Ik moet verdomme de komende wekens steeds voor 14,99 euro boodschappen doen. Shitzooi.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouden ze ook het evenbeeld van onze eigen fapsmurf op de markt brengen?
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouden ze ook het evenbeeld van onze eigen fapsmurf op de markt brengen?
*krasquote:Op maandag 18 februari 2008 16:15 schreef Pheno het volgende:
http://www.ah.nl/smurfen/smurfpedia.jsp#groceries
Zelfbedachte smurfen
quote:
en dan is er vast wel een lief kassameisje dat zegt: ach meneer, u komt nét een cent tekort, maar hier heeft u alsnog een smurf!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet verdomme de komende wekens steeds voor 14,99 euro boodschappen doen. Shitzooi.
Ik zal d'r achter d'r kassa smurfen met mijn smurf!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:18 schreef Muck het volgende:
en dan is er vast wel een lief kassameisje dat zegt: ach meneer, u komt nét een cent tekort, maar hier heeft u alsnog een smurf!
Ik heb er al teveel.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:19 schreef Aarti het volgende:
maar wat is er mis met smurfen?
Laat zo'n maori maar op ze los! Die likken!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:11 schreef OA het volgende:
Nederlanders vast na valse aangifte
Pokketuig![]()
Spaciwacy: ik snap jouw commentaar niet zo goed daar... Iets met papiertjes...
dat hoort niet /madquote:
Likken?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat zo'n maori maar op ze los! Die likken!
In sommige afleveringen heb je ook omasmuf en nog een klein meisje.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
dat hoort niet /mad
er is maar 1 vrouw en dat is de smurfin
Waar is pedosmurf.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Likken?
[..]
In sommige afleveringen heb je ook omasmuf en nog een klein meisje.
quote:
quote:
dat was later pasquote:Op maandag 18 februari 2008 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Likken?
[..]
In sommige afleveringen heb je ook omasmuf en nog een klein meisje.
Uiteraard.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:33 schreef Muck het volgende:
[..]
dat was later pas
ik ontken ze gewoon
ik ga een spelletje doenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:35 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even mijn herhaalreceptje halen
quote:
nee, ik ben niet zo'n geduldig typjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |