mij moet ie nog overtuignen.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:31 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Het scheelt ook 6 jaar tussen die 2.
Maar ik denk dat Maduro een grotere wordt dan Gabri en ik hoop echt dat hij over een jaar of 7 a 8 terugkomt.
Goddquote:Op maandag 18 februari 2008 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Marco V zo dus in Holland Sport. Eens even kijken wat hij allemaal heeft te zeggen in een uur.
Dat hoort eigenlijk bij Holland Sport, het gaat daar vaak juist niet zo heel erg over de sport zelfquote:Op maandag 18 februari 2008 20:34 schreef SteveBallmer het volgende:
Dat schiet lekker op, hij wil het niet over Ajax hebben.
Ik vind dat eigenlijk een Ajax speler. Geniale voetballer, dezelfde klasse als Sneijder en VDV, misschien zelfs wel beter.quote:
Dat denk ik wel ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een Ajax speler. Geniale voetballer, dezelfde klasse als Sneijder en VDV, misschien zelfs wel beter.
Het is alleen jammer van die infectiequote:Op maandag 18 februari 2008 20:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een Ajax speler. Geniale voetballer, dezelfde klasse als Sneijder en VDV, misschien zelfs wel beter.
Laat me raden, Ajax was veel beter en PSV kreeg 1 kans?quote:Op maandag 18 februari 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
Jong Ajax 0-1 verloren van Jong psv
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:06 schreef MaxC het volgende:
[..]
Laat me raden, Ajax was veel beter en PSV kreeg 1 kans een onterechte penalty?
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:19 schreef F1Bas het volgende:
Laat me raden, Ajax was veel beter en PSV kreeg een penalty door een overduidelijke schwalbe?
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:06 schreef MaxC het volgende:
[..]
Laat me raden, Ajax was veel beter en PSV kreeg 1 kans?
quote:Onnodig verlies Jong Ajax
Amsterdam, 18 feb 2008
Jong Ajax heeft op de Toekomst de wedstrijd tegen Jong PSV met 0-1 verloren. Jonathan Reis maakte in de 82ste minuut de enige treffer van de wedstrijd. Ajax was beter, maar sprong slordig met de kansen om.
Jan-Arie van der Heijden pakte zijn eerste speelminuten sinds zijn teenblessures.
quote:Huntelaar: 'Liever kampioenschap dan Gouden Schoen'
Klaas-Jan Huntelaar heeft het kampioenschap nog niet uit zijn hoofd gezet. Sterker nog, de aanvaller prefereert het kampioenschap boven de persoonlijke titel van Europees topscorer; de Gouden Schoen. De spits maakte afgelopen weekend zijn 23e competitietreffer van dit seizoen.
Naar eigen zeggen wil Huntelaar met zijn goals alleen maar bijdragen aan Ajax' kansen op het kampioenschap. "Als ik scoor, maken we meer kans om te winnen," aldus Huntelaar tegenover Sportweek. "Dáár gaat het mij om. Die Gouden Schoen zit niet ergens in mijn achterhoofd. Ik word liever kampioen dan dat ik de Gouden Schoen win."
Het is gewoon zo, wij spelen soms leuk voetbal, maar je moet effectief zijn.quote:
Wij kunnen helemaal niet zo zakelijk spelen als PSV, ook al zouden we willen.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, wij spelen soms leuk voetbal, maar je moet effectief zijn.
Ajax is een leuke club met leuk voetbal., PSV wint gewoon....
Dilemma, wil je een leuke pot voetbal zien of wil je winnen?
Weet je, zelfs als wij nu per direct alle spelers van PSV zouden krijgen en PSV onze spelers, dan nog kunnen we het niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij kunnen helemaal niet zo zakelijk spelen als PSV, ook al zouden we willen.
Tot die conclusie kom je na zijn recente interview over het wel of niet toekennen van ''zijn'' doelpunt tegen Twente zeker? Kan me het voorstellen ja maar ik denk toch echt dat de titel boven alles staat bij KJ.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb juist het gevoel dat Huntelaar die Gouden Schoen veel belangrijker vind, dan de prestaties van Ajax...
Zo is het.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:53 schreef Suijk het volgende:
Weet je, zelfs als wij nu per direct alle spelers van PSV zouden krijgen en PSV onze spelers, dan nog kunnen we het niet.
Ik geef je groot gelijk hoor. Vind het een fantastische voetballerquote:
quote:'Ajax rond komst Van Basten deze week af'
Geschreven door Bart Kruyt op maandag, 18 februari om 22:26
Ajax kan mogelijk voor het einde van deze week de naam van haar toekomstige trainer bekendmaken. Perry Overeem, zaakwaarnemer van Marco van Basten, zegt in het Brabants Dagblad dat een akkoord tussen zijn cliënt en Ajax dichtbij is. Overeem verwacht dat de onderhandelingen nog voor het einde van deze week worden afgerond.
De voorspelling is opvallend, aangezien men bij Ajax wel even iets anders aan het hoofd lijkt te hebben. Na het rapport die de commissie-Coronel dit weekend uitbracht is de onrust groot in de hoofdstad. Overeem had er weinig over te zeggen: "We willen ons er niet te veel door laten afleiden."
Overeem had onlangs een derde gesprek met de Amsterdamse clubleiding en beschreef die onderhandelingsronde als ‘prettig en constructief’. De belangenbehartiger benadrukte tevens dat Ajax geen bezwaar had tegen de komst van Witschge, zoals vorige week werd gesuggereerd in diverse media. Witschge en John van 't Schip lijken zodoende met Van Basten mee te gaan naar Ajax.
Verslaggever NOS: Van Geel zouden we je telefoongesprek even mogen onderbreken?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:44 schreef jmac het volgende:
Niemand heeft dat rapport zogenaamd gelezen (net @ studio sport)
Noh vriend, die rapport is echt te erg bradaquote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef SteveBallmer het volgende:
Bron? Ik wil weleens weten welk soort media zo'n kneiter van een spelfout maakt.
echt zo'n v. Geel actie. die zag die camera-ploeg al vanaf zijn auto staan en pakt snel zijn telefoon.... en dan nog praten terwijl hij zo'n 'belangrijk' gesprek heeftquote:Op maandag 18 februari 2008 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Verslaggever NOS: Van Geel zouden we je telefoongesprek even mogen onderbreken?
Van Geel: Uh nee...dat kan niet. Ik zit nu echt in een belangrijk telefoongesprek.
![]()
Owjahjoh? Lul effe gewoon Nederlands.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:01 schreef jna het volgende:
Noh vriend, die rapport is echt te erg brada
Waar staat dat dan?quote:Ajax rond komst
Layout=nu.nlquote:Op maandag 18 februari 2008 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
www.voetbalzone.nlquote:Op maandag 18 februari 2008 23:03 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Owjahjoh? Lul effe gewoon Nederlands.
[..]
Waar staat dat dan?
Dat begint ook wel een persoonlijke - terechte - jachttocht van Derksen te worden waardoor je het ook niet echt heel serieus meer kan nemen.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:33 schreef M0NTANA het volgende:
Johan Derkzen bij P&W keihard over John Jaakke.
En ook uiterst positief over de combinatie Cruijff - Van Basten. Ik zelf begin steeds optimistischer te worden over Van Basten, volgens mij kan hij best een goede clubcoach zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:33 schreef M0NTANA het volgende:
Johan Derkzen bij P&W keihard over John Jaakke.
Johan Derken heb ik niet hoog zitten, maar dit soort kritiek heeft meer zin dan dat van ons simpele supporters.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat begint ook wel een persoonlijke - terechte - jachttocht van Derksen te worden waardoor je het ook niet echt heel serieus meer kan nemen.
Dan doet Molenaar het iets netter.
Mis ik iets?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
En ook uiterst positief over de combinatie Cruijff - Van Basten.
Het viel best mee.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat begint ook wel een persoonlijke - terechte - jachttocht van Derksen te worden waardoor je het ook niet echt heel serieus meer kan nemen.
Dan doet Molenaar het iets netter.
Oh op die manier ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Cruijff als TD en Van Basten als trainer.
Niet?? Het was een open sollicitatie van hem.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh op die manier ja.
Cruijff zie ik niet zo snel als TD aangesteld worden kijkend naar zijn woorden vandaag.
Zijn woorden gaven juist aan dat hij het zag zitten. Het probleem is dat het huidige bestuur eigenlijk niks met hem te maken wil hebben.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh op die manier ja.
Cruijff zie ik niet zo snel als TD aangesteld worden kijkend naar zijn woorden vandaag.
quote:“Veel mensen zullen wel weer denken: daar heb je 'm weer. Wanneer neemt hij zelf zijn verantwoordelijkheid? Dan is mijn antwoord simpel: ik heb daar altijd voor open gestaan. Maar er is nooit, maar dan ook nooit iemand geweest die tegen me gezegd heeft: los jij het op. Dat durven ze namelijk niet. Want als ik het moet doen, dan los ik het inderdaad op. Alleen zullen veel mensen de manier waarop niet prettig vinden. Dus word ik vooral op afstand gehouden”, aldus Cruijff
Ik zit er nou echt 2 dagen bovenop maar waar the fuck haal je dat vandaan?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:38 schreef VoreG het volgende:
Cruijff als TD
Derksen zei dat Cruijff best in het bestuur van Ajax zou willen om een schone start te maken. Hij suggereerde daarna dat een combinatie van v. Basten als trainer en Cruijff als TD geweldig zou zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:51 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik zit er nou echt 2 dagen bovenop maar waar the fuck haal je dat vandaan?
Ik geloof er geen moer van maar ik zit klaar.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:03 schreef toma het volgende:
Derksen
v. Basten als trainer en Cruijff als TD geweldig zou zijn.
I see, zou het wel goed vinden maarja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:14 schreef toma het volgende:
Nu begint Pauw en Witteman weer opnieuw met Derksen. Voor degene die het gemist hebben.
Die bolle moet ze smoel houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:34 schreef jmac het volgende:
Frank Lammers bashed ajax lekker in DWDD
quote:
http://www.els.hyves.nl/#searchhyver=&publicgroups_default_1=1&show_reactions_1=1&__state__=2quote:wie is die dude hieronder??
Ik ben het niet hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.els.hyves.nl/#searchhyver=&publicgroups_default_1=1&show_reactions_1=1&__state__=2
Whehe.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:34 schreef jmac het volgende:
Frank Lammers bashed ajax lekker in DWDD
quote:'Ledenraad vraagt Jaakke op te stappen, Hiddink in beeld'
De ledenraad zal dinsdag aan Ajax-voorzitter John Jaakke vragen of hij zijn positie ter beschikking wil stellen. Dat wist Johan Derksen maandag te melden in het tv-programma Pauw en Witteman. Volgens Derksen is de kans zeer klein dat Jaakke aan het verzoek zal voldoen, omdat hij te allen tijde wil overleven bij Ajax. De ledenraad kan de voorzitter te allen tijde zelf wegsturen.
Het wordt dus slikken of stikken voor Jaakke, wiens functie in het rapport van de commissie-Coronel totaal wordt uitgehold. Jaakke is tevens voorzitter van de raad van commissarissen, maar uit dien hoofde mag hij zich niet meer bemoeien met de dagelijkse gang van zaken. Op de vraag of hij niet bang is dat het voorzitterschap niet méér inhoudt dan het spelen van Sinterklaas in december, zei Jaakke zondag: "Als dat zo is, dan richt ik me op die rol."
Jaakke, die niet aan opstappen denkt of heeft gedacht, wordt in feite gestraft voor het beleid sinds zijn aantreden in 2003, een periode waarin het een komen en gaan was van voetballers en bestuurders en vooral de wisselwerking tussen de technisch directeuren (Louis van Gaal en Martin van Geel) en de hoofdtrainers (Ronald Koeman en Henk ten Cate) veel te wensen overliet.
Derksen wist ook nog te melden dat Guus Hiddink nadrukkelijk in beeld is voor de rol van technisch directeur, omdat hij graag terug zou willen keren naar Nederland. In Amsterdam zou de huidige bondscoach van Rusland zich prima thuisvoelen. De kans dat Johan Cruijff een verantwoordelijke rol krijgt bij Ajax is volgens de hoofdredacteur van Voetbal International minimaal. Frits Barend meldde in het AT5-programma FC Godenzonen eveneens dat Cruijff waarschijnlijk niet terugkeert in een officiële functie. Volgens Derksen zou men binnen Ajax bang zijn voor Cruijff. Mocht het erelid het voor het zeggen krijgen, dan zou dat het einde betekenen van veel Ajax-bestuurders
Dat stukje over Hiddink klopt niet echt helemaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat els dan een mailtje krijgt van: jasza heeft je gekrabbeldt! en in dat mailtje staat jou bericht danquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:59 schreef Jasza het volgende:
Ik had wel een reactie gepost daar onder me eigen hyves maar die heb ik weggehaald hehe.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:39 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ik zag Perez gisteren, hij droeg uggsOntslaan die hap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Secrets never die. Only people.
Ook alleen maar omdat z'n moeder een MILF isquote:
Ze is flink casual.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat z'n moeder een MILF is
Ook die scoort hij, wát een spits!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat z'n moeder een MILF is
Dat werd gespeculeerd bij Holland Sport.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:09 schreef Robar het volgende:
Heeft niemand anders gisteravond het sportjournaal gezien waar werd verteld, dat Johan Cruijff van Basten aan heeft geraden bij Barcelona?
Bij het sportjournaal lieten ze een filmpje zien van de Spaanse TV, alleen liep de band niet helemaal lekker, waardoor je de eerste zinnen van JC niet goed kon horen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat werd gespeculeerd bij Holland Sport.
Ah ok, dat had ik gemist. van Basten zelf gaf echter al aan dat zowel Milan als Barcelona niet aan de orde is, dus je hoeft je geen zorgen te maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Bij het sportjournaal lieten ze een filmpje zien van de Spaanse TV, alleen liep de band niet helemaal lekker, waardoor je de eerste zinnen van JC niet goed kon horen.
De verslaggever vertelde, dat het er op neer kwam, dat JC van Basten dus naar voren schoof als kandidaat voor Barcelona. De verslaggever merkte op, dat Ajax dus nog moest oppassen.
Dat stond vanochtend inderdaad ook in de Spits!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:09 schreef Robar het volgende:
Heeft niemand anders gisteravond het sportjournaal gezien waar werd verteld, dat Johan Cruijff van Basten aan heeft geraden bij Barcelona?
quote:Volgens Johan Cruijff is Marco van Basten dé man om Frank Rijkaard op te volgen bij Barcelona. Mocht de zittend coach na dit seizoen stoppen, dan is de huidige bondscoach van Oranje met zijn voetbalvisie perfect geschikt voor de baan in de Spaanse kuststad. Van Basten is echter al in onderhandeling met Ajax. (TV3)
Uitstekende deal!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:26 schreef PizzaSalami het volgende:
Zolang wij Rijkaard dan krijgen vind ik het best.
Laat me nou nog een beetje hoop houden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gebeurd niet, het is al zo goed als rond.
En daar ontkende van Basten het direct, dus de waarde is nul.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat werd gespeculeerd bij Holland Sport.
Het weinige wat hij over Ajax zei, klonk wel alsof het nagenoeg rond is. Wachten op de witte rook dan maar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En daar ontkende van Basten het direct, dus de waarde is nul.
Zeker, en met het verzekeringsgeld een écht stadion bouwen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:43 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de arena af zou branden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |