Real Madrid, Liverpool en AC Milan winnenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
AS Roma - Real Madrid
Liverpool - Internazionale
Arsenal - AC Milan
leuke wedstrijden.
En hopelijk Porto ook.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:41 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Real Madrid, Liverpool Inter en AC Milan winnen
Arsenal werd gister echt dik ingemaakt door Manchesterquote:Op zondag 17 februari 2008 17:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Arsenal
Zitten zeker leuke affiches tussen. Pool is de eerste kandidaat die uitgeschakeld gaat worden. Dat kun je op voorhand al zeggen
Ja dat was ook het Arsenal zoals we ze kennen jaquote:Op zondag 17 februari 2008 17:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Arsenal werd gister echt dik ingemaakt door Manchester_!
Alsof Manchester United een compleet team hadquote:Op zondag 17 februari 2008 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja dat was ook het Arsenal zoals we ze kennen ja_!
In ieder geval wel een complete verdedigingquote:Op zondag 17 februari 2008 17:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Alsof Manchester United een compleet team had_!
Compleet team of niet...4 - 0 zijn gewoon grote getallen en Arsenal is momenteel vrij slecht (over 4 dagen moeten ze spelen...Zoveel kunnen ze toch niet veranderen?)quote:Op zondag 17 februari 2008 17:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In ieder geval wel een complete verdediging.
Traoure en Hoyté_!
Zeg baseer jij je conclusie nou alleen op de wedstrijd van gisteren? Zo ja, zeg dan niks.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Compleet team of niet...4 - 0 zijn gewoon grote getallen en Arsenal is momenteel vrij slecht
quote:Arsenal momenteeel vrij slecht
Met zo'n opmerking is het iig duidelijk dat je verder nooit wedstrijden van AFC ziet dit seizoen. Een koppositie in de PL met vijf punten voorsprong krijg je ook niet cadeau.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Is Juninho alweer fit btw?quote:
Dat was zaterdag.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom je Liverpool als voorkeur hebt als die rare Spanjaard aan zijn elftal blijft prutsen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:41 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Real Madrid, Liverpool en AC Milan winnen
Iddquote:Op maandag 18 februari 2008 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom je Liverpool als voorkeur hebt als die rare Spanjaard aan zijn elftal blijft prutsen.
Inderdaad. Een vrije trap op 25 meter is ongeveer net zo gevaarlijk als een strafschop.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij en Benzema () zijn toch wel de grote mannen daar. Die dodelijke vrije trappen van Juninho
Als hij dat toch een mooie club vindt? Ik heb met geen van beiden iets eigenlijk. Als Man Utd fan zit Benitez wat mij betreft prima waar hij nu zit. En Inter is ook maar een vage club, de enige club in de wereld met een slechter aankoopbeleid dan Ajax.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom je Liverpool als voorkeur hebt als die rare Spanjaard aan zijn elftal blijft prutsen.
Arsenal speelt uitgerekend op het open net zijn slechtste pot in jaren en iedereen heeft zijn oordeel al weer klaarquote:Op zondag 17 februari 2008 17:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking is het iig duidelijk dat je verder nooit wedstrijden van AFC ziet dit seizoen. Een koppositie in de PL met vijf punten voorsprong krijg je ook niet cadeau.
Mwah, zag net nog de stand in Italiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:17 schreef DemonCleaner het volgende:
En Inter is ook maar een vage club, de enige club in de wereld met een slechter aankoopbeleid dan Ajax.
Als je al 10 jaar lang elke voetballer koopt die los en vast zit, rolt daar vanzelf wel een keer een aardig team uit ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah, zag net nog de stand in Italie
Al twee seizoenen niet meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:45 schreef Devrim_ het volgende:
Ik had gehoopt dat de belgen de wedstrijd van Real zou laten zien maar die zenden volgens mij helemaal geen CL voetbal uit??
De belgen zenden wel CL voetbal uit hoor, alleen niet bij de publiekenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:45 schreef Devrim_ het volgende:
Ik had gehoopt dat de belgen de wedstrijd van Real zou laten zien maar die zenden volgens mij helemaal geen CL voetbal uit??
Ik denk en ik hoop dat Gago speelt ipv Baptista. Laat Guti maar lekker zijn ding doen, lukt meestal wel aardig tegen AS Romaquote:-
Worden ze gespaard ofzo? Beetje raar dat ze dan wel tegen Huddersfield speelden. Of is het omdat ze ritme missen denk je?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:37 schreef mcyodogg het volgende:
Beetje jammer dat ik moet lezen dat Terry en Lampard buiten het team worden gehouden vanavond.
Niets ten nadele van Alex en Ballack trouwens, die kunnen er ook wel voor zorgen dat daar minimaal een gelijkspelletje vandaan wordt gehaald.
Times zegt dat Grant wil rouleren voor de Carling Cup finale van zondag, waarin ze wel zullen spelen. Maar goed, beetje rare prioriteiten dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:41 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Worden ze gespaard ofzo? Beetje raar dat ze dan wel tegen Huddersfield speelden. Of is het omdat ze ritme missen denk je?
Welke 8 zijn dat bij jou dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De laatste 8 van de OP gaan door naar de volgende ronde
Volgens de kranten speelt Gago idd ipv Baptista.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:33 schreef AminBen het volgende:
Weebl
[..]
Ik denk en ik hoop dat Gago speelt ipv Baptista. Laat Guti maar lekker zijn ding doen, lukt meestal wel aardig tegen AS Roma![]()
Als ik me niet vergis was de uitwedstrijd tegen Lazio ook weer de terugkeer in de basis van Heinze na een blessure, liep niet goed af centraal. Maarja, wel liever Heinze op 85% dan Salgado op 100 %![]()
Raul en Van Nistelrooy zijn trouwens ook niet helemaal fit, kijken hoe dat afloopt.
En Robben mag zich nu eindelijk laten zien
Behalve voor Pool-Inter, daar is een appart topic voor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:52 schreef DANILXL het volgende:
is dit het live-topic
WAT DEED IE?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:06 schreef venomsnake het volgende:
Oef, fraaie actie van Robben..
Echte Groninger he..
Paar man van Roma voorbij gaan en een perfecte voorzet op Raul geven.quote:
..met rechts.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Paar man van Roma voorbij gaan en een perfecte voorzet op Raul geven.
Echte PSVer hé..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Paar man van Roma voorbij gaan en een perfecte voorzet op Raul geven.
quote:

?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
wie danik kom niet verder dan die 3 Marokaantjes
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
.
Ik zat me zo te verheugen op een slachtpartij. Hopelijk komt Drogba zo nog los.
Naja, ze vliegen er altijd uit tegen Engelse clubs. Dan in de return maar genieten... Maar eruit gaan ze.quote:
Het blijven niet voor niets Italianen hé.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
2-1 Mancini, beetje onverdiend.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:09 schreef WeebI het volgende:
verdomme man, Roma heeft meer geluk dan een leger lottowinnaars
gaat hij voor Grunn spelen ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
Robben is echt op de weg terug zo lijkt het, mooi voor hem.
Eerst nog ff concurreren met Dzudszakquote:
?quote:
Geen plaats momenteel, wij hebben Powel!quote:
De uitspelende ploegen slimpiequote:
Nouja je weet het maar nooit met onze Dammetje.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De uitspelende ploegen slimpie
Ja, zullen we de return maar schriftelijk afdoen dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:22 schreef WeebI het volgende:
GOVDERREGODVERDEGODVER
WAAROM ZIT HET NU NOOIT MEE IN DE ACHTSTE FINALES
3x op rij eruit bij de laatste zestien
2-1 biedt genoeg perspectief. Ik zie het probleem niet zo hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:22 schreef WeebI het volgende:
GOVDERREGODVERDEGODVER
WAAROM ZIT HET NU NOOIT MEE IN DE ACHTSTE FINALES
3x op rij eruit bij de laatste zestien
Als het zo tegen blijft zitten dan zie ik alleen maar problemen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
2-1 biedt genoeg perspectief. Ik zie het probleem niet zo hoor.
Nouja over twee weken hebben jullie geen frikandelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Als het zo tegen blijft zitten dan zie ik alleen maar problemen.
Kempes heeft het er maar moeilijk meequote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nouja over twee weken hebben jullie geen frikandel
Die wedstrijd, dat was alles wat Real nu tegenzit. Elk schot op doel was toen een doelpunt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:29 schreef Dos37 het volgende:
agh dat lukt nog wel Roma is uit donders slecht
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:32 schreef WeebI het volgende:
stelletje huilende ******romeinen
schelden met ziekte
Guti en Sneijder samenquote:
*Note zet..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:32 schreef WeebI het volgende:
stelletje huilende ******romeinen
schelden met ziekte
Vind je Guti serieus goed? Ik vind het echt één van de meest overgewaarde spelers van Real. Neem bijvoorbeeld die vrije trap in blessuretijd. Iedereen verzamelt zich in het strafschopsgebied omdat ze een hoge voorzet verwachten. Wat doet Guti? Over de grond terugleggenquote:
Kijk je wel eens wedstrijden in de competitie? Guti speelt lang niet altijd geweldig, maar is dit seizoen vrijwel elk duel één van de spelers die het uitstekend doet, vooral als ie samen met Sneijder speelt. Bijvoorbeeld tegen Valladolid, was hij weer de smaakmaker. Zonder Guti was het hooguit 3-0 ofzo geweest.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind je Guti serieus goed? Ik vind het echt één van de meest overgewaarde spelers van Real. Neem bijvoorbeeld die vrije trap in blessuretijd. Iedereen verzamelt zich in het strafschopsgebied omdat ze een hoge voorzet verwachten. Wat doet Guti? Over de grond terugleggen.
kut, quote ipv editquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
Kijk je wel eens wedstrijden in de competitie? Guti speelt lang niet altijd geweldig, maar is dit seizoen vrijwel elk duel één van de spelers die het uitstekend goed doet, vooral als ie samen met Sneijder speelt. Bijvoorbeeld tegen Valladolid, was hij weer de smaakmaker. Zonder Guti was het hooguit 3-0 ofzo geweest.
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Robben moeten jullie voorzichtig mee zijn. Als hij zijn vorm blijft houden en ook heel blijft kunnen we wel eens veel plezier aan hem beleven op het EKBlijft natuurlijk een van de weinig échte linksbuitenspelers in Europa.
Quaresmaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:20 schreef ruud_fr het volgende:
die schwalbe van die kut portugees bij Schalke-Porto
Op het veld wel, maar met Portugezen an sich is weinig mis.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Sowieso Portugezen![]()
![]()
Walgelijk tyfusvolk.
Nou nou, zoveel heeft Madrid ook niet afgedwongen, wel?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:36 schreef WeebI het volgende:
onterecht is een understatement.
Het is maar hoe je het bekijkt. Waarschijnlijk als je het op zijn Italiaans bekijkt heeft Roma het gewoon uitstekend gedaan, ze wonnen immers. Maar Real had Roma in Rome gewoon in de tang, die Romeinen konden enkel counteren. Real creëerde echt wel kansen, getuige dat schot van Raúl dat maar net gered kon worden door Juan en de bal van Ruud op de paal. Pure pech als je het mij vraagt, maargoed, zoals ik al zei; als je de kansen gewoon afmaakt en uiteindelijk wint heb je het in Italië goed gedaan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nou nou, zoveel heeft Madrid ook niet afgedwongen, wel?
Eigenlijk was de hele wedstirjd matig.
1 superaanval gezien en dat was de 2-1.
Maar Real speelde te voorzichtig, bang voor de counter, om echt druk te zetten.
In die zin dus niks onverdiends aan, Roma was gewoon koelbloediger bij de kansen.
Uitdoelpunt gescoord, dus goede papieren voor Real Madrid.quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nou nou, zoveel heeft Madrid ook niet afgedwongen, wel?
Eigenlijk was de hele wedstirjd matig.
1 superaanval gezien en dat was de 2-1.
Maar Real speelde te voorzichtig, bang voor de counter, om echt druk te zetten.
In die zin dus niks onverdiends aan, Roma was gewoon koelbloediger bij de kansen.
Die hielp Real door Diarra niet eraf te sturen met minimaal 2 keer geel na die elleboog op Aquilani.quote:
Dat zeker, verwacht ook niet dat Roma het gaat redden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uitdoelpunt gescoord, dus goede papieren voor Real Madrid.
Alsof meer balbezit betekent dat je de overwinning meer verdient.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:53 schreef Gunner het volgende:
Maakt niet uit of dat in Italie gebeurt of niet. Als je één doelpunt meer maakt dan je tegenstander heb je gewonnen. Altijd weer die typische nederlandse mentaliteit dat het ook mooi moet zijn. Heel vermoeiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg ook zeker niet dat die tegen Real was. Maar hij was zo truttig aan het fluiten. Als je na 5 minuten het ingooien van ramos affluit omdat die 5 meter te ver door gelopen zou zijn, terwijl die de bal terug gooit ben je niet helemaal lekker bezig. Dat die in het vallen van Ruud niet trapt is alleen maar goed. Maar in het algemeen vond ik het maar een trutje.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die hielp Real door Diarra niet eraf te sturen met minimaal 2 keer geel na die elleboog op Aquilani.
(Hoewel de 1e gele prnet overdreven was, had die elleboog actie echt minimaal z'n 2e geel moeten opleveren).
1 thuisnederlaag in 15 jaar ofzo bij Celtic in de CL.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Barca moet vanavond wel winne. Als dat niet tegen Celtic gebeurd ben je echt heel kut.
Komt dat ook niet gedeeltelijk omdat ze niet altijd meedoen en vrijwel nooit door de poule komen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
1 thuisnederlaag in 15 jaar ofzo bij Celtic in de CL.
Wel toevallig Barca
Ik had de indruk dat hij de 1e 10, 15 minuten heel betuttelend floot, om ervoor te zorgen dat de wedstrijd fair verliep, want daarna liet hij dat overdreven betuttelende wel vallen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik zeg ook zeker niet dat die tegen Real was. Maar hij was zo truttig aan het fluiten. Als je na 5 minuten het ingooien van ramos affluit omdat die 5 meter te ver door gelopen zou zijn, terwijl die de bal terug gooit ben je niet helemaal lekker bezig. Dat die in het vallen van Ruud niet trapt is alleen maar goed. Maar in het algemeen vond ik het maar een trutje.
Is er wel bij, maar begint op de bank. Hij kwam geblesseerd terug van de Afika-cup.quote:
Kan ie op Juninho spelen. Vind het wel een goeie zet eigenlijk.quote:
Sevilla speelt echt niet sterker dan Fenerbahce hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:31 schreef Whiteguy het volgende:
Als het allemaal zo blijft gaan we nog leuke returns zien. Op sevilla en liverpool na zie ik nog weinig zekerheidjes voor de volgende ronde
Beetje jammer dat ze sinds de 1-1 niet verder dan wat fluiten komen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:48 schreef Devrim_ het volgende:
Ik krijg gewoon kippenvel hierzo
Die sfeer in Istanbul![]()
Ik zei niet voor niks als het zo blijft.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Sevilla speelt echt niet sterker dan Fenerbahce hoor
Heerlijk goal?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:04 schreef venomsnake het volgende:
1-1 Messi, heerlijke goal
Zag ik later pasquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heerlijk goal?
Volgens mij trapt de verdediger hem tegen Messi aan
Echt een enorme dekkingsfout. Kon hem wel heel erg vrij inkoppen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En Kezman gescoord![]()
Eerste sinds Lazio 2001 in de CL?
Jawel, maar hij moet even dimmen tegen Utd.quote:
Speelt hij vandaag trouwens goed??quote:
www.myp2p.euquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Speelt hij vandaag trouwens goed??Kan maar 2 wedstrijden tegelijk volgen... Heb maar een twin tuner
Hij speelt goed ja, is balvast en oersterk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Speelt hij vandaag trouwens goed??Kan maar 2 wedstrijden tegelijk volgen... Heb maar een twin tuner
Say what?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:04 schreef Devrim_ het volgende:
De 3 - 1 komt eraan!!
Spelers van Sevilla gaan steeds liggen omdat ze de 3-1 aanvoelen!
Ja, hij maakt ze redelijk gek achterin bij ManU.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Donderstraal toch op johquote:
Ik heb picture in picture op de DM7025 met een scherm van 109 cm is dat goed te volgenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, hij maakt ze redelijk gek achterin bij ManU.
Ik switch trouwens tussen 4 wedstrijden, das ook niet alles.
Pato speelt tegen 4 man voor het geval je de tel kwijt bentquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Donderstraal toch op joh. Heeft helemaal niks in te brengen tegenover Gallas en Sagna.
Oh en Benzema flikt het 'm weer hé![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik miste je tijdens de 2-1...maar ben je al klaar gekomen door die 2 - 2?![]()
Nog 20 minuten
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik switch trouwens tussen 4 wedstrijden, das ook niet alles.
Hoe kan ie in godsnaam geweldig spelen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Pato speelt tegen 4 man voor het geval je de tel kwijt bent
heerlijke beweging nog.quote:
Ja, het steekt he dat Real niet weet te winnen van een matig team en Barca wel.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:22 schreef WeebI het volgende:
beh.....
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, het steekt he dat Real niet weet te winnen van een matig team en Barca wel.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe kan ie in godsnaam geweldig spelen?Hij was onzichtbaar, in geen wegen te bekennen. Basta.
Zo goed vind ik die vandaag niet eigenlijk. Elke keer als ie in de buurt van de goal komt schiet ie 5 meter over. Lyon verdient wel een magere overwinning, 1-0 maken we op Old Trafford wel goed.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die Ben Afra speelt ook een dijk van een wedstrijd zeg.
Wat een talenten hebben ze in Frankrijk toch.. Dat wordt een beste generatie.
Messi met de 2-3.
Hij is een prima verdeelpunt als ie aan de bal is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:25 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Zo goed vind ik die vandaag niet eigenlijk. Elke keer als ie in de buurt van de goal komt schiet ie 5 meter over. Lyon verdient wel een magere overwinning, 1-0 maken we op Old Trafford wel goed.
Gek he als je met 1-0 voorstaatquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Dos37 het volgende:
in eigen huis op de counter spelen
Lyon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |