abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56812584
En ineens zie ik die walgelijke kop van Frank Kales ook weer overal. Enge man.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56812821
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:50 schreef DemonCleaner het volgende:

Een zekere spanning tussen een TD en trainer hoort erbij. De trainer wil bepaalde dingen, de TD bekijkt het nut daarvan op de langere termijn en de mogelijkheden binnen het budget.
Ik heb meer dan genoeg van de spanningen tussen TD en trainer
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 18 februari 2008 @ 13:08:09 #103
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56812838
Overigens even tussendoor, laat Huntelaar en Hetinga even met 1 jaar verlengen met een salarisverhoging van 200.000 ofzo. Als ze dan vertrekken zijn ze veel meer waard dan nu.
pi_56812861
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:38 schreef Jasza het volgende:
Jansma word genoemd als directeur?

Van Eijden ook weer als de ik de berichten moet geloven.
Laat dan Jack van Gelder het maar doen
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_56813289
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
En ineens zie ik die walgelijke kop van Frank Kales ook weer overal. Enge man.
Inderdaad
pi_56813411
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:08 schreef Messenga het volgende:
Overigens even tussendoor, laat Huntelaar en Hetinga even met 1 jaar verlengen met een salarisverhoging van 200.000 ofzo. Als ze dan vertrekken zijn ze veel meer waard dan nu.
Ik denk dat ze graag eens kampioen willen worden.. of op z'n minst europees willen voetballen.. dus die gaan gewoon weg..
pi_56813416
Wat iemand hier zei over het blijven vasthouden aan 4-3-3. Dat kan best, als je er maar de spelers voor haalt. Dat zal de combo Cruijff/Bassie het beste kunnen van allemaal. En het zijn wel namen waar spelers eerder op af komen dan Jaakke/Van Geel/Fontein
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56813481
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ik denk dat ze graag eens kampioen willen worden.. of op z'n minst europees willen voetballen.. dus die gaan gewoon weg..
Ik zal we gruwelijk naief/optimistisch zijn, maar van Johnny zou ik het nog best geloven. KJH is gewoon weg na dit seizoen, die ergert zich dood
pi_56813502
Die Kales is zeker een vriendje van Jackie. Hij prees hem zowat de hemel in
pi_56813510
quote:
De training van Ajax 1 is maandagochtend heel even stilgelegd. Dit in verband met een speciale tussenstop van een 'Doe een Wens-helikopter'.
Doe een wens kind: Ik wens dat jaakke en van geel oprotten
pi_56813552
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:38 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik zal we gruwelijk naief/optimistisch zijn, maar van Johnny zou ik het nog best geloven. KJH is gewoon weg na dit seizoen, die ergert zich dood
Natuurlijk zouden we John eigenlijk een contract voor het leven aan moeten bieden.. maar een speler in deze vorm.. gun ik persoonlijk wel een buitenlands avontuur van een hoger niveau als ons aller Ajax.. Kijk waren wij nou het AC Milan geweest en John de Maldini.. dan was het contract voor het leven zeker op z'n plaatst geweest.. maar die vergelijking is en blijft een utopie..
pi_56813581
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Natuurlijk zouden we John eigenlijk een contract voor het leven aan moeten bieden.. maar een speler in deze vorm.. gun ik persoonlijk wel een buitenlands avontuur van een hoger niveau als ons aller Ajax.. Kijk waren wij nou het AC Milan geweest en John de Maldini.. dan was het contract voor het leven zeker op z'n plaatst geweest.. maar die vergelijking is en blijft een utopie..
Daar heb je ook weer gelijk. Lijkt me geweldig om hem in Italie/spanje/engeland te zien voetballen

Heitinga, held!
pi_56813720
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nog altijd ben ik tegen zijn komst, maar aangezien ik er geen invloed op heb, zal ik me erbij neer moeten leggen. Net als Marco van Basten heb ik ook Johan Cruijff niet echt hoog (meer) zitten, maar aangezien beide twee handen op één buik zijn, lijkt het me wel een goede combi als trainer/caoch en technisch directeur.
2×nul =0
janneman
pi_56813859
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:36 schreef Triptamine het volgende:
Wat iemand hier zei over het blijven vasthouden aan 4-3-3. Dat kan best, als je er maar de spelers voor haalt. Dat zal de combo Cruijff/Bassie het beste kunnen van allemaal. En het zijn wel namen waar spelers eerder op af komen dan Jaakke/Van Geel/Fontein
Buitenspelers kopen is zo makkelijk nog niet. Dat bewijst de enorme rits miskopen op die posities wel. Ook iemand als Rosales, die gewoon heel goed kan voetballen, voldeet daar blijkbaar niet. De juiste spelers selecteren is al niet Van Bastens grootste kwaliteit, en volgens mij heeft Cruijff niet zoveel verstand van het huidige nationale en internationale voetbal.

Sowieso is m.i. vasthouden aan een systeem niet handig, het gaat erom dat je je systeem zo invult dat je spelers het best tot hun recht komen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_56813874
Niet te vergeten dat John ook een echte clubspeler is.. en ook zeker bij ons aller Ajax terug zal komen.. maar dit buitenlandse avontuur wil ik hem in ieder geval niet onthouden...
pi_56813889
Misschien blijven ze beiden wel nu van Basten komt.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56813956
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:54 schreef Ordinair het volgende:
Misschien blijven ze beiden wel nu van Basten komt.
Denk niet dat van Basten de verlosser is.. Er moet van boven naar beneden gewerkt worden.. oftewel.. pas die bestuurlijke structuur aan.. dat rapport ligt er niet voor niets..

Zolang er in de hogere gelederen van Ajax niet veranderd.. kan elke coach komen.. maar blijft het gewoon ruk..
pi_56813966
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:53 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Buitenspelers kopen is zo makkelijk nog niet. Dat bewijst de enorme rits miskopen op die posities wel. Ook iemand als Rosales, die gewoon heel goed kan voetballen, voldeet daar blijkbaar niet. De juiste spelers selecteren is al niet Van Bastens grootste kwaliteit, en volgens mij heeft Cruijff niet zoveel verstand van het huidige nationale en internationale voetbal.

Sowieso is m.i. vasthouden aan een systeem niet handig, het gaat erom dat je je systeem zo invult dat je spelers het best tot hun recht komen.
Klinkt ook allemaal weer redelijk. Al met al kom ik steeds meer tot de conclusie dat Ajax een of andere beerput is ofzo, waar helemaal niks, maar dan ook niks klopt. Van het bestuur tot de fokking stoeltjes in het stadion
pi_56813992
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Denk niet dat van Basten de verlosser is.. Er moet van boven naar beneden gewerkt worden.. oftewel.. pas die bestuurlijke structuur aan.. dat rapport ligt er niet voor niets..

Zolang er in de hogere gelederen van Ajax niet veranderd.. kan elke coach komen.. maar blijft het gewoon ruk..
Zolang Jaakke er nog zit haalt het allemaal niks uit. Die moet als allereerste opflikkeren. Die gast zit m.i. gruwelijk irritant in de weg bij iedereen.
pi_56814001
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ik heb het erover dat Heitinga en Huntelaar misschien wel blijven nu van Basten komt. Ze kunnen beiden goed met hem opschieten.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56814072
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:58 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Klinkt ook allemaal weer redelijk. Al met al kom ik steeds meer tot de conclusie dat Ajax een of andere beerput is ofzo, waar helemaal niks, maar dan ook niks klopt. Van het bestuur tot de fokking stoeltjes in het stadion
Helaas met je eens
pi_56814082
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:59 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ik heb het erover dat Heitinga en Huntelaar misschien wel blijven nu van Basten komt. Ze kunnen beiden goed met hem opschieten.
Ja dat snap ik.. maar ik keek al een stapje verder.. spelers zullen niet blijven bij een coach omdat ze hem graag mogen terwijl ze weten dat het met de club ruk blijft.. (aankoopbeleid enzo).. Ze zullen toch wel naar een stukje zekerheid willen.. Vandaar dat ik denk dat (even los van van Basten) dat er een waslijst aan spelers gaat vertrekken..
pi_56814262
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ja dat snap ik.. maar ik keek al een stapje verder.. spelers zullen niet blijven bij een coach omdat ze hem graag mogen terwijl ze weten dat het met de club ruk blijft.. (aankoopbeleid enzo).. Ze zullen toch wel naar een stukje zekerheid willen.. Vandaar dat ik denk dat (even los van van Basten) dat er een waslijst aan spelers gaat vertrekken..
Ze willen zekerheid. Dus waarom zouden ze dan als reserve naar een europese subtopper gaan terwijl ze bij Ajax vaste waarde blijven.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56814296
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:11 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ze willen zekerheid. Dus waarom zouden ze dan als reserve naar een europese subtopper gaan terwijl ze bij Ajax vaste waarde blijven.
Ik denk ook wel dat het geen Drenthe's zijn en ze vast wel inzien waar ze een vaste waarde kunnen worden en waar niet.

(al doet drenthe het de laatste tijd weer effe goed)
pi_56814354
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:11 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Omdat ze daar meer verdienen, terwijl ze proberen zich in de basis te spelen bij een club in een mooiere competitie, waar ze zich verder kunnen ontwikkelen omdat ze met betere voetballers in aanraking komen en in een andere cultuur leven. Maar voornamelijk omdat ze er meer verdienen.
pi_56814425
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:14 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Omdat ze daar meer verdienen, terwijl ze proberen zich in de basis te spelen bij een club in een mooiere competitie, waar ze zich verder kunnen ontwikkelen omdat ze met betere voetballers in aanraking komen en in een andere cultuur leven. Maar voornamelijk omdat ze er meer verdienen.
Of ze kijken realistisch en zien dat als ze nog een jaartje doorspelen bij de echte toppers in beeld komen.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56814533
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ik denk dat het allemaal wel meevalt. De spelers die voor een vertrek in aanmerking komen vast wel, maar denk niet dat dat er meer dan 4 zullen zijn. Een Vermaelen zal gewoon blijven.
  maandag 18 februari 2008 @ 14:23:41 #128
52871 Blight
Supersized.
pi_56814546
Mocht het iemand nog interesseren, en mocht het nog niet bekend zijn: Kluivert heeft er nog twee in mogen leggen dit weekend.

http://www.youtube.com/watch?v=9J2lK_8Or7U

http://www.youtube.com/watch?v=D77Gw5oXJ9M
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56814565
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:18 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Of ze kijken realistisch en zien dat als ze nog een jaartje doorspelen bij de echte toppers in beeld komen.
Huntelaar is dat volgens mij al (Man Utd, Juventus). Persoonlijk lijkt de echte top mij niet haalbaar voor Stekelenburg en Heitinga. Spurs en Atletico zijn dan geweldige clubs. Niet dat ik het erg zou vinden als ze zouden blijven natuurlijk.
pi_56814687
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:24 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Huntelaar is dat volgens mij al (Man Utd, Juventus). Persoonlijk lijkt de echte top mij niet haalbaar voor Stekelenburg en Heitinga. Spurs en Atletico zijn dan geweldige clubs. Niet dat ik het erg zou vinden als ze zouden blijven natuurlijk.
Bij Man Utd en Juventus hebben er volgens mij al vanaf gezien.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56814920
Het bestuursfalen ten tijde van het bosman-arrest is helemaal niet meegenomen in dat onderzoek?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_56814924
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:42 schreef Messenga het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat de hele organisatie om Cruijff en MvB draait? Dat wanneer dat goed gaat, ineens heel ajax weer geweldig is.
Cruijff is wel zo'n persoon die ALLES in de organisatie naar zijn hand wil hebben. Zelfs de kleur schoenveters van de koffiedames bij wijze van spreken.

Toch denk ik niet dat het zal gebeuren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_56814965
Ik zie Huntelaar en Heitinga nog wel even blijven eigenlijk. Laat van Geel die contracten maar opwaarderen en verlengen De as moet behouden blijven.
pi_56814971
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:42 schreef StarGazer het volgende:
Het bestuursfalen ten tijde van het bosman-arrest is helemaal niet meegenomen in dat onderzoek?
Volgens mij niet.
pi_56814999
Even over die Jaakke..

Ik heb gisteren met verbazing en verbijstering naar die man gekeken. Ik weet vaag wie hij is maar had 'm nooit eerder publiekelijk zn verhaal horen doen, maar dit was echt schokkend. Bij de persconferentie, maar ook in het een op een interview bij Sport aan tafel. Die man kan gewoon niet fatsoenlijk iemand te woord staan en reageert als een politicus uit de pre-Fortuyn periode. Alles ontwijken en afdoen met 'we moeten het eerst doorkijken voor we een mening geven'. Whaaaa.. ik haat dat soort uitspraken. Wees een vent, een leider en formeer je mening over iets. Dit gaat over jouw organisatie man, waar jij mede/hoofd verantwoordelijk voor bent! Typische antwoorden over zo'n rapport waardoor als de wind gezakt is het in de doofpot wordt gestopt en er gewoon iemand geslachtofferd wordt behalve meneertje Jaakke

Op de vraag wat ie voor elkaar heeft gekregen in die aantal jaren bij Ajax komt ie met een 'mental coach' aankakken! Ik pleurde van mn stoel af, wat doet zo'n man daar nog? Dat kan mijn grootmoeder ook in een dag regelen met een telefoon. Verder van die antwoorden van dingen die 'in ontwikkeling zijn en tijd kosten'. Hij ontbeert visie, leiding en voornamelijk uitstraling.

Zo, das gezegd en verder weet ik er ook niet veel van over die situatie maar een ding is duidelijk dat zo'n figuur weg moet.
pi_56815002
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:42 schreef StarGazer het volgende:
Jawel hoor, klein stukje gaat daarover.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56815040
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:46 schreef Flawless2006 het volgende:
Even over die Jaakke..

Ik heb gisteren met verbazing en verbijstering naar die man gekeken. Ik weet vaag wie hij is maar had 'm nooit eerder publiekelijk zn verhaal horen doen, maar dit was echt schokkend. Bij de persconferentie, maar ook in het een op een interview bij Sport aan tafel. Die man kan gewoon niet fatsoenlijk iemand te woord staan en reageert als een politicus uit de pre-Fortuyn periode. Alles ontwijken en afdoen met 'we moeten het eerst doorkijken voor we een mening geven'. Whaaaa.. ik haat dat soort uitspraken. Wees een vent, een leider en formeer je mening over iets. Dit gaat over jouw organisatie man, waar jij mede/hoofd verantwoordelijk voor bent! Typische antwoorden over zo'n rapport waardoor als de wind gezakt is het in de doofpot wordt gestopt en er gewoon iemand geslachtofferd wordt behalve meneertje Jaakke

Op de vraag wat ie voor elkaar heeft gekregen in die aantal jaren bij Ajax komt ie met een 'mental coach' aankakken! Ik pleurde van mn stoel af, wat doet zo'n man daar nog? Dat kan mijn grootmoeder ook in een dag regelen met een telefoon. Verder van die antwoorden van dingen die 'in ontwikkeling zijn en tijd kosten'. Hij ontbeert visie, leiding en voornamelijk uitstraling.

Zo, das gezegd en verder weet ik er ook niet veel van over die situatie maar een ding is duidelijk dat zo'n figuur weg moet.
Ik zat er precies hetzelfde naar te kijken
pi_56815190
http://nl.youtube.com/watch?v=JYNuagu5FSY

Johan zag 't destijds al goed zie ik
pi_56815370
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:48 schreef Nashje het volgende:

[..]

Even terugkomend op die laatste reactie van jouw in het vorige topic:
Fontein heeft Aegon dus niet binnengehaald, maar Slop.
Dat zegt Jaakke...maar die neem ik in deze kwestie ook met een korreltje zout
  maandag 18 februari 2008 @ 15:15:07 #140
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56815436
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:08 schreef Messenga het volgende:
Moeten ze bij Heitinga wel die afkoopclausule eruit halen, anders werkt het nog niet.
pi_56815664
quote:
Op maandag 18 februari 2008 15:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat zegt Jaakke...maar die neem ik in deze kwestie ook met een korreltje zout
Klopt. Maar dit is alweer het bewijs dat het voor geen meter draait, en in de toekomst nog zal draaien, in dat gehele bestuur.

Einde Fontein lijkt in zicht. Nu die huichelaar van een Jaakke nog weg zien te krijgen. Dan heb je de grootste rotzooi weggewerkt. Van Geel nog weg zien te krijgen en het Leidse kan gereserveerd worden. Schaal of niet.
  maandag 18 februari 2008 @ 15:28:20 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56815711
Zou mooi zijn, een feest op het Leidse zonder schaal of beker, gewoon omdat "ze" weg zijn .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56815756
quote:
Op maandag 18 februari 2008 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Zou mooi zijn, een feest op het Leidse zonder schaal of beker, gewoon omdat "ze" weg zijn .
Dat zou een goed fokking feestje worden
  maandag 18 februari 2008 @ 15:32:02 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56815773
quote:
Op maandag 18 februari 2008 15:31 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Dat zou een goed fokking feestje worden
Ik begin vanavond iig al even op het Leidse, maar das een ander feestje .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56815782
Het ergste vind ik nog dat op dit moment jaakke door het leven gaat als het gezicht van Ajax!
  maandag 18 februari 2008 @ 15:36:00 #146
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_56815862
Kippenvel momenten hier, luister radioverslagen van CL95
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_56815890
quote:
Op maandag 18 februari 2008 15:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het ergste vind ik nog dat op dit moment jaakke door het leven gaat als het gezicht van Ajax!
Ik ook. Begin er steeds meer een hekel aan te krijgen. Maar wie kan Jaakke er uit sturen?
  maandag 18 februari 2008 @ 15:39:46 #148
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56815957
Goedemiddag
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_56816016
quote:
Op maandag 18 februari 2008 15:28 schreef HeatWave het volgende:
pi_56816025
quote:
Op maandag 18 februari 2008 15:36 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik ook. Begin er steeds meer een hekel aan te krijgen. Maar wie kan Jaakke er uit sturen?
Als Jaakke zich iets van de publieke opinie had aangetrokken was hij al weggeweest. Het zou leuk zijn als mijn club weer eens positief in het nieuws kwam en niet door een miskoop, een kansloze nederlaag, een ontevreden speler of een rode kaart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')