Real Madrid, Liverpool en AC Milan winnenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
AS Roma - Real Madrid
Liverpool - Internazionale
Arsenal - AC Milan
leuke wedstrijden.
En hopelijk Porto ook.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:41 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Real Madrid, Liverpool Inter en AC Milan winnen
Arsenal werd gister echt dik ingemaakt door Manchesterquote:Op zondag 17 februari 2008 17:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Arsenal
Zitten zeker leuke affiches tussen. Pool is de eerste kandidaat die uitgeschakeld gaat worden. Dat kun je op voorhand al zeggen
Ja dat was ook het Arsenal zoals we ze kennen jaquote:Op zondag 17 februari 2008 17:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Arsenal werd gister echt dik ingemaakt door Manchester_!
Alsof Manchester United een compleet team hadquote:Op zondag 17 februari 2008 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja dat was ook het Arsenal zoals we ze kennen ja_!
In ieder geval wel een complete verdedigingquote:Op zondag 17 februari 2008 17:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Alsof Manchester United een compleet team had_!
Compleet team of niet...4 - 0 zijn gewoon grote getallen en Arsenal is momenteel vrij slecht (over 4 dagen moeten ze spelen...Zoveel kunnen ze toch niet veranderen?)quote:Op zondag 17 februari 2008 17:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In ieder geval wel een complete verdediging.
Traoure en Hoyté_!
Zeg baseer jij je conclusie nou alleen op de wedstrijd van gisteren? Zo ja, zeg dan niks.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Compleet team of niet...4 - 0 zijn gewoon grote getallen en Arsenal is momenteel vrij slecht
quote:Arsenal momenteeel vrij slecht
Met zo'n opmerking is het iig duidelijk dat je verder nooit wedstrijden van AFC ziet dit seizoen. Een koppositie in de PL met vijf punten voorsprong krijg je ook niet cadeau.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Is Juninho alweer fit btw?quote:
Dat was zaterdag.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom je Liverpool als voorkeur hebt als die rare Spanjaard aan zijn elftal blijft prutsen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:41 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Real Madrid, Liverpool en AC Milan winnen
Iddquote:Op maandag 18 februari 2008 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom je Liverpool als voorkeur hebt als die rare Spanjaard aan zijn elftal blijft prutsen.
Inderdaad. Een vrije trap op 25 meter is ongeveer net zo gevaarlijk als een strafschop.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij en Benzema () zijn toch wel de grote mannen daar. Die dodelijke vrije trappen van Juninho
Als hij dat toch een mooie club vindt? Ik heb met geen van beiden iets eigenlijk. Als Man Utd fan zit Benitez wat mij betreft prima waar hij nu zit. En Inter is ook maar een vage club, de enige club in de wereld met een slechter aankoopbeleid dan Ajax.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom je Liverpool als voorkeur hebt als die rare Spanjaard aan zijn elftal blijft prutsen.
Arsenal speelt uitgerekend op het open net zijn slechtste pot in jaren en iedereen heeft zijn oordeel al weer klaarquote:Op zondag 17 februari 2008 17:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking is het iig duidelijk dat je verder nooit wedstrijden van AFC ziet dit seizoen. Een koppositie in de PL met vijf punten voorsprong krijg je ook niet cadeau.
Mwah, zag net nog de stand in Italiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:17 schreef DemonCleaner het volgende:
En Inter is ook maar een vage club, de enige club in de wereld met een slechter aankoopbeleid dan Ajax.
Als je al 10 jaar lang elke voetballer koopt die los en vast zit, rolt daar vanzelf wel een keer een aardig team uit ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah, zag net nog de stand in Italie
Al twee seizoenen niet meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:45 schreef Devrim_ het volgende:
Ik had gehoopt dat de belgen de wedstrijd van Real zou laten zien maar die zenden volgens mij helemaal geen CL voetbal uit??
De belgen zenden wel CL voetbal uit hoor, alleen niet bij de publiekenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:45 schreef Devrim_ het volgende:
Ik had gehoopt dat de belgen de wedstrijd van Real zou laten zien maar die zenden volgens mij helemaal geen CL voetbal uit??
Ik denk en ik hoop dat Gago speelt ipv Baptista. Laat Guti maar lekker zijn ding doen, lukt meestal wel aardig tegen AS Romaquote:-
Worden ze gespaard ofzo? Beetje raar dat ze dan wel tegen Huddersfield speelden. Of is het omdat ze ritme missen denk je?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:37 schreef mcyodogg het volgende:
Beetje jammer dat ik moet lezen dat Terry en Lampard buiten het team worden gehouden vanavond.
Niets ten nadele van Alex en Ballack trouwens, die kunnen er ook wel voor zorgen dat daar minimaal een gelijkspelletje vandaan wordt gehaald.
Times zegt dat Grant wil rouleren voor de Carling Cup finale van zondag, waarin ze wel zullen spelen. Maar goed, beetje rare prioriteiten dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:41 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Worden ze gespaard ofzo? Beetje raar dat ze dan wel tegen Huddersfield speelden. Of is het omdat ze ritme missen denk je?
Welke 8 zijn dat bij jou dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De laatste 8 van de OP gaan door naar de volgende ronde
Volgens de kranten speelt Gago idd ipv Baptista.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:33 schreef AminBen het volgende:
Weebl
[..]
Ik denk en ik hoop dat Gago speelt ipv Baptista. Laat Guti maar lekker zijn ding doen, lukt meestal wel aardig tegen AS Roma![]()
Als ik me niet vergis was de uitwedstrijd tegen Lazio ook weer de terugkeer in de basis van Heinze na een blessure, liep niet goed af centraal. Maarja, wel liever Heinze op 85% dan Salgado op 100 %![]()
Raul en Van Nistelrooy zijn trouwens ook niet helemaal fit, kijken hoe dat afloopt.
En Robben mag zich nu eindelijk laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |