Snap het al, een vette beker omdat hij Yuri beschermd heeft voor een nederlaag. Wat is het toch een mensenvriend, een beker voor goed gedrag, ondanks de 'No Contest' .quote:
Wat? Heb ondertussen gemute hier...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Huub vroeg het al .......
Huub zei, ooh dus het was een no-contest , maar er werd overheen geluldquote:Op zondag 17 februari 2008 22:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat? Heb ondertussen gemute hier...
Daar hebben mee antillianen last van, he joran?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:00 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik zat in een tunnelvisie"
Jij doet het al lang zonder roken....quote:Op zondag 17 februari 2008 22:59 schreef agter het volgende:
Huh, wat zegt Brian?
"Yuri liep ondersteund om de beker op te halen"
Dus iedereen kreeg een beker?
Ja die is van de schrik onderweg van kleur veranderd.....hahaha nee ze is met een roode jurk de deur uit gegaan en er ook weer mee terug gekomen....quote:Op zondag 17 februari 2008 22:53 schreef jassy het volgende:
Amanda ging in een Champagnekleur Jurk heen en komt in een Rooie jurk thuis ?
Wat klopt hier niet!!!!
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:01 schreef intermuts1967 het volgende:
Je kan mij niet wijsmaken dat Brian hier om gaat zitten liegen.De wedstrijd wordt uitgezonden op tv en alle verslagen staan op internet, ook zijn er veel mensen aanwezig geweest tijdens die wedstrijd.
Over zoiets kan je toch niet gaan zitten liegen, dan ga je af als een gieter als je dat doet.
En Hedda was er ook, dus Huub komt het sowieso te wetenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:02 schreef rooie3 het volgende:
Palma en Herma vertellen morgen alles wel.En Eric gaat ook morgen de kooi uit dus hoort hij wel meer.
Dat laatste wel, dat eerste betwijfel ik ten zeerste ...........quote:Op zondag 17 februari 2008 23:02 schreef rooie3 het volgende:
Palma en Herma vertellen morgen alles wel.En Eric gaat ook morgen de kooi uit dus hoort hij wel meer.
Op die beker staat 'winnaar'. Hoe krom is dat dan!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:02 schreef agter het volgende:
Mij is het duidelijk:
Uitslag is NO CONTEST.
Een of andere redactie van een site zegt "voor ons is ie winnaar".
En alle beginnelingen hebben een beker gehad... dus ook Brian en ook Yuri.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |