En ziet er echt arrogant uit, een gladjakkerquote:Op zondag 17 februari 2008 23:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heeft wel een neus hoor, die Coronel.
Dat horen wij ook welquote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Fontein is niet uitgenodigd aldus zijn advocaat.
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, en niemand gelooft Jaakke meer. Zelfs als hij de waarheid zou spreken gelooft niemand hem meer. De situatie is niet meer te houden voor die man, die gaat nog harder dan v/d Herik aan de schandpaal.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Fontein is niet uitgenodigd aldus zijn advocaat.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bedoel ik ja.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:29 schreef DrDentz het volgende:
als Ajax niet ieder jaar in de finale van de europacup staat is het voor Jack al een puinhoop
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:29 schreef Mugger het volgende:
Tuurlijk, als de lijn toch voor iedereen openstaat, dan mag Don Leo niet ontbreken met z'n mening.
Ik zie het al voor me.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Strx belt Peter r de Vries nog met zijn mening
[ afbeelding ]
AFC-er, he?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zegt Jack, "jullie", als hij over ajax praat
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:31 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
Peter R de Vries: de zaak Ajax.
'Dit is de bewuste telefoon waarmee v. Geel de -naar later bleek- 43-jarige Kuffour belde'
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook leo houdt van ajax
Toevallig ook met een payphone?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:31 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
'Dit is de bewuste telefoon waarmee v. Geel de -naar later bleek- 43-jarige Kuffour belde'
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook leo houdt van ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |