Ah nice, wij hebben net een nieuwe asus binnen. Mooi ding.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dell latitude D830. Van de baas. Alleen ben ik thuis, dus morgen even de hele santekraam er op zetten.
Ik ben nu Crysis aan het spelen, leuk dingetjequote:
Zo vlak na de film van Wilders, met mijn Wilders pet op.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:12 schreef OA het volgende:
Wanneer ga je eigenlijk naar Instortboel Istanbul?
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo vlak na de film van Wilders, met mijn Wilders pet op.
Nee, ik hou niet van cognacquote:
Daar kan ik mee leven!quote:Op maandag 18 februari 2008 12:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een lekker glas rood wijn vind ik ook prima
Watte?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:39 schreef MPG het volgende:
Net 15 cm subway partysub op [afbeelding]
Subwayquote:
Dat was een puicke lunchquote:Op maandag 18 februari 2008 13:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zal best te nakken zijn
Zwaar eensquote:
Wat, een mpg?quote:
ik ben ook niet echt meer verbaasd ofzoquote:
jaquote:
Dealquote:
witquote:Op maandag 18 februari 2008 13:51 schreef Muck het volgende:
hoe was het in het ziekenhuis Ph?
Ik heb niet eens in de gaten wat, maar goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan hebben ze als stelletje allebei een begrip achter hun naam staan
Hehe, weggaan op het moment dat Muck komt kijkenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet eens in de gaten wat, maar goed.
Oh, de lamlulquote:Op maandag 18 februari 2008 13:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, weggaan op het moment dat Muck komt kijken
doe er nog een c bij, en dan wil ik ook welquote:Op maandag 18 februari 2008 13:56 schreef Aarti het volgende:
cappucino
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan hebben ze als stelletje allebei een begrip achter hun naam staan
doet ie aaaaaaalitjdquote:
Hij gaat weg voordat jij komt, en dan ga jij door nadat je klaar bent?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:05 schreef Muck het volgende:
Mucken en een MPG doen....
op een dag gaan we het combineren
')
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij gaat weg voordat jij komt, en dan ga jij door nadat je klaar bent?![]()
que?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij gaat weg voordat jij komt, en dan ga jij door nadat je klaar bent? [afbeelding] [afbeelding]
En hoeveel is dat in euro's?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is donkerbruin met zwart haar, heeft twee borsten, leuk gezichtje en een mooie kont, vraagt 150.000 Rupiah voor een wip en werd keihard afgewezen door 'die blanke'?
... een Indonesische hoer ...
Volgende keer maar een andere plek uitzoeken om een biertje te drinken, dit vond ik niet echt gezellig en zo. Werd bijna gedwongen, wellicht had ze geld nodig [afbeelding]
Ah, je zit nu ergens anders vanwege 't weekend oid?quote:Maar goed, verder alles wel okay.. ik heb mijn inkopen weer gedaan en kan overmorgen weer terug naar huis. [afbeelding] (Nee, niet Nederland)
da's iets van 11 euro, maar het was nog te onderhandelen ("Maar ik wil echt niet, schat!")quote:Op maandag 18 februari 2008 14:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En hoeveel is dat in euro's? [afbeelding]
Toch best lastig als ze zo gedwongen te werk gaan [afbeelding]. Hoop dat het een eenmalig probleem was [afbeelding]
[..]
Neuh, ik ben eventjes een paar dagen bij een Nederlandse kennis die ik al 4 maanden niet gezien had. (Hij weg, ik hier, hij hier, ik weg)quote:Ah, je zit nu ergens anders vanwege 't weekend oid?
Hahahaquote:Op maandag 18 februari 2008 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is donkerbruin met zwart haar, heeft twee borsten, leuk gezichtje en een mooie kont, vraagt 150.000 Rupiah voor een wip en werd keihard afgewezen door 'die blanke'?
... een Indonesische hoer ...
Volgende keer maar een andere plek uitzoeken om een biertje te drinken, dit vond ik niet echt gezellig en zo. Werd bijna gedwongen, wellicht had ze geld nodig
Maar goed, verder alles wel okay.. ik heb mijn inkopen weer gedaan en kan overmorgen weer terug naar huis.(Nee, niet Nederland)
Mjaquote:Op maandag 18 februari 2008 14:26 schreef indahnesia.com het volgende:
da's iets van 11 euro, maar het was nog te onderhandelen ("Maar ik wil echt niet, schat!")
De economie is hiet iets minder als in Nederland, en soms heb je plotseling geld nodig.. banken geven dat niet, dus moet je je kut verhuren. Tja. het is een oplossing.
Ahhaquote:Neuh, ik ben eventjes een paar dagen bij een Nederlandse kennis die ik al 4 maanden niet gezien had. (Hij weg, ik hier, hij hier, ik weg)
Haha. Dat zal je hier niet snel overkomen in een café denk ikquote:Op maandag 18 februari 2008 14:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's iets van 11 euro, maar het was nog te onderhandelen ("Maar ik wil echt niet, schat!")
De economie is hiet iets minder als in Nederland, en soms heb je plotseling geld nodig.. banken geven dat niet, dus moet je je kut verhuren. Tja. het is een oplossing.
[..]
Neuh, ik ben eventjes een paar dagen bij een Nederlandse kennis die ik al 4 maanden niet gezien had. (Hij weg, ik hier, hij hier, ik weg)
Hier is dat wat duurder inderdaad. Moet je al gauw een lidmaatschap hebben bij een of andere club waar ze van die feesten geven.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:29 schreef Pheno het volgende:
11 euro's voor AIDS, koopje!
11 euriquote:Op maandag 18 februari 2008 14:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahaha [afbeelding]
Wat is dat in euro's? [afbeelding]
Whehehehehehehequote:Op maandag 18 februari 2008 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
11 euri
niet dat het veel is, maar ik heb er geen behoefte aan, maar dat scheen niet door te dringenWie weet dat ik wel gewoon in de verkeerde kroeg, want als 'vreemdeling' weet ik echt niet de plekjes waar dat juist wel en niet is. Zo heb ik ooit eens een uurje in een homo-bar gestaan.
gelukkig met een (vrouwelijke) kennis, zodat we ook snel weer weg konden toen we eenmaal wisten waar we waren aanbeland
![]()
te laat, al gereageerdquote:Op maandag 18 februari 2008 14:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahaha [afbeelding]
Wat is dat in euro's? [afbeelding]
zij liever? Ik denk dat ze het net zo lief ook niet doet eigenlijkquote:Op maandag 18 februari 2008 14:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja [afbeelding]. Maar niet de beste, maargoed, zij liever dan ik natuurlijk [afbeelding] [afbeelding]
[..]
Ahha [afbeelding].
dat heb je zelf in de hand natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:29 schreef Pheno het volgende:
11 euro's voor AIDS, koopje!
nee, en maar klagen over de preutsheid in andere landen.. Nederland is erg preuts wat dat betreft dus. Het verbaasde mij ookquote:Op maandag 18 februari 2008 14:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha. Dat zal je hier niet snel overkomen in een café denk ik [afbeelding]
maar dan kun je wel onbeperkt AIDS-neuken...quote:Op maandag 18 februari 2008 14:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hier is dat wat duurder inderdaad. Moet je al gauw een lidmaatschap hebben bij een of andere club waar ze van die feesten geven. [afbeelding]
Als het een beetje hoer is heeft zij jouw ding in de handquote:Op maandag 18 februari 2008 14:34 schreef indahnesia.com het volgende:
dat heb je zelf in de hand natuurlijk.
Ik kan je verzekeren dat ik me dom voelde... maar aan de andere kant heb ik dat ook eens gezien, en mijn anus is nog niet opengescheurdquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
11 euri [afbeelding]
niet dat het veel is, maar ik heb er geen behoefte aan, maar dat scheen niet door te dringen [afbeelding] Wie weet dat ik wel gewoon in de verkeerde kroeg, want als 'vreemdeling' weet ik echt niet de plekjes waar dat juist wel en niet is. Zo heb ik ooit eens een uurje in een homo-bar gestaan. [afbeelding] gelukkig met een (vrouwelijke) kennis, zodat we ook snel weer weg konden toen we eenmaal wisten waar we waren aanbeland [afbeelding] [afbeelding]
Dat zou ik wel verwachten van een hoer eigenlijk ja.. service voor mijn geld. toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het een beetje hoer is heeft zij jouw ding in de hand
Je maakt nog een wat mee in Indoland.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
11 euri
niet dat het veel is, maar ik heb er geen behoefte aan, maar dat scheen niet door te dringenWie weet dat ik wel gewoon in de verkeerde kroeg, want als 'vreemdeling' weet ik echt niet de plekjes waar dat juist wel en niet is. Zo heb ik ooit eens een uurje in een homo-bar gestaan.
gelukkig met een (vrouwelijke) kennis, zodat we ook snel weer weg konden toen we eenmaal wisten waar we waren aanbeland
![]()
haha... nee, dat zie je hier niet, hier zijn volgens de overheid geen hoeren, homo's, potten en drugs. Buiten de overheid weet iedereen dat het anders is, maar wel zelf zoeken... geen uithangborden zoals in Nederland..quote:Op maandag 18 februari 2008 14:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan je dat dan niet van de buitenkant af zien dan? Zoals raambelettering oid?
whehe.. dit was toch wel een opvallende gebeurtenis in die 1.5 jaar eigenlijkquote:Op maandag 18 februari 2008 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
Je maakt nog een wat mee in Indoland. [afbeelding]
Jah, wel aardig als ik er zo aan denk...quote:Op maandag 18 februari 2008 14:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mooie verhalen indah!
Ik ga ff studeren! [afbeelding]
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij gaat weg voordat jij komt, en dan ga jij door nadat je klaar bent?![]()
ah neequote:Op maandag 18 februari 2008 14:48 schreef Pheno het volgende:
Na de Wuppies komt AH nu weer met...
Oh noes!!!!!
Zouden ze ook het evenbeeld van onze eigen fapsmurf op de markt brengen?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:48 schreef Pheno het volgende:
Na de Wuppies komt AH nu weer met...
Oh noes!!!!!
geleverd met piepklein caviaatjequote:Op maandag 18 februari 2008 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouden ze ook het evenbeeld van onze eigen fapsmurf op de markt brengen?
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
groot gelijk.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:01 schreef Aarti het volgende:
ook even focussen op waar ik voor betaald word
krijg je meer dan ik...quote:Op maandag 18 februari 2008 16:05 schreef speciwacy het volgende:
Whahahahahaha humor ! ik krijg maar 14,50 per uur dus..
Ik moet verdomme de komende wekens steeds voor 14,99 euro boodschappen doen. Shitzooi.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
*krasquote:Op maandag 18 februari 2008 16:15 schreef Pheno het volgende:
http://www.ah.nl/smurfen/smurfpedia.jsp#groceries
Zelfbedachte smurfen
quote:
en dan is er vast wel een lief kassameisje dat zegt: ach meneer, u komt nét een cent tekort, maar hier heeft u alsnog een smurf!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet verdomme de komende wekens steeds voor 14,99 euro boodschappen doen. Shitzooi.
Ik zal d'r achter d'r kassa smurfen met mijn smurf!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:18 schreef Muck het volgende:
en dan is er vast wel een lief kassameisje dat zegt: ach meneer, u komt nét een cent tekort, maar hier heeft u alsnog een smurf!
Ik heb er al teveel.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:19 schreef Aarti het volgende:
maar wat is er mis met smurfen?
Laat zo'n maori maar op ze los! Die likken!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:11 schreef OA het volgende:
Nederlanders vast na valse aangifte
Pokketuig![]()
Spaciwacy: ik snap jouw commentaar niet zo goed daar... Iets met papiertjes...
dat hoort niet /madquote:
Likken?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat zo'n maori maar op ze los! Die likken!
In sommige afleveringen heb je ook omasmuf en nog een klein meisje.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
dat hoort niet /mad
er is maar 1 vrouw en dat is de smurfin
Waar is pedosmurf.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Likken?
[..]
In sommige afleveringen heb je ook omasmuf en nog een klein meisje.
quote:
quote:
dat was later pasquote:Op maandag 18 februari 2008 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Likken?
[..]
In sommige afleveringen heb je ook omasmuf en nog een klein meisje.
Uiteraard.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:33 schreef Muck het volgende:
[..]
dat was later pas
ik ontken ze gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |