En ziet er echt arrogant uit, een gladjakkerquote:Op zondag 17 februari 2008 23:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heeft wel een neus hoor, die Coronel.
Dat horen wij ook welquote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Fontein is niet uitgenodigd aldus zijn advocaat.
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, en niemand gelooft Jaakke meer. Zelfs als hij de waarheid zou spreken gelooft niemand hem meer. De situatie is niet meer te houden voor die man, die gaat nog harder dan v/d Herik aan de schandpaal.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Fontein is niet uitgenodigd aldus zijn advocaat.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bedoel ik ja.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:29 schreef DrDentz het volgende:
als Ajax niet ieder jaar in de finale van de europacup staat is het voor Jack al een puinhoop
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:29 schreef Mugger het volgende:
Tuurlijk, als de lijn toch voor iedereen openstaat, dan mag Don Leo niet ontbreken met z'n mening.
Ik zie het al voor me.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Strx belt Peter r de Vries nog met zijn mening
[ afbeelding ]
AFC-er, he?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zegt Jack, "jullie", als hij over ajax praat
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:31 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
Peter R de Vries: de zaak Ajax.
'Dit is de bewuste telefoon waarmee v. Geel de -naar later bleek- 43-jarige Kuffour belde'
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook leo houdt van ajax
Toevallig ook met een payphone?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:31 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
'Dit is de bewuste telefoon waarmee v. Geel de -naar later bleek- 43-jarige Kuffour belde'
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook leo houdt van ajax
Feyenoord is niet interessant.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:34 schreef De.Kromme het volgende:
Werd dat rapport bij Feyenoord toen 2 jaar geleden, dat notabene bindend was, ook zo uitgebreid besproken?
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
En dat was het weer qua aandacht voor andere clubs.
Volgend jaar Evert ten Napel bij de samenvattingenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vooral die teleurstelling in zijn stem als het weer teleurstellend is voor Ajax.
Serieus ?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:38 schreef MarkNMGN het volgende:
Je kan beter Voetbal Insite kijken, ik hoorde geruchten dat daar volgende week Guus Hiddink komt.
Barbara.. Mag Leo interviews doen en dan zoeken ze maar een nieuwe commentator. Iedereen blijquote:Op zondag 17 februari 2008 23:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En wie moet tele 2 doen dan
Jack van Gelder ?
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit amsterdamquote:Op zondag 17 februari 2008 23:39 schreef vw_caddy het volgende:
Een fucking drie kwartier lang alleen maar over die Amsterdamse club.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:40 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Barbara.. Mag Leo interviews doen en dan zoeken ze maar een nieuwe commentator. Iedereen blij.
Valt me nog mee dat ze geen beelden van 1995 lieten zien.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:41 schreef Blawh het volgende:
Zat ik me te verheugen op het hoogtepunt van SV, namelijk nog een filmpje over de puinhoop bij Ajax, en dan komt er zo'n CL-filmpje.
In Eindhoven is het in ieder geval rustig.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit amsterdam
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Nouja, weten we iig alle ins en outs van dat rapport.
in Utreg ook , de kromme gaat Utreg weer maken hoor komt goedquote:Op zondag 17 februari 2008 23:42 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
In Eindhoven is het in ieder geval rustig.
Je bent wel erg naief niet te zeggen dom als je anders had verwachtquote:Op zondag 17 februari 2008 23:39 schreef vw_caddy het volgende:
Een fucking drie kwartier lang alleen maar over die Amsterdamse club.
Ik had ook niet moeten kijken na een uur Voetbal Insite te hebben gekeken.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je bent wel erg naief niet te zeggen dom als je anders had verwacht
Nu hed je wel Hugo's nieuwe jasje gezienquote:Op zondag 17 februari 2008 23:45 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik had ook niet moeten kijken na een uur Voetbal Insite te hebben gekeken.
Wat meer aandacht voor de degradatiestrijd, NAC en het slechte spel van Feyenoord was toch wel op zijn plaats geweest.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je bent wel erg naief niet te zeggen dom als je anders had verwacht
http://www.youtube.com/watch?v=Srt8Q11NWsIquote:Op zondag 17 februari 2008 23:41 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze geen beelden van 1995 lieten zien.
Bij SV had ik dat niet verwacht, VI wel.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat meer aandacht voor de degradatiestrijd, NAC en het slechte spel van Feyenoord was toch wel op zijn plaats geweest.
Bij zowel VI als SV.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Er bestaat maar één club mensen. Dat hebben we na vandaag wel kunnen zien.
De hele avond lang is de ondergang in de laatste 10 jaar van die club uitgelegd.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Er bestaat maar één club mensen. Dat hebben we na vandaag wel kunnen zien.
Het gemiddeld aantal bezoekers ligt nog altijd hoger dan de restquote:Op zondag 17 februari 2008 23:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waarom is stadion vaak niet eens uitverkocht mr. Cyberia als dat zo zou zijn?
.........................................................................................................quote:Op zondag 17 februari 2008 23:48 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Srt8Q11NWsI
"Jackkiiieee, Jacckkiiee"
"JA JA JA JA JA JA *huil* hahahha"
Damn, was ik 10 maar vergeten doe je het niet snel.
Dit klinkt misschien arrogant maar zo bedoel ik het niet: Gebeurd zoiets bij PSV word er na gekeken en weer over iets anders geluld. Bij Ajax genereerd dit gewoon media aandacht. En het is toch groot nieuws.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat meer aandacht voor de degradatiestrijd, NAC en het slechte spel van Feyenoord was toch wel op zijn plaats geweest.
Bij zowel VI als SV.![]()
edit: dan vergeet ik zelfs nog de vrije val van Twente.
Helaas waar.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dit klinkt misschien arrogant maar zo bedoel ik het niet: Gebeurd zoiets bij PSV word er na gekeken en weer over iets anders geluld. Bij Ajax genereerd dit gewoon media aandacht. En het is toch groot nieuws.
En dat is dan ook positief? De Hollywood factor is mss hoger dan bij de andere clubs, maar daar worden je prestaties en charme niet beter van.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dit klinkt misschien arrogant maar zo bedoel ik het niet: Gebeurd zoiets bij PSV word er na gekeken en weer over iets anders geluld. Bij Ajax genereerd dit gewoon media aandacht. En het is toch groot nieuws.
Positief is dat zeker niet. Als een Ajax speler een scheet laat en hij stinkt te hard staat het de volgende dag op de voorpagina van het sportkatern. Een club als PSV is 100 keer zo relaxed als Ajax.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
En dat is dan ook positief? De Hollywood factor is mss hoger dan bij de andere clubs, maar daar worden je prestaties en charme niet beter van.
Gek he? Als ze seizoenskaart houders meetellen die niet op komen dagenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het gemiddeld aantal bezoekers ligt nog altijd hoger dan de rest
Vorig jaar ging het weken lang over Feyenoord. Vind het wel best zo, houdt de rust een beetje in de tent.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Bij zowel VI als SV.![]()
edit: dan vergeet ik zelfs nog de vrije val van Twente.
Viel me ook al op. Toeschouwersaantal bij Ajax-Sparta was volgens de krant gewoon 50.000quote:Op maandag 18 februari 2008 08:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gek he? Als ze seizoenskaart houders meetellen die niet op komen dagen
Zo kan Top Oss ook nog wel 50,000 "toeschouwers" krijgen. Als je de seizoenkaart gratis bij een krat bier krijgt ofzoquote:Op maandag 18 februari 2008 14:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Viel me ook al op. Toeschouwersaantal bij Ajax-Sparta was volgens de krant gewoon 50.000
hahaha ja, heerlijk hoe Jack altijd probeert te zeggen dat hij geen Ajax fan is, maar hij is 1 van de grootstequote:Op maandag 18 februari 2008 14:01 schreef Veerboot het volgende:
Wel mooi hoe Hugo plagerig doet naar Jack ("jij had in de commissie moeten zitten!") en Jack dan een rode kop krijgt
Kon wel eens meevallen, hoor.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dan zal het niet over Ajax gaan
En toch gaat het er zo wel over, let maar op.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:47 schreef djstoffel het volgende:
wat weet foppe nu van ajax...........
da´s effe balen voor jack. Hebben ze weer een alibi om het over ajax te hebben, zit hij opgescheept met foppe
He, gelukkig. het gaat dus wel over Ajax.quote:
maar nu het grote verschil met voetbal insite...............waarschijnlijk ook tot de laatste minuutquote:Op zondag 24 februari 2008 22:51 schreef Spezza19 het volgende:
en Blawh heeft gelijk gekregen
meteen vanaf de 1e minuut over Ajax
Thanks voor de tip.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[offtopic]
Boondock Saints
[/offtopic]
* Spezza19 heeft geswitched naar MOTD
Belangrijkste, niet de enige.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax blijft de belangrijkste club in Nederland, wen er maar aan.
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
Tja, maar dat willen de rest van de clubs nog steeds niet geloven. Die denken nog steeds dat ze wat betekenen in de media.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
In de media wel ja.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
Dus jij denkt dat 95% van de kijkers niks heeft met Oranje?quote:Op zondag 24 februari 2008 23:13 schreef Merkie het volgende:
Wat een bagger is Studio Voetbal toch.
Oranje
Jong Oranje
Cruijff![]()
Ajax
Weet iemand nóg saaiere onderwerpen die 95% van de reguliere kijkers niet boeit?
Dat eeuwige gezever zal heel veel mensen niet op het puntje van hun stoel doen zitten nee.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat 95% van de kijkers niks heeft met Oranje?
Ik denk dat 95% van de kijkers zich echt niet druk kan maken over het Nederlands elftal als er geen WK of EK is.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat 95% van de kijkers niks heeft met Oranje?
Ajax heeft de meeste aanhangers van Nederland en het grootste toekomst perspectief voor het Nederlandse voetbal. Belangrijkste dus.quote:
Ja, en beeld ook even.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Hebben jullie ook kutgeluid?
Eens met het eerste, maar de rest....quote:Op zondag 24 februari 2008 23:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Ajax heeft de meeste aanhangers van Nederland en het grootste toekomst perspectief voor het Nederlandse voetbal. Belangrijkste dus.
Nope, hier ging het ook even foutquote:Op zondag 24 februari 2008 23:22 schreef paultjuhhh het volgende:
WTF gebeurde er met het signaal of was dat alleen hier
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:23 schreef golfer het volgende:
Ah, het gaat ook nog even over die nepduitser Von Bommel.
Storing klinkt hetzelfde als baggeren dus ik ben weer wakkerquote:Op zondag 24 februari 2008 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Iedereen is wel ineens weer wakker door de storing
Scoren in de CL tegen Inter kan iedereen inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Fijn dat jij het ook even bevestigd Hugo. Kuyt komt tekort voor het topniveau.
haha! hallo buurmanquote:Op zondag 24 februari 2008 23:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ben jij mijn buurman!
wist niet dat jij ook op fok zat
2 minuten slechtsquote:Op zondag 24 februari 2008 23:24 schreef BVO het volgende:
Mark, bel me even op mijn portable............
DAT IS ONZE JACK HE HIJ HEEFT ALLE CONNECTIESquote:Op zondag 24 februari 2008 23:27 schreef Bruce117 het volgende:
Wel mooi dat hij gewoon spelers live in de uitzending belt
Ja maar hij is wel altijd gewoon Jackie van AFC gebleven ondanks al zn connectiesquote:Op zondag 24 februari 2008 23:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
DAT IS ONZE JACK HE HIJ HEEFT ALLE CONNECTIES
Hij is zo gewoon gebleven onze jackquote:Op zondag 24 februari 2008 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar hij is wel altijd gewoon Jackie van AFC gebleven ondanks al zn connecties
Nee joh, alleen Duitsland 1, 2 en 3.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Zit Mark in Duitsland de hele dag naar de publieke omroep te kijken, kan hij dat überhaupt wel ontvangen daar in Beieren?
Ja vorig seizoen was ie ook zo uitmuntend in de CL ja.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Scoren in de CL tegen Inter kan iedereen inderdaad.
Brrr digitale televisie..quote:Op zondag 24 februari 2008 23:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Zit Mark in Duitsland de hele dag naar de publieke omroep te kijken, kan hij dat überhaupt wel ontvangen daar in Beieren?
Toen schoot hij Liverpool naar de finale en scoorde ook nog in de finale. Vrij matig inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2008 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja vorig seizoen was ie ook zo uitmuntend in de CL ja.
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:15 schreef DrDentz het volgende:
moeten ze dan Deep Throat nabespreken ofzo
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Hebben jullie ook kutgeluid?
Pingels, pingels en nog eens pingels. Verder dan dat komen we nietquote:Op zondag 24 februari 2008 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen schoot hij Liverpool naar de finale en scoorde ook nog in de finale. Vrij matig inderdaad
Leer die naam eerst eens schrijven.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Altijd mooi om te zien dat zodra Hugo weer dreigt iets kritisch te zeggen over Cruijf, Jack zich haast te melden dat Cruijf het vast 'zus en zo' bedoelde, en zo mogelijk nóg dieper in de reet kruipt van Cruijf iedere keer.
Denk dat ze Verbeek te dominant, eigenwijs en te 'kil' vinden.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:36 schreef DrDentz het volgende:
tss Foppe is ook niet voor het behoud van Verbeek. Kom op Foppe..
blijven hangen in de 90´s ????quote:Op zondag 24 februari 2008 23:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
en het grootste toekomst perspectief voor het Nederlandse voetbal. Belangrijkste dus.
Fijn dat we het eens zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar nee je hebt gelijk hoor.
Jack zal toch wel een luidsprekerfuctie op zijn foontje hebben?quote:Op zondag 24 februari 2008 23:48 schreef djstoffel het volgende:
jack vind het raar dat de kijkers het niet horen...........vind je het gek als je mobiel belt in de uitzending. hoe willen ze dat geluid doorschakelen?
Zeurkous.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Pingels, pingels en nog eens pingels. Verder dan dat komen we niet
Maar nee je hebt gelijk hoor. De winnende pingel tegen Chelsea en het doelpunt tegen Inter afgelopen dinsdag maken hem inderdaad een wereldtopper.
Lekker gekookt, hmm nee dus.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeurkous.
Zeur je ook zo als je moeder lekker gekookt heeft?
Alsof ze bij de NOS debiel zijn. Een mobieltje (via bluetooth b.v.) verbinden met de regie en voilla.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:48 schreef djstoffel het volgende:
jack vind het raar dat de kijkers het niet horen...........vind je het gek als je mobiel belt in de uitzending. hoe willen ze dat geluid doorschakelen?
Misschien had ie wel helemaal niemand aan de lijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:27 schreef Bruce117 het volgende:
Wel mooi dat hij gewoon spelers live in de uitzending belt
DIe vraag heb ik ook meerdere malen gesteld ja. Iemand?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:07 schreef kevin6188 het volgende:
Misschien is het al een aantal keer gevraagd, misschien ook niet... Weet iemand hoe dat nummer heet dat ze op het einde bij Studio Voetbal en ook vat zak na een avondje CL-wedstrijden nog wel eens onder tv-beelden zetten? Gisteren gebruikten ze hem dan weer net niet, overigens.
blijkbaar wel..ze kregen het toch niet voorelkaar?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Alsof ze bij de NOS debiel zijn. Een mobieltje (via bluetooth b.v.) verbinden met de regie en voilla.
Hij moet dus weg van Cruijff.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:17 schreef djstoffel het volgende:
Ajax heeft de ontslagprocedure voor
algemeen directeur Maarten Fontein in
gang gezet en hem per direct geschorst.
Volgens de Raad van Commissarissen van
de Amsterdamse club is er mede door de
inhoud en de publicatie van het rapport
van de onderzoekscommissie een situatie
ontstaan,waarin het voor Fontein niet
meer mogelijk is op een geloofwaardige
wijze te kunnen functioneren.
De afgelopen weken is getracht om met
Fontein tot een oplossing te komen,maar
dat is niet gelukt.Op korte termijn zal
een besluit worden genomen over de
tijdelijke invulling van de functie van
Algemeen Directeur.
shit wel weer een alibi om de uitzending te vullen
Nee hoor. Van Cruijff moest er niemand weg.quote:
Ik wou niet de Calimero uithangen maar viel me ook op.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:42 schreef WethouderHekking het volgende:
Ach ja, Hilversum blijft een Ajax bolwerk, volgens mij slaapt die commentator die je nu hoort bij Ajax - Excelsior onder een Ajax dekbed.
En wat heeft het commentaar bij RTL-voetbal te maken met Studio Voetbalquote:Op zondag 2 maart 2008 20:00 schreef jmac het volgende:
Ik wou niet de Calimero uithangen maar viel me ook op.
"JAAAAAAAAAAAAA Eindelijk".
"Oh het lijkt Cruijff wel"
"Jaaa fantastisch!!"
He ik begon niet hequote:Op zondag 2 maart 2008 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat heeft het commentaar bij RTL-voetbal te maken met Studio Voetbal
Zet de brancard maar alvast klaar dan...quote:Op zondag 2 maart 2008 21:10 schreef De.Kromme het volgende:
Vanavond GEEN gezeur over ajax-rapporten, anders mag Jack van mij ter plekke live op tv in elkaar storten.
Ik raad je dan aan om niet te kijken.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:10 schreef De.Kromme het volgende:
Vanavond GEEN gezeur over ajax-rapporten, anders mag Jack van mij ter plekke live op tv in elkaar storten.
Ajax plant het gewoon elke keer om op de zondag een belangrijke mededeling te doen. Tuurlijk gaat het over Ajax, wat wil je dan?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:10 schreef De.Kromme het volgende:
Lekker belangrijk dat die Fontein eruit geflikkerd wordt. Prima dat je daar even 5 minuten over praat, maar vorige week was rampzalig.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax plant het gewoon elke keer om op de zondag een belangrijke mededeling te doen. Tuurlijk gaat het over Ajax, wat wil je dan?
Wat moet er dan in de uitzending?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:28 schreef De.Kromme het volgende:
Slechte zaak. Laat ze een apart programma doen voor ajax. Zijn wij er vanaf.
Dit zijn inderdaad veel leukere en belangrijkere zaken. Het ontslag van Fontein heeft weinig to niks met voetbal te maken.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:35 schreef De.Kromme het volgende:
- Waarom schiet het niet op met de opvolger van Van Basten?
- Komt PSV nog in gevaar dit seizoen?
- De wedstrijden van vandaag
- Uitzendrechten
Om maar een paar dingen op te noemen.
Eerlijk gezegd, als je die reactie ziet is die theorie van "de spelers weten dat ie straks toch buiten is en maken er onderling maar het beste van en luisteren toch niet" nog niet eens zo gek gevonden ...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:59 schreef De.Kromme het volgende:
Penders lul niet zo. Er hangt een raar sfeertje bij NAC rond.
Iddquote:Op zondag 2 maart 2008 23:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat heeft die Jack een slechte humors met zn "avondje knac" en "memmers"
Ja man, we willen ajax!quote:Op zondag 2 maart 2008 23:23 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaan ze het zo over Ajax hebben, wie boeit dit nou.
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
Hehe, eindelijk gaan we het over belangrijke zaken hebben.
Hij probeert het goed te verbergen hequote:Op zondag 2 maart 2008 23:32 schreef De.Kromme het volgende:
Jack, mongool. We moeten 'helaas' weer naar Ajax.
De feiten. Koeman die het beter deed met minder materiaal vorig seizoen, Bruins die op de verkeerde plek gezet werd, en dat ie Feyenoord niet beter heeft gemaakt.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:33 schreef Happel het volgende:
Wat werd er gezegd over Van Marwijk.
Heel nonchalant, "wat werd het vorig jaar ook alweer? 5-1 ofzo?". Yeah right, Jack rukt zich dagelijks af op die beelden.quote:
Hoop gehuil dus.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
De feiten. Koeman die het beter deed met minder materiaal vorig seizoen, Bruins die op de verkeerde plek gezet werd, en dat ie Feyenoord niet beter heeft gemaakt.
Nee, feiten. Als PSV en Ajax niet zo liepen te kutten was het crisis geweest/quote:
Bruins is een leuk talent, meer niet. Maar dat wil je met deze reactie ook aangeven denk ik.quote:Bruins is de verlosser.
Pfff.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
ja dat snap ik ook nietquote:Op zondag 2 maart 2008 23:38 schreef jmac het volgende:
Waarom moet de rest van de wereld weten dat Huntelaar aan 't huilen is om een oom.
Jack wou laten zien dat hij goed op de hoogte is van alles bij ajaxquote:
Hoorde er ook bijquote:Op maandag 3 maart 2008 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel mooi ja die begeleidende beelden toen ze het over het avondje nac hadden. Supporters en ME op het veld, vuurwerk en stadion in de brand![]()
Dat beleidgezeik over Ajax was het minst interessante van de hele uitzending.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
Hij stond natuurlijk stijf van de pijnstillers, daardoor was hij wat slomer dan anders.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:06 schreef Loohcs het volgende:
Robben bleek ook weer lekker snugger toen Jack vroeg of ze in Spanje ook zulke programma's hebben: "Ja ik zit nu via de schotel naar jullie te kijken."
Heheh ja pijnlijk. Robben: "ehh sorry".quote:Op maandag 3 maart 2008 16:57 schreef Pritt het volgende:
"Was het dit keer geen schwalbe?" Youri die grappig probeert te zijn.
Iddquote:Op maandag 3 maart 2008 16:57 schreef Pritt het volgende:
ff een pijnlijke stilte daarnaquote:Op maandag 3 maart 2008 16:57 schreef Pritt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |