Iedereen krijgt een beker las ik ergens.Dus hij heeft niks gewonnen die leugenaar.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:08 schreef agter het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Brian heb horen zeggen:
"Yuri liep ondersteund om de beker op te halen"
Dat is het antwoord op je vraag...
Waar is Huub???quote:Op zondag 17 februari 2008 23:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die klopt nooit
Maar hij weet ook wel dat dit gegarandeerd uit gaat komen
En dan wordt dit weer een nieuw schaammomentje voor hem.
Als die nou gewoon eerlijk had verteld hoe het gegaan is, en die nepbeker in de auto had laten liggen. Dan was het pas een vent geweest
[ afbeelding ]
Gadver...als Ajax dat doet dan zijn ze altijd kampioen!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft de "no-contest" gewonnen .....![]()
![]()
Hoebedoelluhquote:Op zondag 17 februari 2008 23:11 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
allemaal niet geregde agressieve DGK/HUUB soppers
lol
Op de beker staat duidelijk WINNAAR.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een beker las ik ergens.Dus hij heeft niks gewonnen die leugenaar.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gadver...als Ajax dat doet dan zijn ze altijd kampioen!
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gadver...als Ajax dat doet dan zijn ze altijd kampioen!
en dat is een ander forum.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:11 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
allemaal niet geregde agressieve DGK/HUUB soppers
lol
Ben veel zout op mijn eten gewend hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 23:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Pfff, dat je daar serieus op reageert.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:16 schreef Rotterdammert het volgende:
Bij mijn eerste trap ging hij al neer en toen trapte ik hem nog een keer en dat mag eigenlijk niet. Ik ben niet gediskwalificeerd, maar het was een No Contest. Ik heb dus wel gewonnen;, roept Brian trots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |