens mijquote:Op maandag 18 februari 2008 18:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Het kwam vanmiddag gek genoeg tijdens m'n werk in mij op. Maar Sibon had best wel een goede, bruikbare breekijzer kunnen zijn. In ieder geval stukken beter dan die Spaanse houthakker.
Kijk nu even wat anders maar kan ik de aflevering straks ook terug bekijken?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:04 schreef SteveBallmer het volgende:
Keje Molenaar, Frits Barend en Peterrr de Vries nu bij FC Godenzonen op AT5.
Vanavond om 22:00 en 00:00 weer een herkansing.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Kijk nu even wat anders maar kan ik de aflevering straks ook terug bekijken?
Peter r de vriesquote:Op maandag 18 februari 2008 19:04 schreef SteveBallmer het volgende:
Keje Molenaar, Frits Barend en Peterrr de Vries nu bij FC Godenzonen op AT5.
Oke thnxquote:Op maandag 18 februari 2008 19:10 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Vanavond om 22:00 en 00:00 weer een herkansing.
En anders vanaf morgen hier: http://web.at5.nl/sport/categorie/fc-godenzonen
Ik vind het normaal gesproken een onaangenaam figuur maar in FC Godenzonen is hij altijd erg goed.quote:
Een normale voorzittr zou het signaal begrijpenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
BannerbattleDaar zal die wakker van liggen ja
De ledenraad moet 'm er morgen gewoon uitkwakken.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:18 schreef Longmen het volgende:
Een normale voorzittr zou het signaal begrijpen
absoluut. Speelde fan-tas-tisch tegen Sparta.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Sorry Molenaar, maar Gabri heb ik toch hoger zitten dan Maduro.
omdat dennis er in staat jaquote:Op maandag 18 februari 2008 18:50 schreef toma het volgende:
[..]
waarom wil jij dat ding hebben? Alleen omdat denthemen erin staat? Of heb jij stiekem een Ajax-poster boven je bed hangen.
Speelt de laatste maand sowieso goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:21 schreef toma het volgende:
[..]
absoluut. Speelde fan-tas-tisch tegen Sparta.
leuke fotoquote:Op maandag 18 februari 2008 19:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oke thnx![]()
[ afbeelding ]
Klasse Klaas Jan.
Toch weet je dat Gabri in een wedstrijd niet snel een slippertje maakt. Bij Maduro hield ik mijn hart regelmatig vast.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:24 schreef SteveBallmer het volgende:
Maduro is wel gewoon veel te vroeg weggegaan. Hij kon niet anders, maar ik had hem best nog wel 2 jaartjes bij Ajax willen zien. Maduro in vorm is minstens zo goed als een Gabri in vorm.
Het scheelt ook 6 jaar tussen die 2.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:27 schreef toma het volgende:
Toch weet je dat Gabri in een wedstrijd niet snel een slippertje maakt. Bij Maduro hield ik mijn hart regelmatig vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |