mij moet ie nog overtuignen.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:31 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Het scheelt ook 6 jaar tussen die 2.
Maar ik denk dat Maduro een grotere wordt dan Gabri en ik hoop echt dat hij over een jaar of 7 a 8 terugkomt.
Goddquote:Op maandag 18 februari 2008 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Marco V zo dus in Holland Sport. Eens even kijken wat hij allemaal heeft te zeggen in een uur.
Dat hoort eigenlijk bij Holland Sport, het gaat daar vaak juist niet zo heel erg over de sport zelfquote:Op maandag 18 februari 2008 20:34 schreef SteveBallmer het volgende:
Dat schiet lekker op, hij wil het niet over Ajax hebben.
Ik vind dat eigenlijk een Ajax speler. Geniale voetballer, dezelfde klasse als Sneijder en VDV, misschien zelfs wel beter.quote:
Dat denk ik wel ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een Ajax speler. Geniale voetballer, dezelfde klasse als Sneijder en VDV, misschien zelfs wel beter.
Het is alleen jammer van die infectiequote:Op maandag 18 februari 2008 20:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een Ajax speler. Geniale voetballer, dezelfde klasse als Sneijder en VDV, misschien zelfs wel beter.
Laat me raden, Ajax was veel beter en PSV kreeg 1 kans?quote:Op maandag 18 februari 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
Jong Ajax 0-1 verloren van Jong psv
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:06 schreef MaxC het volgende:
[..]
Laat me raden, Ajax was veel beter en PSV kreeg 1 kans een onterechte penalty?
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:19 schreef F1Bas het volgende:
Laat me raden, Ajax was veel beter en PSV kreeg een penalty door een overduidelijke schwalbe?
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:06 schreef MaxC het volgende:
[..]
Laat me raden, Ajax was veel beter en PSV kreeg 1 kans?
quote:Onnodig verlies Jong Ajax
Amsterdam, 18 feb 2008
Jong Ajax heeft op de Toekomst de wedstrijd tegen Jong PSV met 0-1 verloren. Jonathan Reis maakte in de 82ste minuut de enige treffer van de wedstrijd. Ajax was beter, maar sprong slordig met de kansen om.
Jan-Arie van der Heijden pakte zijn eerste speelminuten sinds zijn teenblessures.
quote:Huntelaar: 'Liever kampioenschap dan Gouden Schoen'
Klaas-Jan Huntelaar heeft het kampioenschap nog niet uit zijn hoofd gezet. Sterker nog, de aanvaller prefereert het kampioenschap boven de persoonlijke titel van Europees topscorer; de Gouden Schoen. De spits maakte afgelopen weekend zijn 23e competitietreffer van dit seizoen.
Naar eigen zeggen wil Huntelaar met zijn goals alleen maar bijdragen aan Ajax' kansen op het kampioenschap. "Als ik scoor, maken we meer kans om te winnen," aldus Huntelaar tegenover Sportweek. "Dáár gaat het mij om. Die Gouden Schoen zit niet ergens in mijn achterhoofd. Ik word liever kampioen dan dat ik de Gouden Schoen win."
Het is gewoon zo, wij spelen soms leuk voetbal, maar je moet effectief zijn.quote:
Wij kunnen helemaal niet zo zakelijk spelen als PSV, ook al zouden we willen.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, wij spelen soms leuk voetbal, maar je moet effectief zijn.
Ajax is een leuke club met leuk voetbal., PSV wint gewoon....
Dilemma, wil je een leuke pot voetbal zien of wil je winnen?
Weet je, zelfs als wij nu per direct alle spelers van PSV zouden krijgen en PSV onze spelers, dan nog kunnen we het niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij kunnen helemaal niet zo zakelijk spelen als PSV, ook al zouden we willen.
Tot die conclusie kom je na zijn recente interview over het wel of niet toekennen van ''zijn'' doelpunt tegen Twente zeker? Kan me het voorstellen ja maar ik denk toch echt dat de titel boven alles staat bij KJ.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb juist het gevoel dat Huntelaar die Gouden Schoen veel belangrijker vind, dan de prestaties van Ajax...
Zo is het.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:53 schreef Suijk het volgende:
Weet je, zelfs als wij nu per direct alle spelers van PSV zouden krijgen en PSV onze spelers, dan nog kunnen we het niet.
Ik geef je groot gelijk hoor. Vind het een fantastische voetballerquote:
quote:'Ajax rond komst Van Basten deze week af'
Geschreven door Bart Kruyt op maandag, 18 februari om 22:26
Ajax kan mogelijk voor het einde van deze week de naam van haar toekomstige trainer bekendmaken. Perry Overeem, zaakwaarnemer van Marco van Basten, zegt in het Brabants Dagblad dat een akkoord tussen zijn cliënt en Ajax dichtbij is. Overeem verwacht dat de onderhandelingen nog voor het einde van deze week worden afgerond.
De voorspelling is opvallend, aangezien men bij Ajax wel even iets anders aan het hoofd lijkt te hebben. Na het rapport die de commissie-Coronel dit weekend uitbracht is de onrust groot in de hoofdstad. Overeem had er weinig over te zeggen: "We willen ons er niet te veel door laten afleiden."
Overeem had onlangs een derde gesprek met de Amsterdamse clubleiding en beschreef die onderhandelingsronde als ‘prettig en constructief’. De belangenbehartiger benadrukte tevens dat Ajax geen bezwaar had tegen de komst van Witschge, zoals vorige week werd gesuggereerd in diverse media. Witschge en John van 't Schip lijken zodoende met Van Basten mee te gaan naar Ajax.
Verslaggever NOS: Van Geel zouden we je telefoongesprek even mogen onderbreken?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:44 schreef jmac het volgende:
Niemand heeft dat rapport zogenaamd gelezen (net @ studio sport)
Noh vriend, die rapport is echt te erg bradaquote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef SteveBallmer het volgende:
Bron? Ik wil weleens weten welk soort media zo'n kneiter van een spelfout maakt.
echt zo'n v. Geel actie. die zag die camera-ploeg al vanaf zijn auto staan en pakt snel zijn telefoon.... en dan nog praten terwijl hij zo'n 'belangrijk' gesprek heeftquote:Op maandag 18 februari 2008 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Verslaggever NOS: Van Geel zouden we je telefoongesprek even mogen onderbreken?
Van Geel: Uh nee...dat kan niet. Ik zit nu echt in een belangrijk telefoongesprek.
![]()
Owjahjoh? Lul effe gewoon Nederlands.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:01 schreef jna het volgende:
Noh vriend, die rapport is echt te erg brada
Waar staat dat dan?quote:Ajax rond komst
Layout=nu.nlquote:Op maandag 18 februari 2008 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
www.voetbalzone.nlquote:Op maandag 18 februari 2008 23:03 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Owjahjoh? Lul effe gewoon Nederlands.
[..]
Waar staat dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |