Ze ging in dat rood geval de kooit uit.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:53 schreef jassy het volgende:
Amanda ging in een Champagnekleur Jurk heen en komt in een Rooie jurk thuis ?
Wat klopt hier niet!!!!
Nee ze had die jurk vanmiddag al aan, aangezien er op die gouden jurk alcoholvlekken zaten en hij was stuk oidquote:Op zondag 17 februari 2008 22:53 schreef jassy het volgende:
Wat klopt hier niet!!!!
Ze is ongesteld!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:53 schreef jassy het volgende:
Wat klopt hier niet!!!!
Die andere paste niet meer.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:53 schreef jassy het volgende:
Wat klopt hier niet!!!!
Jaquote:Op zondag 17 februari 2008 22:42 schreef Kinga het volgende:
Die beker vind ik ook zó overdreven he.
De redactie van een site vindt hem de winnaar maar die zijn toch geen jury?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:55 schreef agter het volgende:
Snap het niet.
Officiele uitslag "No contest", door de jury.
De redactie van kickboxing.nl vind het toch knap van Brian en noemt hem de winnaar.
Brian komt met een beker thuis.
wist hij vrijdag al, ze had hem een brief geschreven.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat Amanda vertelde dat Hedda ook bij de K1 was ......
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:56 schreef PeterNB het volgende:
Geweldig ook dat ze op kickboxing.nl ook niet zo overtuigd zijn van
de 'rap'-kunsten van onze Luc Lammetjesthee :
Brian daarentegen kwam op onder begeleiding van "rapper" double L.(Redactie: Luc ex-gast in de Gouden Kooi) Amanda luisterde slechts getooid in haar hotpants het geheel op als ringcard-girl.
![]()
![]()
Op die K1 site stond te lezen dat Brr door de hele zaal werd uitgeflotenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja, om BOEH te roepen en weg te gaan zeker...
Ja, allemaal gasten, zeker van Fok ha ha.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er komen er steeds meer:
4. belachelijk
Guest User, Niet geregistreerd
Wat een afgang voor de sport.
Deze man verdiend dit niet
Posted 2008-02-17 22:42:45
3. schande
schandalig dat ze zo een agresief ventje nog een beker daar voor durven geven kan hem voort gaan om op zijn amanda te koeken in de douche en onder de dekens
Posted 2008-02-17 22:42:32
2. Loser brain
geeft wel weer aan hoe zoek die gozer is natrappen perongeluk bull shit dit geeft zijn ware aard wel weer aan.
Posted 2008-02-17 22:40:55
1. Brian zou gedikwalificeerd moeten worden!
Sloper Fan, Niet geregistreerd
Het was niet normaal dat Brian nog trapte toen Yuri op de grond lag....
Snap het al, een vette beker omdat hij Yuri beschermd heeft voor een nederlaag. Wat is het toch een mensenvriend, een beker voor goed gedrag, ondanks de 'No Contest' .quote:
Wat? Heb ondertussen gemute hier...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Huub vroeg het al .......
Huub zei, ooh dus het was een no-contest , maar er werd overheen geluldquote:Op zondag 17 februari 2008 22:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat? Heb ondertussen gemute hier...
Daar hebben mee antillianen last van, he joran?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:00 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik zat in een tunnelvisie"
Jij doet het al lang zonder roken....quote:Op zondag 17 februari 2008 22:59 schreef agter het volgende:
Huh, wat zegt Brian?
"Yuri liep ondersteund om de beker op te halen"
Dus iedereen kreeg een beker?
Ja die is van de schrik onderweg van kleur veranderd.....hahaha nee ze is met een roode jurk de deur uit gegaan en er ook weer mee terug gekomen....quote:Op zondag 17 februari 2008 22:53 schreef jassy het volgende:
Wat klopt hier niet!!!!
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:01 schreef intermuts1967 het volgende:
Je kan mij niet wijsmaken dat Brian hier om gaat zitten liegen.De wedstrijd wordt uitgezonden op tv en alle verslagen staan op internet, ook zijn er veel mensen aanwezig geweest tijdens die wedstrijd.
Over zoiets kan je toch niet gaan zitten liegen, dan ga je af als een gieter als je dat doet.
En Hedda was er ook, dus Huub komt het sowieso te wetenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:02 schreef rooie3 het volgende:
Palma en Herma vertellen morgen alles wel.En Eric gaat ook morgen de kooi uit dus hoort hij wel meer.
Dat laatste wel, dat eerste betwijfel ik ten zeerste ...........quote:Op zondag 17 februari 2008 23:02 schreef rooie3 het volgende:
Palma en Herma vertellen morgen alles wel.En Eric gaat ook morgen de kooi uit dus hoort hij wel meer.
Op die beker staat 'winnaar'. Hoe krom is dat dan!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:02 schreef agter het volgende:
Mij is het duidelijk:
Uitslag is NO CONTEST.
Een of andere redactie van een site zegt "voor ons is ie winnaar".
En alle beginnelingen hebben een beker gehad... dus ook Brian en ook Yuri.
Welkom in de wondere wereld van DGK.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:01 schreef intermuts1967 het volgende:
Je kan mij niet wijsmaken dat Brian hier om gaat zitten liegen.
De wedstrijd wordt uitgezonden op tv en alle verslagen staan op internet, ook zijn er veel mensen aanwezig geweest tijdens die wedstrijd.
Over zoiets kan je toch niet gaan zitten liegen, dan ga je af als een gieter als je dat doet.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:34 schreef Yavido het volgende:
Amanda luisterde slechts getooid in haar hotpants het geheel op als ringcard-girl.
Ach, je kan ze ook laten maken hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 23:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Op die beker staat 'winnaar'. Hoe krom is dat dan!
Waar denk je waar mijn TT op is gebaseerd?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:03 schreef agter het volgende:
Brian is een liegbeest.
Hij komt binnen met "Ik heb gewonnen" en laat trots zijn beker zien.
Maar die beker is omdat hij mee gedaan heeft.
En hij heeft helemaal niet gewonnen.
Snap 'm niet?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij doet het al lang zonder roken....![]()
Is totaal niet ot
Zo krom dat ik het walgelijk vind.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Op die beker staat 'winnaar'. Hoe krom is dat dan!
Daar zit ik ook al een tijdje naar te kijken. Zouden het zijn leugens zijn en heeft hij in z'n achterhoofd het publiek dat hem uitjoelt ???quote:Op zondag 17 februari 2008 23:04 schreef grazygirl het volgende:
die blik die rat in zijn ogen heeft klopt niet
Welkom tot de wondere wereld van Brian waarin een ieder zijn eigen waarheid maaktquote:Op zondag 17 februari 2008 23:01 schreef intermuts1967 het volgende:
geen internet in de verrotte kooi hequote:Op zondag 17 februari 2008 23:06 schreef Yavido het volgende:
Ik denk dat Jaap straks gaat googlen op de term: No ContestDat wordt een leuk gesprek vanavond tussen Jaap, Huub en eventueel Eric & Claire
Ben ik de enige die Brian heb horen zeggen:quote:Op zondag 17 februari 2008 23:07 schreef rooie3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp krijg je altijd een beker bij zo,n gevecht.Mooie sport hoor,lig je op de grond en dan krijg je nog een trap op je slaap.Brian weet ook precies waar hij richten moet.
Die klopt nooitquote:Op zondag 17 februari 2008 23:04 schreef grazygirl het volgende:
die blik die rat in zijn ogen heeft klopt niet
Sterker nog, hij heeft de "no-contest" gewonnen .....quote:Op zondag 17 februari 2008 23:07 schreef Day het volgende:
Log ik in om te lezen dat Brian helemaal lens is geslagen, heeft ie nog geeneens een blauw oog!
Al is de leugen nog zo snel de waarheid achter haald hem wel.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:04 schreef agter het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van DGK.
Ik heb ze wel eens vreemder gezien hoor!
Zoiets heet jaloezie.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:09 schreef Kinga het volgende:
Ik heb Huub echt nog nooit zo zien kijken. Volgens mij walgt hij ook van die kwal.
allemaal niet geregde agressieve DGK/HUUB soppersquote:Op zondag 17 februari 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er komen er steeds meer:
4. belachelijk
Wat een afgang voor de sport.
Deze man verdiend dit niet
Posted 2008-02-17 22:42:45
3. schande
schandalig dat ze zo een agresief ventje nog een beker daar voor durven geven kan hem voort gaan om op zijn amanda te koeken in de douche en onder de dekens
Posted 2008-02-17 22:42:32
2. Loser brain
geeft wel weer aan hoe zoek die gozer is natrappen perongeluk bull shit dit geeft zijn ware aard wel weer aan.
Posted 2008-02-17 22:40:55
1. Brian zou gedikwalificeerd moeten worden!
Sloper Fan, Niet geregistreerd
Het was niet normaal dat Brian nog trapte toen Yuri op de grond lag....
Dat is waar.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:10 schreef Rotterdammert het volgende:
hoe dan ook...hij heeft hem wel ko gekregen
ja ja en heeeeeeeeeeeeeel het publiek stond op voor brian (ja om hem uit te joelen)quote:Op zondag 17 februari 2008 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welkom tot de wondere wereld van Brian waarin een ieder zijn eigen waarheid maakt.
Iedereen krijgt een beker las ik ergens.Dus hij heeft niks gewonnen die leugenaar.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:08 schreef agter het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Brian heb horen zeggen:
"Yuri liep ondersteund om de beker op te halen"
Dat is het antwoord op je vraag...
Waar is Huub???quote:Op zondag 17 februari 2008 23:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die klopt nooit
Maar hij weet ook wel dat dit gegarandeerd uit gaat komen
En dan wordt dit weer een nieuw schaammomentje voor hem.
Als die nou gewoon eerlijk had verteld hoe het gegaan is, en die nepbeker in de auto had laten liggen. Dan was het pas een vent geweest
[ afbeelding ]
Gadver...als Ajax dat doet dan zijn ze altijd kampioen!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft de "no-contest" gewonnen .....![]()
![]()
Hoebedoelluhquote:Op zondag 17 februari 2008 23:11 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
allemaal niet geregde agressieve DGK/HUUB soppers
lol
Op de beker staat duidelijk WINNAAR.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een beker las ik ergens.Dus hij heeft niks gewonnen die leugenaar.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gadver...als Ajax dat doet dan zijn ze altijd kampioen!
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gadver...als Ajax dat doet dan zijn ze altijd kampioen!
en dat is een ander forum.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:11 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
allemaal niet geregde agressieve DGK/HUUB soppers
lol
Ben veel zout op mijn eten gewend hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 23:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Pfff, dat je daar serieus op reageert.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:16 schreef Rotterdammert het volgende:
Bij mijn eerste trap ging hij al neer en toen trapte ik hem nog een keer en dat mag eigenlijk niet. Ik ben niet gediskwalificeerd, maar het was een No Contest. Ik heb dus wel gewonnen;, roept Brian trots.
allemaal gasten, niet geregistreerde gebruikersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |